SIEMENS Desiro, SŽ 312/317

Debata okoli voznega parka
space
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 407
Pridružen: 06.01.2009, 20:39

Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317

OdgovorNapisal/-a space » 05.03.2018, 16:57

Kaj je s temi pretvorniki a so preslabi da toliko crkujejo?
Ali pa se držijo kot potrošni materjal..
Uporabniški avatar
petindvajsetka
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 796
Pridružen: 28.08.2011, 19:57

Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317

OdgovorNapisal/-a petindvajsetka » 05.03.2018, 18:39

desiro napisal/-a:
TGV Lyria napisal/-a:Ali ni polovička slišati tako, da dela le pogon na enem koncu vlaka (cviljenje), na drugem pa ne (tišina)?


Pri polovični vleki gre za okvaro enega od dveh glavnih pretvornikov, za to vleka deluje le na eni polovici vlaka torej na 2 motorjih, zaviranje pa takrat deluje preko elektro pnevmatske zavore, in zaradi tega pri zaviranju ne oddaja tega zavijajočega zvoka, saj zavira s pomočjo zavornih diskov in ne s pomočjo vlečnih motorjev ki bi kot pri običajnem obratovalnem zaviranju delovali kot generatorji.


Tebe res ne gre razumeti več! :roll: Reganov zvok ti je balzam za ušesa, čeprav je 10x glasnejši od Desiroja, pri katerem te tako vneto moti elektrodinamično zaviranje. Ne vem no, ali pa nama ni všeč "ista muska". :roll:
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3515
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317

OdgovorNapisal/-a mkx » 05.03.2018, 19:34

petindvajsetka napisal/-a:Tebe res ne gre razumeti več! :roll: Reganov zvok ti je balzam za ušesa, čeprav je 10x glasnejši od Desiroja, pri katerem te tako vneto moti elektrodinamično zaviranje. Ne vem no, ali pa nama ni všeč "ista muska". :roll:

Mah, mladina. Pa ne moreš primerjat božanskega grmenja Reganovega dizel motorja z nekim cviljenjem frekvenčnega krmiljenja asinhronih motorjev. #-o

V bistvu je tale debata nekaj takega, kot so bile v 80-tih letih prejšnjega stoletja med rockerji in šminkerji. Tisti dovolj stari bodo vedeli, kaj primerjam z rockom in kaj s šminkerijo.
LP, Metod
kitak
Strojevodja II
Strojevodja II
Prispevkov: 73
Pridružen: 30.08.2017, 11:32
Kraj: rogatec

Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317

OdgovorNapisal/-a kitak » 05.03.2018, 20:00

Meni sta obadva zvoka super :D 8)
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3425
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 06.03.2018, 10:31

space napisal/-a:Kaj je s temi pretvorniki a so preslabi da toliko crkujejo?
Ali pa se držijo kot potrošni materjal..


Zato, ker se flika :!: Določenih delov na trgu ni mogoče dobiti in se samo popravlja, seveda s strani pooblaščenega izvajalca, ker to ni, da vzameš izvijač in spajkalnik, pa malo popraviš. Če popravilo ni smiselno, se zamenja z novo napravo, ki je svinjsko draga. Kaj čemo, GTO tehnologija je je passe. Desiro ML ima popolnima drugačno IGBT. Crkuje pa vse od 4QS, prožilnikov do modulov in kartic. In ne moreš vzeti rezervni del, kar "ene" firme, ki ni kompatibilna s programsko opremo Siemensa. Kar pa se tiče neke pogodbe. Ja je, ampak malo drugačna... Popravilo ni obvezno, je pa nujno, ker druga polovička trpi in ta potem izdahne še ta...

In tudi 541 ima hibo, ki jo imajo vsi v Evropi. Reče se mu HBU.
kristko1
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 93
Pridružen: 21.10.2008, 16:44

Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317

OdgovorNapisal/-a kristko1 » 06.03.2018, 13:42

Problem DESIRO motornika je potrebno iskati v poletnem času in ne v zimskem. V zimskem obdobju vidimo, občutimo, itd... samo posledico.
Kar se tiče 541 in HBU je pa napačna trditev, teh je bilo bore malo v okvari!!!
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3425
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 06.03.2018, 14:32

kristko1 napisal/-a:Kar se tiče 541 in HBU je pa napačna trditev, teh je bilo bore malo v okvari!!!

V januarju je imelo14 HBU-jev oznako večja napaka. In to je bil tudi predmet razpisa, skupaj s popravilom še ostalih rezervnih delov za 312 in 541. Razpis pa je padel v vodo, ker ni bil izbran ni bil nihče.
kristko1
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 93
Pridružen: 21.10.2008, 16:44

Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317

OdgovorNapisal/-a kristko1 » 06.03.2018, 15:03

Oznako HBU imata oba vozila!!!!
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3425
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 06.03.2018, 16:08

6 87960 Pretvornik pomožni HBU -Elok 541-večja napaka A2V00001245743 14 kos

Nepreverjenih stvari ne bi pisal. [-X
kristko1
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 93
Pridružen: 21.10.2008, 16:44

Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317

OdgovorNapisal/-a kristko1 » 06.03.2018, 18:58

Na 64 HBU modulov v 12 letih ni strašna številka!!!
space
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 407
Pridružen: 06.01.2009, 20:39

Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317

OdgovorNapisal/-a space » 06.03.2018, 18:59

kristko1 napisal/-a:Problem DESIRO motornika je potrebno iskati v poletnem času in ne v zimskem. V zimskem obdobju vidimo, občutimo, itd... samo posledico.
Kar se tiče 541 in HBU je pa napačna trditev, teh je bilo bore malo v okvari!!!


aham gas do daske 140 pa gremo ane :twisted: :twisted:
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11433
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317

OdgovorNapisal/-a cokla » 07.03.2018, 21:08

space napisal/-a:
kristko1 napisal/-a:Problem DESIRO motornika je potrebno iskati v poletnem času in ne v zimskem. V zimskem obdobju vidimo, občutimo, itd... samo posledico.
Kar se tiče 541 in HBU je pa napačna trditev, teh je bilo bore malo v okvari!!!


aham gas do daske 140 pa gremo ane :twisted: :twisted:



Kulk smo pa eni pametni...bemo. :roll:
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
nagibni
Vajenec
Vajenec
Prispevkov: 32
Pridružen: 25.01.2017, 21:33

Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317

OdgovorNapisal/-a nagibni » 08.05.2018, 21:15

Kakšen teden nazaj sem se iz Kopra vračal proti Ljubljani, med Hrastovljami in Prešnico smo se na odprti progi nekajkrat ustaviti, kot sem razumel je Desiro delal z samo enim pretvornikom, zato naj bi se pregreval. Pri vsem tem se mi zdi čudno, da se je meni to samo enkrat zgodilo pa sem se že velikokrat peljal na tem odcepu. So res krivi pretvorniki? Nima Desiro nobenega hlajenja (nikoli nisem slišal ventilatorjev kot na primer na Taurusu)?
038
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 699
Pridružen: 10.03.2009, 20:49

Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317

OdgovorNapisal/-a 038 » 09.05.2018, 5:33

Pretvorniki so pod vozilom in seveda imajo ventilatorje za hlajenje vendar so razmeroma tihi. Da res so krivi pretvorniki. Na Taurusu je zadeva narejena malo drugace.
nagibni
Vajenec
Vajenec
Prispevkov: 32
Pridružen: 25.01.2017, 21:33

Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317

OdgovorNapisal/-a nagibni » 10.06.2018, 14:14

Zadnjih nekaj dni sem zaradi dežja imel nekaj časa, zato sem poizkusil poustvariti Desiroja v "stadler" barvah.
Slika

In še z temnejšo sivo http://shrani.si/f/F/K2/2tTmdgpb/1200px-sz312317withtext.jpg

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov