813
Re: 813
Mene pa zanima, koliko je bilo vseh skupaj enodelnih Fiat garnitur podserije 0?
Hvala
Hvala
Lep pozdrav, Vid Krt
https://www.youtube.com/channel/UCUDrDX ... 6G5RnluWpg
https://www.youtube.com/channel/UCUDrDX ... 6G5RnluWpg
- parni_vlak
- Strojevodja I
- Prispevkov: 338
- Pridružen: 25.11.2020, 17:03
- Kraj: Ljubljana
- Kontakt:
Re: 813
Včasih so bili vsi motorniki podserija 0xx. Kasneje so nekatere predelali in preštevilčili.
Kopiram seznam iz začetka te teme:
LP Timotej
Kopiram seznam iz začetka te teme:
Torej skupno 46 garnitur.Matej napisal/-a: ↑28.10.2005, 18:17 001 v 107 ----- 024 v 103
002 v 110 ----- 025 v 131
003 v 108 ----- 026 v 101
004 v 106 ----- 027 v 120
005 v 104 ----- 028 v 129
006 v 125 ----- 029 v 118
007 v 109 ----- 030 v 116
008 v 124 ----- 031 SŽ
009 v 113 ----- 032 v 105
010 v 111 ----- 033 ŽRS
011 v 102 ----- 034 SŽ
012 v 117 ----- 035 (Bosna?)
013 v 128 ----- 036 SŽ
014 v 123 ----- 037 SŽ
015 v 121 ----- 038 v 114
016 v 112 ----- 039 ŽRS
017 v 126 ----- 040 ??
018 v 122 ----- 041 SŽ
019 v 115 ----- 042 kasirana
020 SŽ -------- 043 ŽRS
021 SŽ -------- 044 ??
022 v 127 ----- 045 v 119
023 v 130 ----- 046 SŽ
LP Timotej
Parne lokomotive so zakon! Oglejte si jih na mojem blogu:
https://parnelokomotive.blogspot.com
Lep dan še naprej, parni_vlak
https://parnelokomotive.blogspot.com
Lep dan še naprej, parni_vlak
Re: 813
Dva sta bila enodelna iz fabrike? Nekajkrat (zelo poredko) sem sicer videl enodelno garnituro v vožnji, ampak nekako imam v spominu da je bilo to samo v primeru, da je bila prikolica poškodovana (zaradi udeležbe v kakšnem ID), motorni voz pa brezhiben ...
LP, Metod
Re: 813
Januarja 1974 sta na Bohinjki čelno trčila praktično nova fiata 813-002 in 003, narejena v Italiji. Zgodilo se je med postajališčema Nomen in Soteska. Bile so tudi smrtne žrtve, mislim da 2 oz. 3. Nato so ju popravili.
Re: 813
Re: 813
Ja, točno tole, bilo je več mertvih, kot sem navajal.
Super, da si to našel.
Super, da si to našel.
Re: 813
Z današnjim dnem odhaja v zgodovino poslednji Fiat 0xx.
Lep pozdrav, Vid Krt
https://www.youtube.com/channel/UCUDrDX ... 6G5RnluWpg
https://www.youtube.com/channel/UCUDrDX ... 6G5RnluWpg
Re: 813
Na reviziji sta tudi baje Fiata 813-123 in 127. Zanima me tudi, koliko Fiatov bo še doživelo revizijo? Sta to zadnja dva?
Lep pozdrav, Vid Krt
https://www.youtube.com/channel/UCUDrDX ... 6G5RnluWpg
https://www.youtube.com/channel/UCUDrDX ... 6G5RnluWpg
- parni_vlak
- Strojevodja I
- Prispevkov: 338
- Pridružen: 25.11.2020, 17:03
- Kraj: Ljubljana
- Kontakt:
Re: 813
Mislim, da bo kar cela podserija 1xx še nekaj časa ostali v prometu, vsaj kolikor je meni znano.
Parne lokomotive so zakon! Oglejte si jih na mojem blogu:
https://parnelokomotive.blogspot.com
Lep dan še naprej, parni_vlak
https://parnelokomotive.blogspot.com
Lep dan še naprej, parni_vlak
Re: 813
Zagotovo ne bo cela podserija, saj je nekaj garnitur, ki niso doživele modernizacijo, že odpisano. Preostali Fiati bodo vozili vsaj do poteka revizije, potem, predvidevam, bo ostalo še nekaj malo garnitur kot rezerva Štadlerjem.parni_vlak napisal/-a: ↑09.10.2022, 7:18 Mislim, da bo kar cela podserija 1xx še nekaj časa ostali v prometu, vsaj kolikor je meni znano.
Ali kdo ve, kakšno je stanje z 813-109, 118 in 124, glede na to, da jih že nekog časa nisem zasledil?
Re: 813
Ali niso "nemodernizirane" ostale numerirane v podserijo 0xx? @parni_vlak je pisal o (vsaj malo) moderniziranih 1xx ... Verjetno pa prvi Fiati 813-1xx niso bili "polno" modernizirani vključno s klimo? Ali govoriš o teh garniturah?
LP, Metod
Re: 813
Ja, govoril sem o garniturah podserije 813-1, ki niso doživele polno modernizacijo z klimo in novem notranjosti. Ostalo jih je še kakšnih sedem ali osem in, če se ne motim, do zdaj so vse izločene iz prometa.
Re: 813
Ja, vse so izločene. Tudi zato, ker niso dobile "prerezanih" vrat z loputami in se zato ne morejo ustavljati na 55 cm peronih, kakršni so pri nas že na vsaki neelektrificirani progi.
Kot rezerva so bili menda planirani Kanarčki, 8 garnitur naj bi ostalo. Fiati bodo ostali do prihoda novih 20 oz. do poteka revizij.