813

Debata okoli voznega parka
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3975
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: 813

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 08.08.2014, 7:54

Okoli biciklov na vlaku sem svoje že povedal - ta krama med potniki nima kaj iskat in za te namene je potreben ločeni prostor. Če tega ni tudi bicikel ne more na vlak.


Tono, in v čem je bicikel drugačen od kufra, otroškega ali invalidskega vozička, razen da je lažji? Sicer je pa res, da bi naj bilo za kolesa posebej poskrbljeno. Če je za to potreben poseben prostor, te pa demantira sodobna praksa. Na metrojih lahko prevažaš kolo v določenih vagonih, garniture za lokalni promet imajo nameščene obešalnike za kolesa, včasih si kolesa dele prostor z otroškimi vozički, vagoni na EC vlakih imajo tudi posebej obešalnike za kolesa, vse v enem prostoru, kajti trend so enoprostorski vagoni. Vse železnice si pa žele privabiti potnike, kolesarji so vedno pomembnejša postavka in to ne samo rekreativni temveč tudi vsakdanji potniki na poti v službo ali šolo.

LP in več zdrave fizične aktivnosti L
Uporabniški avatar
Tono
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3973
Pridružen: 13.05.2007, 15:44
Kraj: Ptuj

Re: 813

OdgovorNapisal/-a Tono » 08.08.2014, 8:12

A mi odgovoriš na eno vprašanje?

Ali v nasprotju s tvojim nazorom zdravega življenja in fizične aktivnosti kdaj prevažaš bicikel v avtu? Če bo tvoj odgovor pritrdilen, potem sem popolnoma prepričan, da ga odvržeš na sopotnikov sedež ali na zadnjo klop, z blatnimi gumami in šmirasto ketno vred. In pri nalaganju še s pedalom in bilanco podrgneš po karoseriji in armaturi.
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3975
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: 813

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 08.08.2014, 9:30

Tono, moj bicikel nima šmiraste ketne, se sveti kot nova, umetnost mazanja. Običajno ni blaten, kvečjemu je kdaj moker. Prevažam do dva vedno v avtu, seveda pri zloženih sedežih, ampak običajno se vozim z vlakom. Sicer je pa sinov vedno v njegovi sobi, pa ni nobene svinjarije, tudi moj občasno prespi v stanovanju, doslej še nista naredila nobene škode, kljub temu da letno naredita skupaj okoli 10.000 km. Gorc je malo bolj neroden, toda tudi on običajno ni šmirast in blaten.
Ko te umazanija toliko muči, tudi otroški vozički so lajko šmirasti in blatni, kakor tudi invalidski vozički. Da ne govorimo, da smo že prišli na vlak vsi mokri in blatni, pa saj tudi vzdrževalni delavci kdaj pridejo na vlak vsi šmirasti in blatni. A bi ti odklonil prevoz premočenim potnikom ali mamici z blatnim otroškim vozičkom ali bog ne daj vzdrževalcem na progi? Premisli, seveda je pa najboljša rešitev ločen prostor, kakor ga imjo vse motorne garniture SŽ ali nekateri stari predelani vagoni, recimo včeraj iz Reke. Ni pa nič narobe, če so v vagonu/garnituri predvideni prostori za vozičke ali kolesa, pri čemer je naš Siemens znan kot slaba rešitev.

LPL
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3286
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: 813

OdgovorNapisal/-a mkx » 08.08.2014, 10:16

Sem prepričan, da nima nobeden nič proti prevažanju biciklov na vlakih (s Tonotom vred). Mora pa biti za bicikle na vlaku ustrezno poskrbljeno. Dokler pri nas to ni, je edino fer da se bicikle na vlak vzame v okviru možnosti (ki so zelo omejene).

Če na avtu (strehi, ...) ni ustreznega kolesnega nosilca, potem v osebni avto težko naložiš dva potnika brez in še dva potnika z bicikli.
LP, Metod
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3975
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: 813

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 08.08.2014, 11:05

mkx
in kdo trdi, da za kolesa na SŽ ni ustrezno poskrbljeno? So vagoni z oddelki za kolesa (mislim da 16 koles), vsi motorni vlaki imajo oddelek v katerega se pospravi kolesa, prenovljeni 813-118 ima sicer prostora samo za 6 koles, kar zna biti na bohinjki ob vikendih premalo, toda uporablja se kombinacija dveh garnitur. Če me spomin ne vara, je ena garnitura v preteklih letih imela odstranjenih nekaj vrst sedežev prav z namenom prevoza kolesarjev. Je že tako, da umni gospodar potnike privablja, neumni pa si izmišljuje, kako jih odgnat. Sicer pa, zakaj bi se človek vozil z vlakom, če je z avtom hitreje. Ponuditi je potrebno dodatno nišo in to je na železnici prevoz potnikov s kolesi. Sicer pa v tujini mnogokje lahko naložiš kolo tudi na avtobus, recimo Post busi v AT na določenih relacijah, v Kaliforniji, San Jose in okolica SiWalley je bil pred leti ob mojem bivanju dovoljen prevoz koles na vseh lahkih vlakih, avtobusih in vlakih, kar se je posebej reklamiralo.
O odnosu železnice do kolesarjev pa še to. Umne blagajničarke v Lj ne vedo, kateri vlak ima prevoz koles, recimo 7:27 za Jesenice in mora potem potnik razlagati blagajničarki, ki izda karto z največjo muko na mojo odgovornost. Ali pa predvčeraj, meni je dala karto za Re-Lj, kolegu neka druga pa, da to ni mogoče. Sicer je pa prišel bolje skozi, ker sploh nič ni uradno plačal in je profitiral za en pir! Tako pač delajo SŽ in njen potniški promet, ki se prostovoljno odrekajo belemu kruhu.

LPL
Gorchi
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 6480
Pridružen: 23.10.2006, 12:25
Kraj: Cerklje na Gorenjskem

Re: 813

OdgovorNapisal/-a Gorchi » 08.08.2014, 11:38

Najprej, da ne bo pomote, podpiram prevoz koles in ostale "krame" vendar pa se strinjam s Tonotom, naj bo za to primerno poskrbljeno, naj bodo kolesa pospravljena tja kjer bi morala biti, kovčki sodijo pod sedeže ali na rešetke nad glavo, fino bi bilo, da bi vsaka garnitura imela prostor z večjim razmakom med klopjo/sedeži in steno za invalide, otroške vozičke... Pa tukaj ni samo nečistoča ampak tudi varnost. Vlaki sicer niso mišljeni za zabijanje, iztiranja in prevračanja, se pa vedno lahko zgodi, da pride do česa takega. Ljudje smo takrat nagnjeni k paniki in če se ta "krama" znajde potnikom pred nogami, potem lahko pride do hudih poškodb in še česa. Samo vprašanje časa je, kdaj se bo kaj takega primerilo in bodo potem poškodovani potniki, ki so imeli blokiran/otežen izhod na prosto zaradi "krame" fino iztožili prevoznika. Žal je v praksi vedno tako, da se za te reči poskrbi po nesrečah (mogoče da je tu letalski promet nekoliko boljši). In med te, ki lahko tožijo prevoznika zagotovo sodijo tudi strojevodje.
Recimo za kabino je oddelek za kolesa, tam notri so nametana kakor je pač prišlo notri, brez reda. Strojevodja naleti na skalo na progi, vključi zavoro v sili in poskuša pobegnit iz svoje kabine. Naleti na kup "krame" za vrati kabine, bognedaj da mu blokirajo izhod iz nje, in v tistem času, ko se poskuša prebiti mimo nje vlak nabaše na skalo, ki zmaliči kabino in še kaj...
Ne bi rad klical hudiča ampak ob takem stanju lahko pride do česa podobnega. In če že strojevodja ne bi tožil svoje firme, lahko njegova družina, po možnosti pa iztoži kup denarja, ki že tako revne SŽ (ViT) lahko fino prizemlji...

Moja 2€c za razmišljanje...
Goran
bronz
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 435
Pridružen: 03.09.2009, 6:35

Re: 813

OdgovorNapisal/-a bronz » 08.08.2014, 14:43

Do danes sem mislil ,da so kolesa namenjena prevozu, kolesar ga zajaha in se pelje, no pa vidim da kolesa na vlak in 5 km pred ciljem na njega.................... :bicikl :bicikl :bicikl :bicikl :bicikl :bicikl :bicikl :bicikl :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Ni ga junaka...............................................................................................................
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: 813

OdgovorNapisal/-a Nurmi » 08.08.2014, 17:41

Gledam telebajske v pajkicah in crkujem od smeha.Stari vampači in celulitaste Milfe z vlakom in biciklom v Bohinj.5 kilometrov kolesarjenja okoli jezera,potem pa k Tripiču na kračo in 10 pirov.Nazaj grede pa že lepo okajeni ne pozabijo težiti na vlaku in nam j.... železniško nesposobno mamico.Saj nas itak oni redijo.Njihove zašpehane babnice se pa muzajo kako je njihov oči hraber.Ker Nurmi je v službi in ga ne more po kurjaško zrabiti za goltanec in ga sleči iz kože.Dodamo še do skrajnosti scrkljano in nekulturno mularijo in dobim profil povprečne Slovenske kolesarske družine na Bohinjki. Tujci so pa druga pesem.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3975
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: 813

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 08.08.2014, 20:39

bronz, Nurmi,
pretiravata 100 na uro. Sam občasno uporabim vlak za povratek ali redkeje začetek, skupno kakih 5-10x letno, pa na vlaku klientele ki jo opisujeta še nisem videl. Vsekakor je bolj koristno, da se peljejo 5 km s kolesom (v kar sicer dvomim) in nato na vlak, kot da se prevažajo iz gostilne v gostilno z avtom in se bašejo s hrano in pijačo. Za družino je izlet do jezera in v zgornji del doline z malo kopanja že kar prijetna tura, dolžine preko 17 km. Se mi hudičevo dozdeva, da sodita druge predvsem po svoji podobi.

LPL
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: 813

OdgovorNapisal/-a Nurmi » 09.08.2014, 7:26

Načeloma se s tipi,ki se oblačijo v pajkice ne pogovarjam. :)
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3975
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: 813

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 09.08.2014, 14:29

Načeloma se s tipi,ki se oblačijo v pajkice ne pogovarjam.

Nurmi s katerimi možmi v pajkicah se ne pogovarjaš: s temileMožmi v pajkicah

ali s
temile:

LPL
kvak
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 298
Pridružen: 18.07.2009, 16:34

Re: 813

OdgovorNapisal/-a kvak » 09.08.2014, 17:12

če bo šlo tako naprej čez nekaj let na bohinjski progi ne bo več težav s kolesarji - proga se bo spremenila v kolesarsko pot
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3975
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: 813

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 09.08.2014, 17:52

kvak, to pa zna bit za prave može v pajkicah en dolgčas, kakor pontebana.

LPL
kvak
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 298
Pridružen: 18.07.2009, 16:34

Re: 813

OdgovorNapisal/-a kvak » 11.08.2014, 16:40

a kakšnega majhnega vagona(za kolesa) pa se ne da zapet za garnituro?
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2753
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: 813

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 11.08.2014, 17:02


Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov