643

Debata okoli voznega parka
Odgovori
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 9511
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Re: 643

Odgovor Napisal/-a železocestnik »

Bravo Jembah! Končno nekaj konstruktivnega!

Mislim pa, da Italijane ne smemo podcenjevat kar počez...v firmi imamo italijanske hidravlične črpalke, ki delajo že 10 let po 24 ur na dan/noč brez problemov! Pa na ferrari in lamborghini ste pozabili! :roll: :lol:

Ali kdo ve, kateri del je najbolj kritičen po predelavi lokomotive?
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
kopron
Začetnik
Začetnik
Prispevkov: 2
Pridružen: 03.04.2009, 20:03

Re: 643

Odgovor Napisal/-a kopron »

Sem nov na forumu in ne bi odpiral nove teme. Že dalj časa berem vaše poste kot gost, ker so zelo zanimivi in poučni. Pa me zanima sledeče, koliko obratovalnih ur naredi diesel motor na 643 v povprečju od ene do druge revizije. Ali morda bolj natančno od enega do drugega generalnega remonta motorja. To sprašujem zato ker vsi vedno govorijo o prevoženih kilometrih lokomotive, nihče pa ne pove kaj to pomeni v obratovalnih urah. In še moje nadaljno razglabljanje glede števca obratovalnih ur motorja. Če je ta števec ur sinhroniziran z glavno gredjo motorja tako, da čim višji so obrati tem hitreje tečejo obratovalne ure. Se oproščam če nisem pravilno vprašal, mislim da bo nekdo ki dela v delavnicah bolj točno vedel. Drugače pa sem strojnik po duši in s srcem. Delam pa na vzdrževanju raznovrstnih strojev, motorjev, reduktorjev,hidravlike. Lep pozdrav Jože.
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Re: 643

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

Pozdravljen na forumu, @kapron. =D>

Za lokomotivo je bistveno časovno obratovalno obdobje in v neki meri tudi prevoženi kilometri. Ampak, za serijo 642 on 643 velja, da nikoli niti približno ne dosegata maksimalnega dovoljenega števila kilometrov. Namreč, ti seriji vozita na kratkih relacijah, ter na premikalnih vožnjah. Zato imata v resnici opravljenih veliko več obratovalnih ur, kot pa prevoženih kilometrov.
Vendar, obratovalne ure dizel motorja sploh niso tako zelo pomembne. Motor, kot tudi ostali pomembni sklopi se redno servisirajo skozi časovne termine in če se opazi neka pretirana obraba nekega sklopa, se le ta zamenja. Tako se lahko često zgodi, da kakšen P-12 (12. mesečni pregled) zahteva po kakšni novi srajčki, batnih obročkih, zamenjavi kakšnega ležaja na glavni gredi ali morda glave valja. Po potrebi pač, kar pokažejo dovoljene tolerance pri obrabi. Tudi to se je že večkrat zgodilo, da je bilo potrebno v vmesnem obdobju zamenjati celoten dizel motor.

Kolikor se še spomnim, včasih so dizel lokomotive resnično imele vgrajen števec obratovalnih ur, katerega je odčitavala delavnica. Kakšne normative so imeli, mi ni znano. Misilm pa, da je takšen števec štel le obratovalni čas in nikakor ne obratov dizel motorja. Ti števci so se že pred časom pri revizijah odstranjevali, tako da so lokomotive z njim že prava redkost. Če pa tiste obstoječe še kdo odčitava pa ne bi vedel reči.

lp
Dolfe
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
kopron
Začetnik
Začetnik
Prispevkov: 2
Pridružen: 03.04.2009, 20:03

Re: 643

Odgovor Napisal/-a kopron »

Dolfe, da jaz ne bi preveč zatežil; to pomeni, da se od letnem pregledu motorja le ta vedno odpre in meri obraba cilindrov batov, obročkov ležajev, ventilov in morda še kaj.
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Re: 643

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

Točno tako, oz. vseskozi se sproti opravljajo meritve, tudi na vmesnih pregledih. Čim obstaja sum, se gre v detajlno ocenitev stanja in v akcijo za odpravo poškodbe.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
SIMY
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 948
Pridružen: 20.02.2006, 20:29
Kraj: Štajerska

Re: 643

Odgovor Napisal/-a SIMY »

Celje

Slika

Slika

Slika
kurjač
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 456
Pridružen: 13.05.2006, 21:06
Kraj: kurilnica

Re: 643

Odgovor Napisal/-a kurjač »

Saj ne more biti res!! V Novem mestu dve 643. Pa obe naši

013 in 033

Slika

Slika

Slikano...pa saj se vidi z čim!
kurjač
Uporabniški avatar
bart
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1289
Pridružen: 07.03.2007, 19:50

Re: 643

Odgovor Napisal/-a bart »

Kurjač

Dokaz, pa le je! =D>

Jernej :wink:
boris
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 293
Pridružen: 10.09.2006, 21:22
Kraj: Obala

Re: 643

Odgovor Napisal/-a boris »

železocestnik napisal/-a: Mislim pa, da Italijane ne smemo podcenjevat kar počez...v firmi imamo italijanske hidravlične črpalke, ki delajo že 10 let po 24 ur na dan/noč brez problemov! Pa na ferrari in lamborghini ste pozabili! :roll: :lol:
če koga zanima...
en motor od teh naših "ferarijev" je zaribal...
lahko ga greste obiskat v studence kjer je na rehabilitaciji...

slike sledijo...
;o))
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Re: 643

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

Kateri je tokrat izdahnil? Prvi ponovno ali pa eden od preostalih bratov trojčkov?
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
boris
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 293
Pridružen: 10.09.2006, 21:22
Kraj: Obala

Re: 643

Odgovor Napisal/-a boris »

mislim da je 643-032
boris
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 293
Pridružen: 10.09.2006, 21:22
Kraj: Obala

Re: 643

Odgovor Napisal/-a boris »

boris napisal/-a: en motor od teh naših "ferarijev" je zaribal...
lahko ga greste obiskat v studence kjer je na rehabilitaciji...
slike sledijo...
obljibljene slike
;o)

počena srajca
Slika

bat za "prvo brušenje" ;o)
Slika


Slika
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Re: 643

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

boris napisal/-a: obljibljene slike

....

Hvala za slike.

Zanimiva poškodba. Kaže na napako v materijalu, mar ne?

MMG, bat bo po brušenju ravno še prav velik za 49ccm Tomosakya. :lol:
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Uporabniški avatar
Tono
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4017
Pridružen: 13.05.2007, 15:44
Kraj: Ptuj

Re: 643

Odgovor Napisal/-a Tono »

Dolfe,

mislim, da bojo dali not L bat pa Lipnikov auspuh :)

Lp,

T
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Odgovori