Za razjokat ( sej ne vem, če smo lahko še slabši gospodar )
Re: Za razjokat ( sej ne vem, če smo lahko še slabši gospoda
Tema se je začela s "pokopališčem" odsluženih lokomotiv pri CD Moste. Včeraj me je po dolgem času spet zaneslo tam mimo in kaže, da so vendarle začeli čistiti. Skratka, sedaj tamle samevata tale dva, oz. kar je od njiju še ostalo:
Če se osredotočim na dodobra "obglodanega" meha:
Z malo drugačne perspektive se še bolje vidi, kako so ga obrali:
No ja, nista čisto sama, nekoliko stran sta še en očerupljen meh in cisterna:
Tja nisem šel in se še malo zadržal pri prvem mehu in mopedu. Mehov del, kjer je bila lestev, je manjkal, zato sem se povzpel samo v mopedovo kabino oz., kar je od nje ostalo:
Samo pogled v prehod, vanj si nisem upal stopiti, ker so se lotili tudi poda in bi se mi lahko še vdrlo:
Kaže torej, da se vendarle nekaj premika in da bodo v kratkem poskrbeli še za te preostale primerke, ki so ostale. Me pa res zanima, kako so jih odvlekli, če so "zbiralci" požagali tudi kolesa. Kakorkoli že, upajmo, da pospravijo tudi navlako, ki je nastlana vsepovsod.
Na samem dvorišču CD (za "ograjo"), sem opazil še tale na videz dobro ohranjen dvojec (meh je št. 037, za moped je ne morem razbrati):
Gresta pod rezalnik ali v muzej?
Če se osredotočim na dodobra "obglodanega" meha:
Z malo drugačne perspektive se še bolje vidi, kako so ga obrali:
No ja, nista čisto sama, nekoliko stran sta še en očerupljen meh in cisterna:
Tja nisem šel in se še malo zadržal pri prvem mehu in mopedu. Mehov del, kjer je bila lestev, je manjkal, zato sem se povzpel samo v mopedovo kabino oz., kar je od nje ostalo:
Samo pogled v prehod, vanj si nisem upal stopiti, ker so se lotili tudi poda in bi se mi lahko še vdrlo:
Kaže torej, da se vendarle nekaj premika in da bodo v kratkem poskrbeli še za te preostale primerke, ki so ostale. Me pa res zanima, kako so jih odvlekli, če so "zbiralci" požagali tudi kolesa. Kakorkoli že, upajmo, da pospravijo tudi navlako, ki je nastlana vsepovsod.
Na samem dvorišču CD (za "ograjo"), sem opazil še tale na videz dobro ohranjen dvojec (meh je št. 037, za moped je ne morem razbrati):
Gresta pod rezalnik ali v muzej?
Re: Za razjokat ( sej ne vem, če smo lahko še slabši gospoda
V muzej težko verjamem četudi bi vsaj kak moped lahko šel tjakaj. Je pa zanimivo, kako je abšlesala barva na mopedu... A je mogoče 035, ki je še za časa aktivne službe bil med bolj bledoličnimi? In mislim, da ga je nekdo na forumu slikal v delavnicah, ko so ga že tam kar konkretno očistili organov...
Goran
Re: Za razjokat ( sej ne vem, če smo lahko še slabši gospoda
Ja, ta moped je 035. Še ena slika od blizu (ko si še lahko prišel do na dvorišče):Gorchi napisal/-a:V muzej težko verjamem četudi bi vsaj kak moped lahko šel tjakaj. Je pa zanimivo, kako je abšlesala barva na mopedu... A je mogoče 035, ki je še za časa aktivne službe bil med bolj bledoličnimi? In mislim, da ga je nekdo na forumu slikal v delavnicah, ko so ga že tam kar konkretno očistili organov...
Lep pozdrav
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 2575
- Pridružen: 04.03.2009, 10:20
- Kraj: Grosuplje
Re: Za razjokat ( sej ne vem, če smo lahko še slabši gospoda
A se ni za Meha 037 nekaj časa govorilo, da so zanj zainteresirani v DLŽ Ilirska Bistrica?
Aljaž
Re: Za razjokat ( sej ne vem, če smo lahko še slabši gospoda
Samo eno napako so naredili.Ker niso spravili kar je za v muzej,v muzej.Kar je pa za razrezati pa na Dinos.Leži ta ropotija vsem na očeh,da se lahko potem ob to spotikajo.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: Za razjokat ( sej ne vem, če smo lahko še slabši gospoda
Na pokopališču se da spet kaj novega videti. Ali pa bolje rečeno, se ne da več ...
Lepega dne, ko bo po tleh letel kak vlak za v toplarno, ali pa kak strojni iz Zaloga za v Ljubljano, bo pa veselo.
Lepega dne, ko bo po tleh letel kak vlak za v toplarno, ali pa kak strojni iz Zaloga za v Ljubljano, bo pa veselo.
Re: Za razjokat ( sej ne vem, če smo lahko še slabši gospoda
Večina lokomotiv in vagonov je razrezana. Ostale so le še lokomotive, ki čakajo boljše čase. En meh je trenutno v delavnici in ga pripravljajo za odhod. Menda je prodan. Pred kratkim jih je bilo ogromno na ogledu.LJ363 napisal/-a:Na pokopališču se da spet kaj novega videti. Ali pa bolje rečeno, se ne da več ...
Lepega dne, ko bo po tleh letel kak vlak za v toplarno, ali pa kak strojni iz Zaloga za v Ljubljano, bo pa veselo.
So pa vse lokomotive popolnoma izropane. Začeli so z bakrom, končujejo z železom.
- željko halambek
- Strojevodja I
- Prispevkov: 413
- Pridružen: 26.06.2006, 18:16
- Kraj: BREŽICE
Re: Za razjokat ( sej ne vem, če smo lahko še slabši gospoda
Nurmi napisal/-a:Samo eno napako so naredili.Ker niso spravili kar je za v muzej,v muzej.Kar je pa za razrezati pa na Dinos.Leži ta ropotija vsem na očeh,da se lahko potem ob to spotikajo.
Da mi je nekdo rekel pred 15 leti kaj se bo dogajalo danes na Slovenskih železnicah ne bi mu verjel. Grozljivo.
Kam so šla tista 90-ta leta in prvih par let 2000-tih ko je bil SŽ vzor drugim po redu, disciplini in čistoči.
Re: Za razjokat ( sej ne vem, če smo lahko še slabši gospoda
Ostale so še lupine dveh mehov in enega mopeda. Samo zdaj jih vozna sredstva ne zanimajo več, na programu je infrastruktura. Kuri se pragove in "nabira" tirnice in kretnice ...
Pokradlo se je (in se še bo) dovolj, da bi se lahko kupilo kakšno garnituro za Kočevko.
Pokradlo se je (in se še bo) dovolj, da bi se lahko kupilo kakšno garnituro za Kočevko.
-
- Pom. strojevodje
- Prispevkov: 58
- Pridružen: 19.08.2013, 9:55
Re: Za razjokat ( sej ne vem, če smo lahko še slabši gospoda
Kuri se pragove in "nabira" tirnice in kretnice ...
To se dogaja v Sloveniji? Kje to?
To se dogaja v Sloveniji? Kje to?
Re: Za razjokat ( sej ne vem, če smo lahko še slabši gospoda
Kar se tiče kraje/razreza starih odsluženih lokomotiv samo to. Če je škoda tako velika (za eno motorno garnituro) potem je potrebno lastnike ovaditi na policiji. Se pa bolj nagibam k mnenju, da je delo zbiralcev kovin družbeno kar sprejemljivo, saj lastnik ni poskrbel za odstranitev nerabne šare, in bi ga bilo pravzaprav potrebno ovaditi, zaradi okoljske škode, ki jo povzroča z odlaganjem nerabnih vozni sredstev. To je pač ogledalo lastnika, ki se mu sladko j...e za vozna sredstva, ki jih je prejel tako rekoč v dar.Pokradlo se je (in se še bo) dovolj, da bi se lahko kupilo kakšno garnituro za Kočevko.
LPL
Re: Za razjokat ( sej ne vem, če smo lahko še slabši gospoda
Če gledaš samo ceno surovin, potem to res ni toliko, ampak še vedno ni tako malo, da bi kar metal stran.
Mi je pa precej zanimivo, da HŽ brez težav prodaja Mehe, pa precej dvomim, da samo za ceno starega železa.
Kar se pa tiče tirnega materiala pa, na Bohinjki se najde še kaj precej slabše kvalitete.
@(po)potnik: sredi Ljubljane ...
Mi je pa precej zanimivo, da HŽ brez težav prodaja Mehe, pa precej dvomim, da samo za ceno starega železa.
Kar se pa tiče tirnega materiala pa, na Bohinjki se najde še kaj precej slabše kvalitete.
@(po)potnik: sredi Ljubljane ...
Re: Za razjokat ( sej ne vem, če smo lahko še slabši gospoda
A nimajo v CD Moste pripravljenega enega našega Meha za na Češko? Če je res, so vsaj enega rešili!LJ363 napisal/-a: HŽ brez težav prodaja Mehe
Re: Za razjokat ( sej ne vem, če smo lahko še slabši gospoda
@ŽAT32: Si mislil tole, malo višje, par postov nazaj:ŽAT32 napisal/-a:A nimajo v CD Moste pripravljenega enega našega Meha za na Češko? Če je res, so vsaj enega rešili!LJ363 napisal/-a: HŽ brez težav prodaja Mehe
DJ-HM 50 napisal/-a: ... En meh je trenutno v delavnici in ga pripravljajo za odhod. Menda je prodan. Pred kratkim jih je bilo ogromno na ogledu. ...
LP _Borsig_
Pa fajn se še mejte!
Pa fajn se še mejte!
Re: Za razjokat ( sej ne vem, če smo lahko še slabši gospoda
Sedaj, ko je g. Drotar ljubeznivo posredoval vse linke do obstoječih predpisov SŽ, bi bilo prav, da bi se link za "Pravilnik o vlečni in tehnično vagonski dejavnosti" nemudom posredoval vsaj v enem izvodu tudi v CD. V zvezi z zgornjimi slikami se jim posebej priporoča v branje prvi odstavek 9. člena:
9. člen
(Garažiranje in deponiranje vozil)
(1) Vozila, ki niso v uporabi, se garažirajo ali deponirajo tako, da se ne slabša njihovo tehnično stanje in se na njih ne povzroča dodatna škoda.
(2) Garažirana vozila so brezhibna vozila, ki so v rezervi za nadomeščanje izločenih vozil ter za uporabo pri povečanih potrebah po vozilih.
(3) Deponirana vozila so pokvarjena vozila, ki čakajo na popravilo ali razdrtje ali pa zaradi pomanjkanja dela niso dalj časa v uporabi.
(4) Pred ponovno uporabo garažiranih ali deponiranih vozil je treba na njih opraviti ustrezni kontrolni pregled v skladu z določili pravilnika o vzdrževanju železniških vozil.
(5) Ob garažiranju in deponiranju vozila se sestavi zapisnik s potrebnimi podatki, ki omogočajo sledljivost tehničnega stanja vozila in nadaljnjih potrebnih postopkov z njim.
Zelo zanimivo bi bilo tudi videti zapisnike, ki jih navaja peti odstavek 9. člena. Zanima me, katero inšpekcijo bi lahko davkoplačevalci poslali v CD, da bi malo pregledala zadevno dokumentacijo
9. člen
(Garažiranje in deponiranje vozil)
(1) Vozila, ki niso v uporabi, se garažirajo ali deponirajo tako, da se ne slabša njihovo tehnično stanje in se na njih ne povzroča dodatna škoda.
(2) Garažirana vozila so brezhibna vozila, ki so v rezervi za nadomeščanje izločenih vozil ter za uporabo pri povečanih potrebah po vozilih.
(3) Deponirana vozila so pokvarjena vozila, ki čakajo na popravilo ali razdrtje ali pa zaradi pomanjkanja dela niso dalj časa v uporabi.
(4) Pred ponovno uporabo garažiranih ali deponiranih vozil je treba na njih opraviti ustrezni kontrolni pregled v skladu z določili pravilnika o vzdrževanju železniških vozil.
(5) Ob garažiranju in deponiranju vozila se sestavi zapisnik s potrebnimi podatki, ki omogočajo sledljivost tehničnega stanja vozila in nadaljnjih potrebnih postopkov z njim.
Zelo zanimivo bi bilo tudi videti zapisnike, ki jih navaja peti odstavek 9. člena. Zanima me, katero inšpekcijo bi lahko davkoplačevalci poslali v CD, da bi malo pregledala zadevno dokumentacijo