813
Re: 813
A zooo Se pravi ročica "šalthebla" opravlja dve vlogi: menja prestave in glede na to, koliko je potisnjena proti armaturi oz. nazaj, se upravlja še s hitrostjo. Zvito
Hvala za informacije!
Hvala za informacije!
Goran
Re: 813
Imam nekaj vprašanj o elektriki na 813/814.
(1) Kolika je napetost baterije Kolika je napetost toka za notranjo razsvetljavo
(2) Od katerega motornika se napaja prikolica pri razporedu M-P-M Ali ima svoj akumulator
(3) Imajo signalni kazalniki nevtralno lego (breznapetostno stanje)
(3) MMG, nekje na forumu se nahaja fotka komandnega pulta (je ne najdem), ki ima signalizacijo izvedeno z lučkami/LED. (3) Bo sledila zamenjava ostalih kazalnikov
Lp Signal
(1) Kolika je napetost baterije Kolika je napetost toka za notranjo razsvetljavo
(2) Od katerega motornika se napaja prikolica pri razporedu M-P-M Ali ima svoj akumulator
(3) Imajo signalni kazalniki nevtralno lego (breznapetostno stanje)
(3) MMG, nekje na forumu se nahaja fotka komandnega pulta (je ne najdem), ki ima signalizacijo izvedeno z lučkami/LED. (3) Bo sledila zamenjava ostalih kazalnikov
Lp Signal
Re: 813
[quote="Gorchi"]A zooo Se pravi ročica "šalthebla" opravlja dve vlogi: menja prestave in glede na to, koliko je potisnjena proti armaturi oz. nazaj, se upravlja še s hitrostjo. Zvito
Hvala za informacije!
Malo bolj natančno.....
Omenjena ročica ima sledeče naloge.:
1. krmili delovanje sklopke, le ta se odpre takoj, ko se ročica iz nultega položaja dvigne...,zapre pa se, ko se postavi
ročica v prvo stopnjo polnitve izbrane prestave menjalnika
2. z njo se izbira ena od prestav menjalnika
3. z njo se izbira stopnja polnitve DM
4. z njo se tudi uravnava hitrost, npr...pri vožnji v 4 prestavi v padcu, se ročica prestavi v prvo stopnjo polnitve DM
in tako le ta zavira, podobno kot pri avtomobilu, po potrebi pa se pomaga še z zračno zavoro.
Hvala za informacije!
Malo bolj natančno.....
Omenjena ročica ima sledeče naloge.:
1. krmili delovanje sklopke, le ta se odpre takoj, ko se ročica iz nultega položaja dvigne...,zapre pa se, ko se postavi
ročica v prvo stopnjo polnitve izbrane prestave menjalnika
2. z njo se izbira ena od prestav menjalnika
3. z njo se izbira stopnja polnitve DM
4. z njo se tudi uravnava hitrost, npr...pri vožnji v 4 prestavi v padcu, se ročica prestavi v prvo stopnjo polnitve DM
in tako le ta zavira, podobno kot pri avtomobilu, po potrebi pa se pomaga še z zračno zavoro.
Strojevodja za vedno !!!!!
S52R - Tone
S52R - Tone
Re: 813
Napetost baterij je 24V,notranja razsvetljava pa je 220V.Prikolica ima lastne baterije ki jih napajata alternatorja motorjev.
Kazala seveda imajo nevtralno lego.Obstaja fiat ki ima to izvedeno z lučkami in mislim da zadeva ne bo obrodila sadov,ponoči je kar moteča zadeva to bleščanje lučk.
Kazala seveda imajo nevtralno lego.Obstaja fiat ki ima to izvedeno z lučkami in mislim da zadeva ne bo obrodila sadov,ponoči je kar moteča zadeva to bleščanje lučk.
- željko halambek
- Strojevodja I
- Prispevkov: 413
- Pridružen: 26.06.2006, 18:16
- Kraj: BREŽICE
Re: 813
Na relaciji Zidani most - Zagreb so do nekje druge polovice 80tih vozili kompozicije z 642/643/644 z Baat vagoni. Pozneje so jih zamenjali "Fiati".
Tako je npr. leta 1979 bilo 4 parov takšnih vlakov.
Ali gdo ve do katerega leta so vozili kompozicije z Baat vagoni na relaciji
Zidani Most - Zagreb?
Do katerega so leta vozili "Fiati" na relaciji
Zidani Most - Zagreb?
Tako je npr. leta 1979 bilo 4 parov takšnih vlakov.
Ali gdo ve do katerega leta so vozili kompozicije z Baat vagoni na relaciji
Zidani Most - Zagreb?
Do katerega so leta vozili "Fiati" na relaciji
Zidani Most - Zagreb?
Re: 813
V živo sem imel priliko videt predelanega Fiata 130....
notranjost je še kar....
...komande pa - iste...
...skratka...mislim, da je le prototip...in če prav pomislim...novi motorji ( ki so menda vgrajeni ) ne bi smeli takole kadit...
notranjost je še kar....
...komande pa - iste...
...skratka...mislim, da je le prototip...in če prav pomislim...novi motorji ( ki so menda vgrajeni ) ne bi smeli takole kadit...
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: 813
Vidim, da ni odgovora na tole. Moja logika: original 814 je imel komandni pult samo na enem koncu, drugi konec pa je bil vedno spet na 813. Potemtakem bi v primeru 813-814-813 dobival 814 elektriko od tistega 813, s katerim je spet z onim koncem, ki nima komandnega pulta.Signal napisal/-a: (2) Od katerega motornika se napaja prikolica pri razporedu M-P-M Ali ima svoj akumulator
Pri predelanih Fiatih pa taka kompozicija itak ni možna. Oziroma najbrž možna teoretično sicer je, izgledala pa bi
LP, Metod
Re: 813
Prikolica in motornik na vseh serijah 813 imajo svoje baterije...
Re: 813
Patent namestitve "Sg" ločilnika,pa poskrbi,da se strojevodja vsaj dvakrat na izmeno sprdi na svežem zraku!
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: 813
SIMY napisal/-a:Prikolica ima lastne baterije ki jih napajata alternatorja motorjev.
Se pravi, da mora obstajati en kabel, po katerem se baterije v prikolici polnijo iz alternatorja na motorniku. In ta kabel je najbrž pripet samo na en motornik in to na 'lastni', ki je na onem koncu prikolice, ki nima komandnega pulta. Ali pač ne?Jembah napisal/-a:Prikolica in motornik na vseh serijah 813 imajo svoje baterije...
Drugi motornik (v hipotetičnem sestavu M-P-M) je navadna priprega
Ali lahko napišeš kaj več o tem ločilniku? Kakšna je funkcija, itd.?Nurmi napisal/-a:Patent namestitve "Sg" ločilnika,pa poskrbi,da se strojevodja vsaj dvakrat na izmeno sprdi na svežem zraku!
LP, Metod
Re: 813
Kaj naj ti napišem
Dvopolni baterijski ločilnik,kot vsak ločilnik baterij na mašini.O ločilniku se pa res ne da doktorata spesnit.
Baterije se polnijo iz dveh izmeničnih trofaznih alternatorjev (pomožnih generatorjev).Na vsakemu motorju po eden.Če se boš spognil pod mašino jih boš videl gnane s klinastimi jermeni skupaj z vodno pumpo.
Kako imajo pa te tvoje kombinacije M-P-M pri 0xx podseriji,ti bo moral pa kak štajerc povedati.
Je pa Fiat najbolj komfuzna mašina kar sem jih videl.Vse je nametano kot da bi s fračo streljal,malo po prikolici malo po motorniku.(CD obešajo ropotijo na njega,pa lovijo vago ).Mislim,da ga samo Đura prehiteva po modifikacijah.Na 100 strani priročnika,je 120 strani modifikacij.
Kam gre kak kabel,pa koliko jih je!!! E zdaj si nas pa našel.....
Dvopolni baterijski ločilnik,kot vsak ločilnik baterij na mašini.O ločilniku se pa res ne da doktorata spesnit.
Baterije se polnijo iz dveh izmeničnih trofaznih alternatorjev (pomožnih generatorjev).Na vsakemu motorju po eden.Če se boš spognil pod mašino jih boš videl gnane s klinastimi jermeni skupaj z vodno pumpo.
Kako imajo pa te tvoje kombinacije M-P-M pri 0xx podseriji,ti bo moral pa kak štajerc povedati.
Je pa Fiat najbolj komfuzna mašina kar sem jih videl.Vse je nametano kot da bi s fračo streljal,malo po prikolici malo po motorniku.(CD obešajo ropotijo na njega,pa lovijo vago ).Mislim,da ga samo Đura prehiteva po modifikacijah.Na 100 strani priročnika,je 120 strani modifikacij.
Kam gre kak kabel,pa koliko jih je!!! E zdaj si nas pa našel.....
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: 813
Ne ločilnika tako nizko cenit . V čem je ločilnik slabši od bureka, kateri je lahko téma doktorske disertacije? OK, če pa že ne doktorata, je pa morda vreden vsaj diplomskega dela?Nurmi napisal/-a:O ločilniku se pa res ne da doktorata spesnit.
Hvala za opis. Nismo vsi člani foruma kakšni hudi poznavalci in včasih prav pride kakšen opis trivialne malenkosti.
LP, Metod
Re: 813
E jebi ga zdaj! Si pametno postavljal vprašanja,sem mislil,da se ti vsaj ločilnik bliska.
Ločilnik ni nobeno obvladanje pa razturaštvo.Moj sin ima 4 leta pa ti ga pokaže.
Drugače pa en nasvet.Arhiv foruma "vlaki.info" je prava mala enciklopedija ajzenpona,jo tudi jaz redno uporabljam.Ni da ni,tudi ločilnik je.
Ker če bi pri vsakemu frišnemu začeli,to je pa odbojnik,to pa pantograf,....... je doktorat iz bureka mala malica!
Ločilnik ni nobeno obvladanje pa razturaštvo.Moj sin ima 4 leta pa ti ga pokaže.
Drugače pa en nasvet.Arhiv foruma "vlaki.info" je prava mala enciklopedija ajzenpona,jo tudi jaz redno uporabljam.Ni da ni,tudi ločilnik je.
Ker če bi pri vsakemu frišnemu začeli,to je pa odbojnik,to pa pantograf,....... je doktorat iz bureka mala malica!
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: 813
Mene pa v zvezi z Fiati zanima ena stvar:
Katere garniture 813/814 so "goriške", katere "celjske" in katere "mariborske"??
Vem, da to zdaj ni važno, saj vse vozijo povsod. Zanima pa me prvotna razporeditev garnitur.
Katere garniture 813/814 so "goriške", katere "celjske" in katere "mariborske"??
Vem, da to zdaj ni važno, saj vse vozijo povsod. Zanima pa me prvotna razporeditev garnitur.
Re: 813
Točnih številk ne vem vem pa da so ''goriški'' oni fiati ki imajo klimo zaščiteno z železno kapo.
Serije fiatov 000 tudi ne boš videl na primorskem razen ob kakem hudem pomanjkanju fiatov serije 100.
Med MB in CE pa ni mej,in vozi vse križem kražem
Serije fiatov 000 tudi ne boš videl na primorskem razen ob kakem hudem pomanjkanju fiatov serije 100.
Med MB in CE pa ni mej,in vozi vse križem kražem