O zasedenosti potniškiv vlakov govorijo statistični podatki SŽ, po, teh nekoliko starih podatkih je povprečje 82 potnika/vlak. Glede na to, da potniki vstopajo in izstopajo, je torej še nekoliko nižja. Ostali pa ne mešat glavnih prog (recimo Je-Lj, kot Andrazon), kjer je problem enotirnost od stranskih prog. Zanimivo bi bilo pogledat zasedenost vlakov Mb-Prevalje, Mb-Šentilj, Mb-MS-Hodoš, na njih sem videl do sedaj le posamezne potnike, pa še ti so verjetno uslužbenci. Tudi na Bohinjski progi je običajno slaba zasedenost vlakov, o čemer pričajo bojazni o zmanjšanju števila vlakov. Da ne govorimo o progi proti Rodiku, Kp. Na eni od bolj pomembnih prog z DM vlaki, Lj-NM prav tako ni v Ljubljani opaziti neke gneče, vsaj recimo na vlaku, ki pride v LJ okrog sedme in ga redno srečujem na Zaloški.SYMY
To govoriš na podlagi izkušenj ali kar tako,ker v določenih vlakih ki jih vozijo dvojniki DM so velike gužve tak da ne vem kak bi ti tam vozu z svojo rešitvijo,verjetno bi jih 3/4 na postaji pustu ali pa po indijsko
O tem, ali lahko potniki vstopijo v Railjet ali ne me ne briga, to je druga kategorija, lastnoročno preiskušena. Velja pa, da se tipični prekomejni vlak spremeni na zadnji avstrijski postaji v vlak duhov, kjer je nekaj mladih popotnic in recimo dva metuzalema, recimo jaz in moja žena. Torej, ne primerjati neprimerljivo. Imajo pa OBB številne enodelne garniture na lokalnih progah, ki so celo brez sprevodnika. Enodelne garniture se najde tudi an Čeđkem in Slovaškem, preiskušeno od postaje Telgart pension v smeri proti Slovenskemu Raju (Dobšinska ladova jaskina).
LPL