Jaz sem postavil konkretno vprašanje, ne pa splošnega. Tudi sam pričakujem, da kakšnih hudih povesov pač ni oziroma da so po velikosti primerljivi gibanju voznega voda med vožnjo lokomotive / EMG. Mojstri za vozno mrežo pa imajo na vso stvar malce bližnji pogled, pa tudi vajeno oko najbrž razkrije več. Zato sem vprašal...Re 4/4 napisal/-a:Vsak vod je dimenzioniran (povesna verižica se mu reče) na led in ostale zadeve seveda do neke meje, če je preveč se pač posede ali pa odtrga steber zaradi preobremenitve...mkx napisal/-a:
Ali se morda opazi kakšno povešanje voznega voda zaradi velike teže ledu, ki se nabere na vozni vod in nosilno vrv?
Sicer pa vozni vod nima oblike verižnice, saj je obešen na nosilno vrv, vozni vod je povprečno kar zelo lepo naravnost. Nosilna vrv nosi praktično vso težo obeh žic (poleg lastne tudi voznega voda) in zaradi same oblike poteka (verižnica) kljub dodatni teži najbrž prav dosti deformacije poteka voznega voda ni pričakovati. Seveda do neke meje. Ob precej enakomerni dodatni obremenitvi kot nastane ob želedenju pa tudi ne bo odtrgalo stebra vozne mreže, saj je pribitek obremenitve podobno velik na obeh straneh stebra. Edino pri ostrih zavojih bi v ekstremnem primeru lahko prišlo do tega. Drugo je, če se žica / vozni vod na eni strani stebra odtrga, takrat je steber prečno obremenjen samo z druge strani in do porušenja seveda lahko kaj hitro pride.