SIEMENS Desiro, SŽ 312/317

Debata okoli voznega parka
Odgovori
glajz
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 252
Pridružen: 29.06.2011, 15:34

Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317

Odgovor Napisal/-a glajz »

541 napisal/-a:
541 napisal/-a:
glajz napisal/-a: ali lani poškodovani siemens 312-133/134 sedaj že vozi?
Ne vozi.

Bo počasi eno leto, res. Pa tudi mene zanima, če ima kdo kakšne podatke, kaj sploh je s tem Siemensom? Je tako močno poškodovan, ali je "obran" za rezervne dele?
Mogoče bi kateri od firerjev :wink: , kateri občasno zaidejo v CD, malo povprašal kaj se godi z njim (@cokla [-o< ).

Mmg. že kmalu po prihodu siemensev sem opazil, da so tla pri vstopu v primeru dežja še bolj pa snega, nesramno drseča. Se je kdaj kaj razmišljalo o kakšni rešitvi v tej smeri?
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317

Odgovor Napisal/-a cokla »

glajz napisal/-a:

Mogoče bi kateri od firerjev :wink: , kateri občasno zaidejo v CD, malo povprašal kaj se godi z njim (@cokla [-o< ).
Nič občasno. "Dom" strojevodij je sedaj kar v CD MOste.....
glajz napisal/-a:Mmg. že kmalu po prihodu siemensev sem opazil, da so tla pri vstopu v primeru dežja še bolj pa snega, nesramno drseča. Se je kdaj kaj razmišljalo o kakšni rešitvi v tej smeri?
Ne verjamem, da je v planu kakšna rešitev...razen bolj previdnega koraka.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
glajz
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 252
Pridružen: 29.06.2011, 15:34

Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317

Odgovor Napisal/-a glajz »

cokla napisal/-a:
Nič občasno. "Dom" strojevodij je sedaj kar v CD MOste.....
In kako ste kaj zadovoljni z novim domekom?
Tudi vlakovnih povezav do glavne postaje imate sedaj kar nekaj če se ne motim. =D>
cokla napisal/-a:
Ne verjamem, da je v planu kakšna rešitev...razen bolj previdnega koraka.
Mogoče se pa komu le porodi kakšna "nobel" ideja....CEDEjček mu ne uide :mrgreen:
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317

Odgovor Napisal/-a cokla »

glajz napisal/-a:

Tudi vlakovnih povezav do glavne postaje imate sedaj kar nekaj če se ne motim. =D>
Ja jih je...za tiste, ki delajo običajen delovni čas.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
andrazon
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 510
Pridružen: 07.07.2011, 20:23

Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317

Odgovor Napisal/-a andrazon »

Zadnjič sem na gorenjski progi videl 3delnega desiroja. Abi mi lahko kdo povedal kaj več podatkov o njem (število sedežev, kako je s pogonom)

hvala že v naprej

LP Andraž
LP Andraž
Uporabniški avatar
Tin€
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3867
Pridružen: 25.05.2006, 22:52
Kontakt:

Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317

Odgovor Napisal/-a Tin€ »

Tukaj boš našel odgovor. Za tročlenkarja glej podatke po besedi "ali".
Tine
Uporabniški avatar
541-110
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1093
Pridružen: 11.06.2006, 9:25
Kraj: LJUBLJANA

Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317

Odgovor Napisal/-a 541-110 »

Tin€ napisal/-a:Tukaj boš našel odgovor. Za tročlenkarja glej podatke po besedi "ali".
Tine, verjetno si mislil "pred besedo". :)

Malo sumljivo je, da je tročlenkar lažji od dvočlenkarja. #-o #-o
Signal
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1826
Pridružen: 24.01.2008, 9:37
Kraj: Maribor - levi breg

Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317

Odgovor Napisal/-a Signal »

Kako lepo bi bilo, če bi debata tekla o tri- in štiričlenkarjih z oddelki za kolesa.

Zgolj želje [-o<
Prijeten preostanek dneva
Signal
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

Za Ljubitelja, Barbarpapa1 in morda še koga, bo mogoče zanimiva tale shema.

Prikazuje krmiljenje in avtomatizacijo Siemensovega Desiroja 312. Vseskupaj sestavljajo moduli, ki so povezani s podatkovnima vodiloma MVB - ena samostojna dvo ali tri členska potniška enota (EMG) in WTB za komunikacijo več (do 4) EMG garnitur skupaj.



Slika


Legenda modulov:

WTB - podatkovno komunikacijsko vodilo za več skupaj spetih EMG
MVB - podatkovno komunikacijsko vodilo znotraj ene samostojne EMG
MONITOR - preko njega se upravlja večji del krmljenja naprav v EMG
CKN - centralna krmilna enota
VRATA - sistem nadzora nad vrati za vstop/izstop potnikov
I/O - "Sibas klip" krmiljenje vhodno/izhodne enote, potniška vrata in krmiljenje klime v potniških prostorih. V bistvu je to pretvornik dobljenih analognih signalov v digitalnega.
POMOŽ.PRETVORNIK - pretvornik pomožnih naprav
KNZ - krmilna naprava zavor

Morda še ena opazka. Na Siemensovi EMG 312 so vsi sistemi podvojeni. Tako da, če se pojavi okvara v enem modulu, drugi prevzame njegovo delo. Ker sta tu v bistvu skupaj zvezana dva enaka računalnka, je jasno, da se mora eden podrediti drugemu. Se pravi, eden je MASTER in drugi SLAVE. Kateri bo glavni in kateri bo podrejen, se zmenita sama pri zagonu, brez volje človeka.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Dolfe, hvala lepa, v bodoče pa še kaj izbrskaj

LPL
Uporabniški avatar
Tabolši
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 144
Pridružen: 19.07.2011, 14:49
Kraj: Savinjska dolina

Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317

Odgovor Napisal/-a Tabolši »

Že večkrat sem pri vožnji z EMG siemens opazil med steklom na oknih vodo.Saj posebej moteča ni,je prav zanimivo opazovati njeno valovanje med zaviranjem in pospeševanjem.
Me pa zanima od kod toliko vode in kako bi se jo dalo spravit ven?
Pa kaj bi brez domišljije;svet in ljudje bi bili dolgočasni.
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317

Odgovor Napisal/-a cokla »

Tabolši napisal/-a:Že večkrat sem pri vožnji z EMG siemens opazil med steklom na oknih vodo.Saj posebej moteča ni,je prav zanimivo opazovati njeno valovanje med zaviranjem in pospeševanjem.
Me pa zanima od kod toliko vode in kako bi se jo dalo spravit ven?
To je posledica netesnosti termopan okna. Notri se nabira kondenz....rešitev je pa edinole zamenjava okna.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

Zanimivo je, da imajo ta stekla domala natančno določen rok trajanja, oz. tesnenja. Po časovnem izteku, v proizvodnem zaporedju spustijo vsa, brez izjeme.

Je pa to proizvod neke Belgijske firme, ki je menda edina za celo EU. Vsaj kar se Siemensa tiče.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Uporabniški avatar
Tabolši
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 144
Pridružen: 19.07.2011, 14:49
Kraj: Savinjska dolina

Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317

Odgovor Napisal/-a Tabolši »

Hvala za pojasnilo.
Kakršna je situacija najbrž ni za računat,da bi se ta okna sedaj množično menjavala.
Za potnike to pomeni dodano vrednost k nakupu vozovnice,na primer vodna atrakcija,ali kaj podobnega. :mrgreen:
Pa kaj bi brez domišljije;svet in ljudje bi bili dolgočasni.
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

Okna neprestano menjujejo v CD Ljubljana. Seveda, pri večjih pregledih, kot so P-12. Ali pa, ko se jih nabere dovolj, da se splača zavihati rokave.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Odgovori