363

Debata okoli voznega parka
Odgovori
038
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 873
Pridružen: 10.03.2009, 20:49

Re: 363

Odgovor Napisal/-a 038 »

raziskovalec napisal/-a:In kdo je odgovoren, da luči svetijo?
Strojevodja, da prižge luči, ostalo pa je druga že znana zgodba...
brzina11
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 122
Pridružen: 11.12.2010, 10:04

Re: 363

Odgovor Napisal/-a brzina11 »

brzina11 napisal/-a:pozna kdo RAL kode (ali kakšne druge lestvice) od barv bordo rdeče/vijolične brižite-"rekarce"?

http://www.vlaki.com/Slovenia/000_rs/vg ... ictureID=0" onclick="window.open(this.href);return false; ???

LP
predvsem vijolčna/bordo rdeča je vprašanje.

hvala za odgovor!
Gorchi
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 6518
Pridružen: 23.10.2006, 12:25
Kraj: Cerklje na Gorenjskem

Re: 363

Odgovor Napisal/-a Gorchi »

A niso bile uporabljene enake barve kot na srebrnih Y vagonih (srebrno-modra-rdeča)?
Goran
Uporabniški avatar
RitterVonGhega
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1431
Pridružen: 13.09.2012, 14:35
Kraj: Maribor
Kontakt:

Re: 363

Odgovor Napisal/-a RitterVonGhega »

brzina11 napisal/-a:
brzina11 napisal/-a:pozna kdo RAL kode (ali kakšne druge lestvice) od barv bordo rdeče/vijolične brižite-"rekarce"?

http://www.vlaki.com/Slovenia/000_rs/vg ... ictureID=0" onclick="window.open(this.href);return false; ???

LP
predvsem vijolčna/bordo rdeča je vprašanje.

hvala za odgovor!
Gorchi napisal/-a:A niso bile uporabljene enake barve kot na srebrnih Y vagonih (srebrno-modra-rdeča)?
to je bivši za InterCity "Pohorc" ,danes ni več (1994-2002)
bilo je 363.002 , 003 , 010 , 011 , 030 , 032 , 033 , 034 , 035 in 038 (10x) , škoda ni več :(
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
brzina11
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 122
Pridružen: 11.12.2010, 10:04

Re: 363

Odgovor Napisal/-a brzina11 »

na tole sploh nisem pomislil, zgledata enaki barvi. :thumbupr
jž 363
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 221
Pridružen: 17.01.2014, 21:13

Re: 363

Odgovor Napisal/-a jž 363 »

Ne zamerite da dvigujem temo "iz umrlih", saj imam nekaj vprašanj za "zgodovinarje" med nami;

Kaj je sploh botrovalo nakupu brižitk? Kako je prišlo do tega da so izbrane prav one, ne pa npr. italijanske lokomotive, katerih tehnologija je bila že poznana. Kdo so bili drugi ponudniki (če jih je sploh bilo)? Ali je nakup v teh časih šel po načelu "tole želimo, tole bomo kupili"?

Znano je namreč da so se v času JŽ, brižitke spuščale na Reko - so morda kdaj prišle v Trst, vsaj izredno?

Pa še to - na enem sosednjih forumov je pred leti bila objavljena tehniška risba dvosistemske brižitke (25Kv in 3kv), prav iz časov JŽ-ja. Morda nekdo ve več o tem - je šlo za resničen projekt (mogoče predelave vseh lokomotiv), ali le za idejo?
Uporabniški avatar
bubaiva363
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 272
Pridružen: 01.11.2005, 5:58
Kraj: pored pruge...

Re: 363

Odgovor Napisal/-a bubaiva363 »

Bila ideja ali je brzo preokrenuta na 3KV jer je politika ta koja je sve na ovim prostorima i napravila takvo kakvo jeste.
Meni je interesantna ideja Žive koja sem na OBB/DB i FS ne ide nigde drugde,pa ne znam šta će joj 4 pantografa,ali opet takvi su projekti,takve su ponude,takav je život i takva politika.
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4763
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: 363

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Meni je interesantna ideja Žive koja sem na OBB/DB i FS ne ide nigde drugde,pa ne znam šta će joj 4 pantografa,ali opet takvi su projekti,takve su ponude,takav je život i takva politika.
Iz SI trenutno še ne more v H, ker ni povezave, so pa že vozile, na forumu je že bilo napisano, da SŽ testirajo 541 na HR. Odkar je HR v EU nima politika pri tem nikakršne zveze več (ali jo pa vsaj naj ne bi imela). V IT pa menda sploh ne vozijo. Problem so lokalne varnostne naprave. Pa tudi to se bo rešilo/se rešuje v okviru EU.
Drugače pa Žive vozijo po vseh možnih napajanjih v Evropi.
Citat iz Wiki:
All four European electric systems can be used by the ES 64 U4. Its electric components are mostly identical to those of ES 64 F4. The four-system series (with the 1500 V capability disabled within the software) are currently used in Austria by ÖBB and the private operator Rail Traction Service as Class 1216, in Slovenia by Slovenske železnice (SŽ) as Class 541 and in Poland by PKP Intercity (PKP IC) as Class EU44 "Husarz". In Italy RFI assigns the classification E 190.
LPL
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4117
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: 363

Odgovor Napisal/-a mkx »

Ljubitelj napisal/-a:
Meni je interesantna ideja Žive koja sem na OBB/DB i FS ne ide nigde drugde,pa ne znam šta će joj 4 pantografa,ali opet takvi su projekti,takve su ponude,takav je život i takva politika.
Iz SI trenutno še ne more v H, ker ni povezave, so pa že vozile, na forumu je že bilo napisano, da SŽ testirajo 541 na HR. Odkar je HR v EU nima politika pri tem nikakršne zveze več (ali jo pa vsaj naj ne bi imela). V IT pa menda sploh ne vozijo. Problem so lokalne varnostne naprave. Pa tudi to se bo rešilo/se rešuje v okviru EU.
Teoretično bi lahko šli iz SI v HU po ovinku preko AT. :idea: Kmalu pa tudi preko HR ali direktno.

Tudi lokalne varnostne naprave niso tehnični, temveč finančni problem. Dokaz so ÖBB 1216, ki kar redno vozijo po Pontebani. Poleg tega si mislim (pa naj me kdo dopolni), da so vsaj glavne proge v IT že opremljene z ETCS in GSM-R, torej niso več čisto lokalne posebnosti, in bi torej z ustrezno finančno rešitvijo problema (ki ga bo treba v roku nekaj let na ta način reševati tudi za vožnje po SI) v resnici lahko Žive vozile že po (skoraj) celi Evropi.
LP, Metod
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4298
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: 363

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

Ljubitelj napisal/-a:Odkar je HR v EU nima politika pri tem nikakršne zveze več (ali jo pa vsaj naj ne bi imela).
LPL
Glede na to, da mora vsaka lokomotiva, ki bo vozila po HR na ista testiranja kot predhodna, potem marsikaj smrdi...Torej vseh 31 naših taurusov more opraviti testiranje, kot, da imamo 31 različnih serij...
Gorchi
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 6518
Pridružen: 23.10.2006, 12:25
Kraj: Cerklje na Gorenjskem

Re: 363

Odgovor Napisal/-a Gorchi »

Jž 363, a lahko mogoče zbrskaš temo o dvosistemski Brižiti? Jaz vem le za projekt dvosistemske ASEE s tremi podstavnimi vozički, ki pa ni padel na plodna tla.
Goran
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1951
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: 363

Odgovor Napisal/-a preglednik »

Počakaj, da jih Bruselj prime za vrat!
preglednik
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4117
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: 363

Odgovor Napisal/-a mkx »

Mislim, da je bilo nekje napisano, da je bilo testiranje vsakega vozila posebej potrebno prej, ko so dovoljenja izdajali na Ministrstvu za promet. Po novem je za to pristojna neka Agencija, ki pa zahteva in izdaja tipska dovoljenja. Ker je 541-101 dobila "individualno" dovoljenje po starem,je treba narediti teste še z eno lokomotivo (menda je to sedaj 541-102), ta pa bo pridobila tipsko dovoljenje, ki bo veljalo za vse 541-1xx.

Vstop v EU se vendarle že pozna ...
LP, Metod
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4637
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Re: 363

Odgovor Napisal/-a igor72 »

mkx napisal/-a:..... Poleg tega si mislim (pa naj me kdo dopolni), da so vsaj glavne proge v IT že opremljene z ETCS in .....
Italijani nimajo ETCS spljoh nikjer!
Imajo SCMT...oni, samo oni in nihče drug kot samo oni 8)
LEP DAN
Igor
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4117
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: 363

Odgovor Napisal/-a mkx »

igor72 napisal/-a:
mkx napisal/-a:..... Poleg tega si mislim (pa naj me kdo dopolni), da so vsaj glavne proge v IT že opremljene z ETCS in .....
Italijani nimajo ETCS spljoh nikjer!
Imajo SCMT...oni, samo oni in nihče drug kot samo oni 8)
Hmmm ... najbrž res :oops: . Čeprav naj bi vseeno nekaj migali v tej smeri. Če verjamemo Wikipediji in če z mojim pomanjkljivim znanjem Italijanščine nisem čisto mimo udaril.
LP, Metod
Odgovori