Samo delno drži. Močan hrup je rak rana vseh "hidravličarjev". Sem se peljal z dvema v Italiji - Minuetto dizel in Pesa Atribo - in sta oba kar glasna. Tako kot si napisal, hidravlični prenos potrebuje višje obrate. Je pa pri Fiatu en hec: ima ročni menjalnik in strojevodje raje drgnejo v klanec z nižjo prestavo in višjimi obrati. Posledično FIat po Baški grapi ni nič kaj dosti tišji od Kanarčka. Miša je bolje zvočno izolirana in ima nove motorje, zato je nekoliko tišja od originalne razpadajoče škatle. Kakšen Lint, Link ali Desiro bi to sam korigiral, vsi imajo avtomatske menjalnike in strojevodja ima le "gas/bremza" ročico.mkx napisal/-a: ↑19.01.2021, 19:12Imajo tudi primerno tišje motorje z mirnejšim tekom. Sploh Kanarčki so precej hrupni v členu 713 med vožnjo, Zelenci so malo boljši (vseeno so bili delani za višji rang vlakov), za Fiate pa težko rečem, ker se že dooolgo nisem peljal z nobenim od njih (z Mišo se sploh še nisem) ampak zdi se mi, da so bili pretežni del časa vseeno tišji od Kanarčkov, še posebej ker so večino časa vozili z nižjimi obrati.
Pri električnih prenosih je pa stvar taka, da je 99,5% trga doslej obvladoval Stadler z GTW-jem in nekaj malega Flirtom, oba imata motorni člen, zato primerjava ni možna. Edini konkurenti so mu bili Hrvati s prototipom "Gredljevac" in razvijajočim se dizelskim Somom, pri obeh pa imajo motorji nekoliko neobičajno mesto na strehi. No letos sta se pridružila še Hitachi in Newag. Po doslej slišanem na naših novih igračkah, je tudi pri njih treba precej naviti motor ob speljavi. Je pa tako, da se motor prilagaja potrebam elektromotorjev, izolacija pa je za čisto desetko, niti znotraj motornega člena ni prevelikega hrupa.