SIEMENS Desiro, SŽ 312/317
Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317
Desiroji imajo probleme s polovično vleko od kar so bili novi, takoj ko je zapadel prvi suh sneg se je pokazalo, kako kakovostno so načrtovani za zimske razmere. Tako da vzdrževanje s tem nima neke hude povezave, saj bodo do pomladi (ko že kak mesec več ne bo snega) spet vsi vozili s celotno vleko. Do naslednjega snega
Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317
To dober vem saj se njimi vozim ; no sem pa povedo, kako vidijo ta problem nekateri v pisarnah541 napisal/-a:Desiroji imajo probleme s polovično vleko od kar so bili novi, takoj ko je zapadel prvi suh sneg se je pokazalo, kako kakovostno so načrtovani za zimske razmere. Tako da vzdrževanje s tem nima neke hude povezave, saj bodo do pomladi (ko že kak mesec več ne bo snega) spet vsi vozili s celotno vleko. Do naslednjega snega
Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317
Kolikor je meni znano, rešitve, oz. ideje o rešitvah že dolgo obstajajo. Hudič je v tem, da nad vsem skupaj skrbno bdi sam Siemens in ne dovoli niti najmanjših modifikacij. Seveda, zaradi zagotavljanja lastnih, pregrešno dragih rezervnih delov.541 napisal/-a:Tipično, nizke temperature, suh sneg, EMG 312 krepajo kar ena za drugo .......
... A res ne more ena takšna firma kot je Siemens rešit teh težav v dvanajstih letih obratovanja EMG 312?
Zanimivo bi bilo izvedeti, kolikokrat je bila hipotetično plačana posamezna EMG 312, če se vzame v obzir njena osnovna cena ob nakupu leta 2000.
Naši ati znajo povedati, da ko so leta 1945 podili nemce čez Karavanke, so ti jezikljali nazaj: "Saj vam bomo vrnili, ... saj vam bomo vrnili, .... samo pačakajte malo ....!" . press
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317
Kaj pa kakšna tožba, ker siemens ni zmožen zagotovit, da bi garniture delovale normalno, če je v pogodbi določeno... Ne vem moj predlog, sj mamo razne uspešne Čeferine, Matoze...Dolfe napisal/-a:
Kolikor je meni znano, rešitve, oz. ideje o rešitvah že dolgo obstajajo. Hudič je v tem, da nad vsem skupaj skrbno bdi sam Siemens in ne dovoli niti najmanjših modifikacij.
Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317
Samo nekaj, ali si morda videl to zloglasno pogodboRe 4/4 napisal/-a:Kaj pa kakšna tožba, ker siemens ni zmožen zagotovit, da bi garniture delovale normalno, če je v pogodbi določeno... Ne vem moj predlog, sj mamo razne uspešne Čeferine, Matoze...Dolfe napisal/-a:
Kolikor je meni znano, rešitve, oz. ideje o rešitvah že dolgo obstajajo. Hudič je v tem, da nad vsem skupaj skrbno bdi sam Siemens in ne dovoli niti najmanjših modifikacij.
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317
@desiro, saj ni rekel DA JE v pogodbi....ampak ČE JE v pogodbi določeno. Najbrž pa je pogodba v prid Siemensu. Drugače si ne znam razlagat dejstva, da so garniture že davno iz garancijskega roka....če so v Mostah Gomulke "porihtal" ni hudič, da ne bi tudi teh garnitur.desiro napisal/-a:Samo nekaj, ali si morda videl to zloglasno pogodboRe 4/4 napisal/-a:Kaj pa kakšna tožba, ker siemens ni zmožen zagotovit, da bi garniture delovale normalno, če je v pogodbi določeno... Ne vem moj predlog, sj mamo razne uspešne Čeferine, Matoze...Dolfe napisal/-a:
Kolikor je meni znano, rešitve, oz. ideje o rešitvah že dolgo obstajajo. Hudič je v tem, da nad vsem skupaj skrbno bdi sam Siemens in ne dovoli niti najmanjših modifikacij.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317
Osnovna cena je znašala ~177 milijonov mark, ena marka je pa bla potem ekvivalent enemu €....Dolfe napisal/-a:
Zanimivo bi bilo izvedeti, kolikokrat je bila hipotetično plačana posamezna EMG 312, če se vzame v obzir njena osnovna cena ob nakupu leta 2000.
desiro napisal/-a:
Samo nekaj, ali si morda videl to zloglasno pogodbo
Ne, čeprav to naj ne bi smela biti skrivnost, ker je to javno naročanje... in mora po podpisu pogodbe ta postati javna. Ampak pustimo podrobnosti
Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317
Od kje ti ta podatek? Koliko smo bili takrat informirani, je bila posamezna EMG med 3 on 3,5 mio DM. Pač odvisno, ali je bila dvo ali tri členska enota.Re 4/4 napisal/-a: Osnovna cena je znašala ~177 milijonov mark, ena marka je pa bla potem ekvivalent enemu €....
MMG, Pedolino ETR 460 SŽ-310, je bil okrog 20 mio. DM po kosu.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317
Podobni problemi s pretvorniki so bili tudi na vagonih, obnovljenih "eurocityjih", kjer bi naj Siemens težave odpravil. Tudi zaradi odnosa Siemensa pa se pri obnovah na "Mimarah" pred nekaj leti ni vgrajevalo Siemensovih pretvornikov (in ostalega), po začetnih težavah pri sami vgradnji menda delujejo brez problemov. Tako da če se hoče in če je volja, se zadeve lahko uredijo. Nenazadnje če Siemens ne zna (ne želi ) urediti zadeve, bi pa lahko vgradili v EMG 312 neSiemensove dele, garancije ni več ... Ali spet kakšna pogodba tega ne dovoljuje? Čeprav malo dvomim, da bi si Siemens izpogajal takšne neživljenjske pogoje, če si jih Fiat ni, ker na EMG 310 so vgrajevali že tudi kaj neoriginalnega (spomnimo se na primer ležajev za nagibno tehniko).
Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317
Ej Marko, laže je proti vipavski burji scat, kot pa parirati siemensu. Spomni s Kapruna.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317
Borba proti koncernom ni nikoli enostavna.
Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317
Dolfe napisal/-a:Od kje ti ta podatek? Koliko smo bili takrat informirani, je bila posamezna EMG med 3 on 3,5 mio DM. Pač odvisno, ali je bila dvo ali tri členska enota.Re 4/4 napisal/-a: Osnovna cena je znašala ~177 milijonov mark, ena marka je pa bla potem ekvivalent enemu €....
MMG, Pedolino ETR 460 SŽ-310, je bil okrog 20 mio. DM po kosu.
Hja če pa STA laže pol smo pa v....
SŽ so sredi maja s Siemensom podpisale pogodbo o nakupu 30 elektromotornih vlakov za primestni promet v vrednosti približno 16,6 milijarde tolarjev (177 milijonov mark), jeseni pa naj bi se sklenila tudi pogajanja o nakupu prvih treh vlakov z nagibno tehniko. SŽ bodo po besedah Marjana Rekarja potrebovale 12 do 15 omenjenih vlakov, s katerimi naj bi Ljubljano povezali z vsemi večjimi mesti držav Alpe Jadran in bistveno skrajšali čas potovanj. O nakupu omenjenih vlakov se SŽ pogajajo s Fiatom, vrednost naložbe pa znaša pribložno 4,2 milijarde tolarjev (45 milijonov mark). V SŽ tudi načrtujejo, da bi leta 2000 kupili novo tovorno lokomotivo, s katero bi se po besedah generalnega direktorja enakopravno vključili v globalizacijo železniškega prometa.
Siemens je tako obširna firma, če se nekje proti njim z tožbo lotiš potem se lahko posloviš od njihovih kakšnih novih produktov. Iz nekaterih izkušenj lahko povem da Siemens lobira z nižjo ceno produktov kot ostali, rezervne dele in dodatno opremo pa potem zaračuna...dingo napisal/-a:Borba proti koncernom ni nikoli enostavna.
Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317
In se torej naj pač sprijaznimo z dejstvom, da ko je sneg, so EMG 312 po nekaj dneh pogojno uporabne. Pa kaj niso bile prvo zimo ob snegu tudi neke težave z EMG310, pa je potem Fiat, ker je bilo to tudi v njihovem interesu, v relativno kratkem času težave odpravil, saj EMG 310 v snegu vozijo brez težav (če odštejemo občasne izpade NT)? Pa je to nek Fiat, ne pa oh in sploh Siemens.Dolfe napisal/-a:Ej Marko, laže je proti vipavski burji scat, kot pa parirati siemensu. Spomni s Kapruna.
No me prav zanima, kako bo v petek na informativni dan, že tradicionalno brez izpada tretjine voznega parka na Štajerskem prevladujejo dvočleniki (vlaka 2901/2904 in 2903/2906 je v večini tročlenik, na informativni dan pa obvezno dvočlenik), tako da od Poljčan do Maribora pač potniki ne morejo več na vlak.
Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317
Mrbit bo pa na informativni dan Pendolino vozil namesto Desiroja
Vseeno, po prebranem od včeraj tukaj na forumu, kje je problem pršiča (snega) pri desirojih, pri pretvornikih ali pri vlečnih motorjih?
Vseeno, po prebranem od včeraj tukaj na forumu, kje je problem pršiča (snega) pri desirojih, pri pretvornikih ali pri vlečnih motorjih?
Goran
Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317
Pretvorniki...