643
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: 643
Bravo Jembah! Končno nekaj konstruktivnega!
Mislim pa, da Italijane ne smemo podcenjevat kar počez...v firmi imamo italijanske hidravlične črpalke, ki delajo že 10 let po 24 ur na dan/noč brez problemov! Pa na ferrari in lamborghini ste pozabili!
Ali kdo ve, kateri del je najbolj kritičen po predelavi lokomotive?
Mislim pa, da Italijane ne smemo podcenjevat kar počez...v firmi imamo italijanske hidravlične črpalke, ki delajo že 10 let po 24 ur na dan/noč brez problemov! Pa na ferrari in lamborghini ste pozabili!
Ali kdo ve, kateri del je najbolj kritičen po predelavi lokomotive?
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: 643
Sem nov na forumu in ne bi odpiral nove teme. Že dalj časa berem vaše poste kot gost, ker so zelo zanimivi in poučni. Pa me zanima sledeče, koliko obratovalnih ur naredi diesel motor na 643 v povprečju od ene do druge revizije. Ali morda bolj natančno od enega do drugega generalnega remonta motorja. To sprašujem zato ker vsi vedno govorijo o prevoženih kilometrih lokomotive, nihče pa ne pove kaj to pomeni v obratovalnih urah. In še moje nadaljno razglabljanje glede števca obratovalnih ur motorja. Če je ta števec ur sinhroniziran z glavno gredjo motorja tako, da čim višji so obrati tem hitreje tečejo obratovalne ure. Se oproščam če nisem pravilno vprašal, mislim da bo nekdo ki dela v delavnicah bolj točno vedel. Drugače pa sem strojnik po duši in s srcem. Delam pa na vzdrževanju raznovrstnih strojev, motorjev, reduktorjev,hidravlike. Lep pozdrav Jože.
Re: 643
Pozdravljen na forumu, @kapron.
Za lokomotivo je bistveno časovno obratovalno obdobje in v neki meri tudi prevoženi kilometri. Ampak, za serijo 642 on 643 velja, da nikoli niti približno ne dosegata maksimalnega dovoljenega števila kilometrov. Namreč, ti seriji vozita na kratkih relacijah, ter na premikalnih vožnjah. Zato imata v resnici opravljenih veliko več obratovalnih ur, kot pa prevoženih kilometrov.
Vendar, obratovalne ure dizel motorja sploh niso tako zelo pomembne. Motor, kot tudi ostali pomembni sklopi se redno servisirajo skozi časovne termine in če se opazi neka pretirana obraba nekega sklopa, se le ta zamenja. Tako se lahko često zgodi, da kakšen P-12 (12. mesečni pregled) zahteva po kakšni novi srajčki, batnih obročkih, zamenjavi kakšnega ležaja na glavni gredi ali morda glave valja. Po potrebi pač, kar pokažejo dovoljene tolerance pri obrabi. Tudi to se je že večkrat zgodilo, da je bilo potrebno v vmesnem obdobju zamenjati celoten dizel motor.
Kolikor se še spomnim, včasih so dizel lokomotive resnično imele vgrajen števec obratovalnih ur, katerega je odčitavala delavnica. Kakšne normative so imeli, mi ni znano. Misilm pa, da je takšen števec štel le obratovalni čas in nikakor ne obratov dizel motorja. Ti števci so se že pred časom pri revizijah odstranjevali, tako da so lokomotive z njim že prava redkost. Če pa tiste obstoječe še kdo odčitava pa ne bi vedel reči.
lp
Dolfe
Za lokomotivo je bistveno časovno obratovalno obdobje in v neki meri tudi prevoženi kilometri. Ampak, za serijo 642 on 643 velja, da nikoli niti približno ne dosegata maksimalnega dovoljenega števila kilometrov. Namreč, ti seriji vozita na kratkih relacijah, ter na premikalnih vožnjah. Zato imata v resnici opravljenih veliko več obratovalnih ur, kot pa prevoženih kilometrov.
Vendar, obratovalne ure dizel motorja sploh niso tako zelo pomembne. Motor, kot tudi ostali pomembni sklopi se redno servisirajo skozi časovne termine in če se opazi neka pretirana obraba nekega sklopa, se le ta zamenja. Tako se lahko često zgodi, da kakšen P-12 (12. mesečni pregled) zahteva po kakšni novi srajčki, batnih obročkih, zamenjavi kakšnega ležaja na glavni gredi ali morda glave valja. Po potrebi pač, kar pokažejo dovoljene tolerance pri obrabi. Tudi to se je že večkrat zgodilo, da je bilo potrebno v vmesnem obdobju zamenjati celoten dizel motor.
Kolikor se še spomnim, včasih so dizel lokomotive resnično imele vgrajen števec obratovalnih ur, katerega je odčitavala delavnica. Kakšne normative so imeli, mi ni znano. Misilm pa, da je takšen števec štel le obratovalni čas in nikakor ne obratov dizel motorja. Ti števci so se že pred časom pri revizijah odstranjevali, tako da so lokomotive z njim že prava redkost. Če pa tiste obstoječe še kdo odčitava pa ne bi vedel reči.
lp
Dolfe
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: 643
Dolfe, da jaz ne bi preveč zatežil; to pomeni, da se od letnem pregledu motorja le ta vedno odpre in meri obraba cilindrov batov, obročkov ležajev, ventilov in morda še kaj.
Re: 643
Točno tako, oz. vseskozi se sproti opravljajo meritve, tudi na vmesnih pregledih. Čim obstaja sum, se gre v detajlno ocenitev stanja in v akcijo za odpravo poškodbe.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: 643
Saj ne more biti res!! V Novem mestu dve 643. Pa obe naši
013 in 033
Slikano...pa saj se vidi z čim!
013 in 033
Slikano...pa saj se vidi z čim!
kurjač
Re: 643
Kurjač
Dokaz, pa le je!
Jernej
Dokaz, pa le je!
Jernej
Re: 643
če koga zanima...železocestnik napisal/-a: Mislim pa, da Italijane ne smemo podcenjevat kar počez...v firmi imamo italijanske hidravlične črpalke, ki delajo že 10 let po 24 ur na dan/noč brez problemov! Pa na ferrari in lamborghini ste pozabili!
en motor od teh naših "ferarijev" je zaribal...
lahko ga greste obiskat v studence kjer je na rehabilitaciji...
slike sledijo...
;o))
Re: 643
Kateri je tokrat izdahnil? Prvi ponovno ali pa eden od preostalih bratov trojčkov?
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: 643
mislim da je 643-032
Re: 643
obljibljene slikeboris napisal/-a: en motor od teh naših "ferarijev" je zaribal...
lahko ga greste obiskat v studence kjer je na rehabilitaciji...
slike sledijo...
;o)
počena srajca
bat za "prvo brušenje" ;o)
Re: 643
boris napisal/-a: obljibljene slike
....
Hvala za slike.
Zanimiva poškodba. Kaže na napako v materijalu, mar ne?
MMG, bat bo po brušenju ravno še prav velik za 49ccm Tomosakya.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!