desiro napisal/-a:od preserji do lj bi imel lahek vlak komot v max 160... tudi un lok bi zvozil.
Ljubljana-Brezovica:
Pragi so večinoma dotrajani, plošče so vdrte, pritrditev je nezanesljiva Tirna greda je zelo zablatena, kljub velikemu številu opravljenih ur na ročnem sejanju tirne grede in strojnim regulacijam je tir zelo nestabilen in prihaja do velikih usedlin in zablatenih mest. Največji problem je v območju NPR-jev, kjer je tir še posebej nestabilen pri vožnji vlakov. Grafikoni merilne vožnje prikazujejo veliko napak v stabilnosti tira in povečano število KT500 (Kvaliteta Tira)
Proga poteka večinoma v nasipu, kateri je zgrajen v času Avstro-Ogrske monarhije in je neustrezen za današnje hitrosti in obremenitve. Nasip je zgrajen iz glinastega materiala, planum ne prenese obremenitve zgornjega ustroja in zaradi tega prihaja do vdora tirne grede v planum, nastajanja blatnih vreč in zablatenja tirne grede. Zaradi tega je tir nestabilen, odvodnjavanje ne funkcionira, strojne regulacije nimajo učinka.
Na odseku od km 581+000 do 581+400, nas strojevodje pogosto opozarjajo o nemirni vožnji. Vzrok za to je uničena tirna greda, kar je posledica vgrajenih betonskih pragov, brez vgrajenega tamponskega sloja in neustreznega tolčenca (vgrajen je apnenec, potrebno bi bilo vgraditi eruptivec). Posledica tega je nestabilnost tira, slaba elastičnost tirne rešetke, slabo odvodnjavanje in zablatenost tirne grede, katera je uničena. Zaradi slabe stabilnosti pogosto prihaja do napak v geometriji tira, predvsem do napak v nadvišanju.
Evo zato. Še dobro, da pustijo 100.