813

Debata okoli voznega parka
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4525
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Re: 813

OdgovorNapisal/-a igor72 » 18.12.2009, 20:39

Nejc napisal/-a:A je kaj iz Gorice šlo na Ptuj?

:-k ...nebi vedu
LEP DAN
Igor
363.007

Re: 813

OdgovorNapisal/-a 363.007 » 18.12.2009, 21:06

813/814-116 je šel v NG!!!! tudi 117 je včeraj tesnji vlaki , danes MB Studenci, mogoče torek ali sredo šel v NG!

lp,miro
Barbarpapa1
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1635
Pridružen: 09.11.2005, 22:40
Kraj: Maribor

Re: 813

OdgovorNapisal/-a Barbarpapa1 » 18.12.2009, 22:34

Pozdrav

117-ka je bila danes 18.12.2009 okoli 15.35 videna na prvem tiru MB postaje. Kam se je odpravljala, pa ne vem....

LP

Jože
Uporabniški avatar
Jembah
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1859
Pridružen: 05.11.2006, 17:38
Kraj: Maribor

Re: 813

OdgovorNapisal/-a Jembah » 19.12.2009, 6:54

117-tka je sla v Ormoz, od tam jo je potem nazaj slepala spanka :lol: :lol: :lol:
Uporabniški avatar
Klemen
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 309
Pridružen: 24.05.2008, 7:41
Kraj: Bližje Murski Soboti kot Mariboru

Re: 813

OdgovorNapisal/-a Klemen » 19.12.2009, 7:45

Jembah napisal/-a:117-tka je sla v Ormoz, od tam jo je potem nazaj slepala spanka :lol: :lol: :lol:


:mrgreen:
LP, Klemen
SIMY
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 910
Pridružen: 20.02.2006, 20:29
Kraj: Štajerska
Kontakt:

Re: 813

OdgovorNapisal/-a SIMY » 06.01.2010, 21:57

813/814 - 031 je usposobljen.

slika dne 03.01.2010,Celje

Slika
Gorchi
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 6488
Pridružen: 23.10.2006, 12:25
Kraj: Cerklje na Gorenjskem

Re: 813

OdgovorNapisal/-a Gorchi » 10.08.2010, 12:58

O sami tehniki na teh bolj ali manj že zgodovinskih motornikih pa nismo še nič rekli :) Ob gledanju @jembahovega v drugi temi (http://www.youtube.com/watch?v=XqvkKqITTiI) sta se mi pojavili vsaj dve vprašanji:
- kaj vse je na tisti armaturki
- kako se pravzaprav upravlja ta motornik, torej pospešuje, prestavlja...

Ker se že vsaj 20 let nisem vozil v njem, bi si zaželel še kako sliko v stilu @Cokle - notranjost, (bivši) prtljažni oddelek, pod kiklo... :mrgreen:
Me pa vsekakor bolj zanima originalna serija kot predelana ;)

Lepa hvala že v naprej!
Goran
Uporabniški avatar
Tin€
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3543
Pridružen: 25.05.2006, 22:52
Kontakt:

Re: 813

OdgovorNapisal/-a Tin€ » 10.08.2010, 15:14

Goran a bo tole za prvo silo vredu

Slika

Slika

Slika
Tine
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3378
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

Re: 813

OdgovorNapisal/-a Regan 664 » 10.08.2010, 18:48

Tin€ napisal/-a:Goran a bo tole za prvo silo vredu

Tine, a tole si v Bohinjski Bistrici slikal :roll:
Uporabniški avatar
primožflori
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1071
Pridružen: 31.05.2007, 18:44
Kraj: Bohinjska proga

Re: 813

OdgovorNapisal/-a primožflori » 11.08.2010, 12:02

Tole je slikano v Bohinjski Bistrici.
Gorchi
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 6488
Pridružen: 23.10.2006, 12:25
Kraj: Cerklje na Gorenjskem

Re: 813

OdgovorNapisal/-a Gorchi » 11.08.2010, 12:07

Tine, slikovno za prvo silo ja, mel sem pa v mislih kako sliko a la Dolfe oz. Cokla, kjer je slika 8ali več) upravljalnega pulta z označenimi (dorisanimi) podatki obratomer, hitrost vožnje, tlak olja...
Na sploh mi je pa zelo zanimiv menjalnik; kar sem opazil pri Jembahovem videu je bilo to, da je prestavil v naslednjo prestavo do polovice, sekundo-dve kasneje pa je ročico potisnil do konca. Čemu? Pri avtomobilu je treba pritisnit sklopko pri menjanju, kako je tukaj? Kako je z menjavo smeri vožnje, predvidevam, da se mora nekje preklopit neko stikalo, v kabini, ki gleda v nasprotno smer vožnje prestavit menjalnik v nevtralo...? Ali se motim? Malce sem firbčen ampak za laike se mi zdi vseeno zanimivo, kako se z dizelmotornikom upravlja... Podobno bi lahko debatirali tudi v temi o 711 (in morebiti 713) ;)
Goran
Uporabniški avatar
664-111
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1293
Pridružen: 05.05.2006, 18:25

Re: 813

OdgovorNapisal/-a 664-111 » 11.08.2010, 14:26

Gorchi napisal/-a:Tine, slikovno za prvo silo ja, mel sem pa v mislih kako sliko a la Dolfe oz. Cokla, kjer je slika 8ali več) upravljalnega pulta z označenimi (dorisanimi) podatki obratomer, hitrost vožnje, tlak olja...
Na sploh mi je pa zelo zanimiv menjalnik; kar sem opazil pri Jembahovem videu je bilo to, da je prestavil v naslednjo prestavo do polovice, sekundo-dve kasneje pa je ročico potisnil do konca. Čemu? Pri avtomobilu je treba pritisnit sklopko pri menjanju, kako je tukaj? Kako je z menjavo smeri vožnje, predvidevam, da se mora nekje preklopit neko stikalo, v kabini, ki gleda v nasprotno smer vožnje prestavit menjalnik v nevtralo...? Ali se motim? Malce sem firbčen ampak za laike se mi zdi vseeno zanimivo, kako se z dizelmotornikom upravlja... Podobno bi lahko debatirali tudi v temi o 711 (in morebiti 713) ;)



Glede menjalnika @jembah je ročico do konca potisnil sekundo, dve do konca zato ker je takrat popustila sklopka.

Glede menjave smeri je pa res eno stikalo in sicer se dobro vidi na Tinetovi sliki in sicer če si predstavljaš ko strojevodja sedi, takoj nad desno nogo


Nažalost svojih slik pa nimam doma, bom pa upam da čimprej prisrkbel fotomaterial, če me @jembah nebo prehitel :D
LP
Matic
SIMY
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 910
Pridružen: 20.02.2006, 20:29
Kraj: Štajerska
Kontakt:

Re: 813

OdgovorNapisal/-a SIMY » 11.08.2010, 14:38

Evo opis krmilnega pulta za serijo 813-0XX.

Slika

Slika

Slika


Fiat ima 5 prestav in v vsaki prestavi ima 6 stopenj polnitve (gasa),vse to je krmiljeno elektro-pnevmatsko.Se pravi ko spelješ daš v prvo prestavo in prvo stopnjo gasa potem pa počakaš da zagrabita oba motorja,šele nato lahko pospešuješ ,ko pa prestavljaš v drugo prestavo pa spet malo počakaš da oba motorja zagrabita potem pa spet pospešuješ to se lepo vidi na jembahovem video posnetku.

še par slikic drobovja

Slika

Ta srebri ''kjuč'' pod Haslerjem je za obračanje smeri,na sliki je fiat postavljen v smer ''nazaj''

Slika

Slika

Slika

če te še kaj zanima kar vprašaj .
Gorchi
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 6488
Pridružen: 23.10.2006, 12:25
Kraj: Cerklje na Gorenjskem

Re: 813

OdgovorNapisal/-a Gorchi » 12.08.2010, 11:45

Simy, najlepša hvala za poslano, mnogo mnogo bolj mi je jasno ampak dve zadevi pa ne uspem ugotoviti: kje je ročica za gas (polnitev ali kakor že rečete) ter sklopka?
Goran
Uporabniški avatar
664-111
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1293
Pridružen: 05.05.2006, 18:25

Re: 813

OdgovorNapisal/-a 664-111 » 12.08.2010, 12:19

Gorchi napisal/-a:Simy, najlepša hvala za poslano, mnogo mnogo bolj mi je jasno ampak dve zadevi pa ne uspem ugotoviti: kje je ročica za gas (polnitev ali kakor že rečete) ter sklopka?



@SIMY upam da ne zameriš da sem si malo sposodil tvojo sliko, označil sem kje je ročka za gas
Slika


Kar se pa sklopke tiče, pa deluje avtomatsko, ko strojevodja menja brzino, čisto po domače, je ne pritisne strojevodja :D
LP

Matic

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov