SIEMENS Desiro, SŽ 312/317

Debata okoli voznega parka
Odgovori
andre85
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 752
Pridružen: 11.04.2014, 19:36
Kraj: Freilassing

Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317

Odgovor Napisal/-a andre85 »

desiro napisal/-a:Samo dnarja za ornk remont ni...al se pa delajo da ga ni.... od preserji do lj bi imel lahek vlak komot v max 160... tudi un lok bi zvozil... (pa da keri ne začne da ma 312 Vmax 140... stadlerjeve garniture ("Rikola"? :roll: :P ) bodo mele max160 )
Švicarski zeliščni bonboni :)
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Samo dnarja za ornk remont ni...al se pa delajo da ga ni....
Ne tako daleč nazaj je bil govor o ne tako oddaljenem remontu LJ-Borovnica.
Uporabniški avatar
maxima
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 643
Pridružen: 25.01.2015, 14:55
Kraj: Obalno-kraška
Kontakt:

Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317

Odgovor Napisal/-a maxima »

Kot sem slišal da so največji problem na tem odseku zapornice. Vklopna mesta bi morali premaknit na ustrezno dolžino, da bi se zapornice pri 160km/h pravočasno zaprle.
Peter 5
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 609
Pridružen: 20.01.2013, 13:40
Kraj: Maribor

Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317

Odgovor Napisal/-a Peter 5 »

Zdravo!
Zapornice na progi s 160 km/h??? Ali eno ali drugo!

LP - Peter
leteči vlak
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2574
Pridružen: 04.03.2009, 10:20
Kraj: Grosuplje

Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317

Odgovor Napisal/-a leteči vlak »

Na odseku Pragersko-Maribor Tezno so že zmeraj nivojski prehodi z zapornicami, pa čeprav so tam hitrosti 160/140/120 km/h. Enaka situacija velja tudi za posamezne odseke med Pragerskim in Mursko Soboto.
Aljaž
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Zapornice na progi s 160 km/h??? Ali eno ali drugo!
za proge s hitrostmi do 160 km/h so zapornice dovoljene po Zakonu o varnosti v železniškem prometu!
49. člen
(izvennivojska križanja)
(1) Križanje proge z avtocesto, hitro cesto ali glavno cesto I. reda mora biti izvennivojsko.
(2) Križanje proge z drugo cesto mora biti izvennivojsko, če je promet motornih vozil po cesti zelo gost (več kot 7000 vozil povprečnega letnega dnevnega prometa) in če je železniški promet po progi zelo pogosten (več kot 70 vlakov povprečnega letnega dnevnega prometa) ali če je največja dovoljena progovna hitrost večja od 160 km/h.
(3) Med uvoznimi in izvoznimi kretnicami na prometnem mestu ne sme biti nivojskih prehodov.
Torej ne ga srat
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317

Odgovor Napisal/-a cokla »

maxima napisal/-a:Kot sem slišal da so največji problem na tem odseku zapornice. Vklopna mesta bi morali premaknit na ustrezno dolžino, da bi se zapornice pri 160km/h pravočasno zaprle.
Ne govori neumnosti...to nikakor ni NAJVEČJI problem. To je še najmanj za popedenat...
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
desiro
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1586
Pridružen: 21.01.2008, 14:45
Kraj: Ljubljana

Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317

Odgovor Napisal/-a desiro »

cokla napisal/-a:
maxima napisal/-a:Kot sem slišal da so največji problem na tem odseku zapornice. Vklopna mesta bi morali premaknit na ustrezno dolžino, da bi se zapornice pri 160km/h pravočasno zaprle.
Ne govori neumnosti...to nikakor ni NAJVEČJI problem. To je še najmanj za popedenat...

je pa dober izgovor čemu manjša hitrost... #-o :roll:
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4293
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

desiro napisal/-a:od preserji do lj bi imel lahek vlak komot v max 160... tudi un lok bi zvozil.
Ljubljana-Brezovica:

Pragi so večinoma dotrajani, plošče so vdrte, pritrditev je nezanesljiva Tirna greda je zelo zablatena, kljub velikemu številu opravljenih ur na ročnem sejanju tirne grede in strojnim regulacijam je tir zelo nestabilen in prihaja do velikih usedlin in zablatenih mest. Največji problem je v območju NPR-jev, kjer je tir še posebej nestabilen pri vožnji vlakov. Grafikoni merilne vožnje prikazujejo veliko napak v stabilnosti tira in povečano število KT500 (Kvaliteta Tira)


Proga poteka večinoma v nasipu, kateri je zgrajen v času Avstro-Ogrske monarhije in je neustrezen za današnje hitrosti in obremenitve. Nasip je zgrajen iz glinastega materiala, planum ne prenese obremenitve zgornjega ustroja in zaradi tega prihaja do vdora tirne grede v planum, nastajanja blatnih vreč in zablatenja tirne grede. Zaradi tega je tir nestabilen, odvodnjavanje ne funkcionira, strojne regulacije nimajo učinka.

Na odseku od km 581+000 do 581+400, nas strojevodje pogosto opozarjajo o nemirni vožnji. Vzrok za to je uničena tirna greda, kar je posledica vgrajenih betonskih pragov, brez vgrajenega tamponskega sloja in neustreznega tolčenca (vgrajen je apnenec, potrebno bi bilo vgraditi eruptivec). Posledica tega je nestabilnost tira, slaba elastičnost tirne rešetke, slabo odvodnjavanje in zablatenost tirne grede, katera je uničena. Zaradi slabe stabilnosti pogosto prihaja do napak v geometriji tira, predvsem do napak v nadvišanju.
Evo zato. Še dobro, da pustijo 100.
sraka1
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 117
Pridružen: 16.01.2013, 23:58

Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317

Odgovor Napisal/-a sraka1 »

Re 4/4 napisal/-a:
desiro napisal/-a:od preserji do lj bi imel lahek vlak komot v max 160... tudi un lok bi zvozil.
Ljubljana-Brezovica:

Pragi so večinoma dotrajani, plošče so vdrte, pritrditev je nezanesljiva Tirna greda je zelo zablatena, kljub velikemu številu opravljenih ur na ročnem sejanju tirne grede in strojnim regulacijam je tir zelo nestabilen in prihaja do velikih usedlin in zablatenih mest. Največji problem je v območju NPR-jev, kjer je tir še posebej nestabilen pri vožnji vlakov. Grafikoni merilne vožnje prikazujejo veliko napak v stabilnosti tira in povečano število KT500 (Kvaliteta Tira)


Proga poteka večinoma v nasipu, kateri je zgrajen v času Avstro-Ogrske monarhije in je neustrezen za današnje hitrosti in obremenitve. Nasip je zgrajen iz glinastega materiala, planum ne prenese obremenitve zgornjega ustroja in zaradi tega prihaja do vdora tirne grede v planum, nastajanja blatnih vreč in zablatenja tirne grede. Zaradi tega je tir nestabilen, odvodnjavanje ne funkcionira, strojne regulacije nimajo učinka.

Na odseku od km 581+000 do 581+400, nas strojevodje pogosto opozarjajo o nemirni vožnji. Vzrok za to je uničena tirna greda, kar je posledica vgrajenih betonskih pragov, brez vgrajenega tamponskega sloja in neustreznega tolčenca (vgrajen je apnenec, potrebno bi bilo vgraditi eruptivec). Posledica tega je nestabilnost tira, slaba elastičnost tirne rešetke, slabo odvodnjavanje in zablatenost tirne grede, katera je uničena. Zaradi slabe stabilnosti pogosto prihaja do napak v geometriji tira, predvsem do napak v nadvišanju.
Evo zato. Še dobro, da pustijo 100.
Vir?
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4293
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

sraka1 napisal/-a:
Vir?
Javni razpis.
nagibni
Vajenec
Vajenec
Prispevkov: 37
Pridružen: 25.01.2017, 21:33

Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317

Odgovor Napisal/-a nagibni »

Re 4/4 napisal/-a:
Na odseku od km 581+000 do 581+400, nas strojevodje pogosto opozarjajo o nemirni vožnji. Vzrok za to je uničena tirna greda, kar je posledica vgrajenih betonskih pragov, brez vgrajenega tamponskega sloja in neustreznega tolčenca (vgrajen je apnenec, potrebno bi bilo vgraditi eruptivec). Posledica tega je nestabilnost tira, slaba elastičnost tirne rešetke, slabo odvodnjavanje in zablatenost tirne grede, katera je uničena. Zaradi slabe stabilnosti pogosto prihaja do napak v geometriji tira, predvsem do napak v nadvišanju.
So(smo) pa kar smešni, da nimajo(nimamo) za 400m remonta. Je očitno učinkovitejše skoraj vsak teden zapirat 1 tir in flikat razpadle pragove.

Je pa to tema o dezirojih, ki z odsekom med Preserjami in Borovnice razen poškodb nimajo nič skupnega...
038
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 873
Pridružen: 10.03.2009, 20:49

Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317

Odgovor Napisal/-a 038 »

No sedaj pa koncno vozi 312-129 tudi proti Murski soboti.
desiro
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1586
Pridružen: 21.01.2008, 14:45
Kraj: Ljubljana

Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317

Odgovor Napisal/-a desiro »

038 napisal/-a:No sedaj pa koncno vozi 312-129 tudi proti Murski soboti.
Torej ga v ljubljani ne bomo več videli, razen ob pregledih in morebitnih IP
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317

Odgovor Napisal/-a cokla »

desiro napisal/-a:
038 napisal/-a:No sedaj pa koncno vozi 312-129 tudi proti Murski soboti.
Torej ga v ljubljani ne bomo več videli, razen ob pregledih in morebitnih IP

Bomo, bomo...nič bat.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
Odgovori