Stran 1 od 33

SIEMENS Desiro, SŽ 312/317

Objavljeno: 20.10.2006, 15:05
Napisal/-a Brižitka 363
Pozdrav.
1. Zanima me, koliko garnitur je opremljenih z avtomatom z pijačami?
2. Pred 3 leti sem se peljal z Desirojem iz LJ proti Dobovi, in je strojevodja vlak tik pred vsakim, tudi zavarovanim železniškim prehodom ustavil in takoj nato speljal. Zakaj? Spomnim se, so vozniki pred zapornicami začudeno gledali.

Re: SIEMEMS Desiro, SŽ 312/317

Objavljeno: 20.10.2006, 15:27
Napisal/-a Dolfe
Brižitka 363 napisal/-a:Pozdrav.
1. Zanima me, koliko garnitur je opremljenih z avtomatom z pijačami?
2. Pred 3 leti sem se peljal z Desirojem iz LJ proti Dobovi, in je strojevodja vlak tik pred vsakim, tudi zavarovanim železniškim prehodom ustavil in takoj nato speljal. Zakaj? Spomnim se, so vozniki pred zapornicami začudeno gledali.
1. Mislim da sta dve ali tri garniture opremljeni s temi avtomati. So pa ti avtomati itak vedo prazni.

2. To je klasičen postopek, kadar se signalizira motnja ali napaka na mizi vlakovnega odpravnika.
Naprava na potnem prehodu je večkratno varovana. Čim je napaka na enem od sistemu, se to signalizira, čeprav rampe navidezno še delujejo. Vožnja vlaka se v vsakem takem primeru smatra, kot da je potni prehod nezavarovan. Zato dobi strojevodja od prometnika na dotični postaji splošni nalog, ki ga obvešča, da je eden ali več potnih prehodov nezavarovanih. Strojevodja mora pred vsakim takim NPr vlak zaustaviti, oddati signalni zank "PAZI" in ko se prepriča da je prehod prost, počasi zapeljati čezenj.

lp

Objavljeno: 31.10.2006, 18:20
Napisal/-a Brižitka 363
V nekaterih prispevkih sem bral, da se ajznponarji pritožujete na Desiroji. Mi pomagate najti te prispevke?
Hvala

Objavljeno: 27.09.2008, 12:34
Napisal/-a boris
bom dal kar v to temo

ne vem če ste vedeli, v herkulesa in desiroja vgrajuje siemens MTUjeve dizelske motorje

klik PDF

MTU Diesel

Objavljeno: 27.09.2008, 13:26
Napisal/-a boris
a jaa, pa še to..
če morda niste vedeli:

naša slovenska vojska premore samo eno vojaško ladjo oz. bolj "čolniček" z imenom Ankaran, ki je privezan v Luki Koper, kjer je izliv reke Rižane
ta zadeva ima tudi vgrajena dva 1500konjska tlačno polnjena MTUjeva motorja.
in enega atmosferskega Cumminsa za pogon el.generatorja
kot zanimivost, plovilo je izdelano v Izraelu, in je v celoti iz aluminija.

Re: MTU Diesel

Objavljeno: 27.09.2008, 13:34
Napisal/-a whistler
boris napisal/-a:naša slovenska vojska premore samo eno vojaško ladjo oz. bolj "čolniček" z imenom Ankaran, ki je privezan v Luki Koper, kjer je izliv reke Rižane
Ne bo več dolgo tako. Od Rusov bomo dobili eno "ladjo". Tako bo poravnan nek dolg, naši bodo pa še mal denarja pristavili zraven.
Ladja se bo imenovala Kresnica.

Re: MTU Diesel

Objavljeno: 27.09.2008, 14:13
Napisal/-a Dolfe
whistler napisal/-a: Ne bo več dolgo tako. Od Rusov bomo dobili eno "ladjo". Tako bo poravnan nek dolg, naši bodo pa še mal denarja pristavili zraven.
Ladja se bo imenovala Kresnica.


Rusi so tisto ladjo hoteli dati Madžarom za "doto", za poroko z NATO.
Vrag si ga vedi iz kakšne mreže je narejena oplata. Za Madžare bi bila čisto dobra. :-k

Za nas pa ...... :titanic


lp
Slika

Objavljeno: 03.02.2009, 18:36
Napisal/-a Nejc
Danes je bil pa slab dan za Simense na Notranjsko-Primorskem koncu.

Potniški vlaki so zamujali po 2 uri in več, rekorder je bil pa zamujen skoraj 4 ure. Kot je že @zbowe prikazal v fotografiji, so bile simensom dodani pomožni stroji, ki so jih uporabljali med Prestrankom in Divačo. Vzrok za zmedo je baje bil žled, ki enostavno ni pustil Simensom opravljati svojih dolžnosti.

Na SŽ strani je omenjeno, da je danes po Sloveniji obstal tovorni promet, zato, da se je kar najbolje in s čim manj zamudami zvozilo potniške vlake. Kako je bilo pa v resnici, pa ne vem.

Objavljeno: 03.02.2009, 20:11
Napisal/-a Dolfe
Nejc napisal/-a:Danes je bil pa slab dan za Simense na Notranjsko-Primorskem koncu.

Potniški vlaki so zamujali po 2 uri in več, rekorder je bil pa zamujen skoraj 4 ure. Kot je že @zbowe prikazal v fotografiji, so bile simensom dodani pomožni stroji, ki so jih uporabljali med Prestrankom in Divačo. Vzrok za zmedo je baje bil žled, ki enostavno ni pustil Simensom opravljati svojih dolžnosti.

Vse, kar je bilo na zunanji električni pogonski vir, je zaradi žledu danes imelo težave na primorski strani. In Siemensi niso bili izjema. In prav nič jih kaj dosti niso vlačili s pomožnimi stroji, ker se jih pač ne sme. Izjema je le umik iz proge, do prve postaje. Ni se pa še zgodilo in najbrž se tako kmalu še tudi ne bo, da bi "motorka" vlekla Desiroja. :lol:

Objavljeno: 03.02.2009, 20:19
Napisal/-a Nejc
Dolfe napisal/-a: Vse, kar je bilo na zunanji električni pogonski vir, je zaradi žledu danes imelo težave na primorski strani.
A Dolfe tudi? :wink:

Objavljeno: 03.02.2009, 20:50
Napisal/-a Uros_88
Sem se tudi sam danes pošteno načakal ko nekaj časa ni vozil noben potniški. 508 je imel 73min zamude, 2702 pa kar 115, ostali potniški pa so bili zamujeni še kasneje po približno eno uro. Točno so vozili le tisti iz Ljubljane proti Primorski.

Objavljeno: 03.02.2009, 22:26
Napisal/-a igor72
Mesto zločina (vremenskega).........danes

Slika


.....več pa v drugi temi, da ne smetimo naslova...kmalu

Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317

Objavljeno: 17.11.2009, 11:58
Napisal/-a Signal
Bežno sem videl dvočlenkarja pri vožnji čez mbr železniški most z 'namalano packarijo' z napisom Sinalco.
Je to 'umetnina' grafitarjev ali gre za pravo reklamo :?:

Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317

Objavljeno: 17.11.2009, 12:03
Napisal/-a Jembah
grafiti...

Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317

Objavljeno: 17.11.2009, 12:14
Napisal/-a marklinfan
Mislm da je to reklama :D