Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317
Objavljeno: 05.03.2018, 16:57
Kaj je s temi pretvorniki a so preslabi da toliko crkujejo?
Ali pa se držijo kot potrošni materjal..
Ali pa se držijo kot potrošni materjal..
Železna cesta, v vsej svoji velikosti in majhnosti..
http://www.vlaki.info/forum/
Tebe res ne gre razumeti več! Reganov zvok ti je balzam za ušesa, čeprav je 10x glasnejši od Desiroja, pri katerem te tako vneto moti elektrodinamično zaviranje. Ne vem no, ali pa nama ni všeč "ista muska".desiro napisal/-a:Pri polovični vleki gre za okvaro enega od dveh glavnih pretvornikov, za to vleka deluje le na eni polovici vlaka torej na 2 motorjih, zaviranje pa takrat deluje preko elektro pnevmatske zavore, in zaradi tega pri zaviranju ne oddaja tega zavijajočega zvoka, saj zavira s pomočjo zavornih diskov in ne s pomočjo vlečnih motorjev ki bi kot pri običajnem obratovalnem zaviranju delovali kot generatorji.TGV Lyria napisal/-a: Ali ni polovička slišati tako, da dela le pogon na enem koncu vlaka (cviljenje), na drugem pa ne (tišina)?
Mah, mladina. Pa ne moreš primerjat božanskega grmenja Reganovega dizel motorja z nekim cviljenjem frekvenčnega krmiljenja asinhronih motorjev.petindvajsetka napisal/-a:Tebe res ne gre razumeti več! Reganov zvok ti je balzam za ušesa, čeprav je 10x glasnejši od Desiroja, pri katerem te tako vneto moti elektrodinamično zaviranje. Ne vem no, ali pa nama ni všeč "ista muska".
Zato, ker se flika Določenih delov na trgu ni mogoče dobiti in se samo popravlja, seveda s strani pooblaščenega izvajalca, ker to ni, da vzameš izvijač in spajkalnik, pa malo popraviš. Če popravilo ni smiselno, se zamenja z novo napravo, ki je svinjsko draga. Kaj čemo, GTO tehnologija je je passe. Desiro ML ima popolnima drugačno IGBT. Crkuje pa vse od 4QS, prožilnikov do modulov in kartic. In ne moreš vzeti rezervni del, kar "ene" firme, ki ni kompatibilna s programsko opremo Siemensa. Kar pa se tiče neke pogodbe. Ja je, ampak malo drugačna... Popravilo ni obvezno, je pa nujno, ker druga polovička trpi in ta potem izdahne še ta...space napisal/-a:Kaj je s temi pretvorniki a so preslabi da toliko crkujejo?
Ali pa se držijo kot potrošni materjal..
V januarju je imelo14 HBU-jev oznako večja napaka. In to je bil tudi predmet razpisa, skupaj s popravilom še ostalih rezervnih delov za 312 in 541. Razpis pa je padel v vodo, ker ni bil izbran ni bil nihče.kristko1 napisal/-a: Kar se tiče 541 in HBU je pa napačna trditev, teh je bilo bore malo v okvari!!!
aham gas do daske 140 pa gremo anekristko1 napisal/-a:Problem DESIRO motornika je potrebno iskati v poletnem času in ne v zimskem. V zimskem obdobju vidimo, občutimo, itd... samo posledico.
Kar se tiče 541 in HBU je pa napačna trditev, teh je bilo bore malo v okvari!!!
space napisal/-a:aham gas do daske 140 pa gremo anekristko1 napisal/-a:Problem DESIRO motornika je potrebno iskati v poletnem času in ne v zimskem. V zimskem obdobju vidimo, občutimo, itd... samo posledico.
Kar se tiče 541 in HBU je pa napačna trditev, teh je bilo bore malo v okvari!!!