813
Re: 813
Trenutno v Butalah ni denarja niti za sprotne izdatke države kaj šele za dvig kakovosti javnega potniškega prometa. Se pa dela vsaj na integraciji železniškega in avtobusnega prometa, kar je bolje kot nič.
Re: 813
tema o obnovi tega fiata, kjer je bilo veliko napisanega...trance0 napisal/-a:Če ni denarja za nakup novih, potem je za potnike bolje, da dobijo posodobljene stare vlake, kot da se vozijo še 10 ali več let v starih neklimatiziranih vlakih. Vsaj meni kot potniku se zdi to veliko bolje kot nič! Sicer pa kolikor vem, je posodobitev teh fiatov stala le 20% cene novih, rezultat pa je vsaj za potnike tako z vidika estetike kot tudi z vidika udobja(klima, novi sedeži, novi kemični WC-ji...) vreden tega stroška. Seveda bi vsi raje nove vlake, a...
http://www.vlaki.info/forum/viewtopic.p ... &hilit=813
Re: 813
Kar se mene tiče, jaz imam z WC-ji na Kanarčkih probleme, ker sem (pre)visok in komajda pridem noter... nebi bilo slabo če bi malce večja vrata nabavilitrance0 napisal/-a:...večje in boljše WC-je, Vse to so za potnike zelo veliki plusi...
Danes storite prijazno dejanje "kar tako". Kadar naredite nekaj dobrega za druge, postanete sami srečnejši.
Re: 813
WC-ji so zakon na siemensih, drsna vrata in spodobn velik prostor.
Re: 813
Mene pa zanima zakaj so, videno na Goriških fiatih (101 in 111), odstranili desno stran sedežev? Mogoče za kolesa?
Prilagam še sliko, žal slabša velikost zaradi slabega fotoaparata na telefonu.
Prilagam še sliko, žal slabša velikost zaradi slabega fotoaparata na telefonu.
Re: 813
Drži!
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
- RitterVonGhega
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1429
- Pridružen: 13.09.2012, 14:35
- Kraj: Maribor
- Kontakt:
Re: 813
SEVEDA DA KOLESA !!!!fdssw napisal/-a:Mene pa zanima zakaj so, videno na Goriških fiatih (101 in 111), odstranili desno stran sedežev? Mogoče za kolesa?
Prilagam še sliko, žal slabša velikost zaradi slabega fotoaparata na telefonu.
----------
Fiat 813/814-123 je spet novo klima ,sedež itd... že šestič
813/814-130 ,119,118,107,124 + 123 ( še 4x novo klima, mogoče 813/814-114 + ..... )
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
Re: 813
Naj si gredo pogledati v Avstrijo, kako izgledajo vagoni za kolesa.
Edina dilema, pri tem kadar nič ne delaš, je, da ne veš kdaj si gotov.
Re: 813
tam si lahko ogledajo še kaj drugega kot vagone za kolesa
Re: 813
Kako pa bodo kolesa prišla sem noter, skozi tista ozka vrata??
Re: 813
TežkoČufarca napisal/-a:Kako pa bodo kolesa prišla sem noter, skozi tista ozka vrata??
Kam se jih pa priveže? Glede na odlično smerno regulacijo tira bodo kolesa večkrat na tleh kot na kakšni prekratki tački
Re: 813
Brez panike, tole ni nič novega in je že dobro preiskušeno. Nobel sicer ni, deluje pa kar uporabno, vsekakor bolje, kot če se kolesa nalaga med sedeži kot je bil slučaj junija. O tem, da bi kolo naslanjal na tačko pa ni za razmišljat. Nasloniš ga in bo stal Sicer pa tudi v prtljažnem vagonu poleti ni nikoli dovolj stojal/obešal za kolesa, pa se lepo pelje, ne da bi se kolesa prevračala.Re: 813
Čufarca je napisal:
Kako pa bodo kolesa prišla sem noter, skozi tista ozka vrata??
Težko
Kam se jih pa priveže? Glede na odlično smerno regulacijo tira bodo kolesa večkrat na tleh kot na kakšni prekratki tački
LPL
Re: 813
Predvsem pa je varneje, da so kolesa ob strani in ne po sredini vagona. Kdor je kdaj moral bežati iz kabine (pa ne zaradi strojevodje), že ve, o čem pišem. Strojevodje pa zagotovo vejo
Re: 813
Fantje, tale poletna modifikacija fiatov na Bohinjski progi je nastala izključno na pobudo domačih mojstrov, ki čutijo probleme in so morali v preteklih letih požreti marsikatero kritiko in jezni pogled potnikov, ki s svojimi kolesi niso mogli na vlak, ker zanje pač ni bilo prostora. Rešitev je res zasilna, a deluje, zato gre našim fantom lahko le pohvala. Če bi čakali na komando gospodov iz bele Ljubljane, še tega ne bi imeli.
Tako počasi se prebujamo ...