643

Debata okoli voznega parka
Odgovori
Uporabniški avatar
expres
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 107
Pridružen: 27.03.2008, 11:39
Kraj: Pod kraškim robom

Odgovor Napisal/-a expres »

Še ena slikica lokomotive luke Koper.

Đurica LKO-01 (642).

Slika



Lp
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

Toma napisal/-a:
milchy napisal/-a: 642:301;
pozdrav
po cemu se 642 301 razlikuje od ostalih 642?

pozdrav iz Zagreba
toma
642-301 v osnovi ni imela vgrajenega parnega generatorja. Zato ima le rezervorar za gorivo, ki drži 1700 litrov. Sicer enak, kot pri ostalih Đurah serije 642-100, 200, 300 in seriji 643.

Vodni rezervoar 3000 litrov je bil kasneje uporabljen za gorivo. Ni pa v uporabi pri vseh Đurah. Nekaj Đuric serije 643 ga ima še vedno neizkoriščenega - praznega.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
SIMY
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 948
Pridružen: 20.02.2006, 20:29
Kraj: Štajerska

Odgovor Napisal/-a SIMY »

SŽ 643-011 v Velenju

Slika

Slika

revizija končana dne,
Slika

še letnica rojstva
Slika
Uporabniški avatar
Tin€
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3868
Pridružen: 25.05.2006, 22:52
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Tin€ »

Malce bom zlorabil to temo. Pohvalno je da se še vedno ploščice proizvajalcev nahajajo na lokomotivah. Žal pa se je to nehalo prakticirati pri samih oznakah serije in zaporedni številki lokomotive. Če kaj prav vem, je bil uradni razlog za izgon teh plošč zatekanje in s tem posledično korozija pod le temi. Kaj pod tem fabriškim ploščicam pa ni korozije?
Zadnjič spremenil Tin€, dne 08.02.2009, 21:37, skupaj popravljeno 1 krat.
Tine
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

Tin€ napisal/-a:... Če kaj prav vem, je bil uradni razlog za izgon teh plošč zatekanje in s tem posledično korozija pod le temi. Kaj pod ploščicam pa ni korozije?
Po moje je razlog bolj strojanove narave. :lol:
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Gorchi
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 6518
Pridružen: 23.10.2006, 12:25
Kraj: Cerklje na Gorenjskem

Odgovor Napisal/-a Gorchi »

Tine, za Brižite je res, da so sneli aluminijaste ploščice zaradi korozije. Enako so tudi na dizlih naredili s ploščicami s številkami. Za ostalo pa bo verjetno bolj držala Dolfetova trditev. Ti poberejo celga hudiča, onega DC-3 pri Metliki so menda tudi temeljito obrali tako da ne morejo več ugotoviti serijske številke letala...
Goran
boris
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 293
Pridružen: 10.09.2006, 21:22
Kraj: Obala

Re: 643

Odgovor Napisal/-a boris »

kakšna je situacija z đurami ki imajo vgrajene IT. motorje ISOTTA FRASCHINI??
še laufajo??
;o)
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4637
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Re: 643

Odgovor Napisal/-a igor72 »

boris napisal/-a:kakšna je situacija z đurami ki imajo vgrajene IT. motorje ISOTTA FRASCHINI??
še laufajo??
;o)
baje vse tri počivajo v Studencih

...več bo kakšen vzhodnjak povedal 8)
LEP DAN
Igor
Uporabniški avatar
Jembah
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1859
Pridružen: 05.11.2006, 17:38
Kraj: Maribor

Re: 643

Odgovor Napisal/-a Jembah »

Ni res Igor :lol: :lol: :lol: Ob kronicnem pomanjaknju velikih lokomotiv (na revizijo caka 6 reganov in 2 spanki) so bili v CD prisiljeni popravit vse tri lokomotive, ki ze veselo sibajo v Cakovec in celo po novem tudi v Hodos pa tudi na premiku se vcasih kaksna najde.
Signal
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1826
Pridružen: 24.01.2008, 9:37
Kraj: Maribor - levi breg

Re: 643

Odgovor Napisal/-a Signal »

Jembah napisal/-a: ...
Ob kronicnem pomanjaknju velikih lokomotiv (na revizijo caka 6 reganov in 2 spanki)
...
MMG, je vzrok premajhna zmogljivost CD ali pomanjkanje denarja?
Prijeten preostanek dneva
Signal
Uporabniški avatar
Jembah
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1859
Pridružen: 05.11.2006, 17:38
Kraj: Maribor

Re: 643

Odgovor Napisal/-a Jembah »

Denar, nesposobnost in budalo, ki naroci za vsako lokomotivo dele posebej sele takrat, ko lokomotiva ni vec vozna...
boris
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 293
Pridružen: 10.09.2006, 21:22
Kraj: Obala

Re: 643

Odgovor Napisal/-a boris »

Jembah napisal/-a:Ni res Igor :lol: :lol: :lol: Ob kronicnem pomanjaknju velikih lokomotiv (na revizijo caka 6 reganov in 2 spanki) so bili v CD prisiljeni popravit vse tri lokomotive, ki ze veselo sibajo v Cakovec in celo po novem tudi v Hodos pa tudi na premiku se vcasih kaksna najde.
kaj to pomeni, da so bile vse tri pokvarjene???
in zdej se obnesejo s temi motorji al ne??
še vedno redni problemi z njimi???
Uporabniški avatar
Jembah
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1859
Pridružen: 05.11.2006, 17:38
Kraj: Maribor

Re: 643

Odgovor Napisal/-a Jembah »

Motorji so super in se ne kvarijo cisto nic, lokomotive imajo hude probleme s racunalnikom in elektroniko ter s hidravlicnim sistemom. Problem je v tem, da ob kakrsni koli napaki na elektricnem delu je treba lokomotivo dobesedno razstavit, saj proizvajalec ni za sabo pustil niti ene same sheme ali nacrta...V glavnem v CD vedo o teh lokomotivah toliko, koliko se sproti naucijo :lol: :lol: :lol:.
boris
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 293
Pridružen: 10.09.2006, 21:22
Kraj: Obala

Re: 643

Odgovor Napisal/-a boris »

kaj se ni ta remotorizacija izvajala pri nas?
ni blo nobenega "našega" zdraven, ko so taljani to packali skupaj??
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 9511
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Re: 643

Odgovor Napisal/-a železocestnik »

Jembah napisal/-a:Denar, nesposobnost in budalo, ki naroci za vsako lokomotivo dele posebej sele takrat, ko lokomotiva ni vec vozna...
Za ta način vzdrževanja je udomačena oznaka: kurativno vzdrževanje (popravila stroja ali naprave po odpovedi le-te)

V angleščini je veliko bolj razumljiva oznaka takšne strategije vzdrževanja: breakdown maintenance... :medic


Če si pogledate strategije vzdrževanja na lestvici spodnjega linka, boste videli, da je na evolucijski lestvici na prvem mestu... :lol: :lol:

http://www.cmmspro.com/types-of-maintenance.asp

Lahko si pa pogledate opise na wikipediji...na žalost samo angleška in nemška verzija...

http://en.wikipedia.org/wiki/Maintenanc ... operations

http://de.wikipedia.org/wiki/Instandhaltung

Še definicija....vključite zvočnike..

http://www.businessdictionary.com/defin ... nance.html
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Odgovori