SIEMENS Desiro, SŽ 312/317

Debata okoli voznega parka
Odgovori
fiat310
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 101
Pridružen: 18.10.2013, 13:42

Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317

Odgovor Napisal/-a fiat310 »

Neeee...ta "nadležen mijavkajoči zvok" je za moja ušesa milina...
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2560
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

fiat310 napisal/-a:Neeee...ta "nadležen mijavkajoči zvok" je za moja ušesa milina...
Brez skrbi, ostaja. :evil: 011/012 je bil očitno edini "tišji". Ali je poskusni zajček za kaj novega ali pa je bilo vendarle kaj narobe z njim.
Uporabniški avatar
maxima
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 643
Pridružen: 25.01.2015, 14:55
Kraj: Obalno-kraška
Kontakt:

Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317

Odgovor Napisal/-a maxima »

Ve kdo zakaj se je danes (29.11) na LP 1802 (312 009/010 ali pa 312 019/020) kadilo iz strehe (mislim da iz klima-naprave...)? Vstopil sem v Divači kjer sem to opazil,vlak je normalno peljal naprej, v Sežani ob izstopu, pa se ni kadilo. Imel je 10min zamude, če je to kak pomemben podatek...
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4113
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317

Odgovor Napisal/-a mkx »

Kurjač je preveč naložil v peč ... in so varnostni ventili "plozali". Do Sežane se je višek pare porabil ... :^o
LP, Metod
Uporabniški avatar
maxima
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 643
Pridružen: 25.01.2015, 14:55
Kraj: Obalno-kraška
Kontakt:

Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317

Odgovor Napisal/-a maxima »

Res je zgledalo kot da je parna ja :D
Sliko lahko pošljem prek fb če kdo rabi...
desiro
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1586
Pridružen: 21.01.2008, 14:45
Kraj: Ljubljana

Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317

Odgovor Napisal/-a desiro »

TGV Lyria napisal/-a: in zazdelo se mi je, da deluje nekoliko tišje, sploh pri zaviranju ni več spuščal tistega nadležnega "mijavkajočega" zvoka. Tudi speljevanje je šlo tišje. In ne, ni bila polovična vleka.
Ali pa je vseeno bila polovička, glede na to da takrat garnitura zavira z ep zavoro.
Drugače pa to mjavkanje kakor mu ti praviš je res najboljši del desiroja, to je tako kot da bi seriji 1016 in 1116 preuredili da ne bi več zaigrale tonske lestvice pri speljavi :?
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
038
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 873
Pridružen: 10.03.2009, 20:49

Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317

Odgovor Napisal/-a 038 »

Simens ne rabi biti polovicka, saj ima moznost pnevmatskega zaviranja.
Na strehi pa imamo klimo in zavorne upore kateri se grejejo, torej od kje se je kadilo?
Uporabniški avatar
grizeldi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 305
Pridružen: 30.01.2013, 13:20
Kraj: Ljubljana

Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317

Odgovor Napisal/-a grizeldi »

desiro napisal/-a:
TGV Lyria napisal/-a: in zazdelo se mi je, da deluje nekoliko tišje, sploh pri zaviranju ni več spuščal tistega nadležnega "mijavkajočega" zvoka. Tudi speljevanje je šlo tišje. In ne, ni bila polovična vleka.
Ali pa je vseeno bila polovička, glede na to da takrat garnitura zavira z ep zavoro.
Drugače pa to mjavkanje kakor mu ti praviš je res najboljši del desiroja, to je tako kot da bi seriji 1016 in 1116 preuredili da ne bi več zaigrale tonske lestvice pri speljavi :?
Mmg, zakaj sploh zaigrajo tonsko lestvico? Kar tako ali ima to kak razlog?
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4292
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

grizeldi napisal/-a: Mmg, zakaj sploh zaigrajo tonsko lestvico? Kar tako ali ima to kak razlog?
Razloga ni. Je samo stranski produkt. Rasmernik poleg vseh parametrov, ki jih potrebuje motor, proizvaja višje harmonske komponente. In zaradi teh harmonikov "vibrira" pločevina motorja (raztezanje-krčenje) z dvakratno frekvenco impulzov tranzistorjev. S povečevanjem impulzov se tudi spreminja slišnost...
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1947
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317

Odgovor Napisal/-a preglednik »

To tudi jaz razumem, ne razumem pa trga da je to skoraj čista durova lestvica. Kot da bi razsmernike programiral kak glasbenik.
preglednik
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4292
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

preglednik napisal/-a:To tudi jaz razumem, ne razumem pa trga da je to skoraj čista durova lestvica. Kot da bi razsmernike programiral kak glasbenik.
V tvojem vprašanju je odgovor...
Tega "naležnega" zvoka ne moreš utišati. Lahko ga omiliš (višje frekvence krmiljenja ali LC dušilke), ali pa se igraš s frekvencami krmiljenjem tranzistorjev. In to je poanta serij 1016/1116. Spreminja se pa v celih in poltonskih korakih nad dvema oktavama. :mrgreen:
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2560
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

desiro napisal/-a:
TGV Lyria napisal/-a: in zazdelo se mi je, da deluje nekoliko tišje, sploh pri zaviranju ni več spuščal tistega nadležnega "mijavkajočega" zvoka. Tudi speljevanje je šlo tišje. In ne, ni bila polovična vleka.
Ali pa je vseeno bila polovička, glede na to da takrat garnitura zavira z ep zavoro.
Drugače pa to mjavkanje kakor mu ti praviš je res najboljši del desiroja, to je tako kot da bi seriji 1016 in 1116 preuredili da ne bi več zaigrale tonske lestvice pri speljavi :?
Ali ni polovička slišati tako, da dela le pogon na enem koncu vlaka (cviljenje), na drugem pa ne (tišina)?
Verjamem da eni to cviljenje radi poslušate, ampak udobje modernega potniškega vlaka se meri tudi v nivoju hrupa v potniški kabini, in tu je naš Desiro precej glasen, če potnik sedi takoj za kabino. Sploh pri zaviranju po klancu navzdol spušča nek nemogoč ton, ki gre skozi ušesa. Zanimivo je, da Siemens ni zmogel tega odpraviti niti pri novem ML-ju - Cityjet je prav tako kar glasna stvar. Stadlerji ali pa furlanski CAF (kmalu na naših tirih!) so na tem področju velik korak naprej.
desiro
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1586
Pridružen: 21.01.2008, 14:45
Kraj: Ljubljana

Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317

Odgovor Napisal/-a desiro »

TGV Lyria napisal/-a: Ali ni polovička slišati tako, da dela le pogon na enem koncu vlaka (cviljenje), na drugem pa ne (tišina)?
Pri polovični vleki gre za okvaro enega od dveh glavnih pretvornikov, za to vleka deluje le na eni polovici vlaka torej na 2 motorjih, zaviranje pa takrat deluje preko elektro pnevmatske zavore, in zaradi tega pri zaviranju ne oddaja tega zavijajočega zvoka, saj zavira s pomočjo zavornih diskov in ne s pomočjo vlečnih motorjev ki bi kot pri običajnem obratovalnem zaviranju delovali kot generatorji.
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
kitak
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 130
Pridružen: 30.08.2017, 11:32
Kraj: celje

Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317

Odgovor Napisal/-a kitak »

Pa pri polovični vleki se hitrost omeji na okoli 75km/h.
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317

Odgovor Napisal/-a cokla »

kitak napisal/-a:Pa pri polovični vleki se hitrost omeji na okoli 75km/h.

Odvisno od obremenitve garniture. Po domače....več je potnikov, manjša je maksimalna hitrost vlaka.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
Odgovori