Stran 25 od 33

Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317

Objavljeno: 05.03.2018, 16:57
Napisal/-a space
Kaj je s temi pretvorniki a so preslabi da toliko crkujejo?
Ali pa se držijo kot potrošni materjal..

Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317

Objavljeno: 05.03.2018, 18:39
Napisal/-a petindvajsetka
desiro napisal/-a:
TGV Lyria napisal/-a: Ali ni polovička slišati tako, da dela le pogon na enem koncu vlaka (cviljenje), na drugem pa ne (tišina)?
Pri polovični vleki gre za okvaro enega od dveh glavnih pretvornikov, za to vleka deluje le na eni polovici vlaka torej na 2 motorjih, zaviranje pa takrat deluje preko elektro pnevmatske zavore, in zaradi tega pri zaviranju ne oddaja tega zavijajočega zvoka, saj zavira s pomočjo zavornih diskov in ne s pomočjo vlečnih motorjev ki bi kot pri običajnem obratovalnem zaviranju delovali kot generatorji.
Tebe res ne gre razumeti več! :roll: Reganov zvok ti je balzam za ušesa, čeprav je 10x glasnejši od Desiroja, pri katerem te tako vneto moti elektrodinamično zaviranje. Ne vem no, ali pa nama ni všeč "ista muska". :roll:

Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317

Objavljeno: 05.03.2018, 19:34
Napisal/-a mkx
petindvajsetka napisal/-a:Tebe res ne gre razumeti več! :roll: Reganov zvok ti je balzam za ušesa, čeprav je 10x glasnejši od Desiroja, pri katerem te tako vneto moti elektrodinamično zaviranje. Ne vem no, ali pa nama ni všeč "ista muska". :roll:
Mah, mladina. Pa ne moreš primerjat božanskega grmenja Reganovega dizel motorja z nekim cviljenjem frekvenčnega krmiljenja asinhronih motorjev. #-o

V bistvu je tale debata nekaj takega, kot so bile v 80-tih letih prejšnjega stoletja med rockerji in šminkerji. Tisti dovolj stari bodo vedeli, kaj primerjam z rockom in kaj s šminkerijo.

Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317

Objavljeno: 05.03.2018, 20:00
Napisal/-a kitak
Meni sta obadva zvoka super :D 8)

Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317

Objavljeno: 06.03.2018, 10:31
Napisal/-a Re 4/4
space napisal/-a:Kaj je s temi pretvorniki a so preslabi da toliko crkujejo?
Ali pa se držijo kot potrošni materjal..
Zato, ker se flika :!: Določenih delov na trgu ni mogoče dobiti in se samo popravlja, seveda s strani pooblaščenega izvajalca, ker to ni, da vzameš izvijač in spajkalnik, pa malo popraviš. Če popravilo ni smiselno, se zamenja z novo napravo, ki je svinjsko draga. Kaj čemo, GTO tehnologija je je passe. Desiro ML ima popolnima drugačno IGBT. Crkuje pa vse od 4QS, prožilnikov do modulov in kartic. In ne moreš vzeti rezervni del, kar "ene" firme, ki ni kompatibilna s programsko opremo Siemensa. Kar pa se tiče neke pogodbe. Ja je, ampak malo drugačna... Popravilo ni obvezno, je pa nujno, ker druga polovička trpi in ta potem izdahne še ta...

In tudi 541 ima hibo, ki jo imajo vsi v Evropi. Reče se mu HBU.

Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317

Objavljeno: 06.03.2018, 13:42
Napisal/-a kristko1
Problem DESIRO motornika je potrebno iskati v poletnem času in ne v zimskem. V zimskem obdobju vidimo, občutimo, itd... samo posledico.
Kar se tiče 541 in HBU je pa napačna trditev, teh je bilo bore malo v okvari!!!

Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317

Objavljeno: 06.03.2018, 14:32
Napisal/-a Re 4/4
kristko1 napisal/-a: Kar se tiče 541 in HBU je pa napačna trditev, teh je bilo bore malo v okvari!!!
V januarju je imelo14 HBU-jev oznako večja napaka. In to je bil tudi predmet razpisa, skupaj s popravilom še ostalih rezervnih delov za 312 in 541. Razpis pa je padel v vodo, ker ni bil izbran ni bil nihče.

Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317

Objavljeno: 06.03.2018, 15:03
Napisal/-a kristko1
Oznako HBU imata oba vozila!!!!

Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317

Objavljeno: 06.03.2018, 16:08
Napisal/-a Re 4/4
6 87960 Pretvornik pomožni HBU -Elok 541-večja napaka A2V00001245743 14 kos

Nepreverjenih stvari ne bi pisal. [-X

Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317

Objavljeno: 06.03.2018, 18:58
Napisal/-a kristko1
Na 64 HBU modulov v 12 letih ni strašna številka!!!

Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317

Objavljeno: 06.03.2018, 18:59
Napisal/-a space
kristko1 napisal/-a:Problem DESIRO motornika je potrebno iskati v poletnem času in ne v zimskem. V zimskem obdobju vidimo, občutimo, itd... samo posledico.
Kar se tiče 541 in HBU je pa napačna trditev, teh je bilo bore malo v okvari!!!
aham gas do daske 140 pa gremo ane :twisted: :twisted:

Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317

Objavljeno: 07.03.2018, 21:08
Napisal/-a cokla
space napisal/-a:
kristko1 napisal/-a:Problem DESIRO motornika je potrebno iskati v poletnem času in ne v zimskem. V zimskem obdobju vidimo, občutimo, itd... samo posledico.
Kar se tiče 541 in HBU je pa napačna trditev, teh je bilo bore malo v okvari!!!
aham gas do daske 140 pa gremo ane :twisted: :twisted:

Kulk smo pa eni pametni...bemo. :roll:

Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317

Objavljeno: 08.05.2018, 21:15
Napisal/-a nagibni
Kakšen teden nazaj sem se iz Kopra vračal proti Ljubljani, med Hrastovljami in Prešnico smo se na odprti progi nekajkrat ustaviti, kot sem razumel je Desiro delal z samo enim pretvornikom, zato naj bi se pregreval. Pri vsem tem se mi zdi čudno, da se je meni to samo enkrat zgodilo pa sem se že velikokrat peljal na tem odcepu. So res krivi pretvorniki? Nima Desiro nobenega hlajenja (nikoli nisem slišal ventilatorjev kot na primer na Taurusu)?

Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317

Objavljeno: 09.05.2018, 5:33
Napisal/-a 038
Pretvorniki so pod vozilom in seveda imajo ventilatorje za hlajenje vendar so razmeroma tihi. Da res so krivi pretvorniki. Na Taurusu je zadeva narejena malo drugace.

Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317

Objavljeno: 10.06.2018, 14:14
Napisal/-a nagibni
Zadnjih nekaj dni sem zaradi dežja imel nekaj časa, zato sem poizkusil poustvariti Desiroja v "stadler" barvah.
Slika

In še z temnejšo sivo http://shrani.si/f/F/K2/2tTmdgpb/1200px ... thtext.jpg