Je že fajn, če strojevodja dobro sliši.dare20 napisal/-a:
Očitno ne spremljaš delovanje naprav. NAmreč vzemiva samo eden primer od mnogih, ........
Bravo ni kaj.
Ampak, imel sem par kolegov, ki so slišali preveč in so jim vzeli licenco.
lp
Je že fajn, če strojevodja dobro sliši.dare20 napisal/-a:
Očitno ne spremljaš delovanje naprav. NAmreč vzemiva samo eden primer od mnogih, ........
Bravo ni kaj.
Eh...brez veze. Sej s tabo sploh ni mogoče debatirat v mejah normale. Človek je govoril o REDNIH ČUDNIH zvokih nad glavo...in ne o ekstremnih pogojih , ki jih navajaš.dare20 napisal/-a:
Očitno ne spremljaš delovanje naprav. NAmreč vzemiva samo eden primer od mnogih, ko je vožnja vlaka po določenem tiru, kjer zjutraj ni vozil še vlak in tako je nastal vodnik oksidiran ali pa žled. Torej očitno ti ne slišiš nič in čudi me, da to ti izjavljaš. To se sliši oseba 200 metrov vstran od proge in je laik v poznavanju železniških pogojev vleke.
KAj pa vožnja na mestih, kjer se zjutraj zadržuje močna megla??? Če spremljaš naravo in stanje okrog pogojev vleke vidiš in slišiš tudi to. KAko pa dko takšen zvok opiše pa je za nepoznavalce drugo.
Bravo ni kaj.
E slovenštino moja..cokla napisal/-a: Ti bi še najbloj enostaven problem zavozlal v gordijski vozel...
Ja ...če se družiš preveč s temi , ki jo obvladajo padeš pod vpliv...popravljeno.stjepan napisal/-a:E slovenštino moja..cokla napisal/-a: Ti bi še najbloj enostaven problem zavozlal v gordijski vozel...
Cokla vprašanje je bilo iz vidika potnika, ki sedi v oddelku. On ne vidi in ne more tono vedeti kaj se dogaja. Vsaj tako je bilo zastavljeno konkretno vprašanje. Velikokrat je to vsakdanji pojav in ne ektremni. SAm veš kako in kje poteka železniška proga.cokla napisal/-a:Eh...brez veze. Sej s tabo sploh ni mogoče debatirat v mejah normale. Človek je govoril o REDNIH ČUDNIH zvokih nad glavo...in ne o ekstremnih pogojih , ki jih navajaš.dare20 napisal/-a:
Očitno ne spremljaš delovanje naprav. NAmreč vzemiva samo eden primer od mnogih, ko je vožnja vlaka po določenem tiru, kjer zjutraj ni vozil še vlak in tako je nastal vodnik oksidiran ali pa žled. Torej očitno ti ne slišiš nič in čudi me, da to ti izjavljaš. To se sliši oseba 200 metrov vstran od proge in je laik v poznavanju železniških pogojev vleke.
KAj pa vožnja na mestih, kjer se zjutraj zadržuje močna megla??? Če spremljaš naravo in stanje okrog pogojev vleke vidiš in slišiš tudi to. KAko pa dko takšen zvok opiše pa je za nepoznavalce drugo.
Bravo ni kaj.
Sej pravim...brez veze. Ti bi še najbolj enostaven problem zavozlal v gordijski vozel...
No zdaj se pa odloči...stališče strojevodje ali potnika....dare20 napisal/-a:
Cokla vprašanje je bilo iz vidika potnika, ki sedi v oddelku. On ne vidi in ne more tono vedeti kaj se dogaja. Vsaj tako je bilo zastavljeno konkretno vprašanje. Velikokrat je to vsakdanji pojav in ne ektremni. SAm veš kako in kje poteka železniška proga.
Mah brez veze..iz prispevka v prispevek sam sebe negiraš...in bom kar tebe citiral...dare20 napisal/-a:
Očitno ne spremljaš delovanje naprav. NAmreč vzemiva samo eden primer od mnogih, ko je vožnja vlaka po določenem tiru, kjer zjutraj ni vozil še vlak in tako je nastal vodnik oksidiran ali pa žled. Torej očitno ti ne slišiš nič in čudi me, da to ti izjavljaš. To se sliši oseba 200 metrov vstran od proge in je laik v poznavanju železniških pogojev vleke.
KAj pa vožnja na mestih, kjer se zjutraj zadržuje močna megla??? Če spremljaš naravo in stanje okrog pogojev vleke vidiš in slišiš tudi to. KAko pa dko takšen zvok opiše pa je za nepoznavalce drugo.
Bravo ni kaj.
dare20 napisal/-a:
Zanimiva je ta preciznost, katera je samo takrat ko komu odgovarja.
Čestitam potniku ki sedi v Simensu in sliši zvoke odjemnika. Ta je tapravi ferofanatik. .Pa mogoče še Dare zraven.
Definitivno po zvoku ki ga oddaja!dare20 napisal/-a:Še enkrat ponavljam. Nekdo, ki hoče spremljati delovanje neke naprave bo že po zvoku prepoznal ali je kaj narobe. TAko bo Avtomehanik, ki obvlada svoje delo že po zvoku prepoznal kje mora gledati glede na trenutno prisoten zvok. Enako je pri vlaku.
LAhko je normalen delovni zvok naprave ali pa je zvok, ki ga oddaja okvarjen del naprave. To zelo dobro vedo tudi tisti strojevodje, ki vozijo Dizelske lokomotive, da že zvok lahko nekaj pove.
Kako boš pa potem ugotovil poškodovan OT od brezhibnega.???
Hvala za odgovor...bo počasi že leto naokoli, a?541 napisal/-a:Ne vozi.glajz napisal/-a: ali lani poškodovani siemens 312-133/134 sedaj že vozi?
Nikoli ne bo. Vsaj dokler matični Siemens ne gre v totalni stečaj.glajz napisal/-a:
Kaj pa vožnja z dvignjenima obema odjemnikoma še vedno ni mogoča? Ali pač?
Bo počasi eno leto, res. Pa tudi mene zanima, če ima kdo kakšne podatke, kaj sploh je s tem Siemensom? Je tako močno poškodovan, ali je "obran" za rezervne dele?glajz napisal/-a:Hvala za odgovor...bo počasi že leto naokoli, a?541 napisal/-a:Ne vozi.glajz napisal/-a: ali lani poškodovani siemens 312-133/134 sedaj že vozi?
Kaj veliko od prihoda z revizije verjetno ni vozil.