Kar potrudi se sklonit skozi okno na omejenem prostoru med sedeži, če je zgornji rob okna v višini ramen in imaš 60+ let. Se je potrebno umotvorno nastaviti in zviti, kamoli da bi še s fotoaparatom slikal. Sicer je pa to lastnost vseh italijanskih motornikov (litorine, stari predvojni Fiati, 813, tudi pendolino ima okenca)TGV Lyria:
Ljubitelj napisal/-a:
Jej, jej, normalno raščen Slovenec, če ravno ni Tono, ne more pri Fiatu dobiti glave skozi okno
Od kje si pa to neumnost pobral? Okna na Fiatu so popolnoma dovolj velika.
Razlika med pametnim in neumnim je samo ta, da se pametni uči iz napak, neumni jih pa ponavlja. Ker pa toliko radi opletate o "strokovnjakih" bom namignil, da prejšne reklo velja tudi za strokovnjake in "strokovnjake".LJ363:Se mi ne zdi tak problem, če je bila predelava prvega ne najbolj uspešna, pa da se nekaj nauči iz tega. Ampak da se pa z enakimi predelavami nadaljuje, ne glede na rezultate prve pa ...
Očevidno se nikoli nisi peljal s sodobnimi motornimi vlaki, poleti na Češkem proti Plznu motorja v Regio Sharku skorajda ni bilo slišati in ne čutiti vibracij. Tudi predelava starih motornikov v Regio Nova je uspešna, saj kaj se tiče udobja. Neprimerljivo z 813, v katerem prav preklinajm usodo kolesarja, ki je obsojen na vožnjo nad motorjem. Hrup, treslaji, vročina pod podom, to je komfort na vlaku SŽ, za predelane pa ne bom nič rekel, ker jih še nisem občutil lastnoritno.TGV Lyria:
Fine riti v akciji... Kot da je Minuetto ali Desiro kaj boljši. Bobnenje motorja gre skozi ušesa
Sicer pa bodimo srečni, da kakšen vlak sploh vozi še na stranskih progah, saj se še za ICS nikoli ne ve, kdaj in kam bo prišel kakor včerajšni ICS 23 (Lj-Mb 2:40).
LPL