Stran 28 od 33

Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317

Objavljeno: 26.03.2019, 15:28
Napisal/-a andrazon
Ljubitelj napisal/-a:
Že že, ampak lahko bi šli naprej in napravili hiter sistem...
Si kdaj pomislil, zakaj poteka premik stopniček relativno počasi? Zakaj misliš, da so ostali dobavitelji tako neposobni, da tega ne opravijo odpiranja ekspresno hitro?
Razmišljam, pa ne najdem pametnega odgovora...

Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317

Objavljeno: 26.03.2019, 15:57
Napisal/-a dingo
Novi flirti pa ne bodo potrebovali teh izvlečenih stopnic?

Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317

Objavljeno: 26.03.2019, 16:56
Napisal/-a kitak
dingo napisal/-a:Novi flirti pa ne bodo potrebovali teh izvlečenih stopnic?
Isto bodo imeli izvlecne stopnice če se ne motim.

Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317

Objavljeno: 26.03.2019, 17:54
Napisal/-a Ljubitelj
Razmišljam, pa ne najdem pametnega odgovora...
Vsak tak mehanizem deluje očasi, da se lahko ustavi ob preseženi sili, se pravi če se hoče zagozdit ob oviro, naleti na človeka... Brez tega ne bi smeli daljinsko delovat. No, nisem ekspert za vagone, za določene mehanizme v napravah pa vem, da so podobni pomiki nekih rok etc... dokaj počasni ravno zaradi tega.

Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317

Objavljeno: 26.03.2019, 19:53
Napisal/-a cokla
Ljubitelj napisal/-a:
Razmišljam, pa ne najdem pametnega odgovora...
Vsak tak mehanizem deluje očasi, da se lahko ustavi ob preseženi sili, se pravi če se hoče zagozdit ob oviro, naleti na človeka... Brez tega ne bi smeli daljinsko delovat. No, nisem ekspert za vagone, za določene mehanizme v napravah pa vem, da so podobni pomiki nekih rok etc... dokaj počasni ravno zaradi tega.

Res je. Stopnica se izvleče počasi, če naleti na oviro se pomakne nazaj za 2 cm in ko se umiri dobijo vrata privolitev za odpiranje. Vse v duhu varnosti. "Fitipaldiji", ki se jim vedno tako mudi se bodo morali navaditi na to, da traja 3-4 sekunde, da se stopnica popolnoma izvleče in vrata dobijo privolitev. Brez stopnice tudi vrata ne smejo biti v funkciji. Toliko na kratko.

Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317

Objavljeno: 26.03.2019, 19:54
Napisal/-a cokla
andrazon napisal/-a:
Si kdaj pomislil, zakaj poteka premik stopniček relativno počasi? Zakaj misliš, da so ostali dobavitelji tako neposobni, da tega ne opravijo odpiranja ekspresno hitro?
Razmišljam, pa ne najdem pametnega odgovora...[/quote]

Ker prepričanega težko prepričaš v nasprotno razmišljanje.

Varnost je tu prva...

Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317

Objavljeno: 26.03.2019, 20:50
Napisal/-a andrazon
cokla napisal/-a: Ker prepričanega težko prepričaš v nasprotno razmišljanje.
Se opravičujem, nimam v mislih potnikov, ki bi jim na pamet prišlo rinit nogo med peron in vlak, ko se le ta ustavi.

Kako je izveden pogon? Stepper ali servo?

Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317

Objavljeno: 27.03.2019, 0:19
Napisal/-a desiro
Danes sem imel možnost preizkusiti to 129 ko. (312-129).

Stopničke so odlične, vstop in izstop je lažji, je pa res da se postanek malenkost podaljša ampak ni hudega... k večjem lažje upravičiš zakaj vsakemu tekaču ne odpiraš vrat ponovno...saj je prej trajanje odprtja in zaprtja vrat trajalo vsega skupaj kakih 8 sec sedaj se to zaradi stopničke podaljša še za 2x 4 sec...pa preden me kdo sicira ker ne maram zamudnikov in sem "žleht" ter ko je enkrat ura odhoda tekačev ne čakam (zadnji vlak dneva je malenkost izjeme ma kaj več kot 30 sec sigurno ne) naj povem da je v tujini (DB) stvar rešena tako da ko je podan konsenz zapiranja vrat se vrata še 2 minuti (razen prisilno s trganjem plombe) ne dajo odpret ravno zato da premaga ta občutek empatije osebja vlaka...ker 2 minuti zamude za pobrat tekača je pa malo veliko...

nazaj na temo... Stopnička ne dela težav tudi pri vstopu na garnituro s tirne grede... no ja vsaj meni ne...pa nisem ravno med orjaki.

Edino postopek izločitve nedelujoče stopničke je malenkost umazan in dolgotrajen...upajmo da bojo stopničke delale...

Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317

Objavljeno: 27.03.2019, 22:35
Napisal/-a cokla
desiro napisal/-a:...........................................

nazaj na temo... Stopnička ne dela težav tudi pri vstopu na garnituro s tirne grede... no ja vsaj meni ne...pa nisem ravno med orjaki.

Edino postopek izločitve nedelujoče stopničke je malenkost umazan in dolgotrajen...upajmo da bojo stopničke delale...
Jaz se ne pritožujem, če bodo med izločitvijo poleg mene stale mladenke v mini krilih.;)

Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317

Objavljeno: 28.03.2019, 7:19
Napisal/-a mkx
cokla napisal/-a:
desiro napisal/-a:Edino postopek izločitve nedelujoče stopničke je malenkost umazan in dolgotrajen...upajmo da bojo stopničke delale...
Jaz se ne pritožujem, če bodo med izločitvijo poleg mene stale mladenke v mini krilih.;)
Mislim si, da bo izločanje večkrat potrebno pozimi kot poleti ... in takrat precej dvomim, da bo poleg stala kakšna mladenka v mini krilu ... bolj verjetno kakšna stara matrona v dolgem dvojnem krilu :wink:

Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317

Objavljeno: 28.03.2019, 8:45
Napisal/-a cokla
mkx napisal/-a:
cokla napisal/-a:
desiro napisal/-a:Edino postopek izločitve nedelujoče stopničke je malenkost umazan in dolgotrajen...upajmo da bojo stopničke delale...
Jaz se ne pritožujem, če bodo med izločitvijo poleg mene stale mladenke v mini krilih.;)
Mislim si, da bo izločanje večkrat potrebno pozimi kot poleti ... in takrat precej dvomim, da bo poleg stala kakšna mladenka v mini krilu ... bolj verjetno kakšna stara matrona v dolgem dvojnem krilu :wink:

Zakaj tako misliš? Mislim-o izločanju. Minice so itq vedno prisotne.

Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317

Objavljeno: 28.03.2019, 10:15
Napisal/-a mkx
cokla napisal/-a:Zakaj tako misliš? Mislim-o izločanju.
Takole laično si mislim, da so pogoji obratovanja stopničke pozimi dosti težji kot poleti ... zgoščeno podmazovanje; sneg nabasan v mehanizme; plundra, ki zmrzuje v mehanizmu ... Saj ne rečem, tudi ostali del leta so na delu sile, ki lahko onesposobijo mehanizem stopničke, ampak mislim si, da so pozimi te sile močnejše kot sicer.

Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317

Objavljeno: 28.03.2019, 10:28
Napisal/-a cokla
mkx napisal/-a:
cokla napisal/-a:Zakaj tako misliš? Mislim-o izločanju.
Takole laično si mislim, da so pogoji obratovanja stopničke pozimi dosti težji kot poleti ... zgoščeno podmazovanje; sneg nabasan v mehanizme; plundra, ki zmrzuje v mehanizmu ... Saj ne rečem, tudi ostali del leta so na delu sile, ki lahko onesposobijo mehanizem stopničke, ampak mislim si, da so pozimi te sile močnejše kot sicer.

Bomo videli....

Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317

Objavljeno: 29.03.2019, 6:42
Napisal/-a bisabre
desiro napisal/-a:Danes sem imel možnost preizkusiti to 129 ko. (312-129).

Stopničke so odlične, vstop in izstop je lažji, je pa res da se postanek malenkost podaljša ampak ni hudega... k večjem lažje upravičiš zakaj vsakemu tekaču ne odpiraš vrat ponovno...saj je prej trajanje odprtja in zaprtja vrat trajalo vsega skupaj kakih 8 sec sedaj se to zaradi stopničke podaljša še za 2x 4 sec...pa preden me kdo sicira ker ne maram zamudnikov in sem "žleht" ter ko je enkrat ura odhoda tekačev ne čakam (zadnji vlak dneva je malenkost izjeme ma kaj več kot 30 sec sigurno ne) naj povem da je v tujini (DB) stvar rešena tako da ko je podan konsenz zapiranja vrat se vrata še 2 minuti (razen prisilno s trganjem plombe) ne dajo odpret ravno zato da premaga ta občutek empatije osebja vlaka...ker 2 minuti zamude za pobrat tekača je pa malo veliko...

nazaj na temo... Stopnička ne dela težav tudi pri vstopu na garnituro s tirne grede... no ja vsaj meni ne...pa nisem ravno med orjaki.

Edino postopek izločitve nedelujoče stopničke je malenkost umazan in dolgotrajen...upajmo da bojo stopničke delale...
Tukaj pa moram nekaj primpomniti. Ko ima vlak več minutno zamudo, da onih pol urnih ne omenjam pa ni "malo velík"? Kako smo eni naduveni, ko imamo ročico, ali yojstike v roki, a ne? Me prav zanima kaj bi ti imel za povedati, če bi tekel par sekund do vrat in ti jih potem niti božja roka ne bi odprla? Seveda s tem ne želim opravičevati zamudnikov, a se zgodi. Sicer pa potniki nismo le "tekači", ko imajo vlaki zamude in iz zvočnikov poslušamo računalniško "skomponirano" pojasnilo, da bomo na peronu sledičih 10 ali več minut glumili telegrafarco, se pač ne počutimo ravno fino. Na koncu koncev smo plačali vozovnico za korektno opravljen storitev in nobene empatije ne čutimo do loko-führerja, ali kogar koli. To te pa seveda ne motim, ker v svoji "pilotski" kabini glumiš dasota, ki lahko odloča o tem, o usodi nekega potnika, ali bo s plačano vozovnico lahko šel na "tvoj" vlak, ali ne.

Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317

Objavljeno: 29.03.2019, 7:51
Napisal/-a mkx
bisabre napisal/-a:Ko ima vlak več minutno zamudo, da onih pol urnih ne omenjam pa ni "malo velík"?
Prav tako s stališča potnika ... tistega, ki se pelje s takim vlakom, pa ni bil na prej omenjenem zamujenem: ali nima pravice, da svoj del potovanja opravi brez zamud, ki so posledice razmer izven področja njegovega potovanja? Npr. če Borovničan potuje v Domžale in pride na peron "Kamničana" pravočasno (ali pa je že prej "glumil telegrafarico"), zakaj bi moral čakati še 5 minut ker slučajno Litijan še teče po podhodu?

Kakor lahko razumem vsakogar, ki se s tekom poizkuša izogniti pol- (ali nekaj-) urni zamudi, isstem kot celota mora vendarle stremeti k točnemu obratovanju. In če v voznem redu nek vlak ni naveden kot zveza drugemu, ni prav da ga čaka ... zaradi ostalih (večine?) potnikov ...