SIEMENS Desiro, SŽ 312/317
Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317
Baje je prišel na teste ETSCja med Zidanim Mostom in Dobovo
Pa lep pozdrav
Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317
Med Zidanim Mostom in Dobovo ni ETCS-a. Za testno 1919 podserijo, vem da ima vgrajen base line 3. Za 1920 nisem prepričanMatejP napisal/-a:Baje je prišel na teste ETSCja med Zidanim Mostom in Dobovo
Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317
Tudi v Nemčiji tipično nisem videl sprevodnikov na lokalnih vlakih..... še na prenekateri češki lokalni progi ni bilo sprevodnika....In zato ker si bil ti v Grenoblu je cela Evropa brez sprevodnikov? ...dej ne ga srat no, ne moreš imet vedno prav...se obnašaš ku otroci...
LEP DAN
Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317
Bbbb ta del pa ravno ne bo držal. DB Regio ima na svojih regionalnih vlakih obvezno sprevodnika prav tako privatne železnice ala BOB,Meridian itd. Res pa ni sprevodniki na sbahnih tam je samo občasna tajna kontrolaLjubitelj napisal/-a:Tudi v Nemčiji tipično nisem videl sprevodnikov na lokalnih vlakih..... še na prenekateri češki lokalni progi ni bilo sprevodnika....In zato ker si bil ti v Grenoblu je cela Evropa brez sprevodnikov? ...dej ne ga srat no, ne moreš imet vedno prav...se obnašaš ku otroci...
LEP DAN
Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317
Bbbb če @ljubitelj reče da ni sprevodnika, se lahko ti na glavo postaviš!....pa tudi če si sprevodnikandre85 napisal/-a:Bbbb ta del pa ravno ne bo držal. DB Regio ima na svojih regionalnih vlakih obvezno sprevodnika prav tako privatne železnice ala BOB,Meridian itd. Res pa ni sprevodniki na sbahnih tam je samo občasna tajna kontrolaLjubitelj napisal/-a:Tudi v Nemčiji tipično nisem videl sprevodnikov na lokalnih vlakih..... še na prenekateri češki lokalni progi ni bilo sprevodnika....In zato ker si bil ti v Grenoblu je cela Evropa brez sprevodnikov? ...dej ne ga srat no, ne moreš imet vedno prav...se obnašaš ku otroci...
LEP DAN
LEP DAN
Igor
Igor
Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317
A to so ti privatniki, ki izgubljajo subvencije ali jim mora DB na koncu posoditi osebje, ker prejšnji zaposleni bežijo od njih, na koncu pa celo voziti namesto njih. Rekorder je imel koliko, 700 nadomestnih avtobusovnih prevozov decembra. Zadnja komedija pa je GoAhead v Stuttgartu. Prirejen razpis dobijo, pa niso vedeli, koliko osebja in garnitur bodo imeli par dni pred začetkom voženj. Na koncu pa mora DB priskočiti na pomoč.andre85 napisal/-a:... obvezno sprevodnika prav tako privatne železnice ala BOB,Meridian itd. Res pa ni sprevodniki na sbahnih tam je samo občasna tajna kontrola
Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317
ja večina njih. Meridian ima še srečo za njim stoji Transdev Veolia. Večina ostalih pa je poglavje za sebe vključno z Flixtrainom,ki je bil prisiljen sedaj kupiti neke stare ČD vagone in dati svoje avtobusno osebje delat na vlake:)Re 4/4 napisal/-a:A to so ti privatniki, ki izgubljajo subvencije ali jim mora DB na koncu posoditi osebje, ker prejšnji zaposleni bežijo od njih, na koncu pa celo voziti namesto njih. Rekorder je imel koliko, 700 nadomestnih avtobusovnih prevozov decembra. Zadnja komedija pa je GoAhead v Stuttgartu. Prirejen razpis dobijo, pa niso vedeli, koliko osebja in garnitur bodo imeli par dni pred začetkom voženj. Na koncu pa mora DB priskočiti na pomoč.andre85 napisal/-a:... obvezno sprevodnika prav tako privatne železnice ala BOB,Meridian itd. Res pa ni sprevodniki na sbahnih tam je samo občasna tajna kontrola
Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317
Ko vlak zamuja, ne zaradi potnikov, imajo slednji tudi izgubo časa. Je tako?Matevz96 napisal/-a:Vlak ne bi smel ustavljati nikomur! Pa tudi če je ženksa z dvema otrokoma v naročju pa brez desne noge!
Ko vlak čaka na nekoga 30 sekund, le teh 30 sekund vzame ostalim potnikom. Zdaj pa si sam zračunaj koliko časa zapravi če je potnikov ki so že na vlaku naprimer 200.
Simpl je tanartabul.
Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317
Tako je.bisabre napisal/-a:Ko vlak zamuja, ne zaradi potnikov, imajo slednji tudi izgubo časa. Je tako?Matevz96 napisal/-a:Vlak ne bi smel ustavljati nikomur! Pa tudi če je ženksa z dvema otrokoma v naročju pa brez desne noge!
Ko vlak čaka na nekoga 30 sekund, le teh 30 sekund vzame ostalim potnikom. Zdaj pa si sam zračunaj koliko časa zapravi če je potnikov ki so že na vlaku naprimer 200.
Sem mnenja, da vseh problemov ne moreš rešiti na enak način. Kot sem že večkrat napisal, del izgub lahko rešimo s tem, da se ne ustavlja zamudnikov. SŽ pa bi najuspešnejše motivirali tako, da bi uvedli odškodnine glede na relativne zamude. S tem bi se verjetno izognili temu, da vlak iz Litije do Ljubljane povprečno* zamuja več kot 10% voznega časa (3 min pri 30 minutah voznega časa).
V kolikor bi odškodnine za zamudo plačevali relativno (torej praktično vsem potnikom), bi hitro dosegli, da bi vlaki postali bolj točni.
*Preden ne napadete, kje sem dobil ta podatek. Podatek je iz lastnih opažanj v nekaj letih vsakodnevne vožnje z vlakom, upal bi si trditi da je zamuda sicer bližje 5 minut.
Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317
Med Zidanim Mostom in Dobovo je ETCS vgrajen in se opravljajo testiranja.Re 4/4 napisal/-a:Med Zidanim Mostom in Dobovo ni ETCS-a. Za testno 1919 podserijo, vem da ima vgrajen base line 3. Za 1920 nisem prepričanMatejP napisal/-a:Baje je prišel na teste ETSCja med Zidanim Mostom in Dobovo
Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317
Torej bo Slovenija prva država v EU, ki bo v celoti imela ETCS baseline 2 in 3 na elektrificiranih progah. Na programu omrežja pa nič ne piše. Očitno nismo tako zaostali.
Pa še nekaj, da razočaram pol foruma.
Hitrih prog v Sloveniji ne bo. Basta.
Pa še nekaj, da razočaram pol foruma.
Hitrih prog v Sloveniji ne bo. Basta.
Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317
Upam da je s tem "hitrih" mišljeno za hitrosti nad 140 km/h. Ker do te hitrosti je skoraj nuja priti.Re 4/4 napisal/-a:
Hitrih prog v Sloveniji ne bo. Basta.
Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317
Glede na to koliko ovinkov imajo namen posekat bom presenečen, če bo kakšen odsek od Borovnice naprej več kot 100 km/h.
Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317
+
Do Borovnice pa tudi za 140 ne bi smelo biti težav ob enem ornk remontu.
Logatec - Planina - Rakek brez problema. Svoj čas je Pendolino tam komot vozil 100+.nagibni napisal/-a:Glede na to koliko ovinkov imajo namen posekat bom presenečen, če bo kakšen odsek od Borovnice naprej več kot 100 km/h.
Do Borovnice pa tudi za 140 ne bi smelo biti težav ob enem ornk remontu.
Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317
Samo dnarja za ornk remont ni...al se pa delajo da ga ni.... od preserji do lj bi imel lahek vlak komot v max 160... tudi un lok bi zvozil... (pa da keri ne začne da ma 312 Vmax 140... stadlerjeve garniture ("Rikola"? ) bodo mele max160 )
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER