813

Debata okoli voznega parka
Odgovori
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4763
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: 813

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

TGV Lyria:
Ljubitelj napisal/-a:
Jej, jej, normalno raščen Slovenec, če ravno ni Tono, ne more pri Fiatu dobiti glave skozi okno
Od kje si pa to neumnost pobral? Okna na Fiatu so popolnoma dovolj velika.
Kar potrudi se sklonit skozi okno na omejenem prostoru med sedeži, če je zgornji rob okna v višini ramen in imaš 60+ let. Se je potrebno umotvorno nastaviti in zviti, kamoli da bi še s fotoaparatom slikal. Sicer je pa to lastnost vseh italijanskih motornikov (litorine, stari predvojni Fiati, 813, tudi pendolino ima okenca)
LJ363:Se mi ne zdi tak problem, če je bila predelava prvega ne najbolj uspešna, pa da se nekaj nauči iz tega. Ampak da se pa z enakimi predelavami nadaljuje, ne glede na rezultate prve pa ...
Razlika med pametnim in neumnim je samo ta, da se pametni uči iz napak, neumni jih pa ponavlja. Ker pa toliko radi opletate o "strokovnjakih" bom namignil, da prejšne reklo velja tudi za strokovnjake in "strokovnjake".
TGV Lyria:
Fine riti v akciji... Kot da je Minuetto ali Desiro kaj boljši. Bobnenje motorja gre skozi ušesa
Očevidno se nikoli nisi peljal s sodobnimi motornimi vlaki, poleti na Češkem proti Plznu motorja v Regio Sharku skorajda ni bilo slišati in ne čutiti vibracij. Tudi predelava starih motornikov v Regio Nova je uspešna, saj kaj se tiče udobja. Neprimerljivo z 813, v katerem prav preklinajm usodo kolesarja, ki je obsojen na vožnjo nad motorjem. Hrup, treslaji, vročina pod podom, to je komfort na vlaku SŽ, za predelane pa ne bom nič rekel, ker jih še nisem občutil lastnoritno.

Sicer pa bodimo srečni, da kakšen vlak sploh vozi še na stranskih progah, saj se še za ICS nikoli ne ve, kdaj in kam bo prišel kakor včerajšni ICS 23 (Lj-Mb 2:40).

LPL
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2567
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: 813

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

Ljubitelj napisal/-a:Kar potrudi se sklonit skozi okno na omejenem prostoru med sedeži, če je zgornji rob okna v višini ramen in imaš 60+ let. Se je potrebno umotvorno nastaviti in zviti, kamoli da bi še s fotoaparatom slikal. Sicer je pa to lastnost vseh italijanskih motornikov (litorine, stari predvojni Fiati, 813, tudi pendolino ima okenca)
Pravljice. Še moj nono z lahkoto gleda skozi okno na Fiatu. In da ne boš italijanov kritiziral: Kanarček ni nič boljši glede oken. Pa zakaj bi sploh bil?
Poleti je na Bohinjki ogromno ljubiteljev, ki fotografirajo skozi okno. Očitno se nekako uspejo zviti... :mrgreen:
Ljubitelj napisal/-a: Očevidno se nikoli nisi peljal s sodobnimi motornimi vlaki, poleti na Češkem proti Plznu motorja v Regio Sharku skorajda ni bilo slišati in ne čutiti vibracij. Tudi predelava starih motornikov v Regio Nova je uspešna, saj kaj se tiče udobja. Neprimerljivo z 813, v katerem prav preklinajm usodo kolesarja, ki je obsojen na vožnjo nad motorjem. Hrup, treslaji, vročina pod podom, to je komfort na vlaku SŽ, za predelane pa ne bom nič rekel, ker jih še nisem občutil lastnoritno.
LPL
Peljal sem se v Minuettu Diesel le nekaj kilometrov za mejo, in moram reči da me je razočaral. Bobneč zvok motorja v potniškem prostoru, ki je zelo moteč in proti njemu je Fiat balzam za ušesa.
Aja pa toliko: v Fiatu se pogosto vozim nad motorjem in ni niti pol tako dramatično kot si napisal. Hrup in vibracije so v primerjavi s Kanarčkom ali Zelencem na dosti znosnejšem nivoju. Kaj misliš pa z vročino pod podom, mi pa ni uspelo razvozlat...
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4763
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: 813

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

1) TGV Lyria, tvoj nono že lahko drži glavo skozi okno, ampak nima več kot 190 cm in mu ni zgornji rob okna pri ramenih.

2) Kanarček ima občutno večja okna, niti ni potrebno meriti, poglej kakšno sliko. Meni se recimo ni potrebno preveč zvijati.

3) Kar je tebi balzam za ušesa je drugim moteči hrup. Jaz samo trdim, da so moderni motorni vlaki občutno tišji in manj tresoči od Fiatov 813 (Regio Shark, Regio Nova na češkem, vlaki GKB na linij S61). Ne mi primerjat motorni vagon 813 z zelencem, v katerem skorajda ni slišati motorja (razen pod polnim gasom), še najbolj se sliši med vožnjo hidravlika.

4) V poletni vročini je pod nad motorjem v 813 izdatno segret, kar še poveča udobje potovanja v itak vročem vlaku. Mogoče se ti voziš samo pozimi?

5) Kje si pa ti poleti našel ogromno ljubiteljev, ki fotografirajo skozi okno. Kakšnega sem že videl, prav presenetljivo dosti pa ne, razen v okolici Bleda.

LPL
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4298
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: 813

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

TGV Lyria napisal/-a:
Fine riti v akciji... Kot da je Minuetto ali Desiro kaj boljši. Bobnenje motorja gre skozi ušesa.
Edina rešitev na tem področju je Stadler, ki ima motorje v posebem "vagonu" na sredini.
Nobene fine riti v akciji, pojdi malo po evropi, ti je že ljubitelj lepo povedal kam. In neki čehi nas prehitevajo po levi in desni, mi pa neki: ja fiat še vedno "am besten". Njegov čas se je pač iztekel.


Pa še citiral bom kar piše na SŽ
temeljita prenova skoraj štirideset let starega vlaka

lahko potnikom ponudijo višjo kakovost potovanja in tako rekoč »nov« potniški vlak z okrog 80 odstotkov manjšo investicijo, kot bi jo pomenil nakup novega vlaka
#-o

tukaj
trance0
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 849
Pridružen: 25.10.2012, 12:29

Re: 813

Odgovor Napisal/-a trance0 »

Res ne vem zakaj se niso bolj potrudili pri izolaciji motorja.
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2567
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: 813

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

Ljubitelj napisal/-a:1) TGV Lyria, tvoj nono že lahko drži glavo skozi okno, ampak nima več kot 190 cm in mu ni zgornji rob okna pri ramenih.

2) Kanarček ima občutno večja okna, niti ni potrebno meriti, poglej kakšno sliko. Meni se recimo ni potrebno preveč zvijati.

3) Kar je tebi balzam za ušesa je drugim moteči hrup. Jaz samo trdim, da so moderni motorni vlaki občutno tišji in manj tresoči od Fiatov 813 (Regio Shark, Regio Nova na češkem, vlaki GKB na linij S61). Ne mi primerjat motorni vagon 813 z zelencem, v katerem skorajda ni slišati motorja (razen pod polnim gasom), še najbolj se sliši med vožnjo hidravlika.

4) V poletni vročini je pod nad motorjem v 813 izdatno segret, kar še poveča udobje potovanja v itak vročem vlaku. Mogoče se ti voziš samo pozimi?

5) Kje si pa ti poleti našel ogromno ljubiteljev, ki fotografirajo skozi okno. Kakšnega sem že videl, prav presenetljivo dosti pa ne, razen v okolici Bleda.

LPL
1) Jih imam jaz več in se sploh ne zvijam. Popolnoma normalno se da sloneti na oknu in gledati/fotografirati skozi.

2) Kanarček večja okna??? :roll: Od kje ti pa ta? Da ti kar povem. Nekaj Fiatov (konkretno vem za našega goriškega 101) so opremili z okni od 713. Ne vem zakaj. Skratka ta okna so krepko manjša od originalnih Fiatovih in pri njih se je res potrebno "zvijati". No mogoče si pa vedno naletel na enega od teh Fiatov (mislim da 101 ni osamljen primerek).

3) Zelenec ima isti zvok kot Kanarček. Hreščanje ob speljavi pod polnim gasom, da gre skozi ušesa. Isto v katerikoli klanec. Res pa je da oba zaradi drugačnega načina prenosa po ravnini/padcu peljeta v prostem teku, medtem ko je Fiat stalno "v prestavi", in takrat sta dokaj tiha. Pri 711, kjer je tudi izolacija boljša, se zato ne sliši motorja med vožnjo.
Ampak Fiat vseeno čisto lepo brni. Hrup in vibracije - pripiši Kanarčku.

4) V 20 letih, kar se s Fiatom vozim v vseh letnih časih, mi še ni uspelo zaslediti tega... Segret pod? Bom preveril ko se naslednjič peljem. Grem pa stavit da na Kanarčku ni nič drugače...

5) Odvisno kolikokrat se pelješ ti po Bohinjki in kolikokrat jaz...
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4763
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: 813

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

TGV lyria, se ne splača odgovarjat, me še od poletja boli vrat.

LPL
Uporabniški avatar
Čišo
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 704
Pridružen: 29.10.2005, 17:41
Kraj: Bohinjska železnica

Re: 813

Odgovor Napisal/-a Čišo »

TGV Lyria je kar v redu odgovoril, to lahko potrdim tudi jaz, ki sem na fiatih po bohinjki pretrpel že kaj več kot on. O tehniki pa lahko še kako reče Nurmi, tam pa najbrž res ni kaj pretirano za hvaliti. Ampak pri prenovljenih najbrž tudi ne bo.
Tako počasi se prebujamo ...
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4298
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: 813

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

TGV Lyria napisal/-a:V 20 letih, kar se s Fiatom vozim v vseh letnih časih, mi še ni uspelo zaslediti tega... Segret pod?
Da. Se spomnem marca predlani (marca ni deževalo), ko nas je prijazni sprevodnik lepo prosil naj se preselimo v prikolico, ker je v motornem delu hudimano vroče.
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: 813

Odgovor Napisal/-a Nurmi »

Pa ne od poda.Pipo je imel odprto. :) Drugače pa Čišo ne morem nič komentirati,ker imava s Fiatom podpisan pakt o stabilnosti in nenapadanju.Jaz ga ne komentiram in on mi ne žre živcev v službi.Zadeva deluje.Zaenkrat. :lol:
Drugače pa to niti ni več Fiat,ampak je nek Slovenski mutant.In je žalitev za slovensko motoroznanstvo in motorno industrijo,delavnic Borisa Kidriča,Tam-a,ali pa če vzamemo bolj moje motoristične sfere TOvarne MOtornih koles Sežana.Samo če zgodovino pogledamo.Slovenci so znali in so zmogli.To dokazujejo tudi v ACS - Slovenskem avtomobilskem grozdu.Opremljajo Ferarije,Bugatije,....In me čudi,da nismo sposobni skonstruirati lastne DMG garniture.Ampak predelujemo solidne stvari v skropucala.Jaz vem,da se gre zahvaliti samo Toporišu in še kakemu,da te garniture sploh vozijo.Koliko živcev fantom požrejo samo motorji.Tko je.Slovenska žalost
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4298
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: 813

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

Info s terena: Danes je obnovljen fiček spet "skoraj" izdahno. Iz Žalca do Celja po polžje. :roll:
Mičo
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 352
Pridružen: 11.07.2011, 19:00

Re: 813

Odgovor Napisal/-a Mičo »

Re 4/4 napisal/-a:Info s terena: Danes je obnovljen fiček spet "skoraj" izdahno. Iz Žalca do Celja po polžje. :roll:
Prenovljeni Fiat je crknil tudi 30.12.13 na vlaku 3853 v Ormožu. Po pol ure so ga spravili naprej s pomočjo Regana.
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4119
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: 813

Odgovor Napisal/-a mkx »

Mičo napisal/-a:Po pol ure so ga spravili naprej s pomočjo Regana.
Še dobro, da ob prenovi niso na FIata namontirali kakšne avtomatske spenjače ... potem bi trajalo še kakšno uro več, da bi ga lahko odšlepali ...
LP, Metod
trance0
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 849
Pridružen: 25.10.2012, 12:29

Re: 813

Odgovor Napisal/-a trance0 »

Ga bodo kmalu še enkrat predelali. Morda bo naslednjič bolje uspelo. :lol:
Barbarpapa1
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1639
Pridružen: 09.11.2005, 22:40
Kraj: Maribor

Re: 813

Odgovor Napisal/-a Barbarpapa1 »

Pozdrav

Fiatov ne predelujejo samo v nove "Superfiate" :mrgreen: , temveč včasih ohranijo kakega v izvornem stanju. Včeraj (04.03.2014) sem ob pol petih popoldne v MB srečal tega:

Slika


Da se bo vedelo, kdaj je prišel iz revizije (se ne vidi najbolje: 28.02.2014)

Slika


In še v celi dolžini....

Slika

...Fiat je lep... Naj tak tudi ostane :D

LP

Jože
Odgovori