Zavore na vagonih

Debata okoli voznega parka
Uporabniški avatar
noell
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 87
Pridružen: 28.03.2014, 14:52
Kraj: Turnišče

Re: Zavore na vagonih

OdgovorNapisal/-a noell » 19.04.2017, 16:01

najlepša hvala vsem za odgoore!
vseeno me pa še zanima, če elektromagnetna zavora deluje tako kot sem opisal, ali kako drugače
noell napisal/-a:zanima me tudi, kako deluje elektromagnetna zavora. to si predstavljam kot to, da vagon/lokomotiva ustvari magnetno polje v nasprotni smeri gibanja, in tako počasi zaustavlja vlak.
lep pozdrav. Noell
bugear
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 104
Pridružen: 24.04.2009, 20:33
Kraj: Češka

Re: Zavore na vagonih

OdgovorNapisal/-a bugear » 19.04.2017, 20:19

mkx napisal/-a:Dodatna cev, ki jo lahko vidimo na nekaterih vagonih (in seveda lokomotivah), je menda namenjena samo za delovanje z vožnjo nepovezanih naprav. Pri nekaterih tovornih (ali je Tadds takšen?) se stisnjen zrak iz tega voda uporablja za odpiranje loput za iztros tovora ali pa za prekucevanje kesonov. Pri potniških vagonih se tisto menda uporablja za vakuumske WCje.

GPV se uporablja tudi za elektropnevmatsko zaviranje.
"Milovat tě budu stale,
děkuju za krásný rok"!
Uporabniški avatar
noell
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 87
Pridružen: 28.03.2014, 14:52
Kraj: Turnišče

Re: Zavore na vagonih

OdgovorNapisal/-a noell » 19.04.2017, 20:34

Ne za zapiranje vrat na potniškem vagonu in odpiranje loput na razsipnem vagonu?
Ptvič slišim za elektropnevmatsko zaviranje
lep pozdrav. Noell
urban120
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 229
Pridružen: 10.05.2015, 19:05

Re: Zavore na vagonih

OdgovorNapisal/-a urban120 » 19.04.2017, 20:49

noell napisal/-a:najlepša hvala vsem za odgoore!
vseeno me pa še zanima, če elektromagnetna zavora deluje tako kot sem opisal, ali kako drugače
noell napisal/-a:zanima me tudi, kako deluje elektromagnetna zavora. to si predstavljam kot to, da vagon/lokomotiva ustvari magnetno polje v nasprotni smeri gibanja, in tako počasi zaustavlja vlak.

Recimo...
Ni zaviranja zaradi tega, ker je magnetno polje v nasprotno smer. Ampak zaradi "upiranja" kovine, ko se giblje skozi magnetno polje. Predstavljaj si kot neke sorte magnetno "trenje".
bugear
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 104
Pridružen: 24.04.2009, 20:33
Kraj: Češka

Re: Zavore na vagonih

OdgovorNapisal/-a bugear » 19.04.2017, 21:00

noell napisal/-a:Ne za zapiranje vrat na potniškem vagonu in odpiranje loput na razsipnem vagonu?
Ptvič slišim za elektropnevmatsko zaviranje

Tudi za e-p zaviranje. Naj sem bolj natančen, za pospeševanje odviranja v sistemu e-p zavore.
"Milovat tě budu stale,
děkuju za krásný rok"!
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4306
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Zavore na vagonih

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 20.04.2017, 6:44

Tudi za e-p zaviranje. Naj sem bolj natančen, za pospeševanje odviranja v sistemu e-p zavore.


A zavira se pa po tvoje samo pnevmatsko? Torej se počaka nekaj sekund, da pride tlačna sprememba do zadnejga vagona? Če mene pamet ne zapušča, so e-p zaviranje uvedli ravno zaradi sočasnega zaviranja in odviranja vagonov v vlaku. Sicer se pa noell lahko poduči o principih delovanja e-p zavore (ne ecp!) na http://www.railway-technical.com/ep-brakes.shtml

LPL
Uporabniški avatar
noell
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 87
Pridružen: 28.03.2014, 14:52
Kraj: Turnišče

Re: Zavore na vagonih

OdgovorNapisal/-a noell » 20.04.2017, 13:43

Torej ep zavora deluje kot pnevmatska zavora, vendar da strojevodja preko žic odpre ventil na vagonu in tako se vsi vagoni naenkrat zavirajo
lep pozdrav. Noell
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4306
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Zavore na vagonih

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 20.04.2017, 13:58

Noell, točno tako, z elektriko se izvaja krmiljenje in stem se doseže istočasno zaviranje/odviranje v vseh vagonih vlaka (hitrost prenosa tlačnega vala v glavnem vodu ne more biti večja od zvočne hitrosti). Pri vsem tem pa ostane še vedno pnevmatska zavora v primeru izpada električnega krmiljenja.

LPL
Uporabniški avatar
noell
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 87
Pridružen: 28.03.2014, 14:52
Kraj: Turnišče

Re: Zavore na vagonih

OdgovorNapisal/-a noell » 20.04.2017, 15:55

Kaj pa tisti zaviralnik v lokomotivi (večji, kovinski). Je ta za ep zavoro ali pnevmatsko zavoro?
lep pozdrav. Noell
Uporabniški avatar
noell
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 87
Pridružen: 28.03.2014, 14:52
Kraj: Turnišče

Re: Zavore na vagonih

OdgovorNapisal/-a noell » 20.04.2017, 18:57

fantje, žal mi je, da vas toliko sprašujem, ampak kaj, ko mi srce bije za železnico.
torej če strojevodja zavre pnevmatsko zavoro, je vlak zavrt, čeprav je ep zavora odvrta
torej za delovanje ep zavore mora biti pnevmatska zavora odvrta.
v primeru strganja vlaka pa bremzo stiska zrak iz zračnega rezervoarja, v priklopljenem vlaku pa zrak iz GPV.
zanima me tudi to, zakaj imajo nekateri tovorni vagoni priključeno le eno zračno cev in ne obe. tisti kabel, ki se uporablja ob potniških vagonih... ta se uporablja za em, ep zavoro, razsvetljavo ?
prosim popravite me, če sem kaj narobe zepisal
lep pozdrav. Noell
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3452
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Zavore na vagonih

OdgovorNapisal/-a mkx » 20.04.2017, 21:26

Za tovorne vlake se v Sloveniji (in po večini Evrope) do sedaj ni uporabljalo e-p zavore, zato povezava GPV ni potrebna, marsikateri vagon je sploh nima.
LP, Metod
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4306
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Zavore na vagonih

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 21.04.2017, 6:38

Za tovorne vlake se v Sloveniji (in po večini Evrope) do sedaj ni uporabljalo e-p zavore, zato povezava GPV ni potrebna, marsikateri vagon je sploh nima.


Tovorni vlaki menda nimajo nikjer na svetu E-P zavore, saj navadni ne. Se pa uvaja ECP pnevmatska zavora (elektronsko kontrolirana pnevmatska zavora) v S. Ameriki, Avstraliji. To sodi nekako skupaj z DP (distrubuted power) pogonom tovornih vlakov. Sklepni vagoni vlaka dolžine kakšnih 2 km namreč zavirajo s precejšno zakasnitvijo, recimo vsaj okoli 10s .

LPL
Uporabniški avatar
noell
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 87
Pridružen: 28.03.2014, 14:52
Kraj: Turnišče

Re: Zavore na vagonih

OdgovorNapisal/-a noell » 21.04.2017, 14:04

Ep in em zavora se upravljata preko kabla ali kakšne wireless tehnologije? Katere garniture in lokomotive imajo em zvore? Vem da jih pendolino ima
lep pozdrav. Noell
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11354
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Zavore na vagonih

OdgovorNapisal/-a cokla » 21.04.2017, 16:40

noell napisal/-a:Ep in em zavora se upravljata preko kabla ali kakšne wireless tehnologije? Katere garniture in lokomotive imajo em zvore? Vem da jih pendolino ima


EP zavoro imajo 713, 711, 311, 310, 312....
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
Uporabniški avatar
noell
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 87
Pridružen: 28.03.2014, 14:52
Kraj: Turnišče

Re: Zavore na vagonih

OdgovorNapisal/-a noell » 21.04.2017, 18:46

Katere pa e magnetno?
lep pozdrav. Noell

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov