Debata okoli voznega parka
Nejc
Odgovor
Napisal/-a Nejc » 21.09.2007, 10:27
IC-Pohorje503 napisal/-a:
hehe ,haha!
ampak , pošten ti povedal---> res ni odprto sliko, zakaj nevem! mogoče je moj netu je narobe tudi nekaj ni v redu PC, bom poklical servis, potem upam bo ok!
lp
Servis??
Zarad ene finte, ki jo lahko odkriješ sam, boš plačeval na ducate evrov?? Pa Miro, pridem js v Tabor, pa ti urihtam zadevo!
Brižitka 363
Strojevodja I
Prispevkov: 2161 Pridružen: 17.08.2006, 8:57
Kraj: Brežice
Odgovor
Napisal/-a Brižitka 363 » 21.09.2007, 15:33
Potrebno je prilagodit nastavitve računalnika.
Pa ne pozabit, tukaj tečejo debate o 643.
SIMY
Strojevodja I
Prispevkov: 948 Pridružen: 20.02.2006, 20:29
Kraj: Štajerska
Odgovor
Napisal/-a SIMY » 26.09.2007, 20:30
SIMY
Strojevodja I
Prispevkov: 948 Pridružen: 20.02.2006, 20:29
Kraj: Štajerska
Odgovor
Napisal/-a SIMY » 26.09.2007, 20:38
643-038 24.09.2007 v Velenju.
Nejc
Odgovor
Napisal/-a Nejc » 16.11.2007, 17:38
Takole sem danes ujel našega forumaša na Celjski postaji...
Đura še diši po zelo frišnem.. Iz revizije je prišla prejšnji mesec.
Jembah
Strojevodja I
Prispevkov: 1859 Pridružen: 05.11.2006, 17:38
Kraj: Maribor
Odgovor
Napisal/-a Jembah » 16.11.2007, 17:42
SIMY
Strojevodja I
Prispevkov: 948 Pridružen: 20.02.2006, 20:29
Kraj: Štajerska
Odgovor
Napisal/-a SIMY » 16.11.2007, 21:32
Lepo je videt lepo Đuro,ima pa ta Đura zelo poseben zvok saj se zelo čuje žvižganje turbin.
kretnica
Strojevodja I
Prispevkov: 260 Pridružen: 09.01.2008, 16:09
Odgovor
Napisal/-a kretnica » 19.01.2008, 15:51
- Iz katerih mest se vse spušča kondenz na lokomotivi (kompresor, glavne zračne posode, za asn)? Kaj še?
- kateri so elementi tekala lokomotive, ki se najpogosteje kvarijo, izrabijo ali pregrejejo?
Jembah
Strojevodja I
Prispevkov: 1859 Pridružen: 05.11.2006, 17:38
Kraj: Maribor
Odgovor
Napisal/-a Jembah » 19.01.2008, 22:32
Kondenz na tej lokomotivi se spusti iz zracnih posod (vsaka druga lokomotiva ima pipo na drugem mestu
), iz ventila ASN in iz zracne posode budnika. Na tej seriji skoraj ni problemov s tekalom lokomotive, enkrat na par let se mogoce kateri pregreje kaksnen drsni lezaj. Se najvec krat se zgodi da je kdo malo premocen in na kolesih naredi ploscata mesta, tako da mora lokomotiva na struzenje. Draugace pa res ni kaksnih problemov s tekalom lokomotive.
CC 6500
Strojevodja I
Prispevkov: 337 Pridružen: 23.08.2007, 19:18
Kraj: nekje v giru
Odgovor
Napisal/-a CC 6500 » 25.01.2008, 19:16
Še par slikic z moje strani..
Lokomotiva 643-029 bo prestavila kontejnerski vlak iz Luke na TPK
še z druge strani
Lp Kristjan[/img]
Brižita je mašina, ki ji ni para
Lp Kristjan
Toma
Strojevodja I
Prispevkov: 93 Pridružen: 23.09.2005, 18:51
Kraj: Zagreb
Odgovor
Napisal/-a Toma » 21.04.2008, 23:59
milchy napisal/-a:
642:301;
pozdrav
po cemu se 642 301 razlikuje od ostalih 642?
pozdrav iz Zagreba
toma
CSX
Pom. strojevodje
Prispevkov: 62 Pridružen: 19.06.2007, 9:40
Odgovor
Napisal/-a CSX » 22.04.2008, 15:43
Po tem, da ima samo 1700 litrski rezervoar za gorivo!
Signal
Strojevodja I
Prispevkov: 1826 Pridružen: 24.01.2008, 9:37
Kraj: Maribor - levi breg
Odgovor
Napisal/-a Signal » 22.04.2008, 16:02
Kako sta spojena rezervoarja za gorivo pri đurah in špankah?
Lp Signal
Jembah
Strojevodja I
Prispevkov: 1859 Pridružen: 05.11.2006, 17:38
Kraj: Maribor
Odgovor
Napisal/-a Jembah » 22.04.2008, 16:41
Spodaj med njima je ena cev.