SIEMENS Desiro, SŽ 312/317

Debata okoli voznega parka
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11460
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317

OdgovorNapisal/-a cokla » 05.09.2014, 18:44

Signal napisal/-a:
cokla napisal/-a:Pa dajmo....odgovorit.

...

MMG - ponekod v tujini imajo steklena vrata vgrajena tekoče kristale, ki omogočajo strojevodji s pritiskom na gumb onemogočenje pogleda v strojevodsko kabino.

Obvezna uporaba gumba takrat, kadar se sprevodnica nahaja v strojevodski kabini :mrgreen:


V tujini na lokalnih nimajo ne sprevodnikov in ne sprevodnic.

MMG - in potem se čudite, ker vam ne odgovarjamo resno?! #-o


_Borsig_ napisal/-a:
cokla napisal/-a: ... Zatemnjeno steklo ...


Gre za zamenjavo stekla al' jih oblečejo v folijo?
(kot so to naredili na sprednjem steklu na levem in desnem robu)

Zatemnitev zadnjih stekel na avtomobilu me stane okoli 180,00 € + homologacija oz. vpis v homologacijski karton.

Torej folija ne bi smela koštati nevem koliko?


Zamenjava steklenih vrat in predelne stene.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
space
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 407
Pridružen: 06.01.2009, 20:39

Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317

OdgovorNapisal/-a space » 07.10.2014, 16:16

heh preveč laikov že na forumu:)
glajz
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 252
Pridružen: 29.06.2011, 15:34

Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317

OdgovorNapisal/-a glajz » 09.03.2015, 12:15

Glede nato, da se je kmalu po nakupu pokazalo, da novi Desiroji nimajo zadostnih kapacitet za prevoz vseh potnikov v času prometnih konic - se je morda kdaj razmišljalo o dodatnih prikolicah za naše Desiroje? Bi bilo to sploh tehnično izvedljivo?
Uporabniški avatar
ICE
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 278
Pridružen: 02.01.2013, 10:36

Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317

OdgovorNapisal/-a ICE » 14.03.2015, 17:38

Desirotom bi lahko zamenjali sedeže saj so dosedanji sedeži bolj primerni za lokalna/primestna potovanja (Ljubljana-Kranj, Koper-Divača, ..) ne pa za daljše vožnje (Koper-Maribor, Ljubljana-Spillfeld,...) in nevem zakaj vozijo kot ICS ob okvari penolinotov. Sedeži bi morali ime naklon nastvljiv in imet več prostora za noge.

Lp ICE
By InterCity Express
Obiščite http://www.jaka-travel.com
trance0
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 849
Pridružen: 25.10.2012, 12:29

Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317

OdgovorNapisal/-a trance0 » 14.03.2015, 20:44

Odgovor je na kratko 'specifičnost' slovenskega notranjega potniškega prometa. ;) Zaradi redke poselitve in malih mest je pri nas logika, da se hitrejših in udobnejših IC vlakov z večjo frekvenco obratovanja ne izplača ponujati. Zato pri nas 'lokalci' predstavljajo kar okoli 85% notranjega prometa, vozijo pa tudi na daljše relacije, saj zanje izven konic, marsikje pa tudi v konicah, pogosto ni hitrejše in udobnejše alternative, ker se le-ta naj ne bi splačala. Slovenija pač nima urejenih hitrih daljinskih železniških povezav, ki bi vedno nudile zvezo z lokalnimi vlaki na glavnih prestopnih točkah. Razlogi so: premalo vlakov, marsikje neustrezna infrastruktura, premalo denarja za obratovanje vlakov itd.. Bi pa bilo smiselno v prihodnje razmišljati v smeri, da bi tudi na lokalnih potniških vlakih sedeži bili udobnejši, ker ne verjamem, da bo Slovenija kdaj imela daljinski železniški promet primerljiv s tistim v bolj gosto naseljenih državah. Najboljši približek kakovostnemu daljinskemu železniškemu potniškemu prometu je pa ICS, a razvoj je leta 2000 zastal, namesto da bi se odvijal naprej. Desiroji pa namesto Pendolinov vozijo, ker imamo le tri pendolino garniture, kar je vsekakor premalo, in ob vsakem rednem ali izrednem izpadu ene od njih preprosto nimamo drugih kolikor toliko primerljivo hitrih alternativ, kot so za tako dolgo pot relativno neudobni Desiroji. Žal, tako pač je.
Zadnjič spremenil trance0, dne 14.03.2015, 21:33, skupaj popravljeno 2 krat.
Uporabniški avatar
ICE
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 278
Pridružen: 02.01.2013, 10:36

Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317

OdgovorNapisal/-a ICE » 14.03.2015, 21:20

trance0 napisal/-a:Odgovor je na kratko 'specifičnost' slovenskega notranjega potniškega prometa. ;) Zaradi redke poselitve in malih mest je pri nas logika, da se hitrejših in udobnejših IC vlakov z večjo frekvenco obratovanja ne izplača ponujati. Zato pri nas 'lokalci' predstavljajo kar okoli 85% notranjega prometa, vozijo pa tudi na daljše relacije, saj zanje izven konic, marsikje pa tudi v konicah, pogosto ni hitrejše in udobnejše alternative, ker se le-ta naj ne bi splačala. Slovenija pač nima urejenih hitrih daljinskih železniških povezav, ki bi vedno nudile zvezo z lokalnimi vlaki na glavnih prestopnih točkah. Razlogi so: premalo vlakov, marsikje neustrezna infrastruktura, premalo denarja za obratovanje vlakov itd.. Bi pa bilo smiselno v prihodnje razmišljati v smeri, da bi tudi na lokalnih potniških vlakih sedeži bili udobnejši, ker ne verjamem, da bo Slovenija kdaj imela daljinski železniški promet primerljiv s tistim v bolj gosto naseljenih državah. Najboljši približek kakovostnemu daljinskemu železniškemu potniškemu prometu je pa ICS, a razvoj je leta 2000 zastal, namesto da bi se odvijal naprej. Desiroji pa namesto Pendolinov vozijo, ker imamo le tri pendolino garniture, kar je vsekakor premalo, in ob vsakem rednem ali izrednem izpadu ene od njih preprosto nimamo druge kolikor toliko primerljivo hitre alternative kot za tako dolgo pot relativno neudobne Desiroje. Žal, tako pač je.
Morda bi uvedba IC z 2-3x pulmani bila alternativam Desirom. Lp ICE
By InterCity Express
Obiščite http://www.jaka-travel.com
trance0
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 849
Pridružen: 25.10.2012, 12:29

Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317

OdgovorNapisal/-a trance0 » 14.03.2015, 21:25

Bi bile po mojem zamude še večje kot z Desiroji, res pa bi bila vožnja bolj udobna. No, razen poleti, ker večina navadnih vagonov ni klimatiziranih oz. so vsi klimatizirani uporabljeni za mednarodni promet. To zadnje ugibam in se pustim popraviti.
Uporabniški avatar
ICE
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 278
Pridružen: 02.01.2013, 10:36

Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317

OdgovorNapisal/-a ICE » 14.03.2015, 21:36

trance0 napisal/-a:Bi bile po mojem zamude še večje kot z Desiroji, res pa bi bila vožnja bolj udobna. No, razen poleti, ker večina navadnih vagonov ni klimatiziranih oz. so vsi klimatizirani uporabljeni za mednarodni promet. To zadnje ugibam in se pustim popraviti.
Lahko bi vsako uro in pol vozili IC med Dobovo in Jesenicami in Postojno in Mariborom.
By InterCity Express
Obiščite http://www.jaka-travel.com
trance0
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 849
Pridružen: 25.10.2012, 12:29

Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317

OdgovorNapisal/-a trance0 » 14.03.2015, 21:51

ICE, lahko bi bilo marsikaj, pa ni. Sem ti že pojasnil zgoraj posebnost slovenskega potniškega železniškega prometa. No, saj podobno velja tudi za avtobusni promet oz. nasploh za ves javni promet v Sloveniji.
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11460
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317

OdgovorNapisal/-a cokla » 15.03.2015, 9:31

trance0 napisal/-a:Bi bile po mojem zamude še večje kot z Desiroji, res pa bi bila vožnja bolj udobna. No, razen poleti, ker večina navadnih vagonov ni klimatiziranih oz. so vsi klimatizirani uporabljeni za mednarodni promet. To zadnje ugibam in se pustim popraviti.



Zakaj tako misliš?
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
trance0
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 849
Pridružen: 25.10.2012, 12:29

Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317

OdgovorNapisal/-a trance0 » 15.03.2015, 14:15

Zaradi omejitve hitrosti večine vagonov, ki je, če se ne motim, 120 km/h. Desiro pa lahko vozi 140 km/h. Res ni veliko odsekov, kjer bi se to poznalo, vendar nekaj dodatnih minut zamude bi pa verjetno vseeno bilo.
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3550
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317

OdgovorNapisal/-a mkx » 15.03.2015, 14:34

Pa morda bi k nekaj daljšim voznim časom prinesli tudi malce slabši pospeški pri klasiki. Tričlenski Desiro ima približno enako moč kot Moped, klasika z enako sedežno kapaciteto (188 sedežev, to je približno 3 vagoni Bl) pa je približno enkrat težja. In pri tem še zanemarimo morebitno boljšo krivuljo vlečne sile pri Desirotu (zaradi frekvenčno krmiljenih AC vlečnih motorjev).
LP, Metod
Barbarpapa1
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1635
Pridružen: 09.11.2005, 22:40
Kraj: Maribor

Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317

OdgovorNapisal/-a Barbarpapa1 » 15.03.2015, 14:55

Pozdrav

Bo kar držalo, kaj je napisal @mkx. Sam se domov iz Poljčan večinoma vozim z vlakom 2008, katerega vozi v glavnem klasika (Moped + 4-5 vagonov), razen v petek je običajno Siemens. Siemens načeloma pride kako minuto manj zamujen in tako v MB pridemo par minut prej, kot s klasiko. Opažam tudi, da klasika na postajah stoji dalj časa, ker je izstopanje in vstopanje v klasične vagone za potnike dosti težje, kot pri Siemensu. To je posebej opazno, če so med potniki starejši ljudje. Drugače pa ta zamuda zaradi samega tipa vlaka ni neka katastrofa, max. 5 min bolj pozni, kot Siemens, smo bili.

LP

Jože
trance0
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 849
Pridružen: 25.10.2012, 12:29

Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317

OdgovorNapisal/-a trance0 » 15.03.2015, 15:01

Do Ljubljane se verjetno pozna še kakšna minuta več. ;) Poleg tega ima že Siemens v primerjavi s Pendolinom kar nekaj zamude... Sicer pa je poleti problem tudi odsotnost klime v klasičnih vagonih.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3516
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 15.03.2015, 15:17

Od kdaj, je pa na "intercity" vlakih pomemben pospešek? V tujini sem imel občutek, da sta bolj pomembna hitrost in udobje... :-S

No sej pospešek tudi ni bil slab... samo je blo malo bolj sodobno kot kot 363 in 342...

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 11 gostov