Vlaki, lokomotive in vagoni v lasti Slovenskih železnic
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Vlaki, lokomotive in vagoni v lasti Slovenskih železnic
Prvič slišim za tisto "Marjanco" - 341. Obstaja kakšna slika?
preglednik
Re: Vlaki, lokomotive in vagoni v lasti Slovenskih železnic
http://www.vlaki.info/forum/viewtopic.p ... 41#p100501preglednik napisal/-a:Prvič slišim za tisto "Marjanco" - 341. Obstaja kakšna slika?
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Vlaki, lokomotive in vagoni v lasti Slovenskih železnic
A mi lahko kdo pomaga razrešiti to uganko. Na HŽ-spletni strani se kar naprej pojavljajo vagoni naprimer kot ta 517920700757 BEELT. Iz številčne oznake je razvidno, da gre za SŽ vagone, drugega razreda, z 10 kupeji, ter Vmax 160 km/h, ogrevanje pa vsi štirje el. sistemi.
Pri črkovni oznaki pa se mi ustavi. Kot prvo prav vse črke so velike, kar z UIC označevanjem nekako ne gre vštric. Kot drugo takega tipa vagona SŽ ne premore (vsaj kolikor jaz vem). Če pa potegnem paralelo nazaj na številčno oznako, se pravi tudi zaporedna številka vagona komplet s kontrolno številko pa na SŽ-ju obstaja SŽ Bl (l z malo, da ne bo pomote) 51 79 20-70 075-7
Ali na Hrvaškem označujejo vagone drugače kot je UIC standard, ali je morda v ozadju šlamparija
Skoraj bi pozabil napisati, da so vagoni zabeleženi v : HŽ - Hrvatske željeznice Pregled sastava vlaka
Pri črkovni oznaki pa se mi ustavi. Kot prvo prav vse črke so velike, kar z UIC označevanjem nekako ne gre vštric. Kot drugo takega tipa vagona SŽ ne premore (vsaj kolikor jaz vem). Če pa potegnem paralelo nazaj na številčno oznako, se pravi tudi zaporedna številka vagona komplet s kontrolno številko pa na SŽ-ju obstaja SŽ Bl (l z malo, da ne bo pomote) 51 79 20-70 075-7
Ali na Hrvaškem označujejo vagone drugače kot je UIC standard, ali je morda v ozadju šlamparija
Skoraj bi pozabil napisati, da so vagoni zabeleženi v : HŽ - Hrvatske željeznice Pregled sastava vlaka
Tine
- RitterVonGhega
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1431
- Pridružen: 13.09.2012, 14:35
- Kraj: Maribor
- Kontakt:
Re: Vlaki, lokomotive in vagoni v lasti Slovenskih železnic
Tin€ napisal/-a:A mi lahko kdo pomaga razrešiti to uganko. Na HŽ-spletni strani se kar naprej pojavljajo vagoni naprimer kot ta 517920700757 BEELT. Iz številčne oznake je razvidno, da gre za SŽ vagone, drugega razreda, z 10 kupeji, ter Vmax 160 km/h, ogrevanje pa vsi štirje el. sistemi.
Pri črkovni oznaki pa se mi ustavi. Kot prvo prav vse črke so velike, kar z UIC označevanjem nekako ne gre vštric. Kot drugo takega tipa vagona SŽ ne premore (vsaj kolikor jaz vem). Če pa potegnem paralelo nazaj na številčno oznako, se pravi tudi zaporedna številka vagona komplet s kontrolno številko pa na SŽ-ju obstaja SŽ Bl (l z malo, da ne bo pomote) 51 79 20-70 075-7
Ali na Hrvaškem označujejo vagone drugače kot je UIC standard, ali je morda v ozadju šlamparija
Skoraj bi pozabil napisati, da so vagoni zabeleženi v : HŽ - Hrvatske željeznice Pregled sastava vlaka
HŽ 61 78 20-70 075-7 "Beelt" => SŽ 61 79 20-70 175-7 "Beelm" za novo serija "100"
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
Re: Vlaki, lokomotive in vagoni v lasti Slovenskih železnic
Miro, poglej številke. Zajebal si že pri 51, ti navajaš 61. Prekleto dobro vem kaj pomeni prva (51 - mednarodni promet (RIC), fiksna širina tirnic) in kaj druga ( 61 - Euro City vagon, fiksna širina tirnic). Mešaš tudi dve različni železniški upravi, jaz sprašujam za SŽ (79) ti pa navajaš HŽ (78). Največja tvoja cvetka pa je zadnja črka "t", katero ti enačiš z SŽ - Beelm. Črka t namreč označuje prehod po sredini, se pravi tu pridejo v upoštev zgol vagoni s sedeži s prehodom po sredini in ne kupeji kot jih imajo Beelm vagoni in prehod ob strani.
Če že sestavljaš vozne rede za v prihodnje na osnovi "astrologije", te prosim, ne počni tega tako pavšalno tudi pri tipih vagonov.
Poglej si to sliko
Tu se lepo vidi, da so naredili več kiksov. Kot prvo, vlak ne vozi več iz Beograda, kot drugo nepravilno označevanje vagonov. Tudi AB (SŽ) je malce hecen.
Zanimivo je tudi to, da so danes omenjeni vlak vlekle kar tri lokomotive hkrati, vsaj tako je razbrati iz pozicije Savski marof granica.
Če že sestavljaš vozne rede za v prihodnje na osnovi "astrologije", te prosim, ne počni tega tako pavšalno tudi pri tipih vagonov.
Poglej si to sliko
Tu se lepo vidi, da so naredili več kiksov. Kot prvo, vlak ne vozi več iz Beograda, kot drugo nepravilno označevanje vagonov. Tudi AB (SŽ) je malce hecen.
Zanimivo je tudi to, da so danes omenjeni vlak vlekle kar tri lokomotive hkrati, vsaj tako je razbrati iz pozicije Savski marof granica.
Tine
Re: Vlaki, lokomotive in vagoni v lasti Slovenskih železnic
Verjetno je to zato, ker jih včeri ni bilo in sta 213 in 159 čakala, da so prišle v Dobovo ker sta 414 in 498 zamujala več kot 260 oz 90 minut. In tudi danes so zamude preko 100 minut...Tin€ napisal/-a:
Zanimivo je tudi to, da so danes omenjeni vlak vlekle kar tri lokomotive hkrati, vsaj tako je razbrati iz pozicije Savski marof granica.
- RitterVonGhega
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1431
- Pridružen: 13.09.2012, 14:35
- Kraj: Maribor
- Kontakt:
Re: Vlaki, lokomotive in vagoni v lasti Slovenskih železnic
odgovori je OK, mislim HŽ prodal za Sž, ne....Tin€ napisal/-a:Miro, poglej številke. Zajebal si že pri 51, ti navajaš 61. Prekleto dobro vem kaj pomeni prva (51 - mednarodni promet (RIC), fiksna širina tirnic) in kaj druga ( 61 - Euro City vagon, fiksna širina tirnic). Mešaš tudi dve različni železniški upravi, jaz sprašujam za SŽ (79) ti pa navajaš HŽ (78). Največja tvoja cvetka pa je zadnja črka "t", katero ti enačiš z SŽ - Beelm. Črka t namreč označuje prehod po sredini, se pravi tu pridejo v upoštev zgol vagoni s sedeži s prehodom po sredini in ne kupeji kot jih imajo Beelm vagoni in prehod ob strani.
Če že sestavljaš vozne rede za v prihodnje na osnovi "astrologije", te prosim, ne počni tega tako pavšalno tudi pri tipih vagonov.
Poglej si to sliko
[img]http://www.miniaturna-zeleznica.com/Spl ... da-210.jpg
Tu se lepo vidi, da so naredili več kiksov. Kot prvo, vlak ne vozi več iz Beograda, kot drugo nepravilno označevanje vagonov. Tudi AB (SŽ) je malce hecen.
Zanimivo je tudi to, da so danes omenjeni vlak vlekle kar tri lokomotive hkrati, vsaj tako je razbrati iz pozicije Savski marof granica.
BEELT je pomeni novo model vagon "61 78" za HŽ
BEEL je tudi ima staro za Goša 51 78 20-70 za HŽ
naši SŽ 51 79 20-70 075-5 "BL", napake BEELT hehe
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 2575
- Pridružen: 04.03.2009, 10:20
- Kraj: Grosuplje
Re: Vlaki, lokomotive in vagoni v lasti Slovenskih železnic
V HŽ mapperju se nikakor ne sme zanašati na vpis črkovnih serij tujih vagonov, ki potujejo čez njihovo ozemlje. Povsem drugačna situacija je s številčnimi oznakami, ki so po večini točne (že velikokrat preverjeno na lastne oči).
Še slabše je pri vpisu tujih lokomotiv, s katerimi imajo Hrvati opravka na mejah (npr. izmenjava potniških ali tovornih vlakov v Čakovcu, Dobovi, Šapjanah, Buzetu). Tu se pa res redko dogaja, da vpišejo pravo serijo, podserijo in zaporedno številko lokomotive.
Kljub vsem zgoraj naštetim težavicam je sistem vseeno izjemno dober. Seveda glavnina teži k spremljanju domačih vozil, ampak z malo truda lahko dobimo tudi marsikatero zunanjo informacijo. Se mi zdi, da pri nas kaj podobnega še zelooooo dolgo ne bomo videli (govorim seveda o obliki, ki bo na vpogled tudi širši javnosti)...
Še slabše je pri vpisu tujih lokomotiv, s katerimi imajo Hrvati opravka na mejah (npr. izmenjava potniških ali tovornih vlakov v Čakovcu, Dobovi, Šapjanah, Buzetu). Tu se pa res redko dogaja, da vpišejo pravo serijo, podserijo in zaporedno številko lokomotive.
Kljub vsem zgoraj naštetim težavicam je sistem vseeno izjemno dober. Seveda glavnina teži k spremljanju domačih vozil, ampak z malo truda lahko dobimo tudi marsikatero zunanjo informacijo. Se mi zdi, da pri nas kaj podobnega še zelooooo dolgo ne bomo videli (govorim seveda o obliki, ki bo na vpogled tudi širši javnosti)...
Aljaž
Re: Vlaki, lokomotive in vagoni v lasti Slovenskih železnic
Beelt vagonov HŽ sploh nimajo, imajo Beel (neka varianta Goše Bl, kot je že Miro napisal), Bee (novi TŽV Gredelj kupe vagon), Beemt (prenovljena Mimara). Vagone 1. in 2. razreda pa vedno označijo AB, ne glede ali so to ABl, ABeel, ABee, ABeemt (HŽ), ABeelmt (SŽ) ali ABmz (OeBB, MAV). Kot je bilo že rečeno, črkovno se na mapper ne smeš zanašati, pač pa so številke vagonov točne.RitterVonGhega napisal/-a:odgovori je OK, mislim HŽ prodal za Sž, ne....Tin€ napisal/-a:Miro, poglej številke. Zajebal si že pri 51, ti navajaš 61. Prekleto dobro vem kaj pomeni prva (51 - mednarodni promet (RIC), fiksna širina tirnic) in kaj druga ( 61 - Euro City vagon, fiksna širina tirnic). Mešaš tudi dve različni železniški upravi, jaz sprašujam za SŽ (79) ti pa navajaš HŽ (78). Največja tvoja cvetka pa je zadnja črka "t", katero ti enačiš z SŽ - Beelm. Črka t namreč označuje prehod po sredini, se pravi tu pridejo v upoštev zgol vagoni s sedeži s prehodom po sredini in ne kupeji kot jih imajo Beelm vagoni in prehod ob strani.
Če že sestavljaš vozne rede za v prihodnje na osnovi "astrologije", te prosim, ne počni tega tako pavšalno tudi pri tipih vagonov.
Poglej si to sliko
[img]http://www.miniaturna-zeleznica.com/Spl ... da-210.jpg
Tu se lepo vidi, da so naredili več kiksov. Kot prvo, vlak ne vozi več iz Beograda, kot drugo nepravilno označevanje vagonov. Tudi AB (SŽ) je malce hecen.
Zanimivo je tudi to, da so danes omenjeni vlak vlekle kar tri lokomotive hkrati, vsaj tako je razbrati iz pozicije Savski marof granica.
BEELT je pomeni novo model vagon "61 78" za HŽ
BEEL je tudi ima staro za Goša 51 78 20-70 za HŽ
naši SŽ 51 79 20-70 075-5 "BL", napake BEELT hehe
Torej odgovor na Tinetovo vprašanje: ja šlamparija je v ozadju...
Re: Vlaki, lokomotive in vagoni v lasti Slovenskih železnic
TGV Lyria, HŽ Bee vagoni so v osnovi Goša Y, katere je Gredelj predelal. Enako velja za Bcee, Wlee in še kakšnega. HŽ Mimara vagoni pa so deklasirani iz Beelmt v Beemt s tem, da so hitrost znižali na 120 km/h (mislim, da imajo še kakšnega na 160, na 200 pa ne).
Kar je pa zanimivo pri SŽ so pa ravno ti vagoni Beelm/ABeelm, pri katerih mi ni jasno, zakaj je na koncu m, saj so vagoni Y in so dolgi 24,5 m (razen če so kak cm več?). Oznaka m pomeni, da je vagon daljši od 24,5m, takih pa je pri nas le peščica, t.j. ex Mimara in predelani "Poljaki" (X-vagoni).
Sicer pa se strinjam, da na HŽju v mapper vpisujejo površno...
Kar je pa zanimivo pri SŽ so pa ravno ti vagoni Beelm/ABeelm, pri katerih mi ni jasno, zakaj je na koncu m, saj so vagoni Y in so dolgi 24,5 m (razen če so kak cm več?). Oznaka m pomeni, da je vagon daljši od 24,5m, takih pa je pri nas le peščica, t.j. ex Mimara in predelani "Poljaki" (X-vagoni).
Sicer pa se strinjam, da na HŽju v mapper vpisujejo površno...
Goran
Re: Vlaki, lokomotive in vagoni v lasti Slovenskih železnic
@TGV Lyria, hvala za pojasnilo, ravno tako hvala tudi Goranu.
Tine
Re: Vlaki, lokomotive in vagoni v lasti Slovenskih železnic
To mi je znano, ampak vseeno Goše Y (Bl/Beel) obravnavam drugače kot Gredljeve Bee. Podobnosti je namreč bolj malo...Gorchi napisal/-a:TGV Lyria, HŽ Bee vagoni so v osnovi Goša Y, katere je Gredelj predelal. Enako velja za Bcee, Wlee in še kakšnega. HŽ Mimara vagoni pa so deklasirani iz Beelmt v Beemt s tem, da so hitrost znižali na 120 km/h (mislim, da imajo še kakšnega na 160, na 200 pa ne).
Kar je pa zanimivo pri SŽ so pa ravno ti vagoni Beelm/ABeelm, pri katerih mi ni jasno, zakaj je na koncu m, saj so vagoni Y in so dolgi 24,5 m (razen če so kak cm več?). Oznaka m pomeni, da je vagon daljši od 24,5m, takih pa je pri nas le peščica, t.j. ex Mimara in predelani "Poljaki" (X-vagoni).
Sicer pa se strinjam, da na HŽju v mapper vpisujejo površno...
Beemt samo 120 km/h? Mislim da so za 160, drugače jih ne bi mogli uporabljati v mednarodnem prometu...
Mi lahko narediš uslugo in prilepiš sliko "Poljaka"? Namreč ne predstavljam si kateri vagoni so to. Slišal sem da so bili narejeni v Pafawagu, ampak ne znam jih ločiti od običajnih Gošinih Bl.
Re: Vlaki, lokomotive in vagoni v lasti Slovenskih železnic
Pravzaprav če smo iskreni, je Goša proizvajala kar nekaj teh vagonov, ki niso nujno bili Y. Tudi restavracija iz muzejca je v Goša samo nek drug tip, imamo pa še 2-3 podobne vagone (AB se mi zdi). Drugače pa jih je Gredelj temeljito predelal tako da skoraj ne razpoznaš, da je osnova Gošina. In Beel, če se ne motim, je tudi predelava...TGV Lyria napisal/-a:To mi je znano, ampak vseeno Goše Y (Bl/Beel) obravnavam drugače kot Gredljeve Bee. Podobnosti je namreč bolj malo...
Jap res je, imajo nekaj za 120km/h in nekaj za 160 km/h. In so seveda predelani.TGV Lyria napisal/-a:Beemt samo 120 km/h? Mislim da so za 160, drugače jih ne bi mogli uporabljati v mednarodnem prometu...
Originalni so bili taki kot skrajno levi zeleni vagon tukaj:TGV Lyria napisal/-a:Mi lahko narediš uslugo in prilepiš sliko "Poljaka"? Namreč ne predstavljam si kateri vagoni so to. Slišal sem da so bili narejeni v Pafawagu, ampak ne znam jih ločiti od običajnih Gošinih Bl.
Sedaj pa so taki: http://www.miniaturna-zeleznica.com/Vag ... UIC-X.html
Goran
Re: Vlaki, lokomotive in vagoni v lasti Slovenskih železnic
Gorchi,
ampak "poljaki" so v potniški izvedbi II. razred imeli po 12 kupejev, to je na oko bila največja razlika od ostalih.
Drugače pa jih je moj oče leta 1961 (+-1 leto) prevzemal v Pafawagu in so že takrat, se pravi konec 60 let veljali za eno "sranje", kjer se ne da sedet, vozički so bili stari "Goerlitz" malo boljši kot za tovorne vagone.
Sedaj so predelani, ampak poleti je en tak (12 kupejev po 8 sedežev) peljal iz Pule.
Kam pa so izginili tisti udobni "madžari" iz začetka 60 let. Bili so malo krajši, mislim da 9 kupejev, imeli so vozičke s spiralnimi vzmetmi in amortizerji, udobje neprimerljive s "poljaki". Najkomotnejši vagoni SŽ do kasnejših Gošinih.
LPL
ampak "poljaki" so v potniški izvedbi II. razred imeli po 12 kupejev, to je na oko bila največja razlika od ostalih.
Drugače pa jih je moj oče leta 1961 (+-1 leto) prevzemal v Pafawagu in so že takrat, se pravi konec 60 let veljali za eno "sranje", kjer se ne da sedet, vozički so bili stari "Goerlitz" malo boljši kot za tovorne vagone.
Sedaj so predelani, ampak poleti je en tak (12 kupejev po 8 sedežev) peljal iz Pule.
Kam pa so izginili tisti udobni "madžari" iz začetka 60 let. Bili so malo krajši, mislim da 9 kupejev, imeli so vozičke s spiralnimi vzmetmi in amortizerji, udobje neprimerljive s "poljaki". Najkomotnejši vagoni SŽ do kasnejših Gošinih.
LPL