Stran 4 od 43

Re: 813

Objavljeno: 18.12.2009, 20:39
Napisal/-a igor72
Nejc napisal/-a: A je kaj iz Gorice šlo na Ptuj?
:-k ...nebi vedu

Re: 813

Objavljeno: 18.12.2009, 21:06
Napisal/-a 363.007
813/814-116 je šel v NG!!!! tudi 117 je včeraj tesnji vlaki , danes MB Studenci, mogoče torek ali sredo šel v NG!

lp,miro

Re: 813

Objavljeno: 18.12.2009, 22:34
Napisal/-a Barbarpapa1
Pozdrav

117-ka je bila danes 18.12.2009 okoli 15.35 videna na prvem tiru MB postaje. Kam se je odpravljala, pa ne vem....

LP

Jože

Re: 813

Objavljeno: 19.12.2009, 6:54
Napisal/-a Jembah
117-tka je sla v Ormoz, od tam jo je potem nazaj slepala spanka :lol: :lol: :lol:

Re: 813

Objavljeno: 19.12.2009, 7:45
Napisal/-a Klemen
Jembah napisal/-a:117-tka je sla v Ormoz, od tam jo je potem nazaj slepala spanka :lol: :lol: :lol:
:mrgreen:

Re: 813

Objavljeno: 06.01.2010, 21:57
Napisal/-a SIMY
813/814 - 031 je usposobljen.

slika dne 03.01.2010,Celje

Slika

Re: 813

Objavljeno: 10.08.2010, 12:58
Napisal/-a Gorchi
O sami tehniki na teh bolj ali manj že zgodovinskih motornikih pa nismo še nič rekli :) Ob gledanju @jembahovega v drugi temi (http://www.youtube.com/watch?v=XqvkKqITTiI) sta se mi pojavili vsaj dve vprašanji:
- kaj vse je na tisti armaturki
- kako se pravzaprav upravlja ta motornik, torej pospešuje, prestavlja...

Ker se že vsaj 20 let nisem vozil v njem, bi si zaželel še kako sliko v stilu @Cokle - notranjost, (bivši) prtljažni oddelek, pod kiklo... :mrgreen:
Me pa vsekakor bolj zanima originalna serija kot predelana ;)

Lepa hvala že v naprej!

Re: 813

Objavljeno: 10.08.2010, 15:14
Napisal/-a Tin€
Goran a bo tole za prvo silo vredu

Slika

Slika

Slika

Re: 813

Objavljeno: 10.08.2010, 18:48
Napisal/-a Regan 664
Tin€ napisal/-a:Goran a bo tole za prvo silo vredu
Tine, a tole si v Bohinjski Bistrici slikal :roll:

Re: 813

Objavljeno: 11.08.2010, 12:02
Napisal/-a primožflori
Tole je slikano v Bohinjski Bistrici.

Re: 813

Objavljeno: 11.08.2010, 12:07
Napisal/-a Gorchi
Tine, slikovno za prvo silo ja, mel sem pa v mislih kako sliko a la Dolfe oz. Cokla, kjer je slika 8ali več) upravljalnega pulta z označenimi (dorisanimi) podatki obratomer, hitrost vožnje, tlak olja...
Na sploh mi je pa zelo zanimiv menjalnik; kar sem opazil pri Jembahovem videu je bilo to, da je prestavil v naslednjo prestavo do polovice, sekundo-dve kasneje pa je ročico potisnil do konca. Čemu? Pri avtomobilu je treba pritisnit sklopko pri menjanju, kako je tukaj? Kako je z menjavo smeri vožnje, predvidevam, da se mora nekje preklopit neko stikalo, v kabini, ki gleda v nasprotno smer vožnje prestavit menjalnik v nevtralo...? Ali se motim? Malce sem firbčen ampak za laike se mi zdi vseeno zanimivo, kako se z dizelmotornikom upravlja... Podobno bi lahko debatirali tudi v temi o 711 (in morebiti 713) ;)

Re: 813

Objavljeno: 11.08.2010, 14:26
Napisal/-a 664-111
Gorchi napisal/-a:Tine, slikovno za prvo silo ja, mel sem pa v mislih kako sliko a la Dolfe oz. Cokla, kjer je slika 8ali več) upravljalnega pulta z označenimi (dorisanimi) podatki obratomer, hitrost vožnje, tlak olja...
Na sploh mi je pa zelo zanimiv menjalnik; kar sem opazil pri Jembahovem videu je bilo to, da je prestavil v naslednjo prestavo do polovice, sekundo-dve kasneje pa je ročico potisnil do konca. Čemu? Pri avtomobilu je treba pritisnit sklopko pri menjanju, kako je tukaj? Kako je z menjavo smeri vožnje, predvidevam, da se mora nekje preklopit neko stikalo, v kabini, ki gleda v nasprotno smer vožnje prestavit menjalnik v nevtralo...? Ali se motim? Malce sem firbčen ampak za laike se mi zdi vseeno zanimivo, kako se z dizelmotornikom upravlja... Podobno bi lahko debatirali tudi v temi o 711 (in morebiti 713) ;)

Glede menjalnika @jembah je ročico do konca potisnil sekundo, dve do konca zato ker je takrat popustila sklopka.

Glede menjave smeri je pa res eno stikalo in sicer se dobro vidi na Tinetovi sliki in sicer če si predstavljaš ko strojevodja sedi, takoj nad desno nogo


Nažalost svojih slik pa nimam doma, bom pa upam da čimprej prisrkbel fotomaterial, če me @jembah nebo prehitel :D

Re: 813

Objavljeno: 11.08.2010, 14:38
Napisal/-a SIMY
Evo opis krmilnega pulta za serijo 813-0XX.

Slika

Slika

Slika


Fiat ima 5 prestav in v vsaki prestavi ima 6 stopenj polnitve (gasa),vse to je krmiljeno elektro-pnevmatsko.Se pravi ko spelješ daš v prvo prestavo in prvo stopnjo gasa potem pa počakaš da zagrabita oba motorja,šele nato lahko pospešuješ ,ko pa prestavljaš v drugo prestavo pa spet malo počakaš da oba motorja zagrabita potem pa spet pospešuješ to se lepo vidi na jembahovem video posnetku.

še par slikic drobovja

Slika

Ta srebri ''kjuč'' pod Haslerjem je za obračanje smeri,na sliki je fiat postavljen v smer ''nazaj''

Slika

Slika

Slika

če te še kaj zanima kar vprašaj .

Re: 813

Objavljeno: 12.08.2010, 11:45
Napisal/-a Gorchi
Simy, najlepša hvala za poslano, mnogo mnogo bolj mi je jasno ampak dve zadevi pa ne uspem ugotoviti: kje je ročica za gas (polnitev ali kakor že rečete) ter sklopka?

Re: 813

Objavljeno: 12.08.2010, 12:19
Napisal/-a 664-111
Gorchi napisal/-a:Simy, najlepša hvala za poslano, mnogo mnogo bolj mi je jasno ampak dve zadevi pa ne uspem ugotoviti: kje je ročica za gas (polnitev ali kakor že rečete) ter sklopka?

@SIMY upam da ne zameriš da sem si malo sposodil tvojo sliko, označil sem kje je ročka za gas
Slika


Kar se pa sklopke tiče, pa deluje avtomatsko, ko strojevodja menja brzino, čisto po domače, je ne pritisne strojevodja :D