Ja, vse je možno.
Prav nič prijetno ni, ko bereš uničujočo kritiko svojih trditev ali svojega dela, ali na forumu, ali celo v časopisu na kulturni strani....kjerkoli.
A človek se vsega navadi.....to so pač pravila nič kaj prijetne igre......
Prihod prvih dveh naših 541
Marko, pa saj kritika ni tako velik problem, problem nastane, ko nekdo ki misli da se spozna s 'kritiki' uniči vse tvoje/moje/.... delo in prizadevanja, da bi komu pojasnil kakšno stvar, za katero mogoče misliš, da pač veš in da imaš prav.
Saj konec koncev smo pa tisti, ki si vsaj mislimo, da kaj vemo enostavno tiho, pa potem nihče tudi prebrat ne bo imel kaj.
lp M.
Saj konec koncev smo pa tisti, ki si vsaj mislimo, da kaj vemo enostavno tiho, pa potem nihče tudi prebrat ne bo imel kaj.
lp M.
Kritika -drugič
No, saj to je pa osnovni princip "našega" načina kritike. Uničevati, kar se da....po principu "kultura in prosveta, naša bo osveta".......
- Zadeti_Branko
- Začetnik
- Prispevkov: 2
- Pridružen: 15.11.2005, 10:13
Re: Hvala za odgovor....
Trenutno ima izključen en vlečni motor. To vem, ker je bila 3 dni nazaj uvrščena kot doprega na vlaku proti Jesenicam (Fe ruda). Spredaj sem bil z Brižito in se skoraj ni poznalo, da je hendikipirana.Dirigent napisal/-a:....a takoj spet eno vprašanje....
Zadnje čase se E 189-916 večkrat vidi v CD Moste. Na uho mi je prišla govorica, da ima ta lokomotiva več problemov, kot ostale "Helge".
Je morda kaj preverjeno znanega, za kakšne probleme gre?
Radoveden pozdrav!
Imam pa zanimivo vprašanje. Glede na to da v Avstriji take lokomotive vozijo kar nekaj časa preden gredo na popravilo, sklepam da bo tudi s to Helgo tako. Ali v tem primeru mesečna najemnina ostane ista(manjša obremenitev lokomotive)? Če je kdo od kompetentnih na forumu.