SIEMENS Desiro, SŽ 312/317
Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317
Neeee...ta "nadležen mijavkajoči zvok" je za moja ušesa milina...
Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317
Brez skrbi, ostaja. 011/012 je bil očitno edini "tišji". Ali je poskusni zajček za kaj novega ali pa je bilo vendarle kaj narobe z njim.fiat310 napisal/-a:Neeee...ta "nadležen mijavkajoči zvok" je za moja ušesa milina...
Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317
Ve kdo zakaj se je danes (29.11) na LP 1802 (312 009/010 ali pa 312 019/020) kadilo iz strehe (mislim da iz klima-naprave...)? Vstopil sem v Divači kjer sem to opazil,vlak je normalno peljal naprej, v Sežani ob izstopu, pa se ni kadilo. Imel je 10min zamude, če je to kak pomemben podatek...
Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317
Kurjač je preveč naložil v peč ... in so varnostni ventili "plozali". Do Sežane se je višek pare porabil ...
LP, Metod
Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317
Res je zgledalo kot da je parna ja
Sliko lahko pošljem prek fb če kdo rabi...
Sliko lahko pošljem prek fb če kdo rabi...
Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317
Ali pa je vseeno bila polovička, glede na to da takrat garnitura zavira z ep zavoro.TGV Lyria napisal/-a: in zazdelo se mi je, da deluje nekoliko tišje, sploh pri zaviranju ni več spuščal tistega nadležnega "mijavkajočega" zvoka. Tudi speljevanje je šlo tišje. In ne, ni bila polovična vleka.
Drugače pa to mjavkanje kakor mu ti praviš je res najboljši del desiroja, to je tako kot da bi seriji 1016 in 1116 preuredili da ne bi več zaigrale tonske lestvice pri speljavi
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317
Simens ne rabi biti polovicka, saj ima moznost pnevmatskega zaviranja.
Na strehi pa imamo klimo in zavorne upore kateri se grejejo, torej od kje se je kadilo?
Na strehi pa imamo klimo in zavorne upore kateri se grejejo, torej od kje se je kadilo?
Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317
Mmg, zakaj sploh zaigrajo tonsko lestvico? Kar tako ali ima to kak razlog?desiro napisal/-a:Ali pa je vseeno bila polovička, glede na to da takrat garnitura zavira z ep zavoro.TGV Lyria napisal/-a: in zazdelo se mi je, da deluje nekoliko tišje, sploh pri zaviranju ni več spuščal tistega nadležnega "mijavkajočega" zvoka. Tudi speljevanje je šlo tišje. In ne, ni bila polovična vleka.
Drugače pa to mjavkanje kakor mu ti praviš je res najboljši del desiroja, to je tako kot da bi seriji 1016 in 1116 preuredili da ne bi več zaigrale tonske lestvice pri speljavi
Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317
Razloga ni. Je samo stranski produkt. Rasmernik poleg vseh parametrov, ki jih potrebuje motor, proizvaja višje harmonske komponente. In zaradi teh harmonikov "vibrira" pločevina motorja (raztezanje-krčenje) z dvakratno frekvenco impulzov tranzistorjev. S povečevanjem impulzov se tudi spreminja slišnost...grizeldi napisal/-a: Mmg, zakaj sploh zaigrajo tonsko lestvico? Kar tako ali ima to kak razlog?
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317
To tudi jaz razumem, ne razumem pa trga da je to skoraj čista durova lestvica. Kot da bi razsmernike programiral kak glasbenik.
preglednik
Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317
V tvojem vprašanju je odgovor...preglednik napisal/-a:To tudi jaz razumem, ne razumem pa trga da je to skoraj čista durova lestvica. Kot da bi razsmernike programiral kak glasbenik.
Tega "naležnega" zvoka ne moreš utišati. Lahko ga omiliš (višje frekvence krmiljenja ali LC dušilke), ali pa se igraš s frekvencami krmiljenjem tranzistorjev. In to je poanta serij 1016/1116. Spreminja se pa v celih in poltonskih korakih nad dvema oktavama.
Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317
Ali ni polovička slišati tako, da dela le pogon na enem koncu vlaka (cviljenje), na drugem pa ne (tišina)?desiro napisal/-a:Ali pa je vseeno bila polovička, glede na to da takrat garnitura zavira z ep zavoro.TGV Lyria napisal/-a: in zazdelo se mi je, da deluje nekoliko tišje, sploh pri zaviranju ni več spuščal tistega nadležnega "mijavkajočega" zvoka. Tudi speljevanje je šlo tišje. In ne, ni bila polovična vleka.
Drugače pa to mjavkanje kakor mu ti praviš je res najboljši del desiroja, to je tako kot da bi seriji 1016 in 1116 preuredili da ne bi več zaigrale tonske lestvice pri speljavi
Verjamem da eni to cviljenje radi poslušate, ampak udobje modernega potniškega vlaka se meri tudi v nivoju hrupa v potniški kabini, in tu je naš Desiro precej glasen, če potnik sedi takoj za kabino. Sploh pri zaviranju po klancu navzdol spušča nek nemogoč ton, ki gre skozi ušesa. Zanimivo je, da Siemens ni zmogel tega odpraviti niti pri novem ML-ju - Cityjet je prav tako kar glasna stvar. Stadlerji ali pa furlanski CAF (kmalu na naših tirih!) so na tem področju velik korak naprej.
Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317
Pri polovični vleki gre za okvaro enega od dveh glavnih pretvornikov, za to vleka deluje le na eni polovici vlaka torej na 2 motorjih, zaviranje pa takrat deluje preko elektro pnevmatske zavore, in zaradi tega pri zaviranju ne oddaja tega zavijajočega zvoka, saj zavira s pomočjo zavornih diskov in ne s pomočjo vlečnih motorjev ki bi kot pri običajnem obratovalnem zaviranju delovali kot generatorji.TGV Lyria napisal/-a: Ali ni polovička slišati tako, da dela le pogon na enem koncu vlaka (cviljenje), na drugem pa ne (tišina)?
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317
Pa pri polovični vleki se hitrost omeji na okoli 75km/h.
Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317
kitak napisal/-a:Pa pri polovični vleki se hitrost omeji na okoli 75km/h.
Odvisno od obremenitve garniture. Po domače....več je potnikov, manjša je maksimalna hitrost vlaka.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )