Strojevodja, da prižge luči, ostalo pa je druga že znana zgodba...raziskovalec napisal/-a:In kdo je odgovoren, da luči svetijo?
363
Re: 363
Re: 363
predvsem vijolčna/bordo rdeča je vprašanje.brzina11 napisal/-a:pozna kdo RAL kode (ali kakšne druge lestvice) od barv bordo rdeče/vijolične brižite-"rekarce"?
http://www.vlaki.com/Slovenia/000_rs/vg ... ictureID=0" onclick="window.open(this.href);return false; ???
LP
hvala za odgovor!
- RitterVonGhega
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1431
- Pridružen: 13.09.2012, 14:35
- Kraj: Maribor
- Kontakt:
Re: 363
brzina11 napisal/-a:predvsem vijolčna/bordo rdeča je vprašanje.brzina11 napisal/-a:pozna kdo RAL kode (ali kakšne druge lestvice) od barv bordo rdeče/vijolične brižite-"rekarce"?
http://www.vlaki.com/Slovenia/000_rs/vg ... ictureID=0" onclick="window.open(this.href);return false; ???
LP
hvala za odgovor!
to je bivši za InterCity "Pohorc" ,danes ni več (1994-2002)Gorchi napisal/-a:A niso bile uporabljene enake barve kot na srebrnih Y vagonih (srebrno-modra-rdeča)?
bilo je 363.002 , 003 , 010 , 011 , 030 , 032 , 033 , 034 , 035 in 038 (10x) , škoda ni več
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
Re: 363
na tole sploh nisem pomislil, zgledata enaki barvi.
Re: 363
Ne zamerite da dvigujem temo "iz umrlih", saj imam nekaj vprašanj za "zgodovinarje" med nami;
Kaj je sploh botrovalo nakupu brižitk? Kako je prišlo do tega da so izbrane prav one, ne pa npr. italijanske lokomotive, katerih tehnologija je bila že poznana. Kdo so bili drugi ponudniki (če jih je sploh bilo)? Ali je nakup v teh časih šel po načelu "tole želimo, tole bomo kupili"?
Znano je namreč da so se v času JŽ, brižitke spuščale na Reko - so morda kdaj prišle v Trst, vsaj izredno?
Pa še to - na enem sosednjih forumov je pred leti bila objavljena tehniška risba dvosistemske brižitke (25Kv in 3kv), prav iz časov JŽ-ja. Morda nekdo ve več o tem - je šlo za resničen projekt (mogoče predelave vseh lokomotiv), ali le za idejo?
Kaj je sploh botrovalo nakupu brižitk? Kako je prišlo do tega da so izbrane prav one, ne pa npr. italijanske lokomotive, katerih tehnologija je bila že poznana. Kdo so bili drugi ponudniki (če jih je sploh bilo)? Ali je nakup v teh časih šel po načelu "tole želimo, tole bomo kupili"?
Znano je namreč da so se v času JŽ, brižitke spuščale na Reko - so morda kdaj prišle v Trst, vsaj izredno?
Pa še to - na enem sosednjih forumov je pred leti bila objavljena tehniška risba dvosistemske brižitke (25Kv in 3kv), prav iz časov JŽ-ja. Morda nekdo ve več o tem - je šlo za resničen projekt (mogoče predelave vseh lokomotiv), ali le za idejo?
- bubaiva363
- Strojevodja I
- Prispevkov: 272
- Pridružen: 01.11.2005, 5:58
- Kraj: pored pruge...
Re: 363
Bila ideja ali je brzo preokrenuta na 3KV jer je politika ta koja je sve na ovim prostorima i napravila takvo kakvo jeste.
Meni je interesantna ideja Žive koja sem na OBB/DB i FS ne ide nigde drugde,pa ne znam šta će joj 4 pantografa,ali opet takvi su projekti,takve su ponude,takav je život i takva politika.
Meni je interesantna ideja Žive koja sem na OBB/DB i FS ne ide nigde drugde,pa ne znam šta će joj 4 pantografa,ali opet takvi su projekti,takve su ponude,takav je život i takva politika.
Re: 363
Iz SI trenutno še ne more v H, ker ni povezave, so pa že vozile, na forumu je že bilo napisano, da SŽ testirajo 541 na HR. Odkar je HR v EU nima politika pri tem nikakršne zveze več (ali jo pa vsaj naj ne bi imela). V IT pa menda sploh ne vozijo. Problem so lokalne varnostne naprave. Pa tudi to se bo rešilo/se rešuje v okviru EU.Meni je interesantna ideja Žive koja sem na OBB/DB i FS ne ide nigde drugde,pa ne znam šta će joj 4 pantografa,ali opet takvi su projekti,takve su ponude,takav je život i takva politika.
Drugače pa Žive vozijo po vseh možnih napajanjih v Evropi.
Citat iz Wiki:
LPLAll four European electric systems can be used by the ES 64 U4. Its electric components are mostly identical to those of ES 64 F4. The four-system series (with the 1500 V capability disabled within the software) are currently used in Austria by ÖBB and the private operator Rail Traction Service as Class 1216, in Slovenia by Slovenske železnice (SŽ) as Class 541 and in Poland by PKP Intercity (PKP IC) as Class EU44 "Husarz". In Italy RFI assigns the classification E 190.
Re: 363
Teoretično bi lahko šli iz SI v HU po ovinku preko AT. Kmalu pa tudi preko HR ali direktno.Ljubitelj napisal/-a:Iz SI trenutno še ne more v H, ker ni povezave, so pa že vozile, na forumu je že bilo napisano, da SŽ testirajo 541 na HR. Odkar je HR v EU nima politika pri tem nikakršne zveze več (ali jo pa vsaj naj ne bi imela). V IT pa menda sploh ne vozijo. Problem so lokalne varnostne naprave. Pa tudi to se bo rešilo/se rešuje v okviru EU.Meni je interesantna ideja Žive koja sem na OBB/DB i FS ne ide nigde drugde,pa ne znam šta će joj 4 pantografa,ali opet takvi su projekti,takve su ponude,takav je život i takva politika.
Tudi lokalne varnostne naprave niso tehnični, temveč finančni problem. Dokaz so ÖBB 1216, ki kar redno vozijo po Pontebani. Poleg tega si mislim (pa naj me kdo dopolni), da so vsaj glavne proge v IT že opremljene z ETCS in GSM-R, torej niso več čisto lokalne posebnosti, in bi torej z ustrezno finančno rešitvijo problema (ki ga bo treba v roku nekaj let na ta način reševati tudi za vožnje po SI) v resnici lahko Žive vozile že po (skoraj) celi Evropi.
LP, Metod
Re: 363
Glede na to, da mora vsaka lokomotiva, ki bo vozila po HR na ista testiranja kot predhodna, potem marsikaj smrdi...Torej vseh 31 naših taurusov more opraviti testiranje, kot, da imamo 31 različnih serij...Ljubitelj napisal/-a:Odkar je HR v EU nima politika pri tem nikakršne zveze več (ali jo pa vsaj naj ne bi imela).
LPL
Re: 363
Jž 363, a lahko mogoče zbrskaš temo o dvosistemski Brižiti? Jaz vem le za projekt dvosistemske ASEE s tremi podstavnimi vozički, ki pa ni padel na plodna tla.
Goran
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: 363
Mislim, da je bilo nekje napisano, da je bilo testiranje vsakega vozila posebej potrebno prej, ko so dovoljenja izdajali na Ministrstvu za promet. Po novem je za to pristojna neka Agencija, ki pa zahteva in izdaja tipska dovoljenja. Ker je 541-101 dobila "individualno" dovoljenje po starem,je treba narediti teste še z eno lokomotivo (menda je to sedaj 541-102), ta pa bo pridobila tipsko dovoljenje, ki bo veljalo za vse 541-1xx.
Vstop v EU se vendarle že pozna ...
Vstop v EU se vendarle že pozna ...
LP, Metod
Re: 363
Italijani nimajo ETCS spljoh nikjer!mkx napisal/-a:..... Poleg tega si mislim (pa naj me kdo dopolni), da so vsaj glavne proge v IT že opremljene z ETCS in .....
Imajo SCMT...oni, samo oni in nihče drug kot samo oni
LEP DAN
Igor
Igor
Re: 363
Hmmm ... najbrž res . Čeprav naj bi vseeno nekaj migali v tej smeri. Če verjamemo Wikipediji in če z mojim pomanjkljivim znanjem Italijanščine nisem čisto mimo udaril.igor72 napisal/-a:Italijani nimajo ETCS spljoh nikjer!mkx napisal/-a:..... Poleg tega si mislim (pa naj me kdo dopolni), da so vsaj glavne proge v IT že opremljene z ETCS in .....
Imajo SCMT...oni, samo oni in nihče drug kot samo oni
LP, Metod