813

Debata okoli voznega parka
Odgovori
TheDarkSpirit
Strojevodja II
Strojevodja II
Prispevkov: 72
Pridružen: 12.03.2022, 22:07

Re: 813

Odgovor Napisal/-a TheDarkSpirit »

A kdo ve kaj je delal 29.10. Fiat v Ljubljani?
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2567
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: 813

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

TheDarkSpirit napisal/-a: 02.11.2022, 22:30 A kdo ve kaj je delal 29.10. Fiat v Ljubljani?
Menjava med Štajersko in Primorsko, v eno ali drugo smer.
Slovenc1997
Vajenec
Vajenec
Prispevkov: 39
Pridružen: 28.01.2021, 22:58
Kraj: Bohinj

Re: 813

Odgovor Napisal/-a Slovenc1997 »

Ali je sploh še kakšen Fiat 0xx na Bohinjski progi? :?: :!:
M. S.
Uporabniški avatar
RitterVonGhega
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1431
Pridružen: 13.09.2012, 14:35
Kraj: Maribor
Kontakt:

Re: 813

Odgovor Napisal/-a RitterVonGhega »

Slovenc1997 napisal/-a: 22.04.2023, 22:37 Ali je sploh še kakšen Fiat 0xx na Bohinjski progi? :?: :!:
fiat 813/814-0xx je konec , ni več .. nevem bo muzej..
lp
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
Zelenc
Poznavalec
Poznavalec
Prispevkov: 11
Pridružen: 09.01.2023, 17:58
Kraj: Nova Gorica

Re: 813

Odgovor Napisal/-a Zelenc »

Slovenc1997 napisal/-a: 22.04.2023, 22:37 Ali je sploh še kakšen Fiat 0xx na Bohinjski progi? :?: :!:
Ne samo da jih ni na Bohinjski progi, jih na sploh ni več voznih.
Lahko samo upamo da gre vsaj eden v muzej... [-o<
Joker
Začetnik
Začetnik
Prispevkov: 5
Pridružen: 17.12.2022, 13:24

Re: 813

Odgovor Napisal/-a Joker »

Čakata na zadnje dejanje.
Slika
sraka1
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 120
Pridružen: 16.01.2013, 23:58

Re: 813

Odgovor Napisal/-a sraka1 »

Joker napisal/-a: 15.04.2024, 5:49 Čakata na zadnje dejanje.
Slika
Juhu! Kup starega železja, kot ves preostali vozni park, ki izvira še iz časa komunizma in je primeren izključno za razrez.

V Potniškem Prometu nestrpno čakamo še na odpis:
- zelencev
- kanarčkov
- mopedov
- vseh starih vagonov (Mimare lahko pogojno ostanejo v primeru popolne generalne obnove/retapiciranja)

Pa Desiroje naj še prebarvajo na modro, da uskladijo CGP po celotnem voznem parku. Prav tako je potrebno urediti Bohinjski predor, moderne garniture namreč ne morejo voziti po metru vode.

Nato pa bo vse skupaj nekoliko bolj podobno zahodu, ne pa življenju za železno zaveso.
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4117
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: 813

Odgovor Napisal/-a mkx »

sraka1 napisal/-a: 15.04.2024, 10:47 Juhu! Kup starega železja, kot ves preostali vozni park, ki izvira še iz časa komunizma in je primeren izključno za razrez.
Ni nobene potrebe po žaljivem odnosu. Konec koncev je serija Fiat 813/814 kupljena iz Italije, kjer je kot serija ALn 668 vozila zelo množično. In kar nekaj kosov še vozi (po zakotjih italijanskega škornja).

Saj se vsi strinjamo, da so preživeli svoj čas, ampak objektivno gledano so ga preživljali dostojanstveno. Zna biti, da bodo tako opevani Stadlerji 610 pri starosti dobrih 40 let dosti bolj sklumpani kot trenutno še vozeči 813.


PS. To, da te motijo garniture in vagoni, še lahko razumem. Ne vem pa, zakaj te motijo mopedi ... potniški vlaki, ki jih vlečejo mopedi, niso nič manj hitri in udobni, kot če so spredaj žive ali taurusi.
LP, Metod
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4637
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Re: 813

Odgovor Napisal/-a igor72 »

mkx napisal/-a: 15.04.2024, 13:03

Ni nobene potrebe po žaljivem odnosu. Konec koncev je serija Fiat 813/814 kupljena iz Italije, kjer je kot serija ALn 668 vozila zelo množično. In kar nekaj kosov še vozi (po zakotjih italijanskega škornja).

Saj se vsi strinjamo, da so preživeli svoj čas, ampak objektivno gledano so ga preživljali dostojanstveno. Zna biti, da bodo tako opevani Stadlerji 610 pri starosti dobrih 40 let dosti bolj sklumpani kot trenutno še vozeči 813.


PS. To, da te motijo garniture in vagoni, še lahko razumem. Ne vem pa, zakaj te motijo mopedi ... potniški vlaki, ki jih vlečejo mopedi, niso nič manj hitri in udobni, kot če so spredaj žive ali taurusi.
Jih je kar dosti tle ki doživljajo orgazme , ko nam pred očmi "uničujejo" infrastrukturo, zgodovino, naš Bit.....edine njihove objave so zaničevanje, žaljenje in egoizem...
LEP DAN
Igor
sraka1
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 120
Pridružen: 16.01.2013, 23:58

Re: 813

Odgovor Napisal/-a sraka1 »

mkx napisal/-a: 15.04.2024, 13:03
sraka1 napisal/-a: 15.04.2024, 10:47 Juhu! Kup starega železja, kot ves preostali vozni park, ki izvira še iz časa komunizma in je primeren izključno za razrez.
Ni nobene potrebe po žaljivem odnosu. Konec koncev je serija Fiat 813/814 kupljena iz Italije, kjer je kot serija ALn 668 vozila zelo množično. In kar nekaj kosov še vozi (po zakotjih italijanskega škornja).

Saj se vsi strinjamo, da so preživeli svoj čas, ampak objektivno gledano so ga preživljali dostojanstveno. Zna biti, da bodo tako opevani Stadlerji 610 pri starosti dobrih 40 let dosti bolj sklumpani kot trenutno še vozeči 813.


PS. To, da te motijo garniture in vagoni, še lahko razumem. Ne vem pa, zakaj te motijo mopedi ... potniški vlaki, ki jih vlečejo mopedi, niso nič manj hitri in udobni, kot če so spredaj žive ali taurusi.
Nisem napisal nič žaljivega. Pač je zadeva (že davno, če se mene vpraša) odslužila svoje. Nihče ne reče, da ni bilo častitljivo do nekega trenutka, da pa v rednem (ne-muzejskem) prometu vozijo vozila, ki so abrahamske starosti, pa je žalostno in sramotno.

Moped je preprosto prestar. Kabina v primerjavi z Živo ali Taurusom neustrezna. Prepočasen, pospeški slabi. Enosistemski. Še naštevam?
desiro
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1591
Pridružen: 21.01.2008, 14:45
Kraj: Ljubljana

Re: 813

Odgovor Napisal/-a desiro »

sraka1 napisal/-a: 16.04.2024, 9:47

Moped je preprosto prestar. Kabina v primerjavi z Živo ali Taurusom neustrezna. Prepočasen, pospeški slabi. Enosistemski. Še naštevam?
Si strojevodja da tako gobezdaš okrog kabine?
Sam mopeda čisto rad vozim, seveda priznam da ne ravno na vsakodnevni bazi.
A nekajkrat na mesec za pobeg od računalnikov, vožnje vozila ki sem ga kot otrok opazoval, ki mi je navsezadnje dal navdih in željo za moj poklic je povsem zanimiv.

Ni vedno vse v novitetah. Tudi nostalgija ima svoj čar.
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
sraka1
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 120
Pridružen: 16.01.2013, 23:58

Re: 813

Odgovor Napisal/-a sraka1 »

desiro napisal/-a: 16.04.2024, 11:29 Tudi nostalgija ima svoj čar.
Ima - v muzeju ter na muzejskih vožnjah. Ne pa v rednem prometu 21. stoletja.
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1951
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: 813

Odgovor Napisal/-a preglednik »

Tudi Švicarji imajo veliko starih lokomotiv v prometu. Zakaj bi nekaj menjal, če normalno deluje. Samo zaradi neke modernosti? Druga stvar je seveda stroškovna plat, ki je pa tudi pri modernih sistemih lahko zelo visoka (razni softverji itd..)
preglednik
Uporabniški avatar
s52r
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 150
Pridružen: 09.02.2006, 21:27
Kraj: Črnomelj
Kontakt:

Re: 813

Odgovor Napisal/-a s52r »

desiro napisal/-a: 16.04.2024, 11:29
sraka1 napisal/-a: 16.04.2024, 9:47

Moped je preprosto prestar. Kabina v primerjavi z Živo ali Taurusom neustrezna. Prepočasen, pospeški slabi. Enosistemski. Še naštevam?
Si strojevodja da tako gobezdaš okrog kabine?
Sam mopeda čisto rad vozim, seveda priznam da ne ravno na vsakodnevni bazi.
A nekajkrat na mesec za pobeg od računalnikov, vožnje vozila ki sem ga kot otrok opazoval, ki mi je navsezadnje dal navdih in željo za moj poklic je povsem zanimiv.

Ni vedno vse v novitetah. Tudi nostalgija ima svoj čar.
Odlično si napisal, vse je res, mladi imajo pač svoj pogled na zadeve, vsi tisti, ki pa smo to doživeli, pa razmišljamo po svoje, še posebno morda tisti, ki smo doživeli prehod iz parne na diesel ali elektro vleko, pa en lep pozdrav iz Bele krajine od nostalgika, ki je bil in bo ostal železničar, tudi včerajšnji dan je bil nekaj posebnega vsaj za mene !!!!
Strojevodja za vedno !!!!!
S52R - Tone
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2567
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: 813

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

mkx napisal/-a: 15.04.2024, 13:03
sraka1 napisal/-a: 15.04.2024, 10:47 Juhu! Kup starega železja, kot ves preostali vozni park, ki izvira še iz časa komunizma in je primeren izključno za razrez.
Ni nobene potrebe po žaljivem odnosu. Konec koncev je serija Fiat 813/814 kupljena iz Italije, kjer je kot serija ALn 668 vozila zelo množično. In kar nekaj kosov še vozi (po zakotjih italijanskega škornja).
Je potreba po žaljivem odnosu. Fiat je zadnja šara potniškega prometa in primeren samo še za razrez. Tale zadnja "Miša prenova" je pa sploh poden podna.

igor72 napisal/-a: 16.04.2024, 7:57 Jih je kar dosti tle ki doživljajo orgazme , ko nam pred očmi "uničujejo" infrastrukturo, zgodovino, naš Bit.....edine njihove objave so zaničevanje, žaljenje in egoizem...
Pa tudi dosti takih, ki ne sprejemajo niti nove barve, čeprav je objektivno lepša od vseh starih.
sraka1 napisal/-a: 16.04.2024, 9:47 Moped je preprosto prestar. Kabina v primerjavi z Živo ali Taurusom neustrezna. Prepočasen, pospeški slabi. Enosistemski. Še naštevam?
Izven vseh crash standardov, bi moralo biti na prvem mestu. Pospeškov nima slabih, hitreje kot 120 km/h pa klasika pri nas itak ne sme voziti.
sraka1 napisal/-a: 16.04.2024, 13:30
desiro napisal/-a: 16.04.2024, 11:29 Tudi nostalgija ima svoj čar.
Ima - v muzeju ter na muzejskih vožnjah. Ne pa v rednem prometu 21. stoletja.
Točno tako in nič drugače!
:!: :!: :!: :!: :!:
Odgovori