SŽ 812

Debata okoli voznega parka
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12686
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

OdgovorNapisal/-a Dolfe » 21.05.2006, 17:15

Tone, hvala. 8)

Pri opisu sem mislil bolj na splošno, na kakšen način je bil izveden prenos in koliko stopenjski je bil (najbrž mehanski) menjalnik. Omenil si, da je bil električno krmiljen. OK.

Omenil si klinaste jermene, ki so nagajali v zimskem času. Predvidevam da so gnali kompresor, alternator in mogoče še kakšno vodno črpalko. Pogon je bil najbrž samo na eni osi?

Najinega skupnega znanca bom pa naprosil za podrobnejše informacje.


lp
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Uporabniški avatar
željko halambek
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 406
Pridružen: 26.06.2006, 18:16
Kraj: BREŽICE

ŠINOBUS PONOVNO VOZI V SLOVENIJO: KAMANJE-METLIKA JUNIJ 2006

OdgovorNapisal/-a željko halambek » 26.06.2006, 21:31

Slikano 22.6 2006


Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika
Uporabniški avatar
jure80
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1120
Pridružen: 08.06.2006, 20:59
Kraj: Ljubljana - Žalec

OdgovorNapisal/-a jure80 » 27.06.2006, 8:17

Hvala za fotke, drgač pa je dost fotk o gošah (Metlika - Karlovac) objavljenih na hrvaškem železniškem forumu. :D :)
AA
Poznavalec
Poznavalec
Prispevkov: 16
Pridružen: 21.03.2006, 12:19

OdgovorNapisal/-a AA » 23.08.2006, 9:30

Na istem hrvaškem forumu (glej tudi temo "sinobus ponovno v Metliki"
pise tudi, da naj bi HZ s slovenskim zelezniskim muzejem zamenjale eno kompozicijo sinobusa za eno parno lokomotivo.

Kdorkoli se zmenil - POHVALJEN :D !

Vprašljivo je le njihovo stanje - na hr. forumu pise, da ima tudi se vozna garnitura tezave med Kamanjem in mejo. To pomeni najbrz, da je zelo iztrošena in da ja delez ravninskih prog vsaj okoli Ljubljane, kjer bi lahko vozila izlete zelo majhen (na kocevski progi je vzpon med Racno in Dobrepoljem npr. najbrz ze prehud).

Sicer se pa spomnim :wink: , da smo v 70-ih enkrat stali sredi Istre in so plezali skozi luknjo v tleh - po 10 min so bili sicer umazani, a peljali smo se naprej ! To pa pomeni, da so bili najbrz relativno enostavni za vzdrzevanje. Koliko so bili ekoloski je pa drugo - a najbrz nic manj kot Krpani ljubljanskega LPP. Se pa tudi spomnim, da so bili postajenacelniki vsaj v Puli skozi Slovenci. A tega je 25 let.

Zal so hrvati most medtem popravili :cry: - pred 10 dnevi je v Metliko ze vozil "Sved" - bojda so rabljene kupili na Svedskem. :wink:

l.p. A.A.
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3378
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

OdgovorNapisal/-a Regan 664 » 23.08.2006, 10:22

"AA" kaj mogoče veš katera serija prane lokomotive bi bila?? Da ne bi bila slučajno 06 ali pa 11. Sicer pa nisem pretirano navdušen, da bi hrvatom dajali parne lokomotive, saj imajo zagotovo večjo vrednost, kot pa šinobusi.

Lahko pa damo hrvatom kakšen meh, moped ali pa gomulko.
Uporabniški avatar
gomulka014
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 454
Pridružen: 18.11.2005, 13:24
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a gomulka014 » 23.08.2006, 10:33

Regan 664 napisal/-a:Lahko pa damo hrvatom kakšen meh, moped ali pa gomulko.


Bolj težka bo. Hrvati imajo svojih mehov kolikor hočeš, tudi gomulki imajo še dve, mopedi pa kolikor vem po njihovih tirih nikoli niso vozili in jih zato verjetno niti ne zanimajo kaj preveč ...
hadzibane
Pom. strojevodje
Pom. strojevodje
Prispevkov: 51
Pridružen: 23.08.2006, 18:50
Kraj: Sombor,Vojvodina.
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a hadzibane » 24.08.2006, 9:41

Dodjite kod nas u Sombor,doterajte jos 2-3 spanke(ionako vec vozimo dve spanke,644-007 i 644-017)i vozite sta hocete od sinobusa :lol: :lol: :lol: Nazalost,kod sas u saobracaju su jos 4 garniture,a ima i delova.
Pozdrav iz Vojvodine :wink:
Tito,Marx in Engels - Emerson,Lake in Palmer
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3378
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

OdgovorNapisal/-a Regan 664 » 24.08.2006, 11:47

Hadžibane, ma nemoj, bre! Imamo samo 14 špank, a vi jih imate že 6. Za nekaj mesecev nam boste pobrali še to boštvo, ki ga imamo. španke nas vizuelno spominjajo na kenedija, (ker imamo samo še dva) tako da ne menjavamo za šinobuse. :lol: :lol:
AA
Poznavalec
Poznavalec
Prispevkov: 16
Pridružen: 21.03.2006, 12:19

OdgovorNapisal/-a AA » 24.08.2006, 13:35

vem samo kar prebral na hrvaskem forumu - tole je "copy-paste" prve objave, informacija se pa pozneje ponavlja, saj spremljajo, kaj se z posameznimi kompozicijami dogaja.
:idea:
[b]"Sto se tice Sinobusa, 1 garnitura ce ostati u Karlovcu kao rezerva (garazirana i u voznom stanju); jedna garnitura ce biti otpremljena u depo HZM-a; i jedna garnitura ce biti sacuvana za HZM (a cuvati ce se najvjerojatnije takodjer u Karlovcu). Prema nekim glasinama, jedna od dvije muzejske garniture ce se sa Slovenskim zeljeznickim muzejom mijenjati za jednu parnu lokomotivu.[/b]"
:idea:
Glede na stanje nasih stranskih prog, pa dejstvo, da je sinobus priblizno 4x lazji od ostalih primerljivih ni zanemarljiv podatek (poraba goriva je bila zaradi zmahanosti strojev najbrz precejsnja - a se lani sem se peljal Koper - Pula z diselskim trajektom Marina, ki je se dvakrat starejsi).
Prej navedeni linki na projekte klubov nemskih railfanov kazejo, da je lahko izletnisko zanimiv, za sodobni mestni promet so pa jasno potrebne sodobne light rail garniture, ki poberejo ta boljse od takihle prednikov in tramvajev.
lep pozdrav sprasevalcu in ostalim A.A.
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12686
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

OdgovorNapisal/-a Dolfe » 25.08.2006, 9:30

hadzibane napisal/-a:Dodjite kod nas u Sombor,doterajte jos 2-3 spanke(ionako vec vozimo dve spanke,644-007 i 644-017)i vozite sta hocete od sinobusa :lol: :lol: :lol: Nazalost,kod sas u saobracaju su jos 4 garniture,a ima i delova.
Pozdrav iz Vojvodine :wink:


To bi bil biznis stoletja. :twisted:

lp
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
hadzibane
Pom. strojevodje
Pom. strojevodje
Prispevkov: 51
Pridružen: 23.08.2006, 18:50
Kraj: Sombor,Vojvodina.
Kontakt:

kennedy,s

OdgovorNapisal/-a hadzibane » 25.08.2006, 16:04

Imate samo dva?To su,pretpostavljam 661-414 i 415.661-028-030 su predati Hz-u prilikom deobnog bilansa Istarskih pruga 1991 godine.A gde su 661-031,032 i 033?661-034 je prodat HZ-u i prenumerisan u Hz 2061-015.Dakle,trebali biste imati 5 kenedija?
Kod nas od 84 kenedija,po nekom nasem klubskom spisku u vozne masine mogu se svrstati#
661-112,118,119(Prepravljeni u Janko Gradelj-u,1990.god.U masine slicne podseriji 400,samo sa manjim nosom i sa elektricnim grejanjem i saskinutim oplatama sa strane,demontiranim rezervoarom za vodu i prosirenim rezervoarom za gorivo,kapaciteta 5000 litara.),117,121,129,131,133,138,143,158,162,224,227,230,233,243,245,
247,248,249,251,256,257 i 258.Plus leasingovane masine od MZ(661-147
sto znamo),od ZRS(661-266,303,312 i 317 plus barem jos 5 masina iz podserije 300)
Tito,Marx in Engels - Emerson,Lake in Palmer
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12686
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

OdgovorNapisal/-a Dolfe » 25.08.2006, 17:35

Imamo še 4 Kenedije.

Vozita še 661-164 in 661-032.

661-414 in 661-415 sta izven uporabe. Čakata na revizijo, katere najverjetneje ne bo nikoli.

661-163 je bil prodan v Avstrijo. Sedaj vozi nekje na južnem delu bivše juge. Nekje na Kosovu ali v Makedoniji.

lp
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
hadzibane
Pom. strojevodje
Pom. strojevodje
Prispevkov: 51
Pridružen: 23.08.2006, 18:50
Kraj: Sombor,Vojvodina.
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a hadzibane » 25.08.2006, 22:30

661-163 NIJE na Kosovu,na Kosovu skoro da i nema nekog saobracaja,a u Makedoniji je mozda.Hvala na infosima.Nemanja.
Tito,Marx in Engels - Emerson,Lake in Palmer
AA
Poznavalec
Poznavalec
Prispevkov: 16
Pridružen: 21.03.2006, 12:19

OdgovorNapisal/-a AA » 22.09.2006, 12:51

ali kdo drug ve, kateri tip kompozicije je na sliki:

http://gapy1.moj-album.com/slike/147421 ... v9d8Y9.jpg

ps.
razlog, da dal se sem, ker so slike originalnih sinobusov iz Uerdingena temu precej podobne (veliko o tem, tudi nacrti na hrvaskih spletnih straneh) lep pozdrav A.A.
milchy
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 5700
Pridružen: 11.09.2005, 17:48
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a milchy » 22.09.2006, 13:26

..to pa ne bo držalo ... tole so italijanki motorniki (OM ali Breda) , nikakor niso nemški ( saj vidiš, da imajo 4 osne podstavke , pa tudi pobarvani so čisto drugače - v osnovi rjavo s sivo streho )

M.

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov