Fotgrafij ni, ker @cokla takrat še vedl ni kaj je fotoaparat.
Drugače pa na hitro...tandem je bil enkraten v vseh pogledih ( seveda pa sem malo pristranski; bi rekel Igor
). Protidrsna je delovala odlično ( mislim, da je bilo megleno dopoldne ), speta sta bila z vsemi možnimi povezavami ( el. ogrevanje, daljinska komanda ), ker sta bila delana za Italijo nista imela budnika, na krovu je bil cel kup Italijanov, v VN oddelkih so bile nameščene samogasilne ampule, vozne lastnosti pa uganite sami po tehle podatkih:
Na Jesenice smo peljali cca 1200 ton, nekaj pod 500 metri z redno hitrostjo brez težav in posebnih problemov s speljavo in vleko. Ni bilo drsanja, če pa že je protidsna takoj "usekala".
Nazaj smo "zapregli" vlak, ki je imel lepih 1400 ton katerih smo "zadrževali" z elekrodinamično zavoro na vsem poteku padca. Brez pomoči zračne zavore...
Pojavilo se je le nekaj težav s krmiljenjem kompresorja "slave" Mopeda iz Mopeda, ki je bil "master" v povratku. In to le zaradi tega, ker so enega delali v Mostah, enega pa v CD Studenci. Potem je bilo treba ugotoviti kdo je kriv....vendar tudi to se je "rešilo " ob marendi in pijački.
V glavnem; moj vtis je bil izredno dober- če pa je boljši kot Brižita je pa subjektivna ocena vsakega posameznika, ker jaz načelno nimam "fobije" pred katerokoli lokomotivo.