Saj to je problem, mi je ne uspe ujeti...Dolfe napisal/-a:Tomy, ko jo vidiš kje stati, preberi, kaj piše v rasterju. Boš tako naj hitreje izvedel in še točno bo.
363
Re: 363
Re: 363
Če bi prej vprašal...v četrtek sem jo premikal v Pragerskem....Tomaž97 napisal/-a:Saj to je problem, mi je ne uspe ujeti...Dolfe napisal/-a:Tomy, ko jo vidiš kje stati, preberi, kaj piše v rasterju. Boš tako naj hitreje izvedel in še točno bo.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: 363
Februar 2006.Tomaž97 napisal/-a:Mogoče kdo ve datum zadnje opravljene revizije za 363-026?
MMG: Sestavljam spisek, pa samo ta še manjka...
LEP DAN
Igor
Igor
Re: 363
Da dodam še spisek, ki ni nič posebnega;
363-001: rdeča, vozna, ZR 28.10.2010
363-002: rdeča, vozna, ZR 22.12.2011
363-003: rdeča, vozna, ZR 19.06.2008
363-004: rdeča, vozna, ZR 25.02.2011
363-005: rumena, vozna, ZR 29.09.2011
363-006: rdeča, vozna, ZR 18.12.2008
363-007: rdeča, vozna, ZR 23.04.2009
363-008: rdeča, vozna, ZR 25.11.2005
363-009: rdeča, vozna, ZR 08.09.2010
363-010: rdeča, vozna, ZR 13.08.2008
363-011: rdeča, vozna, ZR 29.02.2008
363-012: rdeča, vozna, ZR 30.03.2006
363-013: rdeča, vozna, ZR 12.04.2005
363-014: rdeča, vozna, ZR 19.07.2005
363-015: rdeča, vozna, ZR 25.04.2008
363-016: rdeča, vozna, ZR 16.06.2011
363-017: rdeča, vozna, ZR 14.12.2007
363-018: rdeča, vozna, ZR 23.07.2004
363-019: rdeča, vozna, ZR 05.08.2011
363-020: rdeča, vozna, ZR 25.03.2011
363-021: rdeča, vozna, ZR 09.05.2011
363-022: rdeča, vozna, ZR 30.09.2005
363-023: rdeča, vozna, ZR 01.12.2008
363-024: rdeča, vozna, ZR 17.05.2006
363-025: rdeča, vozna, ZR 17.08.2008
363-026: rdeča, vozna, ZR ??.02.2006
363-027: rdeča, vozna, ZR 31.01.2006
363-028: rdeča, vozna, ZR 23.12.2005
363-029: rdeča, vozna, ZR 11.07.2006
363-030: rdeča, vozna, ZR 30.04.2007
363-031: rdeča, vozna, ZR 08.11.2006 ?
363-032: rdeča, vozna, ZR 19.06.2007
363-033: rdeča, vozna, ZR 31.10.2007
363-034: rdeča, vozna, ZR 27.09.2007
363-035: rdeča, vozna, ZR 31.07.2007
363-036: rdeča, vozna, ZR 28.09.2006
363-037: rdeča, vozna, ZR 21.03.2007
363-038: rdeča, vozna, ZR 21.12.2007
Če so napake, povejte, da jih odpravim.
363-001: rdeča, vozna, ZR 28.10.2010
363-002: rdeča, vozna, ZR 22.12.2011
363-003: rdeča, vozna, ZR 19.06.2008
363-004: rdeča, vozna, ZR 25.02.2011
363-005: rumena, vozna, ZR 29.09.2011
363-006: rdeča, vozna, ZR 18.12.2008
363-007: rdeča, vozna, ZR 23.04.2009
363-008: rdeča, vozna, ZR 25.11.2005
363-009: rdeča, vozna, ZR 08.09.2010
363-010: rdeča, vozna, ZR 13.08.2008
363-011: rdeča, vozna, ZR 29.02.2008
363-012: rdeča, vozna, ZR 30.03.2006
363-013: rdeča, vozna, ZR 12.04.2005
363-014: rdeča, vozna, ZR 19.07.2005
363-015: rdeča, vozna, ZR 25.04.2008
363-016: rdeča, vozna, ZR 16.06.2011
363-017: rdeča, vozna, ZR 14.12.2007
363-018: rdeča, vozna, ZR 23.07.2004
363-019: rdeča, vozna, ZR 05.08.2011
363-020: rdeča, vozna, ZR 25.03.2011
363-021: rdeča, vozna, ZR 09.05.2011
363-022: rdeča, vozna, ZR 30.09.2005
363-023: rdeča, vozna, ZR 01.12.2008
363-024: rdeča, vozna, ZR 17.05.2006
363-025: rdeča, vozna, ZR 17.08.2008
363-026: rdeča, vozna, ZR ??.02.2006
363-027: rdeča, vozna, ZR 31.01.2006
363-028: rdeča, vozna, ZR 23.12.2005
363-029: rdeča, vozna, ZR 11.07.2006
363-030: rdeča, vozna, ZR 30.04.2007
363-031: rdeča, vozna, ZR 08.11.2006 ?
363-032: rdeča, vozna, ZR 19.06.2007
363-033: rdeča, vozna, ZR 31.10.2007
363-034: rdeča, vozna, ZR 27.09.2007
363-035: rdeča, vozna, ZR 31.07.2007
363-036: rdeča, vozna, ZR 28.09.2006
363-037: rdeča, vozna, ZR 21.03.2007
363-038: rdeča, vozna, ZR 21.12.2007
Če so napake, povejte, da jih odpravim.
Re: 363
Mnja, barva sicer je pomembna, ampak vseeno je najlepši vpogled v seznam na tisti konec, kjer piše, da so trenutno vse vozne!
Re: 363
Če ima kdo zračno shemo od 363 bi se priporoču, če mi jo lahko skenira in pošlje na ZS.
Hvala
Hvala
Re: 363
Eeej, samo na svojo rit misliš. Kaj so pa ostali?kretnica napisal/-a:Če ima kdo zračno shemo od 363 bi se priporoču, če mi jo lahko skenira in pošlje na ZS.
Hvala
1. 2. 3. 4.
Sprintaj si liste, sestavi po vrstnem redu ter jih zlepi.
MMG, Shema je malce Velikonočno pofarbana, v namen osebne rabe. Pač je bilo enkrat malo preveč cajta in ga je bilo treba nekako ponucati.
Ni nujno, da je vse pravilno, saj ni bilo nikogar, ki bi zadevo preveril.
Pomagaj si z legendo.
lp,
Dolfe
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: 363
Do sedaj sem mislil, da samo punce vse s hiliterji poštrihajoDolfe napisal/-a:MMG, Shema je malce Velikonočno pofarbana, v namen osebne rabe.
Super, hvala Dolfe!
LP, Metod
Re: 363
Sem mislu na teroriste. Nikoli ne veš.Eeej, samo na svojo rit misliš. Kaj so pa ostali?
Velka ti hvala Dolfe za tole.
Zdej pa
Re: 363
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: 363
Saj vem, da ste vsi opazili, - tisti, katere pač ta shema zanima. Zdi se mi pa le, da je sosedovi Micki ta podrobnost ušla iz pozornosti.
Med tem, ko je tehnika pri lokomotivi Moped-342 povsem kmečko enostavna in funkcionalna, je pri Brižiti 363 cel kup zanimivih pogrutavščin. In ena iz niza je tudi ta:
Brižita ima dva zaporedno zvezana glavna rezervoarja za kompromitiran - (gorči požri se ) komprimiran zrak. Ampak, ta dva rezervoarja sta medsebojno ločena z enosmernim ventilom. Kar pomeni: Pri normalnem delovanju kompresorja se oba rezervoarja polnita hkrati in z enakim tlakom, do 9 barov. V primeru odpovedi kompresorja, (za to je lahko pač več razlogov), prvi rezervoar iz desne zagotavlja zrak celotnemu lokomotivskemu pneumatskemu sistemu; servo-motorjema, odpiranje-zapiranje kontaktorjev, odjemniku toka, .... tja do hupe in brisalcev čelnih šip. In te zaloge zraka ni ravno veliko, oziroma, se hitro izgubi.
Zaloga levega rezervoarja, zaradi enosmernega ventila, pri tem ostane nedotaknjena in zagotavlja zrak še kako potrebnemu zavornemu sistemu.
Torej, ko se delovanje lokomotive zaradi izgube zraka ustavi, je zaviranje vlaka, kot same lokomotive, še vedno pod nadzorom. Dovolj, da se v kritični situaciji privlečeš v postajo, kjer se ustaviš, če le ta ni predaleč.
lp,
Dolfe
Med tem, ko je tehnika pri lokomotivi Moped-342 povsem kmečko enostavna in funkcionalna, je pri Brižiti 363 cel kup zanimivih pogrutavščin. In ena iz niza je tudi ta:
Brižita ima dva zaporedno zvezana glavna rezervoarja za kompromitiran - (gorči požri se ) komprimiran zrak. Ampak, ta dva rezervoarja sta medsebojno ločena z enosmernim ventilom. Kar pomeni: Pri normalnem delovanju kompresorja se oba rezervoarja polnita hkrati in z enakim tlakom, do 9 barov. V primeru odpovedi kompresorja, (za to je lahko pač več razlogov), prvi rezervoar iz desne zagotavlja zrak celotnemu lokomotivskemu pneumatskemu sistemu; servo-motorjema, odpiranje-zapiranje kontaktorjev, odjemniku toka, .... tja do hupe in brisalcev čelnih šip. In te zaloge zraka ni ravno veliko, oziroma, se hitro izgubi.
Zaloga levega rezervoarja, zaradi enosmernega ventila, pri tem ostane nedotaknjena in zagotavlja zrak še kako potrebnemu zavornemu sistemu.
Torej, ko se delovanje lokomotive zaradi izgube zraka ustavi, je zaviranje vlaka, kot same lokomotive, še vedno pod nadzorom. Dovolj, da se v kritični situaciji privlečeš v postajo, kjer se ustaviš, če le ta ni predaleč.
lp,
Dolfe
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: 363
Dole, ne bom se požrl
Sem pa gledal to shemo že včeraj pa ko danes berem Tvojo razlago se vprašam, zakaj imajo slovenske brižite dva rezervoarja za zrak, med tem ko francoske CC65xx imajo le enega? Kaprica tedanjega JŽ, spet ena vmesna verzija lokomotive pred njihovo naslednico (kot mi deluje pri FS E636/646 - mehu - E656 recimo)?
Enako tudi oni zaboj na drugi strani (akumulatorji?) je pri francoskih relativno majhen, pri naši pa je kar konkreten... Ali vse to izvira iz zasnove za Maroko?
Sem pa gledal to shemo že včeraj pa ko danes berem Tvojo razlago se vprašam, zakaj imajo slovenske brižite dva rezervoarja za zrak, med tem ko francoske CC65xx imajo le enega? Kaprica tedanjega JŽ, spet ena vmesna verzija lokomotive pred njihovo naslednico (kot mi deluje pri FS E636/646 - mehu - E656 recimo)?
Enako tudi oni zaboj na drugi strani (akumulatorji?) je pri francoskih relativno majhen, pri naši pa je kar konkreten... Ali vse to izvira iz zasnove za Maroko?
Goran
Re: 363
Tam vsekaor niso akumulatorji, ki se nahajajo v notranjosti lokomotive na nasprotni strani kompresorja. V tistem zaboju so upori za šentiranje rotorja.Gorchi napisal/-a: Enako tudi oni zaboj na drugi strani (akumulatorji?) je pri francoskih relativno majhen,
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )