Bubaiva363, si hotel povedati da je po projektu nabave novih lokomotiv ŽTP LJ iz l. 1975 prvotni načrt predvideval nabavo dvosistemskih brižitk, tj. jesi li želeo da kažeš da je prema projektu nabavke novih lokomotiva za ŽTP LJ iz 1975. god, provobitni plan bio kupovina dvosistemskih brižitki?bubaiva363 napisal/-a:Bila ideja ali je brzo preokrenuta na 3KV jer je politika ta koja je sve na ovim prostorima i napravila takvo kakvo jeste.
363
Re: 363
- bubaiva363
- Strojevodja I
- Prispevkov: 272
- Pridružen: 01.11.2005, 5:58
- Kraj: pored pruge...
Re: 363
Da,po uzoru na CC21000 SNCF
verujem da je u tadašnjem Alsthom-u postojao nacrt i projekat za takvu macchinu ali iz meni nepoznatih razloga nikada nije realizovan
verujem da je u tadašnjem Alsthom-u postojao nacrt i projekat za takvu macchinu ali iz meni nepoznatih razloga nikada nije realizovan
Re: 363
Ali se v prihodnosti obeta kakšna zamenjva Brižit z novejšimi večsistemskimi lokomotivami (seveda ko bo to dovoljevala osna obremenitev)?
Mehi so šli v penzijo pri 42 letih (2009, če sem prav izbrskal), kot sem razbral iz podatkov pa bo najmlajša Brižita letos dopolnila 38. pomlad...
Mehi so šli v penzijo pri 42 letih (2009, če sem prav izbrskal), kot sem razbral iz podatkov pa bo najmlajša Brižita letos dopolnila 38. pomlad...
Re: 363
Najstarejši Mehi so šli v penzijo po 49 let (prvi so prispeli l. 1960) - na HŽ-ju so zadnji imeli še več kot 50 let službe! Če primerjamo s tem, bi lahko minilo še veliko let ko bo zadnja Brižitka šla v razrez.
Pa tudi 38 lokomotiv ni ravno zanič - se jih ne more znebiti kar naenkrat.
Pa tudi 38 lokomotiv ni ravno zanič - se jih ne more znebiti kar naenkrat.
Re: 363
se bodo sigurno prej mopedov znebili kot pa Brižitk
Re: 363
kvak napisal/-a:se bodo sigurno prej mopedov znebili kot pa Brižitk
Kar bo velika napaka.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: 363
Tudi Švica ima še zmeraj v prometu po 50 let stare lokomotive, seveda primerno vzdrževane in posodobljene.
preglednik
Re: 363
Okoli 10 jih je še. Vsi "prototipi" so že odstavljeni. 4 so muzejsko zaščitene, ostale pa so nekje na stranskih tirih kot donatorke muzejskih. Tiste prenovljenje so malenkost mlajše.preglednik napisal/-a:Tudi Švica ima še zmeraj v prometu po 50 let stare lokomotive, seveda primerno vzdrževane in posodobljene.
Drugače pa, šele, ko bo na vseh elektrificiranih progah osni pritisk normalen, potem jih bodo komaj začeli odstavljat, tako 342, kot 363. Po optimistčnem scenariju po letu 2022.
Re: 363
V Franciji so npr. zadnje SNCF Brižitke (CC6500) izločili po 38 let službe - vzrok je menda bil manj zaradi dražjega vzdrževanja, kot v tem da so tedaj nabavili več novih lokomotiv.preglednik napisal/-a:Tudi Švica ima še zmeraj v prometu po 50 let stare lokomotive
Sicer pa na SŽ-ju bo itak potreba po novih električnih lokomotiv, zaradi proge Pragersko - Hodoš. Tako da bodo Brižitke še vozile.
Ni treba pozabiti da bodo kmalu tudi Mopedi dopolnili 50 let.cokla napisal/-a:kvak napisal/-a:se bodo sigurno prej mopedov znebili kot pa Brižitkcokla napisal/-a:kvak napisal/-a:
se bodo sigurno prej mopedov znebili kot pa Brižitk
Kar bo velika napaka.
Re: 363
In? Ali je kaj problemov z njimi? Po tistem kar slišim so to sila trpežni stroji, v primerjavi s Siemensi precej bolj ekonomični za servise in še kaj njim v pride se najde. Najmanj kar bi lahko vozili še na 3 kV omrežju so potniški vlaki četudi znajo čisto dobro potegniti vsaj prazne tovorne vlake.jž 363 napisal/-a:Ni treba pozabiti da bodo kmalu tudi Mopedi dopolnili 50 let.
Goran
Re: 363
V ene 3 letih bi se dalo zamenjat vse električne lokomotive z Živami vred, če bo seveda kdo to plačal.
Re: 363
...tud' jaz bi imel rdeč ferari pa še Natalijo Verboten notr'... ...
Re: 363
Tako nekako ja. Če se jih bo menjalo tam okoli leta 2027, ko bodo mašince stare pol stoletja bo kar vredu. Skratka še ene 12 let fantjeRe 4/4 napisal/-a: Drugače pa, šele, ko bo na vseh elektrificiranih progah osni pritisk normalen, potem jih bodo komaj začeli odstavljat, tako 342, kot 363. Po optimistčnem scenariju po letu 2022.
Re: 363
Jaz bi sicer izbral kako drugo znamko, Natalija pa lahko tudi ostane.holding napisal/-a:...tud' jaz bi imel rdeč ferari pa še Natalijo Verboten notr'... ...
Re: 363
Se zna zgodit, da bodo Žive prej potrebne menjave, kot pa Brižitke.suha napisal/-a:Tako nekako ja. Če se jih bo menjalo tam okoli leta 2027, ko bodo mašince stare pol stoletja bo kar vredu. Skratka še ene 12 let fantjeRe 4/4 napisal/-a: Drugače pa, šele, ko bo na vseh elektrificiranih progah osni pritisk normalen, potem jih bodo komaj začeli odstavljat, tako 342, kot 363. Po optimistčnem scenariju po letu 2022.