Hvala na odgovoru. Razumijem.RitterVonGhega napisal/-a:Desiro 312.0 in 312.1 je ima samo 3kV/DC in ne more v Zagrebu, samo vozni park v Sloveniji tudi lahko v Italiji, pa v Hrvaški je ima samo 25kV (Desiro nima 25kV)Laurus97 napisal/-a:Dali je Desiro došel kad do Zagreba?
SIEMENS Desiro, SŽ 312/317
Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317
Pozdrav iz Hrvatske!
Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317
Že precej časa so na posameznih garniturah reklame, ki niso več aktualne (Ljubljana festival mislim, da 2012; potem košarkarsko prvenstvo 2011 (Telemach) - tista garnitura, ko je še notranjost okrancljana z odtisi superg košarkarjev ).
Grafitov pa tudi že lep čas ne pucajo... Vem, da to zaradi tega, ker bi se takoj pojavili novi... Zakaj pa ne uporabijo protigrafitnega premaza kot na pendolinu?
Grafitov pa tudi že lep čas ne pucajo... Vem, da to zaradi tega, ker bi se takoj pojavili novi... Zakaj pa ne uporabijo protigrafitnega premaza kot na pendolinu?
- RitterVonGhega
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1431
- Pridružen: 13.09.2012, 14:35
- Kraj: Maribor
- Kontakt:
Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317
desiro ni bilo brez grafik, najlepši.. danes je groza grafik ni mi všeč in zelo grdo...
slika 2007 na pragerskem, PV 2000 Ljubljana-Maribor
lp,miro
slika 2007 na pragerskem, PV 2000 Ljubljana-Maribor
lp,miro
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317
Moje razmišljanje je, da jih ni možno kar takoj umaknit iz prometa, glede na njihovo veliko število. Pri revizijah se pa špara kolker gre. Se pa pripravite tisti ko smo/so vozači; Sneg prihajaMičo napisal/-a:Zakaj pa ne uporabijo protigrafitnega premaza kot na pendolinu?
Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317
Zakaj ne odpravijo tega defekta na desirojih? V 13 letih bi morali to pod garancijo že zdavnaj zrihtat?!
Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317
Optimist. Marca, če bo sreča boš lahko pogledo, kdo vse služi s tem. Garancija, a jo sploh še imatrance0 napisal/-a:Zakaj ne odpravijo tega defekta na desirojih? V 13 letih bi morali to pod garancijo že zdavnaj zrihtat?!
Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317
To je skrita napaka, po mojem bi jo moral imeti, sicer pa naj zaračunajo odgovornim škodo in odpravo napake.
Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317
Če sem prav videl je bil 312-129/130 danes na LP2001.541 napisal/-a:Morda sem siten, pa vendar me zanima:
- kaj je z 312-017 - menda ne vozi že eno leto;
- kako daleč je popravilo 312-129 (marca požar na srednjem vagonu zaradi strganja vozne mreže v Kranju)?
312-017/018 - pa je menda še vedno pred delavnico.
Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317
Kaj se zgodi če skupaj spnemo enega zdravega Siemensa in eno polovičko? So zmogljivosti nekaj vmes med zdravim in polovičko?
So pa bila nekaj strani nazaj v tej temi namigovanja, da so pri Siemensu namenoma dali cenejše komponente v vlak za Slovenijo ("za njih bo že dobro"). S tem se ne strinjam, saj Siemensi niso nek višek kvalitete niti v domači Nemčiji: ICEjem so pokale osi, kvarile so se klime, mašili WCji, marsikateri vlak pa je imel probleme s snegom. Še hujše je na Nizozemskem, pozimi leta 2010, je delovalo vsega 10 od 95 skoraj novih vlakov, menda je elektronika v teh vlakih še posebej občutljiva na taljenje snega.
http://www.spiegel.de/international/ger ... 38892.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.dutchnews.nl/news/archives/2 ... ns_out.php" onclick="window.open(this.href);return false;
So pa bila nekaj strani nazaj v tej temi namigovanja, da so pri Siemensu namenoma dali cenejše komponente v vlak za Slovenijo ("za njih bo že dobro"). S tem se ne strinjam, saj Siemensi niso nek višek kvalitete niti v domači Nemčiji: ICEjem so pokale osi, kvarile so se klime, mašili WCji, marsikateri vlak pa je imel probleme s snegom. Še hujše je na Nizozemskem, pozimi leta 2010, je delovalo vsega 10 od 95 skoraj novih vlakov, menda je elektronika v teh vlakih še posebej občutljiva na taljenje snega.
http://www.spiegel.de/international/ger ... 38892.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.dutchnews.nl/news/archives/2 ... ns_out.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317
V max 140km/h, verjetno pa malo okrnjen pospešek.
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317
Hvala za odgovor. Potem je problem le malo manjši kot sem mislil, saj se da zamude zaradi polovične vleke ob konicah skoraj izničiti. Najbrš pa je zoprno to organizirati.
Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317
stare gomulke so imele takšne težave, kot jih imajo jajčke ob današnih časih?
Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317
space napisal/-a:stare gomulke so imele takšne težave, kot jih imajo jajčke ob današnih časih?
Pa kakšne....
V bistvu sedaj, ko so "za odpis" najbolje delujejo....z vsemi modifikacijami in predelavami.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317
cokla napisal/-a:space napisal/-a:stare gomulke so imele takšne težave, kot jih imajo jajčke ob današnih časih?
Pa kakšne....
V bistvu sedaj, ko so "za odpis" najbolje delujejo....z vsemi modifikacijami in predelavami.
Se mi je dozdevalo da bo nekaj takega..
Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317
Gomulka je bila skonstruirana za vožnjo v podzemnih železnicah.