Vozni park SŽ - diplomsko delo 2011
Re: Vozni park SŽ - diplomsko delo 2011
V knigovodskem registru so še tudi tri parne lokomotive: 03-002, 06-018 in 17-006.
Močno upam, da bere ta forum tudi mentor te diplomske. Če ne že on, pa vsaj kdo od njegovih kolegov, ter da ga bo opozoril na številne pomankljivosti.
Močno upam, da bere ta forum tudi mentor te diplomske. Če ne že on, pa vsaj kdo od njegovih kolegov, ter da ga bo opozoril na številne pomankljivosti.
Tine
Re: Vozni park SŽ - diplomsko delo 2011
V nasprotju s Tin€tom pa upam, da mentor J. Krek (koordinator notranjega nadzora na SŽ) tega foruma ne bere, saj si bo še kaj naredil po vseh kritikah.
Namreč, kvaliteta diplomske naloge je v veliki meri odraz kvalitete mentorja. Govoriti o DM vlakih z električnim prenosom na omrežju SŽ (stran 30) je pogumna trditev. Katera serija? je vprašanje za 1M€ na katerega pa mislim da mentor nima odgovora.
Poleg takih "lapsusov", pa še vse kar je že bilo povedano na forumu, bi človek v diplomskem delu pričakoval malce analitičnosti, primerjave voznih sredstev, recimo po porabi/ceni energije. Nekaj se sicer poskuša na sliki 10. Toda primerjave so sila nespretne. Podana je samo poraba energije, brez podatkov o teži...... Relevantno bi bilo primerjati porabo preračunano na brtkm ali potkm. Kajti je velika razlika ali se primerja poraba energije za 311 z (navedbe v nalogi) 260 sedeži v tročlenski garnituri in 312 z vsega 190 sedeži v tričlenski garnituri. Iz tabele sicer ni razvidno za katerere garniture je primerjava.
Prav tako je primerjava porabe elektrike 363 in 342 malo nekorektna, Za kakšen vlak, kakšno bruto težo, etc.... Kaj pa dizelske lokomotive? Primerjava z električnimi? V vsaki kurilnici so nekoč obstajali podatki o porabi premoga za določene serije parnih lokomotiv, seveda v t/btkm. Kaj pa primerjava porabe D(EM) proti klasičnem vlaku?
Tako pa izgleda naloga kot kratka inventura voznih sredstev v lasti SŽ, pa še to ne povsem "up to date". Od koordinatorja notranjega nadzora na SŽ bi pa res človek pričakoval boljše poznavanje področja.
LPL
Namreč, kvaliteta diplomske naloge je v veliki meri odraz kvalitete mentorja. Govoriti o DM vlakih z električnim prenosom na omrežju SŽ (stran 30) je pogumna trditev. Katera serija? je vprašanje za 1M€ na katerega pa mislim da mentor nima odgovora.
Poleg takih "lapsusov", pa še vse kar je že bilo povedano na forumu, bi človek v diplomskem delu pričakoval malce analitičnosti, primerjave voznih sredstev, recimo po porabi/ceni energije. Nekaj se sicer poskuša na sliki 10. Toda primerjave so sila nespretne. Podana je samo poraba energije, brez podatkov o teži...... Relevantno bi bilo primerjati porabo preračunano na brtkm ali potkm. Kajti je velika razlika ali se primerja poraba energije za 311 z (navedbe v nalogi) 260 sedeži v tročlenski garnituri in 312 z vsega 190 sedeži v tričlenski garnituri. Iz tabele sicer ni razvidno za katerere garniture je primerjava.
Prav tako je primerjava porabe elektrike 363 in 342 malo nekorektna, Za kakšen vlak, kakšno bruto težo, etc.... Kaj pa dizelske lokomotive? Primerjava z električnimi? V vsaki kurilnici so nekoč obstajali podatki o porabi premoga za določene serije parnih lokomotiv, seveda v t/btkm. Kaj pa primerjava porabe D(EM) proti klasičnem vlaku?
Tako pa izgleda naloga kot kratka inventura voznih sredstev v lasti SŽ, pa še to ne povsem "up to date". Od koordinatorja notranjega nadzora na SŽ bi pa res človek pričakoval boljše poznavanje področja.
LPL
Re: Vozni park SŽ - diplomsko delo 2011
Ljubitelj. vprašanja katere si zastavil so zelo na mestu.
Na ozemlju Slovenije ni bilo v redni uporabi nikoli nobenega DMG-ja serije 6xx. Na hrvaškem pa sta bili v uporabi dve seriji 610 in 611 (dizel - elektro).
Zapis okoli Gomulka itak ne drži vode. Tročlenska garnitura je imela 180 sedežev, medtem ko jih še ima štiričlenska 252. Kot sem že napisal, je štetje členov Gomulke šibka točka obeh.
O analitičnem pristopu pa nima smisla izgubljati besed. Včasih (v obdobju svinčnika) se je vodila zelo stroga evidenca za porabo energenta prav za vsako lokomotivo posebaj, tu mislim predvsem na parne lokomotive, saj se je analiziralo porabo za posamezno posadko na dotični lokomotivi (ponavadi so eno lokomotivo "dolžile" štiri posadke). Od tu je bila tudi določena dodatna stimulacija pri plači.
Na ozemlju Slovenije ni bilo v redni uporabi nikoli nobenega DMG-ja serije 6xx. Na hrvaškem pa sta bili v uporabi dve seriji 610 in 611 (dizel - elektro).
Zapis okoli Gomulka itak ne drži vode. Tročlenska garnitura je imela 180 sedežev, medtem ko jih še ima štiričlenska 252. Kot sem že napisal, je štetje členov Gomulke šibka točka obeh.
O analitičnem pristopu pa nima smisla izgubljati besed. Včasih (v obdobju svinčnika) se je vodila zelo stroga evidenca za porabo energenta prav za vsako lokomotivo posebaj, tu mislim predvsem na parne lokomotive, saj se je analiziralo porabo za posamezno posadko na dotični lokomotivi (ponavadi so eno lokomotivo "dolžile" štiri posadke). Od tu je bila tudi določena dodatna stimulacija pri plači.
Tine
Re: Vozni park SŽ - diplomsko delo 2011
Glede porabe električne energije je pri seriji 311 odvisno tudi od voznika. Ali bo speljeval v režimu 2 ali v 1. Prav tako ali bo garnituro toriral ali bo vozil zmerno in izrabljal padce pri vleki. Pri lokomotivah 363 in pri lokomotivah 342 je poraba obvisna od hitrosti z katero pride na vzpon. Če bo vlak ustavljen pred vzponom in bo moral vlak pospeševati in speljevati na takšnih mestih bo porabil 60% več električne energije, kot tisti vlak z isto težo, če bo to mesto prepeljal z progovno histrostjo in bo imel na isti točki vzpona že progovno hitrost,kot pa tisti, ki mora speljevati.Ljubitelj napisal/-a:V nasprotju s Tin€tom pa upam, da mentor J. Krek (koordinator notranjega nadzora na SŽ) tega foruma ne bere, saj si bo še kaj naredil po vseh kritikah.
Namreč, kvaliteta diplomske naloge je v veliki meri odraz kvalitete mentorja. Govoriti o DM vlakih z električnim prenosom na omrežju SŽ (stran 30) je pogumna trditev. Katera serija? je vprašanje za 1M€ na katerega pa mislim da mentor nima odgovora.
Poleg takih "lapsusov", pa še vse kar je že bilo povedano na forumu, bi človek v diplomskem delu pričakoval malce analitičnosti, primerjave voznih sredstev, recimo po porabi/ceni energije. Nekaj se sicer poskuša na sliki 10. Toda primerjave so sila nespretne. Podana je samo poraba energije, brez podatkov o teži...... Relevantno bi bilo primerjati porabo preračunano na brtkm ali potkm. Kajti je velika razlika ali se primerja poraba energije za 311 z (navedbe v nalogi) 260 sedeži v tročlenski garnituri in 312 z vsega 190 sedeži v tričlenski garnituri. Iz tabele sicer ni razvidno za katerere garniture je primerjava.
Prav tako je primerjava porabe elektrike 363 in 342 malo nekorektna, Za kakšen vlak, kakšno bruto težo, etc.... Kaj pa dizelske lokomotive? Primerjava z električnimi? V vsaki kurilnici so nekoč obstajali podatki o porabi premoga za določene serije parnih lokomotiv, seveda v t/btkm. Kaj pa primerjava porabe D(EM) proti klasičnem vlaku?
Tako pa izgleda naloga kot kratka inventura voznih sredstev v lasti SŽ, pa še to ne povsem "up to date". Od koordinatorja notranjega nadzora na SŽ bi pa res človek pričakoval boljše poznavanje področja.
LPL
Tukaj je krivda mentorja, kateri očitno dela po sistemu, da se lahko z tomosovim motorjem pelje vlak 2000 ton iz KOpra.
Re: Vozni park SŽ - diplomsko delo 2011
Dinamika vleke+organizacija prometa=ekonomičnost
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: Vozni park SŽ - diplomsko delo 2011
Dolfe, se popolnoma strinjam s Tabo. Tisti moj Načeloma bi morali razbrati v toliko, da po mojem vedenju so le trije mehi še komplet, ki bi lahko šli na revizijo, ostali pa so izropani uničeni in bi bila revizija verjetno bistveno bistveno dražja. Govorim pa o mehu 027, 031 in onim, ki stoji na drugi strani delavnic (024?) in čaka na ono Češko firmo, ki je vmes propadla.Dolfe napisal/-a:Mehov že skoraj dve leti ni več niti v seznamu vlečnih sredstev. So le še v knjigovodskem seznamu.
Nobeden od Mehov 362 niti teoretično ni več vozen. Katerega koli bi želeli spraviti v pogon, bi morali na njem opraviti revizijo. Vključno s 362-027, ki je v muzeju, kot tudi 362-034, ki čepi v Zidanem Mostu.
Goran
Re: Vozni park SŽ - diplomsko delo 2011
No, Nurmi, tega pa ti v svojem delovnem življnju ne boš doživel pa če boš delal do svojega poznega 90. leta.Nurmi napisal/-a:Dinamika vleke+organizacija prometa=ekonomičnost
To so trije elementi, kateri bodo v simbiozi še lep čas super ZF - znastvena fantastika.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: Vozni park SŽ - diplomsko delo 2011
Verjamem Dolfa!
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: Vozni park SŽ - diplomsko delo 2011
En meh v lastništvi tisti Češki firmi bo morda prodan Šinvozu Zrenjanin, samo ne vem ali tisti ki je v Sloveniji (če je sploh v njenem lastništvu) ali tisti ki je na Češkem.Gorchi napisal/-a:Dolfe, se popolnoma strinjam s Tabo. Tisti moj Načeloma bi morali razbrati v toliko, da po mojem vedenju so le trije mehi še komplet, ki bi lahko šli na revizijo, ostali pa so izropani uničeni in bi bila revizija verjetno bistveno bistveno dražja. Govorim pa o mehu 027, 031 in onim, ki stoji na drugi strani delavnic (024?) in čaka na ono Češko firmo, ki je vmes propadla.
Zadnjič spremenil bugear, dne 20.06.2011, 23:37, skupaj popravljeno 1 krat.
"Milovat tě budu stale,
děkuju za krásný rok"!
děkuju za krásný rok"!
Re: Vozni park SŽ - diplomsko delo 2011
Myslím, že tento Šinvoz išel u kokotine!
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Vozni park SŽ - diplomsko delo 2011
...tento Šinvoz išel u kokotine!
Dobil je celo priznanje „Kapetan Miša Anastasijević“ za unapređjenje poslovanja i izvoza v okviru projekta „Put ka vrhu“...
"Rukovodstvo „Šinvoz“-a se zahvaljuje na ukazanom poverenju i nada se da će poslovni rezultati u narednom periodu opravdati dodeljeno priznanje.".
Njihova spletna stran še deluje: http://www.sinvoz.rs/
Tako njihova spletna stran, zasledimo pa v tisku stečaj...
pa tudi to: Zrenjanin -- Zrenjaninska Fabrika za remont šinskih vozila "Šinvoz" prvi put je uvrštena u Program oživljavanja srpske vagonogradnje koji finansira Vlada Srbije.(februar 2011).
Dobil je celo priznanje „Kapetan Miša Anastasijević“ za unapređjenje poslovanja i izvoza v okviru projekta „Put ka vrhu“...
"Rukovodstvo „Šinvoz“-a se zahvaljuje na ukazanom poverenju i nada se da će poslovni rezultati u narednom periodu opravdati dodeljeno priznanje.".
Njihova spletna stran še deluje: http://www.sinvoz.rs/
Tako njihova spletna stran, zasledimo pa v tisku stečaj...
pa tudi to: Zrenjanin -- Zrenjaninska Fabrika za remont šinskih vozila "Šinvoz" prvi put je uvrštena u Program oživljavanja srpske vagonogradnje koji finansira Vlada Srbije.(februar 2011).
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Vozni park SŽ - diplomsko delo 2011
Še ena stvar, meh 031 je na Češkem, Gorchi je morda mislil 021. In vprašanje, meh 029 odšel na Češko, ali je še kje v Sloveniji?Gorchi napisal/-a:Dolfe, se popolnoma strinjam s Tabo. Tisti moj Načeloma bi morali razbrati v toliko, da po mojem vedenju so le trije mehi še komplet, ki bi lahko šli na revizijo, ostali pa so izropani uničeni in bi bila revizija verjetno bistveno bistveno dražja. Govorim pa o mehu 027, 031 in onim, ki stoji na drugi strani delavnic (024?) in čaka na ono Češko firmo, ki je vmes propadla.
Rajši slovensko prosim. (Del do Šinvoza je v redu, ampak ne vem kaj pomeni iti u kokotine.) Če je moja slovenščina tako slaba, bom pisal angleško.Nurmi napisal/-a:Myslím, že tento Šinvoz išel u kokotine!
"Milovat tě budu stale,
děkuju za krásný rok"!
děkuju za krásný rok"!
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Vozni park SŽ - diplomsko delo 2011
Jaz pa sem ravno hotel Nurmija pohvaliti za poliglotstvo
Pa je šlo poliglotstvo "u kokotine"...
Pa je šlo poliglotstvo "u kokotine"...
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Vozni park SŽ - diplomsko delo 2011
A jaa! Saj človk je Čeh,to je Slovaška fora.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: Vozni park SŽ - diplomsko delo 2011
bugear, če se ni kaj spremenilo v zadnjem tednu ali dveh, je 362-029 še vedno pred delavnicami v Mostah. Zadnjo sliko je naredil @cokla, 9. junija 2011:
Kaj pa je sicer z onim mehom 031 (ali karkoli že je) na Češkem? Sled se je zgubila po razstavljanju v delavnicah, mislim da v Přerovu?
Kaj pa je sicer z onim mehom 031 (ali karkoli že je) na Češkem? Sled se je zgubila po razstavljanju v delavnicah, mislim da v Přerovu?
Goran