SŽ 812
Tone, hvala.
Pri opisu sem mislil bolj na splošno, na kakšen način je bil izveden prenos in koliko stopenjski je bil (najbrž mehanski) menjalnik. Omenil si, da je bil električno krmiljen. OK.
Omenil si klinaste jermene, ki so nagajali v zimskem času. Predvidevam da so gnali kompresor, alternator in mogoče še kakšno vodno črpalko. Pogon je bil najbrž samo na eni osi?
Najinega skupnega znanca bom pa naprosil za podrobnejše informacje.
lp
Pri opisu sem mislil bolj na splošno, na kakšen način je bil izveden prenos in koliko stopenjski je bil (najbrž mehanski) menjalnik. Omenil si, da je bil električno krmiljen. OK.
Omenil si klinaste jermene, ki so nagajali v zimskem času. Predvidevam da so gnali kompresor, alternator in mogoče še kakšno vodno črpalko. Pogon je bil najbrž samo na eni osi?
Najinega skupnega znanca bom pa naprosil za podrobnejše informacje.
lp
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
- željko halambek
- Strojevodja I
- Prispevkov: 413
- Pridružen: 26.06.2006, 18:16
- Kraj: BREŽICE
Na istem hrvaškem forumu (glej tudi temo "sinobus ponovno v Metliki"
pise tudi, da naj bi HZ s slovenskim zelezniskim muzejem zamenjale eno kompozicijo sinobusa za eno parno lokomotivo.
Kdorkoli se zmenil - POHVALJEN !
Vprašljivo je le njihovo stanje - na hr. forumu pise, da ima tudi se vozna garnitura tezave med Kamanjem in mejo. To pomeni najbrz, da je zelo iztrošena in da ja delez ravninskih prog vsaj okoli Ljubljane, kjer bi lahko vozila izlete zelo majhen (na kocevski progi je vzpon med Racno in Dobrepoljem npr. najbrz ze prehud).
Sicer se pa spomnim , da smo v 70-ih enkrat stali sredi Istre in so plezali skozi luknjo v tleh - po 10 min so bili sicer umazani, a peljali smo se naprej ! To pa pomeni, da so bili najbrz relativno enostavni za vzdrzevanje. Koliko so bili ekoloski je pa drugo - a najbrz nic manj kot Krpani ljubljanskega LPP. Se pa tudi spomnim, da so bili postajenacelniki vsaj v Puli skozi Slovenci. A tega je 25 let.
Zal so hrvati most medtem popravili - pred 10 dnevi je v Metliko ze vozil "Sved" - bojda so rabljene kupili na Svedskem.
l.p. A.A.
pise tudi, da naj bi HZ s slovenskim zelezniskim muzejem zamenjale eno kompozicijo sinobusa za eno parno lokomotivo.
Kdorkoli se zmenil - POHVALJEN !
Vprašljivo je le njihovo stanje - na hr. forumu pise, da ima tudi se vozna garnitura tezave med Kamanjem in mejo. To pomeni najbrz, da je zelo iztrošena in da ja delez ravninskih prog vsaj okoli Ljubljane, kjer bi lahko vozila izlete zelo majhen (na kocevski progi je vzpon med Racno in Dobrepoljem npr. najbrz ze prehud).
Sicer se pa spomnim , da smo v 70-ih enkrat stali sredi Istre in so plezali skozi luknjo v tleh - po 10 min so bili sicer umazani, a peljali smo se naprej ! To pa pomeni, da so bili najbrz relativno enostavni za vzdrzevanje. Koliko so bili ekoloski je pa drugo - a najbrz nic manj kot Krpani ljubljanskega LPP. Se pa tudi spomnim, da so bili postajenacelniki vsaj v Puli skozi Slovenci. A tega je 25 let.
Zal so hrvati most medtem popravili - pred 10 dnevi je v Metliko ze vozil "Sved" - bojda so rabljene kupili na Svedskem.
l.p. A.A.
- gomulka014
- Strojevodja I
- Prispevkov: 454
- Pridružen: 18.11.2005, 13:24
- Kraj: Ljubljana
vem samo kar prebral na hrvaskem forumu - tole je "copy-paste" prve objave, informacija se pa pozneje ponavlja, saj spremljajo, kaj se z posameznimi kompozicijami dogaja.
[b]"Sto se tice Sinobusa, 1 garnitura ce ostati u Karlovcu kao rezerva (garazirana i u voznom stanju); jedna garnitura ce biti otpremljena u depo HZM-a; i jedna garnitura ce biti sacuvana za HZM (a cuvati ce se najvjerojatnije takodjer u Karlovcu). Prema nekim glasinama, jedna od dvije muzejske garniture ce se sa Slovenskim zeljeznickim muzejom mijenjati za jednu parnu lokomotivu.[/b]"
Glede na stanje nasih stranskih prog, pa dejstvo, da je sinobus priblizno 4x lazji od ostalih primerljivih ni zanemarljiv podatek (poraba goriva je bila zaradi zmahanosti strojev najbrz precejsnja - a se lani sem se peljal Koper - Pula z diselskim trajektom Marina, ki je se dvakrat starejsi).
Prej navedeni linki na projekte klubov nemskih railfanov kazejo, da je lahko izletnisko zanimiv, za sodobni mestni promet so pa jasno potrebne sodobne light rail garniture, ki poberejo ta boljse od takihle prednikov in tramvajev.
lep pozdrav sprasevalcu in ostalim A.A.
[b]"Sto se tice Sinobusa, 1 garnitura ce ostati u Karlovcu kao rezerva (garazirana i u voznom stanju); jedna garnitura ce biti otpremljena u depo HZM-a; i jedna garnitura ce biti sacuvana za HZM (a cuvati ce se najvjerojatnije takodjer u Karlovcu). Prema nekim glasinama, jedna od dvije muzejske garniture ce se sa Slovenskim zeljeznickim muzejom mijenjati za jednu parnu lokomotivu.[/b]"
Glede na stanje nasih stranskih prog, pa dejstvo, da je sinobus priblizno 4x lazji od ostalih primerljivih ni zanemarljiv podatek (poraba goriva je bila zaradi zmahanosti strojev najbrz precejsnja - a se lani sem se peljal Koper - Pula z diselskim trajektom Marina, ki je se dvakrat starejsi).
Prej navedeni linki na projekte klubov nemskih railfanov kazejo, da je lahko izletnisko zanimiv, za sodobni mestni promet so pa jasno potrebne sodobne light rail garniture, ki poberejo ta boljse od takihle prednikov in tramvajev.
lep pozdrav sprasevalcu in ostalim A.A.
-
- Pom. strojevodje
- Prispevkov: 51
- Pridružen: 23.08.2006, 18:50
- Kraj: Sombor,Vojvodina.
- Kontakt:
kennedy,s
Imate samo dva?To su,pretpostavljam 661-414 i 415.661-028-030 su predati Hz-u prilikom deobnog bilansa Istarskih pruga 1991 godine.A gde su 661-031,032 i 033?661-034 je prodat HZ-u i prenumerisan u Hz 2061-015.Dakle,trebali biste imati 5 kenedija?
Kod nas od 84 kenedija,po nekom nasem klubskom spisku u vozne masine mogu se svrstati#
661-112,118,119(Prepravljeni u Janko Gradelj-u,1990.god.U masine slicne podseriji 400,samo sa manjim nosom i sa elektricnim grejanjem i saskinutim oplatama sa strane,demontiranim rezervoarom za vodu i prosirenim rezervoarom za gorivo,kapaciteta 5000 litara.),117,121,129,131,133,138,143,158,162,224,227,230,233,243,245,
247,248,249,251,256,257 i 258.Plus leasingovane masine od MZ(661-147
sto znamo),od ZRS(661-266,303,312 i 317 plus barem jos 5 masina iz podserije 300)
Kod nas od 84 kenedija,po nekom nasem klubskom spisku u vozne masine mogu se svrstati#
661-112,118,119(Prepravljeni u Janko Gradelj-u,1990.god.U masine slicne podseriji 400,samo sa manjim nosom i sa elektricnim grejanjem i saskinutim oplatama sa strane,demontiranim rezervoarom za vodu i prosirenim rezervoarom za gorivo,kapaciteta 5000 litara.),117,121,129,131,133,138,143,158,162,224,227,230,233,243,245,
247,248,249,251,256,257 i 258.Plus leasingovane masine od MZ(661-147
sto znamo),od ZRS(661-266,303,312 i 317 plus barem jos 5 masina iz podserije 300)
Tito,Marx in Engels - Emerson,Lake in Palmer
ali kdo drug ve, kateri tip kompozicije je na sliki:
http://gapy1.moj-album.com/slike/147421 ... v9d8Y9.jpg
ps.
razlog, da dal se sem, ker so slike originalnih sinobusov iz Uerdingena temu precej podobne (veliko o tem, tudi nacrti na hrvaskih spletnih straneh) lep pozdrav A.A.
http://gapy1.moj-album.com/slike/147421 ... v9d8Y9.jpg
ps.
razlog, da dal se sem, ker so slike originalnih sinobusov iz Uerdingena temu precej podobne (veliko o tem, tudi nacrti na hrvaskih spletnih straneh) lep pozdrav A.A.