Vsaj dve morajo biti, saj veš za rezervoigor72 napisal/-a:Ideja je čisto na mestu in jo podpiram...mogoče bi bila le ena dovoljIC-Pohorje503 napisal/-a:hočem ostali rumeni barvi za samo 363-001,002 in 003 je lepo in spomin barvo rumeno in ostali 004 do 038 za rdeči barvi
lp
363
Vsaj dve morata biti, saj veš za rezervo.
Zadnjič spremenil Kremšnita, dne 28.05.2007, 7:38, skupaj popravljeno 1 krat.
Kakšne bistvene razlike ni. Pozna se le ob sobotah in nedeljah, kjer tovorni promet večinoma stoji.gapi_1 napisal/-a:
Ja mogoče bo sedaj kej več časa za počitek, ko so prišle 541. Me pa zanima, koliko je kaj razlike v praksi med posameznimi brizitami pri vožnji? Se recimo lokomotivi fajn pozna, da se približuje reviziji?
Vsaki lokomotivi se pozna, da se približuje njen konec vožnje in upanje na revizijo. Pri tem ne gre za njeno moč, ampak za posamezne sklope, ki so sheblani, če se tako izrazim in medsebojno neuglašeni. Takih drobnih svari se najde vsepovsod.
Pri Brižiti pa je to še bolj občutno. Reduktorsko ozobljenje je iztrošeno in zelo glasno. Mislim da je trenutno, kar se reduktorjev tiče, daleč najhujša 363-002. Pri 50 - 75 km/h je v kabini takšno rjovenje, da se med vožnjo lahko sam s seboj na smrt skregaš pa ne boš nič vedel za to. Preprosto, tudi samega sebe ne slišiš, kaj šele kakšen poziv RDZ-ja ali piskanja budnika ............
Jože, mogoče sem malce preveč poudaril tisti počitek. Preprosto gre za to, da je parna lokomotiva imela svoj ciklus dela. Tako je med dvema vožnjama morala biti sproti vzdrževana - negovana. Tu niso zajeti redni pregledi, temveč le priprava stroja za naslednje delo. Se pravi, hitri vizuelni pregled, mazanje mehanskih sklopov, dolivanje in opremljanje maziv, vode, premoga, čiščenje kotla in dimnih cevi in ostale zadeve.Barbarpapa1 napisal/-a:Pozdrav
Dolfe, zanima me, ali je pri navedku v knjigi Verija Švajgerja omenjeno, na kakšen način naj bi parna lokomotiva počivala (toplo, pod paro, ali hladno)? In pa, ali je omenil, kakšne okvare so bile mišljene? Sprašujem, ker mi ta izjava ni logična.
LP
Jože
Ker so bili ti stroji najprej enojno, nato pa dvojno zasedeni, (dve stalni posadki na en stroj), je bilo v matičnih kurilnicah tega časa dovolj. Kurilnice pa so imele za to delo določeno osebje, (nad-kurjač, kurjač, pod-kurjač, ....) ki je skrbelo za opremo teh strojev.
Tako je bilo v tej knjigi le omenjeno, da če se je tu šparalo, tako časovno kot materialno in se zanemarjalo, so bili opazni kar takošnji negativni učinki. Kar se mi zdi povsem normalno.
lp
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 2161
- Pridružen: 17.08.2006, 8:57
- Kraj: Brežice
Obstaja kakšna možnost, da bi brižitke bile tišje? (razen mene )Dolfe napisal/-a:Pri Brižiti pa je to še bolj občutno. Reduktorsko ozobljenje je iztrošeno in zelo glasno. Mislim da je trenutno, kar se reduktorjev tiče, daleč najhujša 363-002. Pri 50 - 75 km/h je v kabini takšno rjovenje, da se med vožnjo lahko sam s seboj na smrt skregaš pa ne boš nič vedel za to. Preprosto, tudi samega sebe ne slišiš, kaj šele kakšen poziv RDZ-ja ali piskanja budnika
Brižitka 363 napisal/-a:........Obstaja kakšna možnost, da bi brižitke bile tišje? (razen mene )
Seveda obstaja. Zvočna izolacija. Vendar se to pristojnim ne zdi pomembno, čeprav bi bil strošek minimalen.
Ljudi je treba *****, če ne jim gredo neumnosti po glavi.
Jugo - šola. press
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Na 363-030 so izolirali prehodna vrata. Ta se sedaj niti odpreti ne dajo več v celoti. Učinek je pa takšen, kot če bi v nekem prostoru izoliral le kljuko na vratih.Gorchi napisal/-a:Slišal sem, da so v CD Moste pri revizijah začeli dajati zvočno izolacija. Informacija je stara največ 2 tedna...
So bili že prsti porezani.press
Izolacija je potrebna najmanj na celotni zadnji steni in na podu kabine.
Upam da se ne bo šlo po verziji A`je to!
Da ne bodo kopirali Vzhodne Nemce, ki so Trabantov motorček zavili v "plašček" iz jute in skaja. press
lp
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!