SIEMENS Desiro, SŽ 312/317

Debata okoli voznega parka
Odgovori
Matevz96
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 197
Pridružen: 17.01.2016, 19:33

Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317

Odgovor Napisal/-a Matevz96 »

nagibni napisal/-a:Zadnjih nekaj dni sem zaradi dežja imel nekaj časa, zato sem poizkusil poustvariti Desiroja v "stadler" barvah.
...

In še z temnejšo sivo http://shrani.si/f/F/K2/2tTmdgpb/1200px ... thtext.jpg
Rdeča mu bolj paše.
Uporabniški avatar
maxima
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 643
Pridružen: 25.01.2015, 14:55
Kraj: Obalno-kraška
Kontakt:

Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317

Odgovor Napisal/-a maxima »

Meni je pa zelo všeč :D
urban120
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 418
Pridružen: 10.05.2015, 19:05

Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317

Odgovor Napisal/-a urban120 »

Siemensom rdeča bolj paše
Uporabniški avatar
grizeldi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 305
Pridružen: 30.01.2013, 13:20
Kraj: Ljubljana

Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317

Odgovor Napisal/-a grizeldi »

Meni sta obe barvni shemi všeč, na živce mi bo pa šlo če bo imela skoraj vsaka serija neko svojo barvno shemo. A je tako težko met nekaj konsistentnosti?
Uporabniški avatar
Heisenberg
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 201
Pridružen: 14.07.2014, 3:22
Kraj: Koper

Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317

Odgovor Napisal/-a Heisenberg »

Dolfe napisal/-a: Od kje ti ta podatek? Koliko smo bili takrat informirani, je bila posamezna EMG med 3 on 3,5 mio DM. Pač odvisno, ali je bila dvo ali tri členska enota.
Vrednost nabave elektromotornih garnitur EMV 312 je bila 16,5 milijard tolarjev z delnim plačilom po 10000 prevoženih kilometrih,preostali del pa po poteku garancijske dobe.
Novost pa je bila takratna garancija,da vlak ne bo odpovedal več kot dvakrat v petih letih obratovanja. :mrgreen:
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job.
Dejan
desiro
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1586
Pridružen: 21.01.2008, 14:45
Kraj: Ljubljana

Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317

Odgovor Napisal/-a desiro »

Kje pa si dobil te podatke? Potemtakem so bili siemensi zastonj ker odpovedovali so kar dosti prej 5x na 2 leti kot 2x na 5 let #-o :twisted:
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Uporabniški avatar
Heisenberg
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 201
Pridružen: 14.07.2014, 3:22
Kraj: Koper

Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317

Odgovor Napisal/-a Heisenberg »

desiro napisal/-a:Kje pa si dobil te podatke? Potemtakem so bili siemensi zastonj ker odpovedovali so kar dosti prej 5x na 2 leti kot 2x na 5 let #-o :twisted:
To sem pridobil iz knjige z naslovom Razvoj elektrovleke na Primorskem in v Sloveniji.
V začetku naj bi se potniki pritoževali nad udobnostjo sedežev,vendar so se potem privadili,nekaj problemov je bilo tudi z vlečnimi motorji in še nekaj problemov,vendar se je to uredilo.
Kaj ti praviš "desiro",kje so bili problemi največji na garnituri 312?
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job.
Dejan
desiro
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1586
Pridružen: 21.01.2008, 14:45
Kraj: Ljubljana

Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317

Odgovor Napisal/-a desiro »

Heisenberg napisal/-a:
desiro napisal/-a:Kje pa si dobil te podatke? Potemtakem so bili siemensi zastonj ker odpovedovali so kar dosti prej 5x na 2 leti kot 2x na 5 let #-o :twisted:
To sem pridobil iz knjige z naslovom Razvoj elektrovleke na Primorskem in v Sloveniji.
V začetku naj bi se potniki pritoževali nad udobnostjo sedežev,vendar so se potem privadili,nekaj problemov je bilo tudi z vlečnimi motorji in še nekaj problemov,vendar se je to uredilo.
Kaj ti praviš "desiro",kje so bili problemi največji na garnituri 312?
Problem garniture 312 je bil v tem da je bil to prototip, baje prvi električni desiro (v Nemčiji, Avstriji je ta serija dizel-mehanska). Poleg tega pa Siemens v času projektiranja Siemens desiro garnitur še ni bil ravno domač v svetu DC napajanja vlakov spoh ne 3 kV. Tudi sami motorji niso bili in še vedno kljub modifikacijam niso primerno zaščiteni pred snegom. Ali primerno hlajeni (poletje). Da ne omenjam software glitch-ev. Po zaslugi šparanja pri vzdrževanju pa tudi niso več v najboljšem stanju.
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2560
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

Heisenberg napisal/-a: V začetku naj bi se potniki pritoževali nad udobnostjo sedežev,vendar so se potem privadili...
Ne niso se čisto nič privadili. Samo če imaš izbiro med štalo in še večjo štalo, potem nimaš kaj...
...no vsaj do prihodnjega leta.
Drugače pa je Nejc dobro napisal v čem je osnovni problem naših Desirojev. Siemens je dobro lobiral, da so naši vzeli ta prototip, ki se je izkazal kot - štala. Pa še poštimat ga niso smeli tako, da bi delal normalno.
Edino v čemer bi ga še dopolnil, je to, da sedaj Siemens nima čisto nič boljših izkušenj na 3 kV DC napajanju, kar dokazuje tudi fiasko z drugo generacijo Desiroja (ML) v Belgiji.
Uporabniški avatar
Heisenberg
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 201
Pridružen: 14.07.2014, 3:22
Kraj: Koper

Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317

Odgovor Napisal/-a Heisenberg »

desiro napisal/-a: Problem garniture 312 je bil v tem da je bil to prototip, baje prvi električni desiro (v Nemčiji, Avstriji je ta serija dizel-mehanska). Poleg tega pa Siemens v času projektiranja Siemens desiro garnitur še ni bil ravno domač v svetu DC napajanja vlakov spoh ne 3 kV. Tudi sami motorji niso bili in še vedno kljub modifikacijam niso primerno zaščiteni pred snegom. Ali primerno hlajeni (poletje). Da ne omenjam software glitch-ev. Po zaslugi šparanja pri vzdrževanju pa tudi niso več v najboljšem stanju.
Zanimivo,tega podatka pa nisem vedel da je bil prototip,sploh pa prvi električni "desiro". :shock:
Torej dajmo malo povedati na kratko o motorjih na omenjeni elektromotorni garnituri vrste 312.

Vlečni motorji so tipa 1TB 2016-0GB02 in so izvedeni kot 4.polni trifazni asinhronski motorji z lastnim hlajenjem.Na EMG so vgrajeni 4 motorji z trajno(nazivno) močjo 250kW,pri kratkotrajni obremenitvi pa je dopustna moč 500kW.
Moč za vleko je pri speljavi na dvodelni garnituri omejena na 1650kW,pri trodelni garnituri pa na 2000kW.
Vlečna sila se od VM prenaša preko fleksibilne sklopke na reduktor,ki je na eni strani vpet na okvir podstavnega vozička,na drugi strani pa vležajen na osi.V reduktorju imamo tri zobnike;vstopni od strani asinhronskega motorja,vmesni in zobnik kolesne dvojice.
Na samem motorju imamo impulzni dajalnik kateri posreduje podatek PKN o številu vrtljajev in smeri vrtenja asinhronskega motorja,
Dva motorja enega podstavnega vozička sta napajana neodvisno od vlečnih motorjev v drugem podstavnem vozičku.Prednost take izvedbe je,da pri neuravnoteženi obtežitvi ali drsanju kolesne dvojice pri slabih adhezijskih pogojih vleke lahko posamezni par motorjev nadziramo posebej- vse s ciljem da se doseže optimalna vlečna sila. :thumbupr

Glede zaščite pred snegom pa mislim da "desiro" je zelo pomemben faktor kako skrbimo za obratovanje EMG v zimskem času.
Hlajenje poleti,kaj pa jih tukaj moti? :? :(
"Software glitch-i" ??? Lahko malo razložiš kaj si pa s tem mislil?

Kmalu bo 20 let odkar so "desiroji" na sceni. :arrow: :thumbupr
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job.
Dejan
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4292
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

Kot je že @desiro povedal. To je bil na 1,2,3 narejen model iz dizelske desiro garniture in sploh prvi lastni Siemensov električni model garniture. Izredna in redna popravila so bila z netesnenjem stekel, klimatske naprave, izredna vgradnja števcev električne energije, menjava napisov iz nemškega v slovenski jezik, menjava vseh medvagonskih zglobov, dodatno ozemljevanje kolsenih dvojic. Netesnosti na sneg in vlago so nekaj modificirali sedaj v veliki reviziji. Pregrevanje motorjev pa je posledica velikih vrtinčnih tokov v rotorju in s tem podimenzionirano hlajenje.
desiro napisal/-a: Poleg tega pa Siemens v času projektiranja Siemens desiro garnitur še ni bil ravno domač v svetu DC napajanja vlakov spoh ne 3 kV.
In še vedno ni. Belgijskim Desiro ML so morali zaradi pregrevanja menjavati komponente.
desiro
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1586
Pridružen: 21.01.2008, 14:45
Kraj: Ljubljana

Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317

Odgovor Napisal/-a desiro »

Heisenberg napisal/-a: Vlečni motorji so tipa 1TB 2016-0GB02 in so izvedeni kot 4.polni trifazni asinhronski motorji z lastnim hlajenjem.Na EMG so vgrajeni 4 motorji z trajno(nazivno) močjo 250kW,pri kratkotrajni obremenitvi pa je dopustna moč 500kW.
Moč za vleko je pri speljavi na dvodelni garnituri omejena na 1650kW,pri trodelni garnituri pa na 2000kW.
Vlečna sila se od VM prenaša preko fleksibilne sklopke na reduktor,ki je na eni strani vpet na okvir podstavnega vozička,na drugi strani pa vležajen na osi.V reduktorju imamo tri zobnike;vstopni od strani asinhronskega motorja,vmesni in zobnik kolesne dvojice.
Na samem motorju imamo impulzni dajalnik kateri posreduje podatek PKN o številu vrtljajev in smeri vrtenja asinhronskega motorja,
Dva motorja enega podstavnega vozička sta napajana neodvisno od vlečnih motorjev v drugem podstavnem vozičku.Prednost take izvedbe je,da pri neuravnoteženi obtežitvi ali drsanju kolesne dvojice pri slabih adhezijskih pogojih vleke lahko posamezni par motorjev nadziramo posebej- vse s ciljem da se doseže optimalna vlečna sila.

Da te popravim, na koncu si pozabil dodati: (SLUŽBA ZA VLEKO, Priročnik za upravljanje EMG 312: Opis naprav, Glavni pogon, Ljubljana: 2007, 16)
Heisenberg napisal/-a:Glede zaščite pred snegom pa mislim da "desiro" je zelo pomemben faktor kako skrbimo za obratovanje EMG v zimskem času.
lahko razložiš to misel?
Namreč ne vem kako bi lahko skrbel da pozimi ne bi ventilacija potegnila snega v motorje s tem povzročila pregrevanja ki sneg stopi, voda pa nato povzroči preboj.... to brez neke hude modifikacije težko rešiš.

Software glitchi pa so recimo da monitor ne komunicira več z glavno krmilno napravo in posledično onemogoča kakršno koli posluževanje (luči, klimatizacija, tempomat itd.) Da se celemu siemensu občasno zmeša in javlja napake ki jih ni. pa še kaj bi se našlo...
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Uporabniški avatar
Heisenberg
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 201
Pridružen: 14.07.2014, 3:22
Kraj: Koper

Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317

Odgovor Napisal/-a Heisenberg »

desiro napisal/-a:
Da te popravim, na koncu si pozabil dodati: (SLUŽBA ZA VLEKO, Priročnik za upravljanje EMG 312: Opis naprav, Glavni pogon, Ljubljana: 2007, 16)

lahko razložiš to misel?
Namreč ne vem kako bi lahko skrbel da pozimi ne bi ventilacija potegnila snega v motorje s tem povzročila pregrevanja ki sneg stopi, voda pa nato povzroči preboj.... to brez neke hude modifikacije težko rešiš.

Software glitchi pa so recimo da monitor ne komunicira več z glavno krmilno napravo in posledično onemogoča kakršno koli posluževanje (luči, klimatizacija, tempomat itd.) Da se celemu siemensu občasno zmeša in javlja napake ki jih ni. pa še kaj bi se našlo...
September 2008 imam jaz. :thumbupr :mrgreen:
Ja,mislil sem na tistih nekaj podstavkov katere naj bi skrbeli v zimskem času,ampak se strinjam s tabo brez kakšne večje napredne modifikacije je malo težje izogniti se "prebojem". :(
Aha,sedaj mi je bolj razumno kaj pomenijo "software glitchi". Najlepša hvala :thumbupr
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job.
Dejan
desiro
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1586
Pridružen: 21.01.2008, 14:45
Kraj: Ljubljana

Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317

Odgovor Napisal/-a desiro »

Sej ni važno kateto verzijo imaš, hotel sem ti reči da ni fino prepisovat tujih del brez navedbe avtorja, saj ti tudi nabi bil vesel da se slika za katero se trudiš znajde kje pod kakim drugim imenom ali pa da tisti ki jo objavi pozabi navesti kje jo je dobil ane?

Tistih par postavk? Saj strojevodja praktično nima nič takega razen defrosta če mu je to naročeno....
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Uporabniški avatar
Heisenberg
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 201
Pridružen: 14.07.2014, 3:22
Kraj: Koper

Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317

Odgovor Napisal/-a Heisenberg »

desiro napisal/-a:Sej ni važno kateto verzijo imaš, hotel sem ti reči da ni fino prepisovat tujih del brez navedbe avtorja, saj ti tudi nabi bil vesel da se slika za katero se trudiš znajde kje pod kakim drugim imenom ali pa da tisti ki jo objavi pozabi navesti kje jo je dobil ane?

Tistih par postavk? Saj strojevodja praktično nima nič takega razen defrosta če mu je to naročeno....
Se strinjam popolnoma s tabo "desiro". :thumbupr
Za v prihodnje navedem avtorja.
Je pa dosti kraje,fotografij,člankov ipd.. :( :?
Kaj pa je tu mišljeno "defrost"? :shock:
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job.
Dejan
Odgovori