SŽ 812

Debata okoli voznega parka
Uporabniški avatar
Tin€
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3566
Pridružen: 25.05.2006, 22:52
Kontakt:

Re: SŽ 812

OdgovorNapisal/-a Tin€ » 24.01.2010, 18:29

Dolfe, ti samo povej kaj želiš, imam namreč preskenirano dobesedno obe knjigi.

Kot zanimivost naj povem, da so že leta 1978 delali ultrazvočne preizkuse osi na Šinobusih. Konkretno sem videl izvid preizkušanja za še zadnjega našega šinobusa 812/818-089.

Preizkus se je opravljal v TAM-u obrat Studenci; fizikalni labaratorij Rontgen, magnetna in ultrazvočna defektoskopija.

Pa še dve statistični cvetki:
Šinobus 812/818-074 je vstopil v promet januarja leta 1961 in je imel avgusta leta 1982 prevoženih 2.015.046 kilometrov
Šinobus 812/818-088 je vstopil v promet septembra leta 1961 in je imel avgusta leta 1982 prevoženih 2.344.078 kilometrov

Morda še en podatek, v januarju leta 1976 je bilo v novomeški kurilnici v staležu 9 garnitur Šinobusa in sicer: 067, 074, 088, 089, 235, 236, 237, 238 in 239.
Tine
parna
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 484
Pridružen: 17.03.2008, 20:01

Re: SŽ 812

OdgovorNapisal/-a parna » 25.01.2010, 19:46

Na progi Velenje - Celje je vozil en šinobus (JŽ 812) ,dobil je vzdevek Pavliha zaradi zamud, bil je delavski vlak.
Uporabniški avatar
Tin€
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3566
Pridružen: 25.05.2006, 22:52
Kontakt:

Re: SŽ 812

OdgovorNapisal/-a Tin€ » 24.04.2011, 10:45

Da to debato malce povlečem ven iz naftalina. Imam namreč podrobne podatke za prevožene kilometre dveh garnitur 812 (818)-236 in 812 (818)-238 od leta 1967 do 1989. Vprašujem vas koliko kilometrov sta omenjeni garnituri prevozili v posameznem letu (pribljižno)? Imejte v obziru, da se je leta 1973 in 74 pojavila serija serija 813-814.
Tine
dare20
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 371
Pridružen: 10.02.2011, 15:59

Re: SŽ 812

OdgovorNapisal/-a dare20 » 24.04.2011, 15:22

Tin€ napisal/-a:Da to debato malce povlečem ven iz naftalina. Imam namreč podrobne podatke za prevožene kilometre dveh garnitur 812 (818)-236 in 812 (818)-238 od leta 1967 do 1989. Vprašujem vas koliko kilometrov sta omenjeni garnituri prevozili v posameznem letu (pribljižno)? Imejte v obziru, da se je leta 1973 in 74 pojavila serija serija 813-814.


Na mesec naredi ena dizelska garnitura nekje 6000 km in na leto okrog 72 000 če je moj izračun pravilen so jih naredile okrog 1 500 000 ,islim da ena.
Uporabniški avatar
Tin€
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3566
Pridružen: 25.05.2006, 22:52
Kontakt:

Re: SŽ 812

OdgovorNapisal/-a Tin€ » 24.04.2011, 17:26

Dare, hvala za podatek koliko sedaj naredi pribljižno ena dizelska garnitura mesečno, očitno so bili Šinobusi v svoji zlati dobi veliko bolj sktivni:

Leto---812-236---812-238
1967---96.032------73.607
1968--122.855----131.369
1969--133.744----139.034
1970--139.176----124.403
1971--129.892----132.228
1972--124.046------96.341
1973--139.805----119.767
1974--106.007----144.134
1975---60.892------71.292
1976---77.018------68.800
1977---63.607------55.599
1978---37.685------45.567
1979---41.465------38.091
1980---60.940------41.010
1981---47.528------52.300
1982---40.343------37.818
1983---40.816------21.613
1984---29.622------35.293
1985---37.307------30.887
1986---25.618------82.917
1987---31.917------12.132
1988---28.699

Če koga bolj detalno zanima kdaj sta se garnituri nahajali v delavnicah oziroma koliko kilometrov je garnitura naredila posamezen mesec, se potrudim in vam tudi to prezentiram.
Tine
Uporabniški avatar
Ajznponar
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 830
Pridružen: 09.07.2009, 22:24

Re: SŽ 812

OdgovorNapisal/-a Ajznponar » 26.04.2011, 19:12

Pravkar sem našel še eno hrvaško stran o šinobusih s tehničnimi podatki, načrti, za nostalgike tudi skeniranim fotopisom iz neke hrvaške revije....

Samo toliko, da bo urejeno, pred letom sem tudi sam v drugi temi objavil kratko fotoreportažo o nesrečnem Divačanu.

Morda kdo ve, koliko teh vozil (motorniki in prikolice) je prišlo v Slovenijo (pod ŽG Ljubljana)? Menda original nemških ni bilo k nam. So se prikolice na zunaj kaj razlikovale od motornikov?
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 9056
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Re:

OdgovorNapisal/-a železocestnik » 05.09.2015, 22:03

Pozdravljeni,


STIB napisal/-a:Danes se sliši čudno, toda konec 50-tih let (pa tudi v 60-tih) so ti "šinobusi" vozili tudi na glavnih progah.
Spomnim se še zdaj (ene same) vožnje Ljubljana - Litija. To je takrat bilo posebno doživetje (gledati progo pred sabo, kot jo vidi strojevodja).

Veliko bolj pogosto pa sem se vozil na relaciji Zagreb - Čakovec... Nekaj časa so tam vozili v originalni rdeči barvi, tudi po 5 ali 6 vagonov skupaj.


Da ima STIB prav, prilagam dokaz iz leta 1970:

JŽ D 812-235 na področju sedanjega Železniškega muzeja Ljubljana-Šiška...

Slika


Slika

Fotografiji sta iz arhiva g. Hrena.



Lep pozdrav
Darko
Uporabniški avatar
trackpan
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 673
Pridružen: 18.03.2014, 11:06

Re: SŽ 812

OdgovorNapisal/-a trackpan » 23.04.2017, 18:42

Pozdravljeni pozitivno misleči.

V "Tedniku" (RTV Slovenija, 15.6.2015) so v rubriki "Bilo je ..." zavrteli prispevek (med 1:14 do 1:31) "o novih motornih vlakih" :

http://4d.rtvslo.si/arhiv/tednik/174341750

LP Igor
miloš
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 362
Pridružen: 26.11.2008, 10:12

Re: SŽ 812

OdgovorNapisal/-a miloš » 23.04.2017, 22:32

V Šiški je zato,ker je tu bila delavnica za dizle,preden se je vse eskupaj selilo v Moste.1968 leta sem tu delal en mesec na 661.V delavnici sta bila dva tira (kasnejša vozovna mislim da se ji je reklo).Na prvem so popravljali Goše,na drugem pa 661,642 in 731.Tam kjer so na sliki razne Matise in vagoni,je bilo 1968 še kar nekaj parnih lokomotiv v reviziji.
LP Miloš

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: Kromche in 3 gostov