813
Re: 813
Približno tako: http://www.youtube.com/watch?v=YhLwSByYeYc
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: 813
ja, tako sem mislil, miljoncek za revizijo, miljoncek pa za modernizacijo....cokla napisal/-a:Bil je milionček...revizija je itq buila narejena....vse ostalo pa odpade na modernizacijo...
;o))
Re: 813
boris napisal/-a:ja, tako sem mislil, miljoncek za revizijo, miljoncek pa za modernizacijo....cokla napisal/-a:Bil je milionček...revizija je itq buila narejena....vse ostalo pa odpade na modernizacijo...
;o))
...miljonček za vse....
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1639
- Pridružen: 09.11.2005, 22:40
- Kraj: Maribor
Re: 813
Pozdrav
Jah, @Nurmi, se mi je zdelo, da je tako. Glede na to, da sva tak "sistematični pristop" z mojim pokojnim očetom že pred osamosvojitvijo patentirala in tudi praktično izvajala, resno razmišljam, da bi ustrezno pravno ukrepal proti SŽ...Samo, po tehtnem premisleku in upoštevanju ljudske modrosti "da tam, kjer ni ničesar, niti vojska ne vzame", sem to misel opustil
Ampak sedaj še vedno ne vem, kdo (katera služba znotraj SŽ) takšne stvari sprojektira, zriše načrte ipd.....
LP
Jože
Jah, @Nurmi, se mi je zdelo, da je tako. Glede na to, da sva tak "sistematični pristop" z mojim pokojnim očetom že pred osamosvojitvijo patentirala in tudi praktično izvajala, resno razmišljam, da bi ustrezno pravno ukrepal proti SŽ...Samo, po tehtnem premisleku in upoštevanju ljudske modrosti "da tam, kjer ni ničesar, niti vojska ne vzame", sem to misel opustil
Ampak sedaj še vedno ne vem, kdo (katera služba znotraj SŽ) takšne stvari sprojektira, zriše načrte ipd.....
LP
Jože
Re: 813
Jože sam bog ve na katerem zeljniku zrasejo taki tunningi.Tehnološka eksperimentiranja,ki niti ne doprinesejo izboljšav,so precenjena in preplačana,po navadi ostane samo pri enem primerku,tehnološko je Fiat še vedno povsem zastarel z mehanskim prenosom in sistemom jebenih sklopk popolnoma neustrezen.Občutljiv na vsak prepih in lunine mene,ter podvržen uplivom frontalnih motenj in sam bog ve koga še....... Kot da se naša firma kopa v denarju za taka neplodna eksperimentiranja.Kraljice predelav,izboljšav,modifikacij so vsekakor Đure.Niti dve nista enaki in število strani skripte modifikacij je že preseglo število strani osnovne skripte lokomotive.
Bi dodali temu milijonu še kak evro in ti naredijo v Gredlju tak motornik da glava peče.
Bi dodali temu milijonu še kak evro in ti naredijo v Gredlju tak motornik da glava peče.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
- primožflori
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1071
- Pridružen: 31.05.2007, 18:44
- Kraj: Bohinjska proga
Re: 813
Nurmi napisal/-a:Jože sam bog ve na katerem zeljniku zrasejo taki tunningi.Tehnološka eksperimentiranja,ki niti ne doprinesejo izboljšav,so precenjena in preplačana,po navadi ostane samo pri enem primerku,tehnološko je Fiat še vedno povsem zastarel z mehanskim prenosom in sistemom jebenih sklopk popolnoma neustrezen.Občutljiv na vsak prepih in lunine mene,ter podvržen uplivom frontalnih motenj in sam bog ve koga še....... Kot da se naša firma kopa v denarju za taka neplodna eksperimentiranja.Kraljice predelav,izboljšav,modifikacij so vsekakor Đure.Niti dve nista enaki in število strani skripte modifikacij je že preseglo število strani osnovne skripte lokomotive.
Bi dodali temu milijonu še kak evro in ti naredijo v Gredlju tak motornik da glava peče.
Re: 813
Zato pa mi ne bo nikoli jasno, zakaj se niso lotili kanarčkov (713). Pa ne v stilu velikih predelav (kot so menjava notranjosti) ampak samo vgradnja klimatske naprave.tehnološko je Fiat še vedno povsem zastarel z mehanskim prenosom in sistemom jebenih sklopk popolnoma neustrezen.
Re: 813
To je pa zato ker en smrkavec,ki pride s faksa z diplomo več ve in ukaže,kot pa en mojster v delavnici,ki jih šravfa že 30let,ali pa en strojevodja,ki jih vozi že 40 let.Trmijo nekaj po svoje,delajo diplomske naloge izkušnje pa niso vredne niti ene fige.Pa brez zamere nadebudna mladina,ampak kakor pravijo na jugu "kartu čitaj,a još uvjek seljaka pitaj"!
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: 813
Nurmi, v nekem industrijsko sila pomembnem mestu na SZ rajnke SFRJ je prevladovala podobna miselnost, reklo se ji je "mojstrska mentaliteta". Danes to mesto tako rekoč nima več industrije......., seveda pa se bohoti z Univerzo......Nurmi:
To je pa zato ker en smrkavec,ki pride s faksa z diplomo več ve in ukaže,kot pa en mojster v delavnici,ki jih šravfa že 30let,ali pa en strojevodja,ki jih vozi že 40 let.Trmijo nekaj po svoje,delajo diplomske naloge izkušnje pa niso vredne niti ene fige.Pa brez zamere nadebudna mladina,ampak kakor pravijo na jugu "kartu čitaj,a još uvjek seljaka pitaj"!
LPL
Re: 813
Vsako jabolko rabi čas da dozori,tudi univerzitetno.Sistem šolanja kot ga imamo je pa tak,da je tričetrt novopečenih inžinirčkov odraslih v maminem krilu pri 35 letih nezaposljivih.
Lahko mahajo z diplomo kolikor hočejo in si razen pometanja pisarne nisi spomagati nič.Do tedaj ko se pa univerzitetno jabolko brusi je mojstrsko znanje neprecenljivo.
Kdor ga hoče absorbirati seveda.V kolikor ne živi v velikih oblakih svoje "univerzitetne" nadutosti.
Lahko mahajo z diplomo kolikor hočejo in si razen pometanja pisarne nisi spomagati nič.Do tedaj ko se pa univerzitetno jabolko brusi je mojstrsko znanje neprecenljivo.
Kdor ga hoče absorbirati seveda.V kolikor ne živi v velikih oblakih svoje "univerzitetne" nadutosti.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1639
- Pridružen: 09.11.2005, 22:40
- Kraj: Maribor
Re: 813
Pozdrav
@Ljubitelj, a mogoče misliš moj Maribor?
Drugače pa še vedno ne vem, ali obstaja znotraj SŽ kakšna konstrukcija, razvojni oddelek ali kaj podobnega. Drugače pa me zanima, če se sploh kak mlad diplomant želi zaposliti na SŽ in če se že, ali mu takoj dajo v roke takšno zahtevno predelavo in to kar brez uvajanja in brez mentorstva?
LP
Jože
@Ljubitelj, a mogoče misliš moj Maribor?
Drugače pa še vedno ne vem, ali obstaja znotraj SŽ kakšna konstrukcija, razvojni oddelek ali kaj podobnega. Drugače pa me zanima, če se sploh kak mlad diplomant želi zaposliti na SŽ in če se že, ali mu takoj dajo v roke takšno zahtevno predelavo in to kar brez uvajanja in brez mentorstva?
LP
Jože
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: 813
Fantje, ali vam ni jasno, da smo vse z....
Zafurali smo firmo, ki je znala delati predelave že leta 1945...
Stari mački so šli v penzijo pri 50-tih letih...
Od koga se še lahko kaj naučiš?
Na faksih so profiji brez stika z industrijo in prometom...
Če hočeš iti študirati strojegradnjo prometnih sredstev in ladij, moraš iti na Hrvaško...
Vsaka čast izjemam!
Zafurali smo firmo, ki je znala delati predelave že leta 1945...
Stari mački so šli v penzijo pri 50-tih letih...
Od koga se še lahko kaj naučiš?
Na faksih so profiji brez stika z industrijo in prometom...
Če hočeš iti študirati strojegradnjo prometnih sredstev in ladij, moraš iti na Hrvaško...
Vsaka čast izjemam!
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: 813
Barbarpapa1, tvoj in moj Mb.
Nurmiju pa samo to, mojster in inženir sta dve komplementarni stvari, brez katere ni industrije. Toda potrebno je ustvarjalno sožitje med njima, ne pa apriorni odklonilni odnos katerega koli od obeh členov.
LPL
Nurmiju pa samo to, mojster in inženir sta dve komplementarni stvari, brez katere ni industrije. Toda potrebno je ustvarjalno sožitje med njima, ne pa apriorni odklonilni odnos katerega koli od obeh členov.
LPL
Re: 813
Apriori odklonilni odnos dosežejo sami z neznanjem in nadutostjo.Spoštovanje si pridobiš z znanjem ali pa vsaj z močno željo.Težko bi ti razložil kako izgleda nek tak "strokovni" ogled komisij na SŽ,raznih tehnologov,inžinirjev,magistrov.Čreda nadutežev,katerih prva strokovna ugotovitev je.Madonca,pa saj smo zaposleni na SŽ,železnica ima pa tudi tire. ........ Sicer smo pa globoko OFF TOPIC!!!!
V glavnem kar se Fiata tiče.Motornik je šel v celovito predelavo,za kar se je zapravilo ogromno denarja.Odpravili niso pa niti ene kronične pomankljivosti.Na kratko da vam sočno orišem.
Pacient z rakom na želodcu se šel v bolnišnico na terapijo.Iz bolnišnice pa je prišel z "face-liftingom" in umetnimi joški.Štekate poanto!?
V glavnem kar se Fiata tiče.Motornik je šel v celovito predelavo,za kar se je zapravilo ogromno denarja.Odpravili niso pa niti ene kronične pomankljivosti.Na kratko da vam sočno orišem.
Pacient z rakom na želodcu se šel v bolnišnico na terapijo.Iz bolnišnice pa je prišel z "face-liftingom" in umetnimi joški.Štekate poanto!?
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: 813
Moraš pogledati tudi drugo plat medalje in videti, da v veliko firmah prihaja do pojava, ko mlad svež inženir(sposoben in željan znanja) pride v firmo, pa ga njegovi starejši kolegi inženirji zatirajo in nemalokrat tudi zatrejo s svojo miselnostjo "kaj boš ti mulc zdaj tu mene jebal, jaz že 35 let delam tako, pa je vse ok". Potem pa, namesto, da bi prišli do medgeneracijske solidarnosti, pridemo do medgeneracijskega konflikta.Nurmi napisal/-a:Vsako jabolko rabi čas da dozori,tudi univerzitetno.Sistem šolanja kot ga imamo je pa tak,da je tričetrt novopečenih inžinirčkov odraslih v maminem krilu pri 35 letih nezaposljivih.
Lahko mahajo z diplomo kolikor hočejo in si razen pometanja pisarne nisi spomagati nič.Do tedaj ko se pa univerzitetno jabolko brusi je mojstrsko znanje neprecenljivo.
Kdor ga hoče absorbirati seveda.V kolikor ne živi v velikih oblakih svoje "univerzitetne" nadutosti.
P.S. Pa nimam namena provocirat, ampak to se dogaja in se mi zdi potrebno opozoriti tudi na drug konec klobase.