363

Debata okoli voznega parka
Odgovori
jž 363
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 221
Pridružen: 17.01.2014, 21:13

Re: 363

Odgovor Napisal/-a jž 363 »

bubaiva363 napisal/-a:Bila ideja ali je brzo preokrenuta na 3KV jer je politika ta koja je sve na ovim prostorima i napravila takvo kakvo jeste.
Bubaiva363, si hotel povedati da je po projektu nabave novih lokomotiv ŽTP LJ iz l. 1975 prvotni načrt predvideval nabavo dvosistemskih brižitk, tj. jesi li želeo da kažeš da je prema projektu nabavke novih lokomotiva za ŽTP LJ iz 1975. god, provobitni plan bio kupovina dvosistemskih brižitki?
Uporabniški avatar
bubaiva363
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 272
Pridružen: 01.11.2005, 5:58
Kraj: pored pruge...

Re: 363

Odgovor Napisal/-a bubaiva363 »

Da,po uzoru na CC21000 SNCF
verujem da je u tadašnjem Alsthom-u postojao nacrt i projekat za takvu macchinu ali iz meni nepoznatih razloga nikada nije realizovan
suha
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 443
Pridružen: 01.02.2011, 10:16

Re: 363

Odgovor Napisal/-a suha »

Ali se v prihodnosti obeta kakšna zamenjva Brižit z novejšimi večsistemskimi lokomotivami (seveda ko bo to dovoljevala osna obremenitev)?

Mehi so šli v penzijo pri 42 letih (2009, če sem prav izbrskal), kot sem razbral iz podatkov pa bo najmlajša Brižita letos dopolnila 38. pomlad...
jž 363
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 221
Pridružen: 17.01.2014, 21:13

Re: 363

Odgovor Napisal/-a jž 363 »

Najstarejši Mehi so šli v penzijo po 49 let (prvi so prispeli l. 1960) - na HŽ-ju so zadnji imeli še več kot 50 let službe! Če primerjamo s tem, bi lahko minilo še veliko let ko bo zadnja Brižitka šla v razrez. :P
Pa tudi 38 lokomotiv ni ravno zanič - se jih ne more znebiti kar naenkrat.
kvak
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 385
Pridružen: 18.07.2009, 16:34

Re: 363

Odgovor Napisal/-a kvak »

se bodo sigurno prej mopedov znebili kot pa Brižitk
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: 363

Odgovor Napisal/-a cokla »

kvak napisal/-a:se bodo sigurno prej mopedov znebili kot pa Brižitk

Kar bo velika napaka.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1947
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: 363

Odgovor Napisal/-a preglednik »

Tudi Švica ima še zmeraj v prometu po 50 let stare lokomotive, seveda primerno vzdrževane in posodobljene.
preglednik
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4293
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: 363

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

preglednik napisal/-a:Tudi Švica ima še zmeraj v prometu po 50 let stare lokomotive, seveda primerno vzdrževane in posodobljene.
Okoli 10 jih je še. Vsi "prototipi" so že odstavljeni. 4 so muzejsko zaščitene, ostale pa so nekje na stranskih tirih kot donatorke muzejskih. Tiste prenovljenje so malenkost mlajše.
Drugače pa, šele, ko bo na vseh elektrificiranih progah osni pritisk normalen, potem jih bodo komaj začeli odstavljat, tako 342, kot 363. Po optimistčnem scenariju po letu 2022.
jž 363
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 221
Pridružen: 17.01.2014, 21:13

Re: 363

Odgovor Napisal/-a jž 363 »

preglednik napisal/-a:Tudi Švica ima še zmeraj v prometu po 50 let stare lokomotive
V Franciji so npr. zadnje SNCF Brižitke (CC6500) izločili po 38 let službe - vzrok je menda bil manj zaradi dražjega vzdrževanja, kot v tem da so tedaj nabavili več novih lokomotiv.
Sicer pa na SŽ-ju bo itak potreba po novih električnih lokomotiv, zaradi proge Pragersko - Hodoš. Tako da bodo Brižitke še vozile.
cokla napisal/-a:
kvak napisal/-a:se bodo sigurno prej mopedov znebili kot pa Brižitk
cokla napisal/-a:kvak napisal/-a:
se bodo sigurno prej mopedov znebili kot pa Brižitk



Kar bo velika napaka.
Ni treba pozabiti da bodo kmalu tudi Mopedi dopolnili 50 let.
Gorchi
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 6518
Pridružen: 23.10.2006, 12:25
Kraj: Cerklje na Gorenjskem

Re: 363

Odgovor Napisal/-a Gorchi »

jž 363 napisal/-a:Ni treba pozabiti da bodo kmalu tudi Mopedi dopolnili 50 let.
In? Ali je kaj problemov z njimi? Po tistem kar slišim so to sila trpežni stroji, v primerjavi s Siemensi precej bolj ekonomični za servise in še kaj njim v pride se najde. Najmanj kar bi lahko vozili še na 3 kV omrežju so potniški vlaki četudi znajo čisto dobro potegniti vsaj prazne tovorne vlake.
Goran
LJ363
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1529
Pridružen: 30.07.2007, 17:27

Re: 363

Odgovor Napisal/-a LJ363 »

V ene 3 letih bi se dalo zamenjat vse električne lokomotive z Živami vred, če bo seveda kdo to plačal.
holding
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1799
Pridružen: 30.12.2006, 13:03

Re: 363

Odgovor Napisal/-a holding »

...tud' jaz bi imel rdeč ferari pa še Natalijo Verboten notr'... :roll: ...
suha
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 443
Pridružen: 01.02.2011, 10:16

Re: 363

Odgovor Napisal/-a suha »

Re 4/4 napisal/-a: Drugače pa, šele, ko bo na vseh elektrificiranih progah osni pritisk normalen, potem jih bodo komaj začeli odstavljat, tako 342, kot 363. Po optimistčnem scenariju po letu 2022.
Tako nekako ja. Če se jih bo menjalo tam okoli leta 2027, ko bodo mašince stare pol stoletja bo kar vredu. Skratka še ene 12 let fantje :lol:
LJ363
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1529
Pridružen: 30.07.2007, 17:27

Re: 363

Odgovor Napisal/-a LJ363 »

holding napisal/-a:...tud' jaz bi imel rdeč ferari pa še Natalijo Verboten notr'... :roll: ...
Jaz bi sicer izbral kako drugo znamko, Natalija pa lahko tudi ostane. :twisted:
LJ363
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1529
Pridružen: 30.07.2007, 17:27

Re: 363

Odgovor Napisal/-a LJ363 »

suha napisal/-a:
Re 4/4 napisal/-a: Drugače pa, šele, ko bo na vseh elektrificiranih progah osni pritisk normalen, potem jih bodo komaj začeli odstavljat, tako 342, kot 363. Po optimistčnem scenariju po letu 2022.
Tako nekako ja. Če se jih bo menjalo tam okoli leta 2027, ko bodo mašince stare pol stoletja bo kar vredu. Skratka še ene 12 let fantje :lol:
Se zna zgodit, da bodo Žive prej potrebne menjave, kot pa Brižitke.
Odgovori