Stran 27 od 33

Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317

Objavljeno: 07.12.2018, 16:22
Napisal/-a Heisenberg
cokla napisal/-a:
kitak napisal/-a:Pa pri polovični vleki se hitrost omeji na okoli 75km/h.

Odvisno od obremenitve garniture. Po domače....več je potnikov, manjša je maksimalna hitrost vlaka.
Da popravimo malo zadevo. :thumbupr
V primeru izpada enega pogonskega vagona ( okvara vlečnega motorja,pretvornika..) vlak lahko nadaljuje vožnjo s polovično močjo.V takšnem primeru lahko nadaljujemo vožnjo pri 312 serije 00 z Vmax 94km/h,med tem ko na 312 serije 100 z Vmax 77km/h.
Elektrodinamična zavora nam preide v EP zavoro ,imamo še regulacijsko vožnjo. :thumbupl

Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317

Objavljeno: 07.12.2018, 18:30
Napisal/-a 038
Drzi kar je zapisano, a drzi za bolj prazno garnitiro. Kot je bilo ze zapisano pa pri polni garnituri potnikov V max pade tudi na 70km/h.

Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317

Objavljeno: 07.12.2018, 18:57
Napisal/-a cokla
038 napisal/-a:Drzi kar je zapisano, a drzi za bolj prazno garnitiro. Kot je bilo ze zapisano pa pri polni garnituri potnikov V max pade tudi na 70km/h.

Saj je napisal- V max. ;)

Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317

Objavljeno: 08.03.2019, 17:30
Napisal/-a sraka1
VITraž, Interni informator SŽ – VIT. Letnik 7, številka 2, december 2018 napisal/-a:
Vgradnja prototipne izvlečne stopnice na EMG 312
Besedilo in fotografije: Janez Ahčin

V Centru Ljubljana smo za potrebe Potniškega prometa pričeli s projektom prototipne izdelave izvlečne stopnice. Izvlečna stopnica bo omogočala lažji izstop in vstop potnikom na postajah, na katerih je odmik perona od vlaka prevelik, kar otežuje vstop oziroma izstop.

Stopnica se bo avtomatično pomaknila ven s pritiskom na tipko oziroma gumb za odpiranje vrat, in sicer: najprej se bo pomaknila stopnica za cca. 300 milimetrov in šele nato se bodo odprla vrata vlaka. Če bo stopnica pri pomikanju naletela na oviro, se bo avtomatično ustavila in pomaknila nazaj za 30 milimetrov. Pred izdelavo idejne zasnove smo opravili vrsto dejavnosti: analizirali smo ponudbo podobnih stopnic na tržišču, skrbno proučili standarde, ki so potrebni za optimalno izvedbo izdelka in preverili možnosti dobave potrebnih komponent za izdelavo in vgradnjo izvlečnih stopnic na železniška vozila.
Izvlečne stopnice so izdelali v Centru Divača, kjer so jih tudi uspešno testirali na testni mizi.

Pred vgradnjo izvlečne stopnice je bilo potrebno izdelati tehnolo- gijo predelave vozila, ki vključuje tehnologijo mehanske obdelave, tehnologijo varjenja, tehnologijo montaže in tehnologijo preizkušanja.

Prototipne izvlečne stopnice vgrajujemo na EMG 312-129/130 med veliko revizijo. Elektromotorna garnitura bo predana v promet meseca decembra. Ob predaji vozila v promet se bo pričelo tudi testno obdobje delovanja in ustreznosti izvlečne stopnice. Testno obdobje bo trajalo šest mesecev.

Slika 1: Vgradnja stopnice
Slika

Slika 2: Stopnica vgrajena na vlak
Slika

Še nekaj vsebine iz FB:
Po vgradnji v CD, november 2018
Pri ŽP Ljubljana, marec 2019
Sedaj pa nekaj vprašanj, če morda kdo ve:
1. Kdaj točno je šla garnitura 129-130 v preizkušanje? Bodo v primeru uspešnega preizkusa nadgradjeni vsi Desiroji?
2. Bo v času preizkušanja ta garnitura v rednem prometu na kateri od problematičnih postaj (npr. v Košani)? Ali pa bo morda zavila v Pomurje?
3. Se bo stopnica odpirala le na dotičnih postajah (Košana, Pomurje) ali vsepovsod (do maksimalne dopustne dolžine, v skladu z zgornjim člankom)?

Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317

Objavljeno: 08.03.2019, 21:41
Napisal/-a igor72
sraka1 napisal/-a:Sedaj pa nekaj vprašanj, če morda kdo ve:
1. Kdaj točno je šla garnitura 129-130 v preizkušanje? Bodo v primeru uspešnega preizkusa nadgradjeni vsi Desiroji?
2. Bo v času preizkušanja ta garnitura v rednem prometu na kateri od problematičnih postaj (npr. v Košani)? Ali pa bo morda zavila v Pomurje?
3. Se bo stopnica odpirala le na dotičnih postajah (Košana, Pomurje) ali vsepovsod (do maksimalne dopustne dolžine, v skladu z zgornjim člankom)?
Mene pa še zanima, koliko se zaradi tega podaljša postanek?
Naši severni sosedje se pritožujejo, da na novih cityjetih traja postanek 2-3x več kot pri običajnih vlakih...

Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317

Objavljeno: 08.03.2019, 22:41
Napisal/-a TGV Lyria
sraka1 napisal/-a:
Sedaj pa nekaj vprašanj, če morda kdo ve:
3. Se bo stopnica odpirala le na dotičnih postajah (Košana, Pomurje) ali vsepovsod (do maksimalne dopustne dolžine, v skladu z zgornjim člankom)?
Tovrstne stopnice se odprejo vedno na vseh postajališčih, in sicer običajno ko strojevodja da dovoljenje za odpiranje vrat na strani perona. Najprej gre stopnica ven in nato se odprejo vrata, če potniki pritisnejo na gumb za odpiranje. Stopnica ostane iztegnjena vse do odhoda, tudi če so vrata zaprta.
igor72 napisal/-a: Mene pa še zanima, koliko se zaradi tega podaljša postanek?
Naši severni sosedje se pritožujejo, da na novih cityjetih traja postanek 2-3x več kot pri običajnih vlakih...
Postanek bo definitivno nekaj malega daljši, a ni za pretiravat. Saj je lahko Civity za vzor, kaj bistveno dlje tudi pri njemu ne traja.

Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317

Objavljeno: 09.03.2019, 12:55
Napisal/-a Re 4/4
TGV Lyria napisal/-a:
igor72 napisal/-a: Mene pa še zanima, koliko se zaradi tega podaljša postanek?
Naši severni sosedje se pritožujejo, da na novih cityjetih traja postanek 2-3x več kot pri običajnih vlakih...
Postanek bo definitivno nekaj malega daljši, a ni za pretiravat. Saj je lahko Civity za vzor, kaj bistveno dlje tudi pri njemu ne traja.
V bistvu največji problem novih CityJetov (sploh na Dunaju) je, da je notranjost natlačena, vse je ozko, poleg tega moraš vstati, če želi potnik pri oknu izstopiti, kar pomeni da še dodatno oviraš že tako otežen izstop ali vstop, še posebej ob konicah, ter vsa prtljaga in vozički. Pa tudi stopnica na Desiro ML je počasnejša, kot pri Civityju. ~4 sekunde rabi stopnica na CityJetu da se čisto iztegne in pospravi.

Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317

Objavljeno: 09.03.2019, 15:50
Napisal/-a Matevz96
Prejšnji teden sem se peljal z vlakom, ki je imel vgrajeno to stopnico, moram reči da je vstop/izstop veliko enostavnejši.

Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317

Objavljeno: 09.03.2019, 15:57
Napisal/-a 038
Kaj bo ko bo nastopila zima z snegom in ledom? Najbrz isto skropucalo kot na 813 vrata z dvizno loputo.

Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317

Objavljeno: 10.03.2019, 15:09
Napisal/-a cokla
038 napisal/-a:Kaj bo ko bo nastopila zima z snegom in ledom? Najbrz isto skropucalo kot na 813 vrata z dvizno loputo.

A ne bi počakali, da vidimo...in ne obsojajmo vnaprej?

Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317

Objavljeno: 26.03.2019, 6:46
Napisal/-a andrazon
Ravno preizkušeno za vstop... Počasna je. Vlak se ustavi, ti začneš stiskat gumb za vstop, namesto odpiranja vrat dobiš stopnico in šele čez nekaj dolgih sekund (najbrž se mi je samo mudilo na toplo) le prideš na vlak. Luknje med vlakom in peronom pa praktično ni. Pod črto bi rekel, da je meni osebno čisto prepočasna.

Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317

Objavljeno: 26.03.2019, 7:18
Napisal/-a kitak
andrazon napisal/-a:Ravno preizkušeno za vstop... Počasna je. Vlak se ustavi, ti začneš stiskat gumb za vstop, namesto odpiranja vrat dobiš stopnico in šele čez nekaj dolgih sekund (najbrž se mi je samo mudilo na toplo) le prideš na vlak. Luknje med vlakom in peronom pa praktično ni. Pod črto bi rekel, da je meni osebno čisto prepočasna.
Ja prvo se odpre stopnica nato pa vrate

Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317

Objavljeno: 26.03.2019, 9:54
Napisal/-a TGV Lyria
andrazon napisal/-a:Ravno preizkušeno za vstop... Počasna je. Vlak se ustavi, ti začneš stiskat gumb za vstop, namesto odpiranja vrat dobiš stopnico in šele čez nekaj dolgih sekund (najbrž se mi je samo mudilo na toplo) le prideš na vlak. Luknje med vlakom in peronom pa praktično ni. Pod črto bi rekel, da je meni osebno čisto prepočasna.
Se pravi deluje tako kot pri 90% vseh garnitur. Poglejte si malo Youtube posnetke ali pa testirajte na italijanskem CAFu. Isti sistem.

Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317

Objavljeno: 26.03.2019, 12:59
Napisal/-a andrazon
Že že, ampak lahko bi šli naprej in napravili hiter sistem...

Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317

Objavljeno: 26.03.2019, 14:52
Napisal/-a Ljubitelj
Že že, ampak lahko bi šli naprej in napravili hiter sistem...
Si kdaj pomislil, zakaj poteka premik stopniček relativno počasi? Zakaj misliš, da so ostali dobavitelji tako neposobni, da tega ne opravijo odpiranja ekspresno hitro?