Stran 5 od 6

Re: SŽ 812

Objavljeno: 24.01.2010, 18:29
Napisal/-a Tin€
Dolfe, ti samo povej kaj želiš, imam namreč preskenirano dobesedno obe knjigi.

Kot zanimivost naj povem, da so že leta 1978 delali ultrazvočne preizkuse osi na Šinobusih. Konkretno sem videl izvid preizkušanja za še zadnjega našega šinobusa 812/818-089.

Preizkus se je opravljal v TAM-u obrat Studenci; fizikalni labaratorij Rontgen, magnetna in ultrazvočna defektoskopija.

Pa še dve statistični cvetki:
Šinobus 812/818-074 je vstopil v promet januarja leta 1961 in je imel avgusta leta 1982 prevoženih 2.015.046 kilometrov
Šinobus 812/818-088 je vstopil v promet septembra leta 1961 in je imel avgusta leta 1982 prevoženih 2.344.078 kilometrov

Morda še en podatek, v januarju leta 1976 je bilo v novomeški kurilnici v staležu 9 garnitur Šinobusa in sicer: 067, 074, 088, 089, 235, 236, 237, 238 in 239.

Re: SŽ 812

Objavljeno: 25.01.2010, 19:46
Napisal/-a parna
Na progi Velenje - Celje je vozil en šinobus (JŽ 812) ,dobil je vzdevek Pavliha zaradi zamud, bil je delavski vlak.

Re: SŽ 812

Objavljeno: 24.04.2011, 10:45
Napisal/-a Tin€
Da to debato malce povlečem ven iz naftalina. Imam namreč podrobne podatke za prevožene kilometre dveh garnitur 812 (818)-236 in 812 (818)-238 od leta 1967 do 1989. Vprašujem vas koliko kilometrov sta omenjeni garnituri prevozili v posameznem letu (pribljižno)? Imejte v obziru, da se je leta 1973 in 74 pojavila serija serija 813-814.

Re: SŽ 812

Objavljeno: 24.04.2011, 15:22
Napisal/-a dare20
Tin€ napisal/-a:Da to debato malce povlečem ven iz naftalina. Imam namreč podrobne podatke za prevožene kilometre dveh garnitur 812 (818)-236 in 812 (818)-238 od leta 1967 do 1989. Vprašujem vas koliko kilometrov sta omenjeni garnituri prevozili v posameznem letu (pribljižno)? Imejte v obziru, da se je leta 1973 in 74 pojavila serija serija 813-814.
Na mesec naredi ena dizelska garnitura nekje 6000 km in na leto okrog 72 000 če je moj izračun pravilen so jih naredile okrog 1 500 000 ,islim da ena.

Re: SŽ 812

Objavljeno: 24.04.2011, 17:26
Napisal/-a Tin€
Dare, hvala za podatek koliko sedaj naredi pribljižno ena dizelska garnitura mesečno, očitno so bili Šinobusi v svoji zlati dobi veliko bolj sktivni:

Leto---812-236---812-238
1967---96.032------73.607
1968--122.855----131.369
1969--133.744----139.034
1970--139.176----124.403
1971--129.892----132.228
1972--124.046------96.341
1973--139.805----119.767
1974--106.007----144.134
1975---60.892------71.292
1976---77.018------68.800
1977---63.607------55.599
1978---37.685------45.567
1979---41.465------38.091
1980---60.940------41.010
1981---47.528------52.300
1982---40.343------37.818
1983---40.816------21.613
1984---29.622------35.293
1985---37.307------30.887
1986---25.618------82.917
1987---31.917------12.132
1988---28.699

Če koga bolj detalno zanima kdaj sta se garnituri nahajali v delavnicah oziroma koliko kilometrov je garnitura naredila posamezen mesec, se potrudim in vam tudi to prezentiram.

Re: SŽ 812

Objavljeno: 26.04.2011, 19:12
Napisal/-a Ajznponar
Pravkar sem našel še eno hrvaško stran o šinobusih s tehničnimi podatki, načrti, za nostalgike tudi skeniranim fotopisom iz neke hrvaške revije....

Samo toliko, da bo urejeno, pred letom sem tudi sam v drugi temi objavil kratko fotoreportažo o nesrečnem Divačanu.

Morda kdo ve, koliko teh vozil (motorniki in prikolice) je prišlo v Slovenijo (pod ŽG Ljubljana)? Menda original nemških ni bilo k nam. So se prikolice na zunaj kaj razlikovale od motornikov?

Re:

Objavljeno: 05.09.2015, 22:03
Napisal/-a železocestnik
Pozdravljeni,

STIB napisal/-a:Danes se sliši čudno, toda konec 50-tih let (pa tudi v 60-tih) so ti "šinobusi" vozili tudi na glavnih progah.
Spomnim se še zdaj (ene same) vožnje Ljubljana - Litija. To je takrat bilo posebno doživetje (gledati progo pred sabo, kot jo vidi strojevodja).

Veliko bolj pogosto pa sem se vozil na relaciji Zagreb - Čakovec... Nekaj časa so tam vozili v originalni rdeči barvi, tudi po 5 ali 6 vagonov skupaj.
Da ima STIB prav, prilagam dokaz iz leta 1970:

JŽ D 812-235 na področju sedanjega Železniškega muzeja Ljubljana-Šiška...

Slika


Slika

Fotografiji sta iz arhiva g. Hrena.



Lep pozdrav
Darko

Re: SŽ 812

Objavljeno: 23.04.2017, 18:42
Napisal/-a trackpan
Pozdravljeni pozitivno misleči.

V "Tedniku" (RTV Slovenija, 15.6.2015) so v rubriki "Bilo je ..." zavrteli prispevek (med 1:14 do 1:31) "o novih motornih vlakih" :

http://4d.rtvslo.si/arhiv/tednik/174341750

LP Igor

Re: SŽ 812

Objavljeno: 23.04.2017, 22:32
Napisal/-a miloš
V Šiški je zato,ker je tu bila delavnica za dizle,preden se je vse eskupaj selilo v Moste.1968 leta sem tu delal en mesec na 661.V delavnici sta bila dva tira (kasnejša vozovna mislim da se ji je reklo).Na prvem so popravljali Goše,na drugem pa 661,642 in 731.Tam kjer so na sliki razne Matise in vagoni,je bilo 1968 še kar nekaj parnih lokomotiv v reviziji.
LP Miloš

Re: SŽ 812

Objavljeno: 06.02.2021, 19:03
Napisal/-a Regan 664
Ali mogoče kdo ve, če ne drugi, bo Tine, koliko šinobusov je bilo v Sloveniji.

Kolikor sem razbral podatek, da je bilo za celotne JŽ izdelanih 40 v nemčiji in še 270 v Goši. Se pravi skupaj preko 300.

Nikjer nisem našel podatka, koliko jih je bilo v Sloveniji.

Pa še to, mogoče kdo ve, kolikšen rezervoar za nafto je imel?

Re: SŽ 812

Objavljeno: 07.02.2021, 10:22
Napisal/-a Tomaž97
Regan 664 napisal/-a: 06.02.2021, 19:03 Ali mogoče kdo ve, če ne drugi, bo Tine, koliko šinobusov je bilo v Sloveniji.
Kot je razvidno iz knjige Železniška vozila na motorni in elektromotorni pogon v Sloveniji, avtorjev M. Košir, M. Bogić in J. Orbanić je bilo l. 1964 v Sloveniji 16 motornikov in 6 prikolic.

Re: SŽ 812

Objavljeno: 07.02.2021, 13:00
Napisal/-a Regan 664
Tomaž97 napisal/-a: 07.02.2021, 10:22 Kot je razvidno iz knjige Železniška vozila na motorni in elektromotorni pogon v Sloveniji, avtorjev M. Košir, M. Bogić in J. Orbanić je bilo l. 1964 v Sloveniji 16 motornikov in 6 prikolic.
Ampak to ni bila zadnja cifra, ker so se izdelovali do leta 69. Verjetno je bila realna cifra nekaj višja.

Kaj kdo ve, kdaj je zgorel šinobus v Divači - vsaj leto (+mesec). Nikakor ne najdem podatka na forumu.

Re: SŽ 812

Objavljeno: 07.02.2021, 13:11
Napisal/-a maxima
Regan 664 napisal/-a: 07.02.2021, 13:00 Kaj kdo ve, kdaj je zgorel šinobus v Divači - vsaj leto (+mesec). Nikakor ne najdem podatka na forumu.
Zgorel je nekje konec junija ali prve dni julija. Leta se pa ne spomnim. Mislim da nekje 2017 ali 2018, nisem pa prepričan.

Re: SŽ 812

Objavljeno: 07.02.2021, 13:23
Napisal/-a leteči vlak

Re: SŽ 812

Objavljeno: 07.02.2021, 13:40
Napisal/-a Tin€
Klemen, tvoje vprašanje je super, vendar jaz žal na njega nimam odgovora, no vsaj v celoti ne. V kolikor ti bo kaj v pomoč imam podatke za leto 1976 - Januar (takrat mislim da so bili še vsi aktivni v Sloveniji, klub prihodu Fiatov).

V novomeški kurilnici so imeli takrat stacioniranih devet 812/818 in enajst 813/814. Šinobusi so bili sledeči: 067, 074, 088, 089, 235, 236, 237, 238 in 239.

Sicer izven teme/vprašanja, tistega leta so novomeščani imeli štiri Španke in enega Jembaha 732, ter sedem parnih lokomotiv serije 25, ter eno serije 62.

Sedaj bo potrebno pridobiti še podatke iz ostalih kurilnic. Novomeški vozni park se je seveda menjal, imam na primer zapisnike o prevzemu garnitur iz servisa kjer so navedena druga vozila. Tudi dve lokomotivski knjigi imam.