SIEMENS Desiro, SŽ 312/317

Debata okoli voznega parka
Odgovori
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4298
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

Gorchi napisal/-a:Mrbit bi bilo pa bolje, da bi šli kupovat garniture bolj na vzhod, tko kot naši južni bratje (Srbi)... Vse tele napake so kr malo mimo...

Se popolnoma strinjam, namreč tisti, ki malokrat zmaga na raspisu ponavadi naredi boljši E-LOK.

Pri teh EMG-jih samo še čakamo ta dan ko bo kakšen inšpektor prepovedal uporabo klim;

Razlog: Preglasna #-o , baje so jih na nekaterih postajah v nočnem času že prepovedali
A ko smo se o razmerah na desirojih še dodatno pozanimali pri "nepooblaščenih" sogovornikih, zaposlenih v SŽ, smo izvedeli, da navedbe Kolmanove kar držijo. Siemensovi vlaki, ki vozijo po slovenskih tirih, so namreč v primerjavi s tistimi, ki jih na primer uporabljajo v Nemčiji, opremljeni s precej nezanesljivimi klimatskimi napravami, ki jim morajo serviserji kar dvakrat na mesec polniti s hladilnim plinom. Poleg tega so ob zagonu tako hrupne, da jih inšpektorji na nekaterih železniških postajah v nočnem času ne dovolijo vključevati.
space
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 407
Pridružen: 06.01.2009, 20:39

Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317

Odgovor Napisal/-a space »

seveda če bolijo ko kake zaspane sirene na gasilskem domu haha.. :shock:
jaz sem od železniške postaje 3 km pa jo slišim poleti vendar ne vedno.
Zadnjič spremenil space, dne 11.02.2012, 14:10, skupaj popravljeno 1 krat.
Brižitka 363
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2161
Pridružen: 17.08.2006, 8:57
Kraj: Brežice

Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317

Odgovor Napisal/-a Brižitka 363 »

mkx napisal/-a:... ekvivalent glede na kupno moč. Leta 2000 si dobil kavo za eno marko, sedaj pa za en evro. Ja, če to počneš izven atraktivnih območij :(
Izven kakšnih atraktivnih območij?
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4118
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317

Odgovor Napisal/-a mkx »

Brižitka 363 napisal/-a:
mkx napisal/-a:... ekvivalent glede na kupno moč. Leta 2000 si dobil kavo za eno marko, sedaj pa za en evro. Ja, če to počneš izven atraktivnih območij :(
Izven kakšnih atraktivnih območij?
Recimo bližina centra večjih mest, turističnih krajev in še kaj bi se našlo.
LP, Metod
Brižitka 363
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2161
Pridružen: 17.08.2006, 8:57
Kraj: Brežice

Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317

Odgovor Napisal/-a Brižitka 363 »

mkx napisal/-a:Recimo bližina centra večjih mest, turističnih krajev in še kaj bi se našlo.
In kaj ima to veze s podražitvami zaradi evra?
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4118
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317

Odgovor Napisal/-a mkx »

Brižitka 363 napisal/-a:In kaj ima to veze s podražitvami zaradi evra?
Nič #-o . @boris se je čudil glede izjave ... "ena marka je pa bla potem ekvivalent enemu €" ... in samo ilustriram kako je lako marka iz leta 2000 ekvivalent enemu evru sedaj. Kljub temu da je bil leta 2002 menjalni tečaj rahlo drugačen.
LP, Metod
Brižitka 363
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2161
Pridružen: 17.08.2006, 8:57
Kraj: Brežice

Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317

Odgovor Napisal/-a Brižitka 363 »

mkx napisal/-a:ilustriram kako je lako marka iz leta 2000 ekvivalent enemu evru sedaj.
Med ostalim prav v tem tiči bistvo podražitev, monetarnih problemov in finančne krize. Leta 2005 in 2006 sem dobil klasično Mehano garnituro za 5990 SIT. Po prihodu evra je bila najcenejša 45 evrov. Čemu?
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4298
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

Brižitka 363 napisal/-a:Leta 2005 in 2006 sem dobil klasično Mehano garnituro za 5990 SIT. Po prihodu evra je bila najcenejša 45 evrov. Čemu?
Inflacija, podražitve materialov...
Brižitka 363
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2161
Pridružen: 17.08.2006, 8:57
Kraj: Brežice

Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317

Odgovor Napisal/-a Brižitka 363 »

Re 4/4 napisal/-a:Inflacija, podražitve materialov...
Vse to po prihodu evra...
grega
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1618
Pridružen: 12.09.2006, 17:29
Kraj: Štajerska
Kontakt:

Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317

Odgovor Napisal/-a grega »

kako pa gre s popravili pri simensih(sneg), se to naredi hitro ali se zdaj pol voznega parka nahaja pred delavnicami :?:

MMG danes spet potniški (5.15 iz MB) crknil...
Uporabniški avatar
mAli
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 127
Pridružen: 04.09.2011, 13:46
Kraj: Ljutomer

Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317

Odgovor Napisal/-a mAli »

Katastrofa.. :D
541
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3417
Pridružen: 16.11.2005, 22:01

Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317

Odgovor Napisal/-a 541 »

grega napisal/-a:kako pa gre s popravili pri simensih(sneg), se to naredi hitro ali se zdaj pol voznega parka nahaja pred delavnicami :?:

MMG danes spet potniški (5.15 iz MB) crknil...
Med Poljčanami in Dolgo Goro. Nato je prišla pomožna garnitura iz Maribora, po spetju s pokvarjeno garnituro se je nadaljevalo z menda cca. 40 km/h, ker je tudi pomožna garnitura imela le polovično vleko. Vleka EMG 312 pa je dovoljena le z drugo EMG 312, z pomožno lokomotivo se jo lahko vleče le do prve postaje, ker so pomožne spenjače v ku**u. #-o Skratka, Siemens razturava!!! :^o
Uporabniški avatar
petindvajsetka
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 853
Pridružen: 28.08.2011, 19:57

Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317

Odgovor Napisal/-a petindvajsetka »

541 napisal/-a:Vleka EMG 312 pa je dovoljena le z drugo EMG 312, z pomožno lokomotivo se jo lahko vleče le do prve postaje, ker so pomožne spenjače v ku**u. #-o
Ne razumem, kaj so te pomožne spenjače pri nas tako problematične. :roll:
Prejšnji teden, ko sem potoval iz Nürnberga v Berlin, so dali pred ICE pomožno lokomotivo, ki je tudi imela pomožno spenjačo. Bil sem zelo presenečen, ko smo se peljali tudi 160 km/h. :shock: Res pa je, da nagibna tehnika ni bila vključena, čeprav ne vem ali bi eventuelno tudi lahko bila?
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

Problem je v tem, da je originalna kovana spenjača hudičevo draga.
Tako so kar naše glavce skonstruirale spenjačo, ki se sestavlja kot igrača iz kinderjajčka. In temu primerna je tudi njena funkcionalnost.
Spenjače se lomijo, zvijajo in razpadajo kljub temu, da so vse nn krat povarjene, navarjene in ojačane. Škode na desirojih zaradi zloma ali deformiranja spenjače pa se nadaljujejo in so kar precejšnje.

Naj stane kolikor hoče. Priznati, da je izdelek zanič in nevaren, tega pa v 12 letih niso zmogli. Raje so omejili njeno uporabo na njen skrajni minimum! #-o
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4118
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317

Odgovor Napisal/-a mkx »

Dolfe napisal/-a:Problem je v tem, da je originalna kovana spenjača hudičevo draga.
Ja, očitno je to tako z razlogom ...
Dolfe napisal/-a:Naj stane kolikor hoče. Priznati, da je izdelek zanič in nevaren, tega pa v 12 letih niso zmogli. Raje so omejili njeno uporabo na njen skrajni minimum! #-o
Kateri smiley je na koncu, mogoče tale: #-o :?:



Evo, popravil. :oops:
M. Dolfe
LP, Metod
Odgovori