643

Debata okoli voznega parka
Odgovori
IC-Pohorje503

Odgovor Napisal/-a IC-Pohorje503 »

nepoznavalec napisal/-a:
nepoznavalec je napisal/a:
Citiram:
Na Đurah (643) se vrši remotorizacija zanima me ali jo bodo deležne tudi đurice(642).Nasploh pa na forumu teh dveh dizelk nismo veliko obdelali.

Ve kdo več povedati o remotorizaciji 643-tic ?
Remont opravljajo v CD Studenci ali v CD Moste ?



Vedno poprav v Maribor Studenci, pa tudi malo CD MOST LJUBLJANA!
Potem v CD Studenci večinoma opravljajo remonte na dizelskih mašinah v CD Moste pa električnih.
ja ja prav :>
Uporabniški avatar
664-111
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1293
Pridružen: 05.05.2006, 18:25

Odgovor Napisal/-a 664-111 »

SŽ 312-001 napisal/-a:To sicer ne spada v to temo, ampak za BTW: zadnjič sem v Celju srečal premikalko 642 (katero ne vem, ker si nisem zapomnil, niti zapisal), kar me je ful presenetlo, saj ni značilno da so 642-ke tu okrog. Mi smo navajeni 643-k. Ve morda kdo, zakaj je prišla v Celje? Morda zaradi pomanjkanja 643? :-k

Še toliko za informacijo je bila kar nekaj mesecev na Pragerskem 642-187.
LP
Matic
regan
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 122
Pridružen: 19.12.2005, 15:15
Kraj: Postojna

Odgovor Napisal/-a regan »

Pa mogoče kdo ve za kakšen tip motorjev gre. Kaj bodo mogoče dobile vse đure nov motor ali samo nekatere.
Uporabniški avatar
Jembah
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1859
Pridružen: 05.11.2006, 17:38
Kraj: Maribor

Odgovor Napisal/-a Jembah »

WORMS napisal/-a: lokomotive 643 katerim so zamenjali motor so sedaj označene z 100, kolikor vem se trenutno lahko uporabljajo samo za premik, ne pa za vožnjo vlakov.
:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
To pa zal ne drzi, ker ima 643-040, prav tako nov italijanski motor in ni bila spremenjena serija, pravtako ima tudi 642-200 italijanski motor vendar od drugega proizvajalca (zdaj imena proizvajalcev se ne spomnim). Obe pa imata ze vgrajen racunalnik. Drugace pa so djurice z novimi motorji popoln polom. Stvar ne potegne nikamor, crkuje skoz, racunalniku se zmesa itd... Nasi pametnjakovici kupijo italijanske motorje, nori bosanci pa za enkrat manjso ceno kupijo nove caterpillarjeve motorje in se nam smejijo :wink: .

Slika

Slika
SIMY
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 948
Pridružen: 20.02.2006, 20:29
Kraj: Štajerska

Odgovor Napisal/-a SIMY »

642-200 ima novi 8 valjni 4-taktni dizel motor italijanskega proizvajalca
ISOTTA FRASCHINI MOTORI (Bari,ITA).
Motor ima 680 kW.
Lokomotiva 642-200 se nahaja na MB. območju kot premikalka ker je se v fazi preizkusnega obratovanja in se mora nahajati v bližini delavnice.Na zunanjost in način upravljanja je lok. ostala nespremenjena,kompresor ter motor pa sta popolnoma drugačna.
Lok. ima vgrajen računalnik preko katerega se da odčitati marsikatere podatke,npr.:temperatura hladilne tekočine VT,temperatura hladilne tekočine NT,Temp. olja za mazanje,tlak goriva,tlak olja za mazanje,št.vrtljajev,št.izvršenih zagonov,signalizacija raznih napak,nadtlak polnilnega zraka turbokompresorja,temp.izpušnih plinov,ter še nekaj stvari.

Nekatere lokomotive,predvsem serije 643 pa so dobile dva nova turbopuhala (vsaka stran DM po enega) znamke garret ,ter avtomatsko (prej ročno) predmazanje DM.
Ena teh lok. je 643-028

V Celju se veliko nahaja 642-187 in ta lok. je vredi proti 642-012 ki pa še ima enojni komandni pult in je zelo težko manipulirati z njo pri vožnji vlaka.Mislim da ne vozi več ker je že dolgo nisem videl.
jakaa
Pom. strojevodje
Pom. strojevodje
Prispevkov: 63
Pridružen: 07.07.2006, 20:53

Odgovor Napisal/-a jakaa »

Isotta Fraschini motor imajo:
642-200
643-032
643-040

Nove motorje z avtomatskim predmazanjem, itd...
643-028
643-043
pa še..
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

Vse ste v en kotel zmatali. :roll:

Gre za dva različna projekta, o katerih naš član Bojan ve zagotovo največ.

Prvi projekt je bil zastavljen pred petimi - šestimi leti. Poskusno so izvedli remotorizacijo na dveh lokomotivah. 642-200 in 643-040. Bil je uveden razpis, narejen projekt in bili so zelo lepi obeti. Vendar je zopet zmagala politika nad stroko in projekt se je sfižil v dvojčka slavnega policijskega čolna P111.
Sedaj je, kot je, in omenjeni Đuri sta dobesedno privezani na malo daljšo verigo za CD- Studenci.

Glede na porazno stanje lokomotiv 642/643 so pričeli z zamenjavo dizel motorjev MGO-V12, proizvajalca S.A.C.M. iz Milhousa, z novimi - enakimi.
Tu ne gre za remotorizacijo, gre samo za zamenjavo starih motorjev z novimi istega tipa.
Ni mi znano, katere lokomotive že imajo vgrajen nov DM, zagotovo ga pa ima 643-043. Pravo veselje je pogledati motorni prostor, kjer ni niti kaplje olja na okrog.
Temu motorju so dodali električno predmazanje pred zagonom motorja in namestili so tudi dva nova turbo-kompresorja.
Karakteristike DM, kot tudi lokomotive so ostale nespremenjene.

lp
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
jakaa
Pom. strojevodje
Pom. strojevodje
Prispevkov: 63
Pridružen: 07.07.2006, 20:53

Odgovor Napisal/-a jakaa »

Nov motor imajo lokomotive kot sem že napisal ter še:
643-008
643-033
643-013
zadni dve sta še v delavnici v reviziji.
Uporabniški avatar
gapi_1
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 475
Pridružen: 25.09.2005, 12:17

Odgovor Napisal/-a gapi_1 »

Glede nato, da serije 642 ne poznam najboljše, me zanima zakaj ima LE ena lokomotiva oznako 301. So bile na njej narejene kakšne posebne modifikacija, da je zato uvrščena v drugo podserijo kot ostale?
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

Malce je drugačna od serije 100. Ni imela vgrajenega parnega generatorja. Zato tudi ima samo en 1600 litrski rezervoar za gorivo. Ostale 642-100 imajo poleg rezervoarja za gorivo še 3000 litrski rezervoar za vodo. Le-tega so potem zvezali z onim malim, tako da je sedaj kapaciteta rezervoarja za gorivo 4600 litrov. Isto velja za serijo 643.
Bil pa je narejen le en primerek serije 300 za slovenski del JŽ-ja. Če so naredili to serijo tudi za druge železniške uprave v sklopu JŽ, pa meni ni znano.


lp
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Barbarpapa1
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1639
Pridružen: 09.11.2005, 22:40
Kraj: Maribor

Odgovor Napisal/-a Barbarpapa1 »

Pozdrav

Malo off-topic :oops: . Zanimiv mi je podatek, da so vgradili motorje Isotta Fraschini :shock: Sam sem namreč bi prepričan, da je ta italijanski proizvajalec (nekdaj so delali avtomobile najvišjega luksuznega ranga in pa letalske motorje) po drugi svetovni vojni izginil s površja zemlje. Pa se očitno motim....

LP

Jože
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

Barbarpapa1 napisal/-a:Pozdrav

Malo off-topic :oops: . Zanimiv mi je podatek, da so vgradili motorje Isotta Fraschini :shock: Sam sem namreč bi prepričan, da je ta italijanski proizvajalec (nekdaj so delali avtomobile najvišjega luksuznega ranga in pa letalske motorje) po drugi svetovni vojni izginil s površja zemlje. Pa se očitno motim....

LP

Jože
Predno so izginili, so nam mimo Caterpillarja uturili še preostala dva motorja, ki sta se valjala v šupi.
Roka tako....roka tako.....sconto! Poceni! Samo za vas!

Prvi je zaribal že na tekalni vožnji. Potem so se pa dve leti izmikali,.....nic krivi!

Kakšen je bil epilog, žal ne vem. Morda je pa bolje tako!

lp
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Uporabniški avatar
OrientExpress
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 453
Pridružen: 03.06.2006, 12:46

Odgovor Napisal/-a OrientExpress »

No, mopedi in mehi se pa kar dobro držijo glede na to, da so italijanska roba :lol:
Po nji peljal te ženico
bom na Dunaj, v Gradec, v Trst ... in v Carigrad:)
Uporabniški avatar
E.L.
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 598
Pridružen: 20.08.2006, 11:47
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a E.L. »

OrientExpress napisal/-a:No, mopedi in mehi se pa kar dobro držijo glede na to, da so italijanska roba :lol:
Se strinjam. Na Pendolinotu je pod že pred 4mi leti odstopil od tal :?
Have a nice day!
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

OrientExpress napisal/-a:No, mopedi in mehi se pa kar dobro držijo glede na to, da so italijanska roba :lol:
S to razliko, da sta ti seriji znotraj že precej dodelani. Poleg tega so jih pa tako zasnovali, da jih lahko nenehno šraufamo. :-s

Serviserji in šoferji v SZ-brez. press

lp
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Odgovori