SŽ 812
SŽ 812
Pozdravljeni!
Nekaj novomeških strojevodij mi je reklo, da je bilo v Novem mestu do leta 1990 še nekaj "goš", ki so jih uporabljali predvsem na progi Trebnje-Sevnica. Potem pa naj bi vse garniture dali v Karlovac oziroma na Hrvaško. Zanima me, če ta podatek drži in kakšne številke so te garniture imele? Pa še to: ali res HŽ z novim voznim redom ukinjajo potniške vlake v sestavi DMG 812 do Metlike? Mislim, da bi bilo dobro kakšno izmed "naših" garnitur dobiti nazaj - za muzej SŽ ali morda celo kot privatno lastnino. Kaj bo pa z gošo ki je v Divači? Očitno ni nekega zanimanja za njeno ohranitev...
Nekaj novomeških strojevodij mi je reklo, da je bilo v Novem mestu do leta 1990 še nekaj "goš", ki so jih uporabljali predvsem na progi Trebnje-Sevnica. Potem pa naj bi vse garniture dali v Karlovac oziroma na Hrvaško. Zanima me, če ta podatek drži in kakšne številke so te garniture imele? Pa še to: ali res HŽ z novim voznim redom ukinjajo potniške vlake v sestavi DMG 812 do Metlike? Mislim, da bi bilo dobro kakšno izmed "naših" garnitur dobiti nazaj - za muzej SŽ ali morda celo kot privatno lastnino. Kaj bo pa z gošo ki je v Divači? Očitno ni nekega zanimanja za njeno ohranitev...
Matej
Tvoje trditve držijo, za številke se bom pozanimal (vkolikor me kdo ne prehiti in jih pove 'iz roke', se popolnoma strinjam s tabo, da bi bilo dobro dobiti kakšno garnituro (motornik+prikolica), v muzeju so e dobili ponudbo, vendar se še ne ve koliko bo to stalo ( v EUR seveda), pa tudi to je res, da že par let obljubljajo, da goše ne bodo več vozile iz Karlovca v Metliko, čeprav mislim,d a gre tokrat (sprememba voznega reda v decembru) zares , vsaj tako so potrdili hrvaški strojevodej, ki pripeljejo goše v Metliko - da namreč že hodijo na usposabljanej za vožnjo Fiatov. A pustimo času čas in se pustimo presenetiti
M.
Tvoje trditve držijo, za številke se bom pozanimal (vkolikor me kdo ne prehiti in jih pove 'iz roke', se popolnoma strinjam s tabo, da bi bilo dobro dobiti kakšno garnituro (motornik+prikolica), v muzeju so e dobili ponudbo, vendar se še ne ve koliko bo to stalo ( v EUR seveda), pa tudi to je res, da že par let obljubljajo, da goše ne bodo več vozile iz Karlovca v Metliko, čeprav mislim,d a gre tokrat (sprememba voznega reda v decembru) zares , vsaj tako so potrdili hrvaški strojevodej, ki pripeljejo goše v Metliko - da namreč že hodijo na usposabljanej za vožnjo Fiatov. A pustimo času čas in se pustimo presenetiti
M.
Re: SŽ 812
pozdrav!Matej napisal/-a:Pa še to: ali res HŽ z novim voznim redom ukinjajo potniške vlake v sestavi DMG 812 do Metlike? Mislim, da bi bilo dobro kakšno izmed "naših" garnitur dobiti nazaj - za muzej SŽ ali morda celo kot privatno lastnino.
tocno je; 812 (HZ 7221) ce biti povuceni iz prometa sa stupanjem na snagu VR 2005/6. Pojavila se inicijativa da se u decembru organizira jedna voznja sinobusima od Karlovca do Metlike za ljubitelje; pa ako to uspije, bilo bi nam jako drago da nam se pridruzite na toj voznji!
pozdrav iz Zagreba
toma
- gomulka014
- Strojevodja I
- Prispevkov: 454
- Pridružen: 18.11.2005, 13:24
- Kraj: Ljubljana
Pozdravljen Toma!
Najprej pa lep pozdrav vsem na tem forumu, saj je to moj prvi post
Tale novica o ukinitvi voženj HŽ 7221 v Slovenijo me ni pustila hladnega. Mislim, da minilo že več kot 7 let, odkar sem se nazadnje peljal z nekdanjim SŽ 812, tako da upam, da mi bo v naslednjih treh tednih uspelo najti čas za popotovanje do Karlovaca. Morda veš, če je še kakšen vlak, ki vozi v sestavi dveh šinobusov, po možnosti motornika in prikolice (in ne dveh motornikov), pred kratkim sem namreč slišal, da so vse prikolice že izločene iz prometa. Ali ta ukinitev HŽ 7221 z novim voznim redom pomeni popolno ukinitev vožnje teh vozil na tej progi ali bodo pustili kakšnega "za rezervo"? Če bo obveljala tista prva varianta, bi to pomenilo, da bo v soboto, 10.12.2005, ob 12.28 iz Slovenije odpeljal še zadnji redni potniški vlak v sestavi HŽ 7221...
Najprej pa lep pozdrav vsem na tem forumu, saj je to moj prvi post
Tale novica o ukinitvi voženj HŽ 7221 v Slovenijo me ni pustila hladnega. Mislim, da minilo že več kot 7 let, odkar sem se nazadnje peljal z nekdanjim SŽ 812, tako da upam, da mi bo v naslednjih treh tednih uspelo najti čas za popotovanje do Karlovaca. Morda veš, če je še kakšen vlak, ki vozi v sestavi dveh šinobusov, po možnosti motornika in prikolice (in ne dveh motornikov), pred kratkim sem namreč slišal, da so vse prikolice že izločene iz prometa. Ali ta ukinitev HŽ 7221 z novim voznim redom pomeni popolno ukinitev vožnje teh vozil na tej progi ali bodo pustili kakšnega "za rezervo"? Če bo obveljala tista prva varianta, bi to pomenilo, da bo v soboto, 10.12.2005, ob 12.28 iz Slovenije odpeljal še zadnji redni potniški vlak v sestavi HŽ 7221...
- gomulka014
- Strojevodja I
- Prispevkov: 454
- Pridružen: 18.11.2005, 13:24
- Kraj: Ljubljana
hrvati sinobuse prodajajo
- ce koga zanima, naj pogleda na spletne strani HZ - jasno in glasno pise, da prodajajo vseh 12 sinobusov (po njihovi oznaki je to 7221 ne 812) - ce bo lahko informacijo poslal naprej komu, ki ima kaj moci odlocanja, pa se toliko bolje
- sicer pa Belokranjci zadevi ne recejo sinobus, ampak srebrna strela
- kot mulci smo pa uzivali v teh napravah predvsem na istrski progi - tisti na stacjonu v Divaci bi bil lahko iz te zgodbe.
lep pozdrav A.A.
ps. po moje bi bil cisto fin turisticni vlakec za manjse skupine - npr. na kocevski progi, ce je bodo res porihtali zaradi Ortneka. zgolj kot ideja l.p. A.
- sicer pa Belokranjci zadevi ne recejo sinobus, ampak srebrna strela
- kot mulci smo pa uzivali v teh napravah predvsem na istrski progi - tisti na stacjonu v Divaci bi bil lahko iz te zgodbe.
lep pozdrav A.A.
ps. po moje bi bil cisto fin turisticni vlakec za manjse skupine - npr. na kocevski progi, ce je bodo res porihtali zaradi Ortneka. zgolj kot ideja l.p. A.
812
Pozdrav vsem, ki spremljajo tole debato v zvezi s serijo 812....
Ko sem L 69 končal strojevodsko šolo v Kastvu in pričel voziti vlake,
sem bil presrečen, če so me kdaj dodelili na serijo 812...tako velika
razlika je bila med vožnjo parne lokomotive in 812....
Žal je s prihodom serije 813 FIAT-a šla serija 812 s svojo priljubljenostjo
samo še navzdol....mnogi so jo imenovali celo -GAJBICA-in podobno...
Upam pa si trditi, da vsi tisti, ki smo vozili s to serijo, gledamo na tiste
čase z veliko nostalgijo.....
Vendar čas dela svoje.....
Novi vlaki....novo udobje tako za potnike kot službujoče osebje...tako je tudi prav, spomini pa le ostanejo.....
Ko sem L 69 končal strojevodsko šolo v Kastvu in pričel voziti vlake,
sem bil presrečen, če so me kdaj dodelili na serijo 812...tako velika
razlika je bila med vožnjo parne lokomotive in 812....
Žal je s prihodom serije 813 FIAT-a šla serija 812 s svojo priljubljenostjo
samo še navzdol....mnogi so jo imenovali celo -GAJBICA-in podobno...
Upam pa si trditi, da vsi tisti, ki smo vozili s to serijo, gledamo na tiste
čase z veliko nostalgijo.....
Vendar čas dela svoje.....
Novi vlaki....novo udobje tako za potnike kot službujoče osebje...tako je tudi prav, spomini pa le ostanejo.....
Strojevodja za vedno !!!!!
S52R - Tone
S52R - Tone
- gomulka014
- Strojevodja I
- Prispevkov: 454
- Pridružen: 18.11.2005, 13:24
- Kraj: Ljubljana
V okolici Karlovca je (bil) eden od nazivov za šinobuse tudi konzerva
Šinobusi zdaj redno vozijo le še v Srbiji. Tam so nekaj enot popolnoma prenovili in posodobili, s čimer so postali podserija 300. Zanimivo pa je, da je v rednem prometu še vedno moč najti tudi primerke vseh treh prvotnih podserij, 000, 100 in 200!
Šinobusi zdaj redno vozijo le še v Srbiji. Tam so nekaj enot popolnoma prenovili in posodobili, s čimer so postali podserija 300. Zanimivo pa je, da je v rednem prometu še vedno moč najti tudi primerke vseh treh prvotnih podserij, 000, 100 in 200!
Potem pa je to vozilo stalo v Divači, nekaj časa skupaj z enim izmed Kenedijev (414 ali 415 - krokodilom).Dolfe napisal/-a:En primerek je ob koncu 80.let takratna ŽTO Ljubljana obnovila in preuredila za meritve RDZ naprav. Vozilo je bilo prebarvano v sinje modro barvo in je stalo na postaji Ljubljana kar nekaj let.
Mogoče je komu znanega kaj več o tem?
lp
Sliki na railfaneurope.net (slikano 28.9.2002, Metod Kozelj):
Kaj je sedaj s tem vozilom, pa ne vem. Mislim, da ga v Divači ni več. Ali pač?
- gomulka014
- Strojevodja I
- Prispevkov: 454
- Pridružen: 18.11.2005, 13:24
- Kraj: Ljubljana
Ta motornik se danes žal ne uporablja več, še vedno pa si ga je moč ogledati na postaji Divača, kjer propada in čaka boljše čase.Dolfe napisal/-a:En primerek je ob koncu 80.let takratna ŽTO Ljubljana obnovila in preuredila za meritve RDZ naprav. Vozilo je bilo prebarvano v sinje modro barvo in je stalo na postaji Ljubljana kar nekaj let.
Mogoče je komu znanega kaj več o tem?
lp